ea6gka Νοέμβριος 13, 2006 #21 Νοέμβριος 13, 2006 στο πλαισιο(οποιο και να ηταν) και στο εσοπ στο χαλανδρι + στα μουλτιραμα το γνωστο μου το εχουνε διευκρινισει επανελλημενα οτι η εγγυηση ανανεωνετε.
Rommel.Gr Νοέμβριος 13, 2006 #22 Νοέμβριος 13, 2006 Βρε παιδια αφου περνεις καινουργιο δισκο(σφραγισμενο)γιατι να μην εχει εγγυηση 5χρονια πχ σαν να επαιρνες εναν καινουργιο αφου δεν εγινε επισκευη?
spc Νοέμβριος 13, 2006 #23 Νοέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από ea6gka στο πλαισιο(οποιο και να ηταν) και στο εσοπ στο χαλανδρι + στα μουλτιραμα το γνωστο μου το εχουνε διευκρινισει επανελλημενα οτι η εγγυηση ανανεωνετε. Αν οι διευκρινήσεις τους είναι ανάλογες της ορθογραφίας σου δεν φέρω καμία αντίρρηση. Σοβαρά τώρα, καλά τα λόγια αλλά στην πράξη το έχεις δοκιμάσει;
nikos Νοέμβριος 13, 2006 #24 Νοέμβριος 13, 2006 προσέχετε ρε παιδιά τι λετε και τι γράφετε. Η εγγύηση ΔΕΝ ανανεώνεται αλλά συνεχίζεται για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα μέχρι να συμπλητωθεί ο ΄συνολικός χρόνος . Δηλ. τι νομίζετε , αν λίγο πριν την λήξη κάθε τριετίας σου χαλάει ο δίσκος και η εταιρεία στον αλλάζει , κάθε φορά "τρέχει" καινούργια τριετία . Αμ , αν ήταν έτσι αντέρφια , θα είχαμε μια ζωή τζάμπα καινουργιους δίσκους.Μακάρι δηλ, αλλά ΔΕΝ ......
ea6gka Νοέμβριος 13, 2006 #25 Νοέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από spc Αν οι διευκρινήσεις τους είναι ανάλογες της ορθογραφίας σου δεν φέρω καμία αντίρρηση. Σοβαρά τώρα, καλά τα λόγια αλλά στην πράξη το έχεις δοκιμάσει; ναι δε το ειπα ετσι στη τυχη. και μαλιστα η τελευταια φορα ηταν πριν κανα χρονο με εναν IDE80 , φευγοντας τον ρωτησα το πωλητη ποσο εγγυηση εχω και ειπε ξεκαθαρα 3 χρονια (ο αλλος ηθελε κανα 3μηνο να ληξει). στο εσοπ το ιδιο με μια 915 μητρικη ασους . στο μουλτιραμα μου ειπε ο θεμης αν δε του κανω κονε με το γκομενακι δεν εχει τπτ , οποτε καταλαβαινεις
spc Νοέμβριος 13, 2006 #26 Νοέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από ea6gka ναι δε το ειπα ετσι στη τυχη. και μαλιστα η τελευταια φορα ηταν πριν κανα χρονο με εναν IDE80 , φευγοντας τον ρωτησα το πωλητη ποσο εγγυηση εχω και ειπε ξεκαθαρα 3 χρονια (ο αλλος ηθελε κανα 3μηνο να ληξει). στο εσοπ το ιδιο με μια 915 μητρικη ασους . στο μουλτιραμα μου ειπε ο θεμης αν δε του κανω κονε με το γκομενακι δεν εχει τπτ , οποτε καταλαβαινεις Εγώ ρωτάω αν έχεις κάνει χρήση τέτοιας μορφής ''επέκτασης'' εγγύησης, όχι τι σου έχουν πει.
ea6gka Νοέμβριος 13, 2006 #27 Νοέμβριος 13, 2006 αυτα που πηρα πισω (τα καινουρια) δεν εχουν παθει τπτ ακομα , οποτε οχι δεν εχω κανει σε αυτα δευτερο σερι RMA και κατ'επεκτασην επαληθευση αυτων που λεω.
Stratos Νοέμβριος 13, 2006 #28 Νοέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 17:24] στο πλαισιο(οποιο και να ηταν) και στο εσοπ στο χαλανδρι + στα μουλτιραμα το γνωστο μου το εχουνε διευκρινισει επανελλημενα οτι η εγγυηση ανανεωνετε. Πραγματικα θα ηθελα να μαθω που το στηριζουν αυτο...
gdp77 Νοέμβριος 13, 2006 #29 Νοέμβριος 13, 2006 Χμμμ...πες μας εσύ πιο κατάστημα ανανεώνει για να πηγαίνουμε όλοι εκεί. Είναι πιο εύκολοΔε διάβασες το post μου; Γράφω "Πλαίσιο".
spc Νοέμβριος 13, 2006 #30 Νοέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από gdp77 Δε διάβασες το post μου; Γράφω "Πλαίσιο". Αρχική απάντηση από spcστην πράξη το έχεις δοκιμάσει; ή επίσης, εφόσον ισχύει, δεν θα είχαν πρόβλημα υποθέτω να το δώσουν και εγγράφως
ea6gka Νοέμβριος 13, 2006 #31 Νοέμβριος 13, 2006 με εκπλησεις , θα επρεπε να το γνωριζεις Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προιόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προιόντος με νέο ή αναστροφή της πώλησης Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προιόν ή ανταλλακτικό http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/03.htm
aggelopas Νοέμβριος 13, 2006 #32 Νοέμβριος 13, 2006 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 21:26] με εκπλησεις , θα επρεπε να το γνωριζεις http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/03.htm Αυτο ειναι γνωστο οπως και τα 2 χρονια εγγυηση στα ηλεκτρονικα, ωστοσο ο πλαισιος θα στο δωσει εγγραφως αυτο??
Daytime Dreamer Νοέμβριος 13, 2006 Author #33 Νοέμβριος 13, 2006 ενα μικρο update : Πηγα τον σκληρο στο πλαισιο και ειπαν θα τον κοιταξουν και θα μου πουνε. Προς το παρον δεν πηραν σημερα τηλεφωνο και ειχαν πει η σημερα το απογευμα η αυριο ... ελα να δουμε ...
Stratos Νοέμβριος 14, 2006 #34 Νοέμβριος 14, 2006 Εγω προσωπικα επετρεψε μου να στηριζομαι στην επισημη εγγυηση του κατασκευαστη και μονο. Διοτι ειναι και το μονο που ισχυει. Ολα τα υπολοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφια...Λοιπον, απο το site της Western Digital:WD's warranty applies to repaired or replaced Products for the balance of the applicable period of the original warranty or ninety days from the date of shipment of a repaired or replaced Product, whichever is longer.Για να δουμε και την Seagate:Seagate warrants that repaired or replaced products are covered for the greater of either the remainder of the original product warranty or 90 days.Αντε και απο το site της Samsung:The replacement drive carries the remaining warranty of the original drive, or 90 days, whichever is longer. Οι υπολοιποι κλεισανε η αγοραστηκαν, οποτε, αυτα αρκουν...Δεν φανταζομαι να πιστευεις οτι οι υποσχεσεις καθενος πωλητακου για αεναη εγγυηση εχουν καμμια ισχυ, παρ ολο που θα το θελαμε ολοι...
darkCount Νοέμβριος 14, 2006 #35 Νοέμβριος 14, 2006 Αρχική απάντηση από gdp77 Δε διάβασες το post μου; Γράφω "Πλαίσιο". Bro δίκιο έχεις δεν το διάβασα, sorry. Αλλά έλα που έχω πάει στον Πλάισιο χαλασμένο Muvo φυσικότατα εντος εγγύησης και δεν έπαιξε καμία τέτοια φάση....ανανέωσης εγγύησης για τον αντικαταστάτη. Αμα είναι στο κέφι του κάθε πωλητη που θα πέσω...ε τότε να το *έσω....μετα συγχωρήσεως δηλαδή. Δεν το λέω σε σένα αυτό φυσικά...αλλά αν δεν είναι ξεκάθαρο όπως το λες εσύ. Εντάξει εσένα σου έτυχε...είναι αυτό που σου λέω για τον πωλητη. Η αυτό ή με είδε ρεμάλι και μου έδωσε τα τέτοια του ξέρω γω?!
DuKe Νοέμβριος 14, 2006 #36 Νοέμβριος 14, 2006 Προφανώς ο έμπορος είναι υποχρεωμένος απο τη νομοθεσία περί εμπορίου... Ο κατασκευαστής μάλλον δεν υπάγεται στη νομοθεσία εμπόρων οπότε κάνει χρήση της πολιτικής που τον συμφέρει, γιατί υπάρχουν και κατασκευάστριες που δίνουν lifetime εγγύηση σε προιόντα τους.
Maximus Νοέμβριος 14, 2006 #37 Νοέμβριος 14, 2006 Αρχική απάντηση από nikos προσέχετε ρε παιδιά τι λετε και τι γράφετε. Η εγγύηση ΔΕΝ ανανεώνεται αλλά συνεχίζεται για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα μέχρι να συμπλητωθεί ο ΄συνολικός χρόνος . Δηλ. τι νομίζετε , αν λίγο πριν την λήξη κάθε τριετίας σου χαλάει ο δίσκος και η εταιρεία στον αλλάζει , κάθε φορά "τρέχει" καινούργια τριετία . Αμ , αν ήταν έτσι αντέρφια , θα είχαμε μια ζωή τζάμπα καινουργιους δίσκους.Μακάρι δηλ, αλλά ΔΕΝ ...... Οι κάρτες γραφικών δεν έχουυν ημερομηνία κατασκευής (έχουν με το serial αλλά δε μας το λένε) και έτσι είναι εύκολο να σου πουν ότι η εγγύησή τους σε περίπτωση αντικατάστασης δεν ανανεώνεται (πιάνοντάς σε μάλλον κορόιδο)Από την άλλη όμως οι δίσκοι γράφουν ΕΜΦΑΝΩΣ την ημερομηνία κατασκεύης τους, από την οποία και ισχύει η εγγύηση. Εκεί, η εγγύηση ανανεώνεται 100%. Και γενικά, το Πλαίσιο, ανανεώνει τις εγγυήσεις (έχω κάνει ουκ ολίγα RMAs)
spc Νοέμβριος 14, 2006 #38 Νοέμβριος 14, 2006 Αρχική απάντηση από ea6gka [Χθες, στις 21:26] με εκπλησεις , θα επρεπε να το γνωριζεις Δεν ξέρω αν σε εκπλήσσω ( ) αυτό που ξέρω σίγουρα είναι αυτό που είπε και ο Στράτος: Αρχική απάντηση από Stratos Εγω προσωπικα επετρεψε μου να στηριζομαι στην επισημη εγγυηση του κατασκευαστη και μονο. Διοτι ειναι και το μονο που ισχυει. Ολα τα υπολοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφια... Δεν φανταζομαι να πιστευεις οτι οι υποσχεσεις καθενος πωλητακου για αεναη εγγυηση εχουν καμμια ισχυ, παρ ολο που θα το θελαμε ολοι... Αναφορικά επίσης με το: Αρχική απάντηση από ea6gka [Χθες, στις 21:26] ''Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προιόν ή ανταλλακτικό'' Καταρχήν θα ήθελα να το έβλεπα κάπου επίσημα και βασικά πιο αναλυτικά γραμμένο. Και αυτό όχι γιατί το αμφισβητώ αλλά γιατί θεωρώ την διατύπωση τουλάχιστον ελλιπή. Σκέψου πχ λίγο τι ερμηνείες μπορούν να δοθούν στα εξής: Α) αντικατάστασης του προϊόντος Μιλάμε πχ για το ίδιο ή μήπως για άλλο προϊόν και με ποια διαδικασία (αν μιλάμε πχ με αναστροφή και νέα πώληση άλλου προϊόντος προφανώς μιλάμε για νέα εγγύηση αφού μιλάμε για νέα / διαφορετική αγορά) Β) ανταλλακτικό Πχ πόσο δύσκολο είναι η αντικατάσταση ενός δίσκου να χαρακτηριστεί επισκευή ή αντικατάσταση της κεφαλής (και η επόμενη βλάβη πχ να μην είναι στην κεφαλή) ; Β) ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια Ποια όλη τη διάρκεια; Και εγώ πολύ θα το ήθελα να ισχύει η αέναη εγγύηση αλλά δυστυχώς στην πράξη (αλλά επέτρεψέ μου να πω και σύμφωνα με την κοινή λογική) δεν βλέπω να ισχύει κάτι τέτοιο.
gdp77 Νοέμβριος 14, 2006 #39 Νοέμβριος 14, 2006 Εγω προσωπικα επετρεψε μου να στηριζομαι στην επισημη εγγυηση του κατασκευαστη και μονο. Διοτι ειναι και το μονο που ισχυει. Ολα τα υπολοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφια...Λοιπον, απο το site της Western Digital:WD's warranty applies to repaired or replaced Products for the balance of the applicable period of the original warranty or ninety days from the date of shipment of a repaired or replaced Product, whichever is longer.Για να δουμε και την Seagate:Seagate warrants that repaired or replaced products are covered for the greater of either the remainder of the original product warranty or 90 days.Αντε και απο το site της Samsung:The replacement drive carries the remaining warranty of the original drive, or 90 days, whichever is longer.Οι υπολοιποι κλεισανε η αγοραστηκαν, οποτε, αυτα αρκουν...Δεν φανταζομαι να πιστευεις οτι οι υποσχεσεις καθενος πωλητακου για αεναη εγγυηση εχουν καμμια ισχυ, παρ ολο που θα το θελαμε ολοι...Δεν με νοιάζει τι λέει ο κάθε αμερικανός, κινέζος κτλ. κατασκευαστής. Εφόσον η πώληση γίνεται στην ΕΛΛΑΔΑ, ισχύουν οι τοπικοί νόμοι. Ακόμα και αν οι κατασκευαστές WD, Seagate κτλ. δεν ανανεώνουν την εγγύηση, ο τοπικός έμπορος και ο τοπικός εισαγωγέας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να το κάνουν, έστω και με δικό τους κόστος.Υ.Γ. Σε παρακαλώ μπορείς να δώσεις Link γι' αυτά που αναφέρεις στο post σου ?
DuKe Νοέμβριος 14, 2006 #40 Νοέμβριος 14, 2006 Κάνε το πρώτο βήμα Spc(ο τολμών γαmά. που ξέρεις?ίσως έτσι αυξηθεί κατακόρυφα η πελατεία σου ). Το απαισιόδοξο ύφος δεν σε βοηθάει και τόσο πάντως Αν το κάνουν μαγκιά τους.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.