Wizard! Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20, 2006 Ήθελα γενικά να μαζέψουμε καλά και κακά σχόλια για τις εταιρίες. Για πολλούς από εμάς αποτελεί αρκετές φορές κριτήριο, για το αν θα αγοράσουμε κάτι ή όχι.Αφορμή για αυτό το θέμα, είναι το ότι εδώ και 8 ημέρες η Gigabyte αγνοεί ένα request που έκανα μέσω του suport του site της.... Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Για την ακρίβεια δεν έχει αλλάξει καν το status από τη μέρα που το έστειλα, δηλαδή δεν το έχει ούτε καν ανοίξει κανείς να το διαβάσει.Επίσης παράπονα υπάρχουν από το site της Asus, τόσο για την υποστήριξή τους, όσο και για το υπερβολικά αργό download που έχουν (όταν παίζει... :wassat: )EDIT: Και στη ThermalTake έκανα μια ερώτηση για χαρακτηριστικά ανεμιστήρων, για τους οποίους δεν έλαβα ποτέ απάντηση...Από την άλλη, κορυφαία υποστήριξη έχω αντιμετωπίσει από την Creative, που έχει τύχει να αντικαταστήσει προϊόντα ακόμα κι εκτός εγγύησης, ή και "πειραγμένα"
Wizard! Νοέμβριος 20, 2006 Author #2 Νοέμβριος 20, 2006 Κατάλαβα... Είστε όλοι κατευχαριστημένοι από τα προϊόντα που παίρνεται και δεν έχετε κανένα παράπονο... :...:
morfeas-dsl- Νοέμβριος 20, 2006 #3 Νοέμβριος 20, 2006 Τα χειροτερα προιοντα που εχω αγορασει ποτε απο αποψη κοστους-ποιοτητας και σερβις ειναι προιονται της sony.Τα καλυτερα ειναι msi και western digital
Wizard! Νοέμβριος 20, 2006 Author #4 Νοέμβριος 20, 2006 MSI? Ναι, δε λέω, μου απαντούσαν στα email πολύ γρήγορα... Μόνο που μετά από ~10 emails και 4 beta bios το πρόβλημα είχε χειροτερέψει... Όσο για την Western Digital, έχω ένα ratio επιστροφής 4/6 ενώ σε Seagate 1/9... Sony είχα μια τηλεόραση 28" και μετά από 5 χρόνια που τη χάρισα ήταν σαν καινούρια... Βλέπω συμφωνούμε απόλυτα
morfeas-dsl- Νοέμβριος 20, 2006 #5 Νοέμβριος 20, 2006 MSI μου απαντησαν σε οτι χρειαστηκα αμεσως και ποτε δεν ειχα προβληματα με μητρικες ή αντιγραφικα.western χρησιμοποιω εδω και δεκα χρονια εχω παρει 5-6 και ποτε δεν επαθε κανεις κατιsony τι να πρωτοπω? Νεα 32αρα καιγεται και κανεις δεν ξερει τι να κανει και ακομα δεν εχει λυθει το θεμαΑντιγραφικα παλιοτερα που χαλουσαν και στελνονταν ολλανδια.Psp που εχει νεκρα πιξελ και κολλανε πληκτρα του.Playstation που καιγεται τροφοδοτικο του.Memory stick που χαλαει μεσα στον πρωτο μηνα και περιμενεις αλλο 1 για να σου δοσουν αλλο κτλ κτλ κτλ κτλ...
Maximus Νοέμβριος 20, 2006 #6 Νοέμβριος 20, 2006 Asus κανένα πρόβλημα, σε όλα γρήγοροι μου φάνηκαν (και στο d/l). Αργούν να βγάλουν νέα BIOS αλλά δεν πειράζει Hitachi + Western Digital = Κορυφή. Απίστευτο RMA. Plextor: Τα ίδια. MSI - εξαιτίας Oktabit έχω τις χειρότερες αναμνήσεις. Seagate δεν έχω εμπειρία. Αν θυμηθώ κι άλλα θα πω
papakos Νοέμβριος 20, 2006 #7 Νοέμβριος 20, 2006 Τωρα που η MSI και η GIGABYTE μας τελειωσαν ολα θα ειναι καλυτερα γιατι εμεινε μονο η ASUS.
gdp77 Νοέμβριος 20, 2006 #8 Νοέμβριος 20, 2006 Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από το support της OCZ.Σε άλλα προϊόντα όπου είχα πρόβλημα, βρήκα λύσεις μέσω των forums που έχουν οι αντίστοιχες εταιρείες. Σε περιπτώσεις RMA προτιμώ να συναλλάσσομαι με τους τοπικούς εμπόρους απ' όπου έχουν γίνει οι αγορές, παρά με αντιπροσωπείες. Δε θυμάμαι κάποια περίπτωση, που να έχει δημιουργηθεί πρόβλημα και να έχω αισθανθεί αδικημένος...
Chosen Νοέμβριος 21, 2006 #9 Νοέμβριος 21, 2006 Να είχαν όλες οι εταιρίες το support της Western Digital...Επίσης, βγάζω το καπέλο στην Gskill Ευρώπης, που φαίνεται σαν ένα καλοκουρδσμένο ρολόι (παίζει ρόλο που είναι και ένα ελληνόπουλο-ψυχάρα στα κεντρικά της Γερμανίας).Και φυσικά όλα τα λεφτά το επίσημο/ανεπίσημο team της DFI που βάζει τα γυαλιά σε "enthusiast" εταιριούλες τύπου Asus, με την ασταμάτητη έρευνα και τον τρόπο που ακούνε τα αιτήματα του πελάτη. Όποιος έχει δει BIOS menu σε DFI, ξέρει για τι μιλάω...
Wizard! Νοέμβριος 21, 2006 Author #10 Νοέμβριος 21, 2006 Για τις εταιρίες software? Καλύτερα να μην αρχίσω να μιλάω... Από τόσα που έτυχαν, πρόσφατα αποφάσισα να μην ξαναγοράσω παιγνίδι... Πειρατικά και θα το φωνάζω κιόλας!
$pIdy_mc Νοέμβριος 22, 2006 #11 Νοέμβριος 22, 2006 Ας μην λέμε μόνο για ξένες εταιρίες που συγκριτικά με τις δικές μας είναι άγιες......Π.χ. ο καλός μας πΟ.Τ.Ε. που εδώ και κάτι εβδομάδες περιμένω να μου φτιάξουν μια απλή βλάβη (που τελικά βρήκα εγώ την άκρη) και ακόμα περιμένω.......Είχα στείλει πολλά e-mails και έκανα πάρα πολλά τηλέφωνα και ακόμα δεν έχω καταφέρει να βρίσω κάποιων :devil: Αρχική απάντηση από Wizard! [20-11-2006 13:50] Για πολλούς από εμάς αποτελεί αρκετές φορές κριτήριο, για το αν θα αγοράσουμε κάτι ή όχι. Και πάνω σε αυτό που έγραψε ο Wizard έχω να πω ότι όταν έψαχνα provider η πρώτη που είχα στο μυαλό μου ήταν η Forthnet, αλλά άκουγα πολλά κακά για το service, το support της και για κερασάκι, έχω έναν φίλο που ενώ ήθελε να κόψει την σύνδεση του αυτοί είπαν ΟΚ, αλλά συνέχισαν να του στέλνουν λογαριασμούς και τώρα είναι στα δικαστήρια......Αρχική απάντηση από Wizard! [20-11-2006 13:50] EDIT: Και στη ThermalTake έκανα μια ερώτηση για χαρακτηριστικά ανεμιστήρων, για τους οποίους δεν έλαβα ποτέ απάντηση...Με την ThermalTake έχω παρόμοια παράπονα.....δεν ξέρω τι παίζει, αλλά και σε μένα δεν έχει απαντήσει σε σχετικά e-mails.....απότι φαίνεται απαξιεί..... :...:
TifoziF1 Νοέμβριος 22, 2006 #12 Νοέμβριος 22, 2006 Support τρομερό εδώ : www.vdraw.com 24h ακόμα και για evaluators...Απαράδεκτο support εδώ: http://www.dart.com/. Έχουμε ένα μηχάνημα στην δουλειά μόνο και μόνο για το προϊόν της. Δεν μας αφήνει να το απ' εγκαταστήσουμε απ' αυτό για να το εγκαταστήσουμε σε άλλο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.