SSJ5 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19, 2006 Είχα πάρει ένα OCZ 2GB DDR2 kit όμως το ένα dimm ήταν ελλατωματικό. Το έστειλα στο hardshop και μου είπαν ότι σε 3 βδομάδες το πολύ θα έρθει. Έχει περάσει όμως ενάμιση μήνας και μου λένε να περιμένω.Λένε ότι φταίει η ocz. Είπα να επικοινωνήσω εγώ ή αυτοί με την OCZ να δούμε τι γίνεται αλλά μου είπαν ότι η ocz δεν δέχεται επικοινωνία με πελάτες. Εγώ πάντως έστειλα το email στο support που βρήκα στο site της να δουμε. Τί άλλο μπορώ να κάνω; Ξέρει κανείς αν ισχύουν τπτ νομοθεσίες για αυτό το θέμα;
Jaco Οκτώβριος 19, 2006 #2 Οκτώβριος 19, 2006 Όσον αφορά την εγγύηση είσαι πλήρης εξασφαλισμένος και ιδιαίτερα επειδή η αγορά έγινε από το internet έχεις περισσότερα δικαιώματα όπως επιστροφή εντός 2 εβδομάδων χωρίς αιτιολογία και επιστροφή χρημάτων...Επειδή όμως δεν σου έχει φέρει αντίρρηση στην αλλαγή του προϊόντος, αλλά καθυστερεί την επισκευή/αλλαγή εκεί δυστυχώς δεν έχεις καμία κάλυψη, γιατί δεν προσφέρει υπηρεσία που την έχεις μισθώσει και δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις, αλλά προϊόν...το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πιέσεις με σωστό και όχι φορτικό τρόπο (γιατί τους τσαντίζεις και σε γειώνουν...) να επιμείνουν και αυτοί στην αντιπροσωπία ή την κατασκευάστρια...
Chosen Οκτώβριος 19, 2006 #3 Οκτώβριος 19, 2006 Παίρνε τηλέφωνο κάθε μέρα, ζήτα το όνομα του ατόμου με το οποίο μιλάς. Όσο ήμουν στην Ελλάδα, όποτε ήθελα κάτι να γίνει χωρίς καθυστερήσεις, έπαιρνα τηλέφωνο κάθε 10 λεπτά και ρωτούσα "Υπάρχει κανέναν νέο; Καμία βελτίωση;". Δουλεύει 100%, σε κάποια φάση, κάποιος θα τα πάρει στο κρανίο και θα πει "πάρε ένα καινούριο dimmάκι και στείλ'το στον *****".
ea6gka Οκτώβριος 19, 2006 #4 Οκτώβριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από Chosen Παίρνε τηλέφωνο κάθε μέρα, ζήτα το όνομα του ατόμου με το οποίο μιλάς. Όσο ήμουν στην Ελλάδα, όποτε ήθελα κάτι να γίνει χωρίς καθυστερήσεις, έπαιρνα τηλέφωνο κάθε 10 λεπτά και ρωτούσα "Υπάρχει κανέναν νέο; Καμία βελτίωση;". Δουλεύει 100%, σε κάποια φάση, κάποιος θα τα πάρει στο κρανίο και θα πει "πάρε ένα καινούριο dimmάκι και στείλ'το στον *****". :rofl:
Mainframe Οκτώβριος 19, 2006 #5 Οκτώβριος 19, 2006 Σιγά μην τους παρακαλάς για ένα dimmaki-----ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ όπως έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά! Αφού πρώτα καταγγείλεις την ανεπίτρεπτη συμπεριφορά σε όλο τον κόσμο (και αυτό τσούζει), άφησε μύνημα στο διπλανό κάδο..... ΜΟΥΝΙΟΘ ΚΑΙ ΒΟΥΚΟΤΙΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ DIMMAKIA ΣΑΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ***ΕΙΤΕ (***ΕΙΤΕ μπορεί να σημαίνει πολλά. ΠΧ Νιφτ-είτε , Πλυθ-είτε κλπ. Υπάρχει ποιητική ευκαιρία)
elefsinaras Οκτώβριος 19, 2006 #6 Οκτώβριος 19, 2006 αυτο που θα πω μπορει να μην αρεσει σε καποιους αλλα εγω για αυτο τον λογο διαλεγω να αγοραζω απο καταστηματα που εχω φιλους και δοξα το θεο και απο εδω μεσα υπαρχουν αρκετοι δεν ειναι τοσο για την καλη τιμη οσο για το οτι οταν χρειαστης κατι για αλλαγη υπαρχει αυτη η προσωπικη σχεση στο RMA τι να το κανω να βρω κατι απο το skroutz 10-20 ευρο φθηνοτερα και καποια στιγμη να τα δωσω στα τηλεφωνα........ :(
SSJ5 Οκτώβριος 19, 2006 Author #7 Οκτώβριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από MainframeΜΟΥΝΙΟΘ ΚΑΙ ΒΟΥΚΟΤΙΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ DIMMAKIA ΣΑΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ***ΕΙΤΕ (***ΕΙΤΕ μπορεί να σημαίνει πολλά. ΠΧ Νιφτ-είτε , Πλυθ-είτε κλπ. Υπάρχει ποιητική ευκαιρία) Και για το σύνθημα : Σήκωσε το, το ****μένο δεν μπορώ να περιμένω το ***μένο μπορεί να σημαίνει πολλά αλλά ένα είναι το σωστό
Chosen Οκτώβριος 19, 2006 #9 Οκτώβριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από elefsinarasτι να το κανω να βρω κατι απο το skroutz 10-20 ευρο φθηνοτερα και καποια στιγμη να τα δωσω στα τηλεφωνα........ :( Συμφωνώ απόλυτα. Και στα τηλέφωνα να τα δώσεις, δεν είναι τίποτα. Σε φάρμακα για το άγχος να μη τα δίνεις μετά...
gdp77 Οκτώβριος 19, 2006 #10 Οκτώβριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από SSJ5 Είχα πάρει ένα OCZ 2GB DDR2 kit όμως το ένα dimm ήταν ελλατωματικό. Το έστειλα στο hardshop και μου είπαν ότι σε 3 βδομάδες το πολύ θα έρθει. Έχει περάσει όμως ενάμιση μήνας και μου λένε να περιμένω.Λένε ότι φταίει η ocz. Είπα να επικοινωνήσω εγώ ή αυτοί με την OCZ να δούμε τι γίνεται αλλά μου είπαν ότι η ocz δεν δέχεται επικοινωνία με πελάτες. Εγώ πάντως έστειλα το email στο support που βρήκα στο site της να δουμε. Τί άλλο μπορώ να κάνω; Ξέρει κανείς αν ισχύουν τπτ νομοθεσίες για αυτό το θέμα; Για την OCZ ένα έχω να πω. Το RMA της είναι ’ΜΕΣΟ!!! Μόλις παραλάβουν, την άλλη μέρα στέλνουν. Μιλάω εκ πείρας. Και μάλιστα σε ενημερώνουν με mail, σου δίνουν delivery number κτλ. ’ρα μάλλον το εδώ κατάστημα έχει καθυστερήσει την κατάσταση.
mariosalice Οκτώβριος 19, 2006 #11 Οκτώβριος 19, 2006 Αν έχεις απόδειξη παραλαβής του dimm για RMA και απόδειξη αγοράς που να φαίνεται ότι πέρασαν λιγότερες από 15 μέρες ή ότι καθυστέρησαν το RMA πάνω από 30 μέρες, τράβα τους μια μήνυση, γιατί είναι εντελώς παράνομοι.Βάλε δικηγόρο.Θα σου πληρώσουν αποζημίωση για τα διαφυγόντα κέρδη ενός μηνός επειδή δεν λειτουργούσε ο υπολογιστής σου και τα δικαστικά έξοδα και το δικηγόρο.Ρώτα ένα δικηγόρο και θα δεις ότι έχω δίκιο.Αυτή είναι η καλύτερη λύση.Αν δεν σου αρέσει αυτή η λύση, ζήτα τα λεφτά σου πίσω με άγριο τρόπο.Με απατεώνες (εφ' όσον είναι έτσι όπως τα λες) δεν σηκώνει ευγένειες.
Geo_K Οκτώβριος 19, 2006 #12 Οκτώβριος 19, 2006 Στην ίδια περίπου κατάσταση είμαι και εγώ.Περιμένω από τις 27 Σεπτεμβρίου. Οι μνήμες είναι αγορασμένες από Ελληνικό κατάστημα με απόδειξη αγοράς.Υπάρχει Ελληνική αντιπροσωπεία για τα προϊόντα της OCZ;
GoriLLakoS Οκτώβριος 19, 2006 #13 Οκτώβριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από mariosalice Αν έχεις απόδειξη παραλαβής του dimm για RMA και απόδειξη αγοράς που να φαίνεται ότι πέρασαν λιγότερες από 15 μέρες ή ότι καθυστέρησαν το RMA πάνω από 30 μέρες, τράβα τους μια μήνυση, γιατί είναι εντελώς παράνομοι. INKA? ή μονος σου το λες αυτο? στο σαιτ του pcworld εχει υποστηριξη ΙΝΚΑ παντως.. Αρχική απάντηση από Geo_K Στην ίδια περίπου κατάσταση είμαι και εγώ. Περιμένω από τις 27 Σεπτεμβρίου. Οι μνήμες είναι αγορασμένες από Ελληνικό κατάστημα με απόδειξη αγοράς. Υπάρχει Ελληνική αντιπροσωπεία για τα προϊόντα της OCZ; Ελληνικη αντιπροσωπεια? Νομιζω οτι δεν υπαρχει πια..απ'οσο ξερω δηλαδη ,ο καθενας την δικια του εισαγωγη κανει..
mariosalice Οκτώβριος 20, 2006 #14 Οκτώβριος 20, 2006 Τα περισσότερα μαγαζιά ή δεν έχουν ή δεν θέλουν να δώσουν αυτά που έχουν, για RMA ή βαριούνται να ασχοληθούν ή δεν προλαβαίνουν, γιατί δεν έχουν υπαλλήλους. Για να γλυτώσουν τα μεγάλα έξοδα αποστολής με courier στέλνουν το RMA με αραμπά (ΕΛΤΑ) και καθυστερημένα. Οι μνήμες παραμένουν ξεχασμένες στα αζήτητα, σε κάποιο ταχυδρομείο ξεχασμένες, μια και κανείς δεν γνωρίζει την τύχη τους.Γενικά με τις μνήμες έχουμε πρόβλημα και με τα μαγαζιά και με το Internet. Ηθικό δίδαγμα. Μνήμες αγοράζουμε μόνο από μαγαζιά ή από δοκιμασμένα site με καλό RMA. Διαφορετικά το RMA το κάνουμε μόνοι μας. Αλλά ήδη έχουμε πει πόσο ευαίσθητες είναι οι μνήμες και πόσο συχνά χαλάνε, οπότε να είστε προετοιμασμένοι για το πολύ πιθανό έξοδο του RMA και για την καθυστέρηση που συνεπάγεται.
Athens2004 Οκτώβριος 20, 2006 #15 Οκτώβριος 20, 2006 Το πρόβλημα είναι πώς πολλά μαγαζιά έχουν πολύ ωραία - μουράτη & πλήρη e-βιτρίνα , αλλά η αποθήκη τους δεν ανταποκρίνετε με την wannable Βιτρινα . Και ενώ βλέπεις ενα άρτιο σίτε παραγγέλνεις και αρχίζει ο γολγοθάς.
blade_pan Οκτώβριος 20, 2006 #16 Οκτώβριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από Athens2004 Το πρόβλημα είναι πώς πολλά μαγαζιά έχουν πολύ ωραία - μουράτη & πλήρη e-βιτρίνα , αλλά η αποθήκη τους δεν ανταποκρίνετε με την wannable Βιτρινα . Και ενώ βλέπεις ενα άρτιο σίτε παραγγέλνεις και αρχίζει ο γολγοθάς. σε αυτο εχεις πολυ δικιο... Η μεγαλυτερη μλκ σε αυτο ειναι οτι στα δειχνουν ολα ωραια στο site και δεν κανουν update ποτε στη διαθεσιμοτητα...ειναι σπαστικο να βλεπεις οτι ενα προιον υπαρχει στοκ και να το παραγγελνεις και μετα την πατας... δλδ δεν εχουν καποια on-line βαση δεδομενων και γινονται λαθη συνεχως...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.