edessaios Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5, 2006 Έχω ένα USR9107A.Eκεί που κατέβαζα ένα torrent μέσω του Azureus,μετά απο ένα κλείσιμο του υπολογιστή ,το προσωπάκι έγινε κίτρινο που σημαίνει ότι έχει πρόβλημα το NAT.Επίσης μου είπε πως πρέπει να ανοιχτεί η πόρτα 38268. Εγώ όμως είμαι τελείως άσχετος και θα ήθελα να με βοηθήσετε για αυτό.Βρήκα πως μπαίνω στο μενού του ρούτερ μέσω του ΙΕ και πήγα εκεί που λέει port triggering αλλά δεν ξέρω τώρα τι νούμερα πρέπει να βάλω για να λυθεί οτ πρόβλημα!Μήπως θα μπορούσε κάποιος να με βοθήσει?Αυτό έχει άμεση σχέση με το NAT?Οι χαμηλές ταχύτητες που παρατηρούνται στο torrent που κατεβάζω έχουν σχέση με αυτό?Επίσης οι ταχύτητες του upload είναι μεγαλύτερες απο αυτές του download!Οι ταχύτητες είναι μιδαμινές .Έχω 768 και κατεβάζει με 3 και ανεβάζει με 12-4!Ευχαριστώ εκ των προτέρων Βαγγέλης Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Νοέμβριος 5, 2006 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2006 Ρίξε μια ματιά καταρχήν εδώ: http://www.portforward.com/ ΥΓ Αν και επίκαιρο το λάθος (βλ. Φράγμας κλπ συζητήσεις ), διόρθωσε αυτό το MΑΤ στον τίτλο γιατί μπερδεύει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edessaios Νοέμβριος 5, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2006 Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 17:39] Ρίξε μια ματιά καταρχήν εδώ: http://www.portforward.com/ ΥΓ Αν και επίκαιρο το λάθος (βλ. Φράγμας κλπ συζητήσεις ), διόρθωσε αυτό το MΑΤ στον τίτλο γιατί μπερδεύει. Δεν υποστηρίζει το ρούτερ μου οπότε δεν μπορεί να με βοηθήσει γιατί οι ρυθμίσεις είναι δοαφορετικές για κάθε ρούτερ...Μήπως θα μπορούσε να βοθήσει κάποιος απο εδώ? Link to comment Share on other sites More sharing options...