Jump to content



Οτι να'ναι και αντε γειά με τις εγγυήσεις των καταστημάτων.


Πριονέτο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Οτι να'ναι με τις εγγυήσεις σε ίδια προιόντα και μάρκες στα διάφορα καταστήματα.

Enermax Galaxy retail στο πλαίσιο έχει 2 χρόνια εγγύηση ενώ στο e-shop έχει 3 χρόνια .

XFX 7950GT retail στο e-shop έχει 1 χρόνο εγγύηση ενώ στο πλαίσιο έχει 3 χρόνια .

XFX 7800GS retail στο e-shop έχει 2 χρόνια

XFX 7900GX2 bulk έχει στο e-shop 3 χρόνια .Ιδια μάρκα με τρείς διαφορετικές εγγυήσης ανα μοντέλο.:confused:

Τέτοια παραδείγματα που ο καθένας βάζει ότι να'ναι εγγύηση μπορώ να βάλω άλλα 100.Retail με 1 χρόνο εγγύηση επιτρέπεται;

Πρόβλημα των καταστημάτων ή της κάθε αντιπροσωπείας;Τυπογραφικά λάθη;Τί συμβαίνει;

Η ελάχιστη δυνατή εγγύηση που μπορεί να προσφέρει κατάστημα εντός Ευρωζώνης, για όλα τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά προϊόντα, είναι 2 χρόνια και προσφέρεται από την αντιπροσωπεία, άσχετα από που έγινε η αγορά.

Από εκεί και πέρα, παραπάνω εγγύηση, ή επιπλέον όρους (0 pixel, κλπ), μπορεί να προσφέρει όποιος θέλει, αλλά φυσικά πρέπει να απευθυνθείς στον ίδιο μετά.

Βασικά μπορείς να κάνεις μια ερώτηση στο Πλαίσιο αν όντως είναι 2 χρόνια ή λάθος στη σελίδα τους.

Στο εσοπ έγραφαν 1 χρόνο μέχρι που πήρα τηλέφωνο για να το παραγγείλω και ήταν τυπογραφικό και το διορθωσαν σε 3 χρόνια:T:

Αυτη την εβδομαδα πηρα απο το πλαισιο εναν raptor ο οποιος εχει 3 χρονια εγγυηση αντι 5. Ρωτηση και μου ειπαν οτι η WD εφερε παρτιδα με 3 χρονια εγγυηση

Αρχική απάντηση από Nikos007 [Σήμερα, στις 11:09]

Αυτη την εβδομαδα πηρα απο το πλαισιο εναν raptor ο οποιος εχει 3 χρονια εγγυηση αντι 5. Ρωτηση και μου ειπαν οτι η WD εφερε παρτιδα με 3 χρονια εγγυηση

Αυτοί που πήραν raptor με 5 χρόνια εγγύηση πώς θα αποδείξουν ότι έχουν από τους παλιούς που είχαν 5 χρόνια εγγύηση μιας και οι αποδείξεις δεν γράφουν τίποτα;

To Πλαίσιο τουλάχιστον κολλάει αυτοκόλλητα στους δίσκους με την εγγύηση. Βέβαια, αν αλλάξεις σακουλάκι, δεν ξέρω τι γίνεται...

Τους πηρα τηλεφωνο μολις τωρα και μου ειπαν απο την τεχνικη υποστηριξη οτι ολοι εχουν 5 και οτι ειναι λαθος κολλημενο το αυτοκολλητο. Τι να πω δεν ξερω. Καποτε νομιζω στη maxtor υπηρχε επιλογη στο site της που εβαζες το s/n και σου ελεγε αν ο δισκος ειναι σε εγγυηση. Δεν ξερω αν μπορω να το ελεγξω με αυτον τον τροπο

Αρχική απάντηση από mech5107

Απο το S/N...

Tα σακουλάκια δεν έχουν απάνω το SN... Όχι όλα τουλάχιστον ;)

Αρχική απάντηση από Nikos007

Τους πηρα τηλεφωνο μολις τωρα και μου ειπαν απο την τεχνικη υποστηριξη οτι ολοι εχουν 5 και οτι ειναι λαθος κολλημενο το αυτοκολλητο. Τι να πω δεν ξερω. Καποτε νομιζω στη maxtor υπηρχε επιλογη στο site της που εβαζες το s/n και σου ελεγε αν ο δισκος ειναι σε εγγυηση. Δεν ξερω αν μπορω να το ελεγξω με αυτον τον τροπο

Με αυτόν τον τρόπο όμως χάνεις μερικούς μήνες, γιατί υπολογίζεται από την ημερομηνία που βγήκε από το εργοστάσιο και όχι την ημερομηνία αγοράς. Φυσικά για διαφορές του τύπου 3 ή 5 χρόνια, σε καλύπτει :)

Αρχική απάντηση από Nikos007 [Σήμερα, στις 09:21]

Τους πηρα τηλεφωνο μολις τωρα και μου ειπαν απο την τεχνικη υποστηριξη οτι ολοι εχουν 5 και οτι ειναι λαθος κολλημενο το αυτοκολλητο. Τι να πω δεν ξερω. Καποτε νομιζω στη maxtor υπηρχε επιλογη στο site της που εβαζες το s/n και σου ελεγε αν ο δισκος ειναι σε εγγυηση. Δεν ξερω αν μπορω να το ελεγξω με αυτον τον τροπο

Και η W.D έχει αυτό το κόλπο στα site της.:)

Wizard, Κάνεις λάθος, μιας και το δικό μου σκληρό η WD τον υπολογίζει από την επομένη της αγοράς, κι όχι από το πότε κατασκευάστηκε. Όταν αγοράζεις κάτι, καταγράφεται το s/n του, και αποστέλλεται στην εταιρία ;)

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 11:23]

Tα σακουλάκια δεν έχουν απάνω το SN... Όχι όλα τουλάχιστον ;)

Ναι αλλά οι σκληροί πάνω έχουν όλοι....;)

Το Πλαισιο πουλαει τους raptor απο τις αρχες του χρονου με αυτοκολλητο "3 χρονια εγγυηση" .

Φυσικα η western digital στο warranty check που μπορεις να κανεις online , τους βγαζει με 5 χρονια . Εχω παρει φετος 4 raptor απο το Πλαισιο.Οποτε , λογικα , δεν ειναι καμμια περιεργη παρτιδα .

Απλα το Πλαισιο σου λεει οτι εχεις 3 χρονια απο εμενα εγγυηση και τα αλλα 2 απο τον κατασκευαστη .

Όλα τα προϊόντα έχουν εργοστασιακή εγγύηση πχ 5 χρόνια... η εγγύηση αυτή τρέχει από την ημερομηνία κατασκευής.

Το νομικό καθεστώς είναι ιδιαίτερα λαλακισμένο όμως... και εξηγούμαι...

Ένα προϊόν με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση που φτάνει στα χέρια ενός πελάτη λιανικής μετά από 1-2 ή 3 μήνες, έχει ήδη χάσει μέρος της εγγύησής του.. έτσι για ομαλή λειτουργία, το κατάστημα που κάνει την τελική πώληση δίνει 3 χρόνια εγγύηση.

Συμβαίνει όμως σε κάποια προϊόντα, πχ δίσκους, να παράγονται σήμερα, να μένουν σε αποθήκες ανα τον κόσμος για 1-2 ή και περισσότερα χρόνια και μεχρί να φτάσουν στα χέρια του πελάτη να έχουν περάσει και 2 και 3 χρόνια...

Ή, να έχουν αγοραστεί από τρίτες πηγές ή από εκποιήσεις κλπ χωρίς υποστήριξη...

Το πιο συνηθισμένο όμως είναι τα λεγόμενα end-of-life ή bad-stock.

Εκεί είναι στην ουσία ελάχιστα πριν να χάσουν την εργοστασιακή εγγύηση και υποστήριξη.

Πιάσε το αυγό και κούρεφτο δηλαδή

Αρχική απάντηση από deninho

Wizard, Κάνεις λάθος, μιας και το δικό μου σκληρό η WD τον υπολογίζει από την επομένη της αγοράς, κι όχι από το πότε κατασκευάστηκε. Όταν αγοράζεις κάτι, καταγράφεται το s/n του, και αποστέλλεται στην εταιρία ;)

Mε τιποτα....ποιος στελνει το s/n του?Και ποιος το καταγραφει???

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS [Σήμερα, στις 16:43]

Mε τιποτα....ποιος στελνει το s/n του?Και ποιος το καταγραφει???

Η 8bit το καταγράφει πχ.

Αρχική απάντηση από oktech [Σήμερα, στις 16:38]

Όλα τα προϊόντα έχουν εργοστασιακή εγγύηση πχ 5 χρόνια... η εγγύηση αυτή τρέχει από την ημερομηνία κατασκευής.

Το νομικό καθεστώς είναι ιδιαίτερα λαλακισμένο όμως... και εξηγούμαι...

Ένα προϊόν με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση που φτάνει στα χέρια ενός πελάτη λιανικής μετά από 1-2 ή 3 μήνες, έχει ήδη χάσει μέρος της εγγύησής του.. έτσι για ομαλή λειτουργία, το κατάστημα που κάνει την τελική πώληση δίνει 3 χρόνια εγγύηση.

Συμβαίνει όμως σε κάποια προϊόντα, πχ δίσκους, να παράγονται σήμερα, να μένουν σε αποθήκες ανα τον κόσμος για 1-2 ή και περισσότερα χρόνια και μεχρί να φτάσουν στα χέρια του πελάτη να έχουν περάσει και 2 και 3 χρόνια...

Ή, να έχουν αγοραστεί από τρίτες πηγές ή από εκποιήσεις κλπ χωρίς υποστήριξη...

Το πιο συνηθισμένο όμως είναι τα λεγόμενα end-of-life ή bad-stock.

Εκεί είναι στην ουσία ελάχιστα πριν να χάσουν την εργοστασιακή εγγύηση και υποστήριξη.

Πιάσε το αυγό και κούρεφτο δηλαδή

Υπαρχει και το αντιθετο . Το να δινει ο κατασκευαστης 2-3 μηνες επιπλεον εγγυηση . Το εχω συναντησει σε πολλους σκληρους δισκους .

Αρχική απάντηση από jpavly

Η 8bit το καταγράφει πχ.

H 8bit και καθε εισαγωγεας το γραφει....οπως επισης και η WD γραφει τι εστειλε και που...

αλλα οπως απαντησε ο deninho καταλαβα οτι το γρεαφει το s/n ο μεταπωλητης(plaisio,multi,κτλ)...

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS

H 8bit και καθε εισαγωγεας το γραφει....οπως επισης και η WD γραφει τι εστειλε και που...

αλλα οπως απαντησε ο deninho καταλαβα οτι το γρεαφει το s/n ο μεταπωλητης(plaisio,multi,κτλ)...

Η Oktabit μια φορά, δίνει έναρξη εγγύησης στους μεταπωλητές από την ημερομηνία που αυτή τους πουλάει τα προϊόντα, άρα όσο μένουν στο ράφι του μεταπωλητή, χάνεται εγγύηση....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.