tolis861416003225 Οκτώβριος 18, 2006 #41 Οκτώβριος 18, 2006 οχι! το δχ10 ειναι φτιαγμενο απο το μηδεν και δεν αποτελει συνεχεια ή εξελιξη του 9... το 9 αν χειαζεται θα τρεχει μεσο εξομοιωσης! οι διαφορες ειναι μεγαλες και κυριως οτι θα υπαρξουν geometry shaders και σε συνδιασμο με τους pixel kai vertex αποτελεσουν τους unified shaders που θα λειτουργουν σαν 1 μοναδα αναλογα με το ποια απαιτειται και ποσο σε καθε καρε και οχι καθε φορα μια μονο!ακομα θα υπαρξει αυξηση των μεγηστων αντικειμενων που θα μπορουν να προβαλονται με πολυ μεγαλητερη λεπτομερια και μοναδικοτητα και οχι copy paste το ιδιο πραμα...πολυ καλητερες σκιες φυσικη και ακομα και motion blur... αυτο ηδη υπαρχει στο χβοχ360..και η δευτερη "γενια" θα αρχισει να διοχετεβεται στα pc με την ελευση του δχ10...εν αναμονη λοιπον!!!!
kaynd Οκτώβριος 18, 2006 #42 Οκτώβριος 18, 2006 Εδώ θα είμαστε και θα δούμε Όσο για τα γραφικά του 360 δε μου έχουν κάνει και καμιά ιδιαίτερη εντύπωση
tolis861416003225 Οκτώβριος 18, 2006 #43 Οκτώβριος 18, 2006 δεν σου εκαναν ιδιετερη εντιποση διοτι:1. ειναι παιχνιδια 1ης γενιασ---> πολυ χειρωτερα απο τις 2ης , 3ης κλπ2. πολα απο τα παιχνιδια που εχουν γβει ειναι για πολλες κονσολεσ και οχι μονο για χβοχ αρα δεν ειναι ιδικα φτιαγμενο για αυτο και δεν ειναι οσο καλο θα ηταν αν φτιαχνοταν αποκλιστικα για χβοχ
JaguarOne Οκτώβριος 18, 2006 #44 Οκτώβριος 18, 2006 ώπα μεγάλε πήρες φόρα! ναι δεν είναι καλά γιατί είναι πρώτης γενιάς κλπ κλπ (αν και, 1 χρόνο μετά το ίδιο παραμύθι λέμε?) αλλα το δεύτερο επιχείρημα δεν στέκει!!. Τι πάει να πει δεν το φτιάξανε αποκλειστικά για το κβοχ και δεν είναι καλό? Χρόνο είχανε άφθονο να κάνουν ότι αλλαγές θέλουν στο κώδικα για να είναι πιο καλό και να εκμεταλεύεται τις δυνατότητες της μηχανής..
GruntGR Οκτώβριος 18, 2006 #45 Οκτώβριος 18, 2006 Το οτι σε ΚΑΝΕΝΑ παιχνιδι του 360 δεν ειναι ενεργοποιημενο το AF εχει καμια σχεση με το οτι ειναι "πρωτης γενιας" τα παιχνιδια που εχουν βγει μεσα σε 1 χρονο ? ασε που το AA πολλες φορες μοιαζει με 2x, μην πω off ( βλεπε nba live 2007 http://media.xbox360.gamespy.com/media/792/792368/imgs_1.html )
tolis861416003225 Οκτώβριος 18, 2006 #46 Οκτώβριος 18, 2006 και κατι ακομα , με τι αναλησεις τα παιξαται και σε τι τηλεορασεισ? αν σε κλασικες crt σε χαμηλη αναληση τοτε ναι ισως σε καποια παιχνιδια να δεις κατι που να μη σου αρεσει αλλα τα γραφικα του εμενα τουλαχιστον που το εχουν τα αδερια μου στο χωριο και επεζα μεχρι και πριν δυο μερες που ανεβηκα να ψηφησω dead or alive 4 τα γραφικακαι η φυσικη μου αρεσαν παρα παρα πολυ αν εξερεσω το οτι ο ανεμος που χτυπουσε τα μαλια και τα ρουχα στο τελος οταν νικουσες ηταν καπως ισχυρος να το πω?... αλλα κατα τα αλλα σε σχεση με το χβοχ που εχω εγω πατρα μου πεταξε τα ματια αν και ικανοποιουμε και με τα γραφικα του χβοχ σε πολυ μεγαλο βαθμο... τα γραφικα του φορζα μοτορσπορτ πχ τα βρησκω παρα πολυ ομορφα...και οσων αφορα το optimisation του κωδικα σε χβοχ δε ξερω τι ισχυει παντως για συγκρινε μου τα γραφικα του nfsu και του project gotham 2 ή ακομα και το 1 και αν μου πεις οτι ειναι εφαμηλα τηα κατσω να με χ3σεις
morfeas-dsl- Οκτώβριος 19, 2006 #47 Οκτώβριος 19, 2006 απλα να πω πως η ονομασια dx δεν υπαρχει πλεον και πως λεγεται Direct3D10 αντι για directx10Γραφεται και D3D10
Van Gerokost Οκτώβριος 21, 2006 #48 Οκτώβριος 21, 2006 Ωραία τα γραφικά , ωραία και όλα τα παραπάνω.ΠΟΣΑ ευρώπουλα όμως θα πρέπει να δίνουμε κάθε 1 χρόνο ώστε να παίζουμε στο full τα παιχνίδια που βγαίνουν και μας αρέσουν?...Έχει φτάσει μία κάρτα γραφικών στην τιμή του mobo+cpu μαζί..
Maximus Οκτώβριος 21, 2006 #49 Οκτώβριος 21, 2006 To θέμα είναι άλλο για μένα. Ένα σύγχρονος υπολογιστής για να παίζει στα MAX αυτά τα παιχνίδια θα θέλει περίπου 1500 για αρχή και μετά κανα 500-750άρι το χρόνο για να τα συντηρεί στα ΜΑΧ. Πάμε στις παιχνιδομηχανές. Σκας 300-500 για μια καλή παιχνιδομηχανή. Σκας και 1000-2000 για γαμάτη τηλεόραση. Και για 3 χρόνια έχεις παιχνίδια σε πολύ καλά γραφικά (τον πρώτο ενάμιση χρόνο εφάμιλλα με το PC - μετά το PC έχει συνήθως ανώτερα) και μια τηλεόραση δώρο. Δεν είναι λίγο μεγάλο το πακέτο και στις δύο περιπτώσεις?
unstoppable Οκτώβριος 21, 2006 #50 Οκτώβριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από gznp To θέμα είναι άλλο για μένα. Ένα σύγχρονος υπολογιστής για να παίζει στα MAX αυτά τα παιχνίδια θα θέλει περίπου 1500 για αρχή και μετά κανα 500-750άρι το χρόνο για να τα συντηρεί στα ΜΑΧ. Πάμε στις παιχνιδομηχανές. Σκας 300-500 για μια καλή παιχνιδομηχανή. Σκας και 1000-2000 για γαμάτη τηλεόραση. Και για 3 χρόνια έχεις παιχνίδια σε πολύ καλά γραφικά (τον πρώτο ενάμιση χρόνο εφάμιλλα με το PC - μετά το PC έχει συνήθως ανώτερα) και μια τηλεόραση δώρο. Δεν είναι λίγο μεγάλο το πακέτο και στις δύο περιπτώσεις? Και στην πρωτη περιπτωση εχεις 1,5-2 pcs δωρο με την ιδια λογικη....
Maximus Οκτώβριος 21, 2006 #51 Οκτώβριος 21, 2006 Ναι αλλά και πάλι τα λεφτά είναι πολλά για τη διασκέδασή μας. Κάποτε με 400000 έπαιρνες PC για 2-3 χρόνια και ήσουν άρχοντας. Κάποτε έδινες 150000 για PS και άλλα 200000 για μια 29άρα και ήσουν και πάλι για 2-3 χρόνια άρχοντας. Τώρα όμως...Θα βγει το D3D10. Θα αναβαθμίσουμε σε κάρτα γραφικών. Μετά από 6 μήνες, νέα σειρά. Και ένα 3DMark07. ’ντε πάλι κι άλλα λεφτά. Ε, έχει ξεφύγει λίγο το όλο θέμα.
ang3l Οκτώβριος 21, 2006 #52 Οκτώβριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 13:45] Μετά από 6 μήνες, νέα σειρά. Και ένα 3DMark07. ’ντε πάλι κι άλλα λεφτά. Ε, έχει ξεφύγει λίγο το όλο θέμα. Eσύ αναβαθμίζεσαι παράλληλα με τις νέες εκδόσεις 3DMark? Αυτό μάλλον το λένε υπέρτατο καταναλωτισμό κι όχι απαιτήσεις παιχνιδιών!
giorgos th. Οκτώβριος 21, 2006 Author #53 Οκτώβριος 21, 2006 γιατι,λιγοι νομιζεις υπαρχουν που αναβαθμιζουν για τα marks?
Jonathan Οκτώβριος 31, 2006 #54 Οκτώβριος 31, 2006 για τα marks μόνο? μου φένεται κάπως αυτό.....αναβαθμίζεις για να βελτιώσεις τις επιδόσεις στις εφαρμογές σου. τα benches απλά σου λένε πως τα πάει το μηχάνημα....δέν είναι στόχος να βελτιώσεις τέτοιου είδους εφαρμογή.....
tarasque Οκτώβριος 31, 2006 #55 Οκτώβριος 31, 2006 είναι σαν να βελτιώνεις το αυτοκίνητο σου μόνο και μόνο για να πηγαίνει κάποια δευτερόλεπτα καλύτερα στην πίστα. στη δουλειά σου όμως το 2ώρο κάθε μέρα θα το θές
kaynd Οκτώβριος 31, 2006 #56 Οκτώβριος 31, 2006 Αρχική απάντηση από Jonathan για τα marks μόνο? μου φένεται κάπως αυτό.....αναβαθμίζεις για να βελτιώσεις τις επιδόσεις στις εφαρμογές σου. τα benches απλά σου λένε πως τα πάει το μηχάνημα....δέν είναι στόχος να βελτιώσεις τέτοιου είδους εφαρμογή..... Έχει πως δεν έχει... για τον ίδιο λόγo που σκάνε χιλιάρικα ευρα για να ρίξουν μερικά δέκατα στα drag που γίνονται πχ στις Σέρρες Για δες στις top lists του the lab και θα καταλάβεις
$pIdy_mc Οκτώβριος 31, 2006 #57 Οκτώβριος 31, 2006 Αρχική απάντηση από ΟΕW1999Παντως ειναι πολυ νωρις να μιλαμε για τα νεα παιχνιδια με Dx 10 την ωρα που οι καρτες δεν ειναι ακομα στα χερια μας. Ας βγουν πρωτα οι καρτες και μετα βλεπουμε. Παντως τα πρωτα δειγματα γραφικων ειναι πολυ εντυπωσιακα Επειδή σε ένα χρόνο περίπου σκέφτομαι να πάρω ένα καινούργιο PC σκεφτόμουνα να του βάλω μία κάρτα DX10.....Υπάρχει καμία περίπτωση να μην συμβαδίζει με παιχνίδια τα οποία είναι ακόμα Dx9 και συγκεκριμένα το CSs ??
Jonathan Νοέμβριος 5, 2006 #58 Νοέμβριος 5, 2006 λογικά θα είναι μιά χαρά συμβατά. Όπως είναι και τώρα με τα παλιότερα Dx...
$pIdy_mc Νοέμβριος 5, 2006 #59 Νοέμβριος 5, 2006 Αρχική απάντηση από Jonathan λογικά θα είναι μιά χαρά συμβατά. Όπως είναι και τώρα με τα παλιότερα Dx... DX10 ΣΟΥ ΈΡΧΟΜΑΙ !!!
sakis_the_fraud1416003252 Απρίλιος 28, 2007 #60 Απρίλιος 28, 2007 κυκλοφορει ενα demo σε DirectX 10...THOSE OF YOU with phat GeForce 8800s kicking their heels for DX10 content finally have something to play with. Even if it is just a tech demo.You can check it out here. It's dubbed the Variance Shadow Maps Demo (D3D10), and, unsurprisingly, it demonstrates variance shadow maps under Direct3D 10. It's programmed by a chap called AndyTX, and it looks pretty funky in action. http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=39224Πληροφοριες για το demo Direct link
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.