tolis861416003225 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10, 2006 απιστευτο κιομως αλληθινο! θελει π4 1,7 για να τρεξει ειναι βεβαια μια πιστουλα αλλατο μεγεθος του ειναι εξοφρενικο!! info: http://212.202.219.162/#dloadkkrieger-beta.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Νοέμβριος 10, 2006 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 Παλιο αλλα καλο!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Νοέμβριος 10, 2006 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 Που να δεις όταν το είχα δει 2 χρονιά πριν που ανταγωνιζόταν και γραφικά της εποχής πως μου φάνηκε Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Νοέμβριος 10, 2006 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 Εχει ξαναποσταριστει πιο παλια κανα δυο χρονια πριν Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis861416003225 Νοέμβριος 10, 2006 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 α σορυ δεν το ηξερα παντος φοβερο...(ΑΚΟΥς ΕΑ?????) πολυ μικρο ρε παιδι μου...σε τι κωδηκα το γραψανε ασμπλι?αααα ρε τι γινεται αμα το θες..... σε μια δισκετα χωρας δε ξερω και εγω ποσες πιστες οπλα τερατα κλπ......ποια dvd9? δισκετα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Νοέμβριος 10, 2006 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 wtf? Πως γίνεται αυτό ρε σεις? Εν τω μεταξύ, πιάνει 170-200ΜΒ από την μνήμη μόλις φορτώσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Νοέμβριος 10, 2006 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 Αρχική απάντηση από jpavly wtf? Πως γίνεται αυτό ρε σεις? Εν τω μεταξύ, πιάνει 170-200ΜΒ από την μνήμη μόλις φορτώσει. C++ Οπως και στα Demoscene.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makis Hourdakis Νοέμβριος 10, 2006 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 Όντως παλιό αλλά φοβερό. Μακάρι να εξελισόταν και παραπέρα απο beta. Είχε bugs.... Πάντως προσωπικά το δικό μου μηχανάκι το γονάτιζε χαλαρά μόλις πλάκωναν πάνω απο 5-6 τέρατα στη σκηνή. Και θυμάμαι οτι γονάτιζε και άλλους με πολύ δυνατά συστήματα για την εποχή. Είναι πάντως η μεγαλύτερη ντροπή για αυτούς που σκάνε τόσα για να παίζουν ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί και για τις εταιρίες που κάνουν συνεχώς μεγαλύτερα και απαιτητικότερα τα παιχνίδια τους. Μπράβο στους δημιουργούς αυτού του project! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bassjunkies Νοέμβριος 10, 2006 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 Πολύ καλό!!! Δεν το είχα ξαναδεί...!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabrinha Νοέμβριος 10, 2006 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis Όντως παλιό αλλά φοβερό. Μακάρι να εξελισόταν και παραπέρα απο beta. Είχε bugs.... Πάντως προσωπικά το δικό μου μηχανάκι το γονάτιζε χαλαρά μόλις πλάκωναν πάνω απο 5-6 τέρατα στη σκηνή. Και θυμάμαι οτι γονάτιζε και άλλους με πολύ δυνατά συστήματα για την εποχή. Είναι πάντως η μεγαλύτερη ντροπή για αυτούς που σκάνε τόσα για να παίζουν ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί και για τις εταιρίες που κάνουν συνεχώς μεγαλύτερα και απαιτητικότερα τα παιχνίδια τους. Μπράβο στους δημιουργούς αυτού του project! Κάποιος λόγος θα υπάρχει που συμβαίνει αυτό. Δε νομίζω να είναι όλοι βλάκες. Από τη στιγμή που δεν γνωρίζουμε όλες τις παραμέτρους είναι λίγο δύσκολο να κρίνουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dom Νοέμβριος 10, 2006 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2006 Ποτε δεν περιμενα να δω κατι τετοιο! Ολο αυτο σε 97kb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Νοέμβριος 11, 2006 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2006 Αρχική απάντηση από cabrinha Κάποιος λόγος θα υπάρχει που συμβαίνει αυτό. Δε νομίζω να είναι όλοι βλάκες. Από τη στιγμή που δεν γνωρίζουμε όλες τις παραμέτρους είναι λίγο δύσκολο να κρίνουμε. Δεν είναι βλάκες απλά είναι πολύ ευκολότερο (φτηνότερο) να αναπτύξεις ένα παιχνίδι σε μια γλώσσα υψηλού επιπέδου χρησιμοποιώντας 5000 υποπρογράμματα για να φορτώνουν πχ 3d μοντέλα που εξάγει ένα ισχυρό πρόγραμμα δημιουργίας 3d γραφικών όπως το 3d studio max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Νοέμβριος 11, 2006 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2006 αυτό θα πεί καλός προγραμματισμός. Παιχνίδι σε αυτό το μέγεθος είναι παράδειγμα προς μίμιση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makis Hourdakis Νοέμβριος 11, 2006 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2006 Αρχική απάντηση από kaynd Δεν είναι βλάκες απλά είναι πολύ ευκολότερο (φτηνότερο) να αναπτύξεις ένα παιχνίδι σε μια γλώσσα υψηλού επιπέδου χρησιμοποιώντας 5000 υποπρογράμματα για να φορτώνουν πχ 3d μοντέλα που εξάγει ένα ισχυρό πρόγραμμα δημιουργίας 3d γραφικών όπως το 3d studio max Το αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Occultist Νοέμβριος 11, 2006 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2006 Για να μην προσθέσουμε ότι έτσι πλασματικά ενισχύεται η ανάγκη αγοράς όλο και ισχυρότερου hardware σε πολύ σύντομο διάστημα, με αποτέλεσμα την μεγάλη κονόμα για τις εταιρίες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabrinha Νοέμβριος 12, 2006 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2006 Μα το ιδιο πραγμα λεω και εγω, δειτε λιγο καλυτερα . Απλα σχολιαζω το "ειναι ντροπη για τις εταιριες...". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.