morfeas-dsl- Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17, 2006 Καλησπερα. Οποιος εχει δει ποστ μου πιστευω ξερει πως πολυ σπανια κανω θεμα (αν δεν ειναι η πρωτη φορα) στα οποια να εκφραζομαι τοσο ασχημα για εταιρια.Η ιστορια εχει ως εξης. Δυο μηνες πριν αγοραζουμε μια sony 32 tft απο την ηλεκτρονικη αγρινιου σε προσφορα απο 1700 ευρω στα 1500.Ενα μηνα μετα η οθονη χαλαει. Με το "χαλαει" εννοω απο τη μεση και πανω ηταν απιστευτα σκοτεινη, δεν βλεπονταν.Την επιστρεφουμε στην ηλεκτρονικη και ζηταμε σαν καινουρια που ειναι, να μας δωσουν μια αλλη. Αρνουνται λεγοντας πως στη συμβαση λεει οτι η sony "δικαιουται εντος ευλογου χρονικου διαστηματος ειτε να διορθωσει ειτε να αντικαταστησει την οθονη κατα βουληση".Κρατανε την οθονη λοιπον στο εδω σερβις μια εβδομαδα και αφου αποφασιζουν οτι δεν εχουν ξαναδιορθωσει τοσο καινουρια οθονη, τη στειλουν στην sony αθηνας στα κεντρικα.Τη στελνουν και η οθονη που λετε ειναι εδω και 2,5 βδομαδες στο κουριερ σε μια ασχετη αποθηκη. Κανεις απο τη sony δεν αξιωθηκε καν να παει να την παρει.Επικοινωνησαμε σημερα μαζι τους και εδειχναν στην κοσμαρα τους. Και καλα τι εγινε που ειστε ενα μηνα χωρις τη νεα σας tft και καλα καποτε θα την παρουμε κτλ κτλ κτλ.Ο πατερας μου τους ειδοποιησε και το εννοει οτι αν δεν μας δωσουν καινουρια οθονη αμεσα θα προχωρησει σε μηνυση καθως και σε καταχωρηση σε τοπικη εφημεριδα για το εν λογω καταστημα και την εν λογω αντιπροσωπεια.(πειτε μου ειλικρινα ποιος απο εσας σκαει 1500 ευρω και να εχει την οθονη του πανω κατω αγρινιο αθηνα, να την εχει χρησιμοποιησει ελαχιστα, ολοι να τον δουλευουν και θα καθοταν ετσι)Για αλλη μια φορα να πω πως ειναι απαραδεχτοι μακρυα απο οτιδηποτε sony και αν σας πουν οπως και σε μας πως παρτε αυτην γιατι εχει το καλυτερο service απλα γελαστε ειρωνικα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Νοέμβριος 17, 2006 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2006 Κλασσική Sony.. Θυμάμαι έναν ξάδερφό μου, είχε πρωτοπάρει το PS2 όταν κυκλοφόρησε και του χάλασε στο 3μηνο. Του το κράτησαν 40 μέρες λέγοντας ότι πάει Ιαπωνία γιατί αυτοί δεν ξέρουν να το φτιάξουν.. Ακόμα κι αν είναι αλήθεια αυτό, είναι ένα δείγμα κατάρτισης της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knight_77 Νοέμβριος 17, 2006 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2006 Δυστυχως δεν ειναι η πρωτη φορα που ακουω για την απαραδεκτη αντιπροσωπια της Sony στην Ελλαδα.Τα ιδια επαθα και εγω με ενα σετ Home cinema (DAV-S500) το οποιο περιμενα να επισκευαστει 2 1/2 μηνες Απο τοτε ακουω Sony (που μεταξυ μας εχει παρουσιασει αρκετα αξιολογα προιοντα) και βγαζω καντιλλες! @ morpheas-dsl- Ελπιζω ολα να πανε καλα και να σας την επιστρεψουν συντομα. Στη θεση σου θα εστελνα και κανα mail στη κεντρικη αντιπροσωπια της Sony-Japan για να εχου υπ'οψιν τους τι γινεται εδω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Νοέμβριος 17, 2006 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2006 Γνωστές καταστάσεις.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Νοέμβριος 17, 2006 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2006 Στελω μαιλ. Ευχαριστω για την υποστηριξη. Αν εχουμε καποια εξελιξη ή αν προχωρησουμε σε μηνυση θα σας ενημερωσω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herc Νοέμβριος 17, 2006 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2006 Σε εμενα τα παντα στο σπιτι ειναι SONY και δεν εχω κανενα προβλημα και το τοπικο service γρηγορο και αψογο.Ειναι καθαρα θεμα καταστηματος αγορας, γιαυτο προτιμω μεγαλες αλυσιδες π.χ Κοτσωβολος, EXPERT κ.α Εαν σταλει μια συσκευη απο τον κοτσωβολο, θα εχει αλλη μεταχειριση, απο οποιαδηποτε εταιρεια, σε σχεση με το μικρομαγαζο σε μια επαρχιακη πολη και εχω τετοιες εμπειρειες απο πολλες μαρκες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Νοέμβριος 17, 2006 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2006 Αρχική απάντηση από Herc Σε εμενα τα παντα στο σπιτι ειναι SONY και δεν εχω κανενα προβλημα και το τοπικο service γρηγορο και αψογο.Ειναι καθαρα θεμα καταστηματος αγορας, γιαυτο προτιμω μεγαλες αλυσιδες π.χ Κοτσωβολος, EXPERT κ.α Εαν σταλει μια συσκευη απο τον κοτσωβολο, θα εχει αλλη μεταχειριση, απο οποιαδηποτε εταιρεια, σε σχεση με το μικρομαγαζο σε μια επαρχιακη πολη και εχω τετοιες εμπειρειες απο πολλες μαρκες. Αν η Sony ήθελε να προστατεύσει το όνομά της σωστά, δεν θα μοίραζε παντού αυτοκολλητάκια "Εξουσιοδοτημένο Sony Service". Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Νοέμβριος 17, 2006 Author #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 17, 2006 Αρχική απάντηση από Herc [Χθες, στις 20:37] Σε εμενα τα παντα στο σπιτι ειναι SONY και δεν εχω κανενα προβλημα και το τοπικο service γρηγορο και αψογο.Ειναι καθαρα θεμα καταστηματος αγορας, γιαυτο προτιμω μεγαλες αλυσιδες π.χ Κοτσωβολος, EXPERT κ.α Εαν σταλει μια συσκευη απο τον κοτσωβολο, θα εχει αλλη μεταχειριση, απο οποιαδηποτε εταιρεια, σε σχεση με το μικρομαγαζο σε μια επαρχιακη πολη και εχω τετοιες εμπειρειες απο πολλες μαρκες. απο ηλεκτρονικη αθηνων στο αγρινιο το εστειλα. μιλαμε για τεραστιο κτιριο και οχι κανενα μικρομαγαζο. και αλλοι την εχουν παθει τελικα με τη sony ειδικα σε psp απο οτι μαθαινω.Καιρος να σοβαρευτουν ή αν δεν μπορουν, να κλεισουν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Δεκέμβριος 3, 2006 Author #9 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2006 Απλα να πω πως η οθονη ηρθε πριν μια εβδομαδα. Το προβλημα ναι μεν ειχε διορθωθει αλλα ειχε χτυπηθει σε ΟΛΕΣ τις γωνιες. Ηταν σε χειροτερη κατασταση εμφανισιακα απο οτι η παλια μας(δεκα ετων οθονη). Την πηγαμε στο καταστημα δεν την δεχθηκαν πισω ουτε για αστειο... Πηραμε φωτογραφιες, τις στειλαμε στη sony καθως και ταυτοχρονη καταγγελια στο υπουργειο για τον καταναλωτη και μετα απο παρεμβαση του υπουργειου θα μας δοθει νεα οθονη..Επιτελους τελος.. εγω απο sony παντως και απο το συγκεκριμενο καταστημα που την αγορασαμε εχω τελειωσει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Δεκέμβριος 3, 2006 #10 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-εγω απο sony παντως και απο το συγκεκριμενο καταστημα που την αγορασαμε εχω τελειωσει.. Το κατάστημα λες να είναι το πρόβλημα;....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabrinha Δεκέμβριος 3, 2006 #11 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 3, 2006 Παλι καλα που τελικα το προβλημα λυνεται.Δυστυχως δεν ειναι μονο η αντιπροσωπεια υπευθυνη. Ειναι πολλες φορες και τα καταστηματα. Και ο αγιος φοβερα θελει. Οσο τους αφηνει ο καταναλωτης τον γραφουν στα παλια τους τα παπουτσια (αν οχι καπου αλλου). Και ειδικα στο θεμα ps/psp που αναφερθηκε εκει ειναι που τα εχουν κανει μανταρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Δεκέμβριος 4, 2006 Author #12 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2006 Αρχική απάντηση από spc Το κατάστημα λες να είναι το πρόβλημα;....... φιλε μου ΚΑΙ αυτοι. οταν δεν ασχολουνται με την οθονη,δεν σε παιρνουν ουτε ενα τηλεφωνο για να σου πουν ξερετε αυτο και αυτο, οταν εχουμε ζητησει να μας κοψουν τιμολογιο αντι για αποδειξη εδω και δυο μηνες και καθε φορα που παιρναμε μας ελεγαν να ξαναπαρουμε, οταν μαθαινουμε οτι η οθονη ειναι 1+ βδομαδα σε αποθηκη και η sony την παραλαμβανει επειδη της τηλεφωνουμε εμεις οχι το καταστημα οπως επρεπε,τι αλλο να πω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.