Jump to content



250GB ATA


Hydrus

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Eιμαι αναμεσα σε 2 μοντελα σκληρων IDE.Κυριως με νοιαζει η εγγυηση μετα η αξιοπιστια και τελος η ταχυτητα.Προκειται να χρησιμοποιηθου ως φορητοι οποτε με νοιαζει και η παραγομενη θερμοτητα.Τα μοντελα ειναι WD και Seagate

Xρησιμοποιει καοιος εναν απ τους παραπανω δισκους για να μου πει τις εντυπωσες του?

και γω ειμαι υπερ των WD αλλα πηρα προσφατα εναν σατα 250 seagate και πραγματικα ειναι πολυ γρηγορος αλλα λιγο παραπανω θορυβωδης πραγμα που δεν με ενοχλει καθολου.Παντως απ οτι βλεπω απτο site της seagate υπστηριζει και το perpendocular write που βεβαια δεν ξερω κατα ποσο βοηθαει.

Αρχική απάντηση από ea6gka

δεν μου εχει χαλασει ποτε δισκος WD:)

^εχω εναν server edition και ειναι αστερι....λειτουργει συνεχεια και ουτε θερμαινεται,και αθορυβος ειναι...

wd///

Όταν θα φτάσουν οι υπόλοιπες εταιριούλες το support της WD...

H WD αυτή τη στιγμή, έχει 2 είδη RMA

*** το κανονικό:

- Συμπληρώνεις την φόρμα

- Εγκρίνουν και σου δίνουν αριθμό RMA

- Στέλνεις τον σκληρό σου

- Τον ελέγχουν και σου στέλνουν αντικατάσταση

Στο σύνολο πληρώνεις μεταφορικά για την αποστολή του χαλασμένου στη Γερμανία (τα μεταφορικά της αντικατάστασης τα πληρώνουν αυτοί)

Αντικατάσταση με λίγα λόγια, έχεις σε 10-12 μέρες.

*** το advanced:

- Συμπληρώνεις την φόρμα & δίνεις αριθμό πιστωτικής.

- Εγκρίνουν και σου στέλνουν την αντικατάσταση

- Έχεις 30 μέρες να επιστρέψεις τον χαλασμένο.

--- Αν δεν τον επιστρέψεις καθόλου, ή τον επιστρέψεις μετά από 60 μέρες, σου χρεώνουν στην πιστωτική, την αξία του σκληρού που σου στείλανε.

--- Αν τον επιστρέψεις μετά τις 30 μέρες και πριν τις 60, σου χρεώνουν (νομίζω 10) την καθυστέρηση.

--- Αν τον επιστρέψεις μέσα στις 30 μέρες, δε σε χρεώνουν τίποτα.

Η διαφορά με την κανονική διαδικασία RMA, είναι ότι σου στέλνουνε καινούριο δίσκο με τη μία. Εμένα μου βάρεσε σκληρός Σάββατο πρωί, κάνω την αίτηση (advanced) και Δευτέρα πρωί μου στείλανε email ότι το πακέτο με την αντικατάσταση έφυγε, και Τετάρτη πρωί είχα καινούριο σκληρό.

Ο αντικαταστάτης είχε εγγύηση 90 μέρες, ενώ ο "παλιός" μου δίσκος έληγε το 2008. Μόλις τους έστειλα τον χαλασμένο (μετά από 10 μέρες, βαριόμουν...) με το που τον παραλάβανε, μου στείλανε email και μου είπανε ότι ανανεώθηκε η εγγύηση του καινούριο, έτσι ώστε να λήγει τότε που έληγε και ο παλιός (2008).

Ποτέ ξανά άλλο δίσκο, τελεία και παύλα.

εγω πηρα πολυ προσφατα ενα 250αρη Western Digital απο το Πλαισιο μολις 88 Ευρω και ειναι παραπολυ καλος τοσο στις επιδοσεις οσο και στην θερμοτητα που εκλυει. Πραγματικα θα στον συνιστουσα με κλειστα ματια.

Εγώ Hydrus έχω τον Seagate ST3250820A εδώ και 6 μήνες. Ήσυχος, σχετικά κρύος και πιο γρήγορος σε σχέση με τον WD200JB με τον οποίο μοιράζονται το ίδιο IDE κανάλι. Για 77 ευραίους, πιστεύω οτι είναι καλή ευκαιρία (+ 5 χρόνια εγγύηση).

Αρχική απάντηση από Chosen

Καλά όλα αυτά αλλά άλλο η αξιοπιστία και άλλο η διαδικασία εγγύησης.

Εκτός αυτού, προσωπικά μιλάω, τι να το κάνω αν μια μάρκα έχει την τέλεια διαδικασία εγγύησης αλλά οι δίσκοι χτυπάνε συχνά.

Προτιμώ να μην έχω την advanced διαδικασία εγγύησης και να περιμένω 1 εβδομάδα παραπάνω παρά να έχω τον φόβο πότε θα σκάσει.

Δεν λέω ότι η WD είναι τραγική, προς θεού, αλλά σε θέματα αξιοπιστίας η Seagate είναι σαφώς καλύτερη.

Αρχική απάντηση από Chosen

Ο αντικαταστάτης είχε εγγύηση 90 μέρες, ενώ ο "παλιός" μου δίσκος έληγε το 2008. Μόλις τους έστειλα τον χαλασμένο (μετά από 10 μέρες, βαριόμουν...) με το που τον παραλάβανε, μου στείλανε email και μου είπανε ότι ανανεώθηκε η εγγύηση του καινούριο, έτσι ώστε να λήγει τότε που έληγε και ο παλιός (2008).

Τι έγινε εκείνο που έλεγαν κάποιοι ότι από την στιγμή που γίνει αντικατάσταση ανανεώνεται και ο χρόνος εγγύησης;

Μάλλον πρέπει να πάρουμε με τις πέτρες την WD ως μία ακόμη εταιρία-απατεώνα που μας εκμεταλλεύεται:shifty:

Αρχική απάντηση από Chosen [Σήμερα, στις 04:08]

Όταν θα φτάσουν οι υπόλοιπες εταιριούλες το support της WD...

*** το advanced:

- Συμπληρώνεις την φόρμα & δίνεις αριθμό πιστωτικής.

- Εγκρίνουν και σου στέλνουν την αντικατάσταση

- Έχεις 30 μέρες να επιστρέψεις τον χαλασμένο.

--- Αν δεν τον επιστρέψεις καθόλου, ή τον επιστρέψεις μετά από 60 μέρες, σου χρεώνουν στην πιστωτική, την αξία του σκληρού που σου στείλανε.

--- Αν τον επιστρέψεις μετά τις 30 μέρες και πριν τις 60, σου χρεώνουν (νομίζω 10) την καθυστέρηση.

--- Αν τον επιστρέψεις μέσα στις 30 μέρες, δε σε χρεώνουν τίποτα.

Η διαφορά με την κανονική διαδικασία RMA, είναι ότι σου στέλνουνε καινούριο δίσκο με τη μία. Εμένα μου βάρεσε σκληρός Σάββατο πρωί, κάνω την αίτηση (advanced) και Δευτέρα πρωί μου στείλανε email ότι το πακέτο με την αντικατάσταση έφυγε, και Τετάρτη πρωί είχα καινούριο σκληρό.

Ο αντικαταστάτης είχε εγγύηση 90 μέρες, ενώ ο "παλιός" μου δίσκος έληγε το 2008. Μόλις τους έστειλα τον χαλασμένο (μετά από 10 μέρες, βαριόμουν...) με το που τον παραλάβανε, μου στείλανε email και μου είπανε ότι ανανεώθηκε η εγγύηση του καινούριο, έτσι ώστε να λήγει τότε που έληγε και ο παλιός (2008).

...

Δεν δουλεύει μόνο η WD έτσι. 2 φορές που έκανα rma σε Maxtor (δεν ασχολήθηκα καν με το κατάστημα που τους αγόρασα) μου έστειλαν πρώτα τον νέο σκληρό και μετά τους επέστρεψα τον χτυπημένο. Δε θυμάμαι τον χρόνο που πήρε η διαδικασία αλλά θυμάμαι ότι με εντυπωσίασε η ταχύτητα

Ασχετo ρε παιδες με το θεμα rma... Bλεπω ομως να γινεται κοντρουλα WD-Seagate.Το ζητουμενο ειναι να μου πει καποιος τις εντυπωσεις του εαν εχει κανενα απο δαυτους.Μαλλον σε seagate καταληγω εφοσον ειναι και 10 φθηνοτερος και εχουν ιδια διαρκεια εγγυησης.Τωρα εαν ο WD λογω του οτι ειναι enterpise edition ειναι κατα 15MBs ταχυτερος η δεν ψοφαει με τπτ τοτε τι να κανουμε,δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα...(μπορει ομως να ισχυει και το αντιθετο ;-) )

Αλλο μια ψήφο στον WD !!!Μακράν η καλύτερη εταιρία!

για 10 ευρά δεν θα πάρεις WD?

Με εξαίρεση τους Maxtor που πιστεύω ότι ψοφάνε πιο εύκολα, πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης. Προσωπικά δε θα έπαιρνα WD γιατί μου κάθονται άσχημα τα 120 gb/platter όταν η seagate δίνει 160 gb/platter (λιγότερα κινητά μέρη) με 5 χρόνια εγγύηση και αξιοπιστία ανάλογη, τουλάχιστον.

Ασχετο, αλλα ευχαρηστω τον Chosen μολις πηρα Advance Rma για τον δισκο μου που

δεν τον καλυψαν στο Eshop

Μιας που ειπαμε και για e-shop οταν παρηγγειλα τον seagate 250 sata απο κει, ηρθε DOA (Dead On Arrival) και τι εκαναν οι καραγκιοζοπαιχτες ρε παιδια και με ταλαιπωρουσαν 11 μερες?Τον πηγα στην Αθηνα , οπου τον ελεγξαν και μου ειπαν οτι οντως ειναι ψοφιος και οτι θα επρεπε να περιμενω 3 εργασιμες και να ξαναπαω στην Αθηνα να τον παρω.[Ασχετο αλλα τον ειχα παραγγειλει σπιτι, γιατι να παω Αθηνα να τον παραλαβω απο κει για λαθος δικο τους.Ε ρε newegg που τους χρειαζεται...Μακαρι να ανοιξει στην Ευρωπη ενα τετοιο καταστημα] εννοειται οτι δεν ηταν εκει 3 μερες αργοτερα και αφου αρχισα να ουρλιαζω εφυγα απογοητευμενος.Ξανα τηλεφωνα και ξανα(στο Χαλανδρι γιατι εκει τον στειλανε) εως που ακουσα το ΘΕΙΚΟ:''O δισκος σας οπως ελεγε ο ελεγχος απ το eshop Αθηνας ειναι οντως ελαττωματικος αλλα πρεπει να τον ελεγξουμε και μεις'' Εμεινα αφωνος και πραγματικα δεν ξερω τι με συγκρατησε απ το να μπω με κλεμμενη μπουλντοζα στο ''αντρο'' τους.Δλδ δεν εμπιστευνται την ιδια τους την επιχειρηση ρε γμτ η κανουν καψωνια στον κοσμο?Φυσικα δεν τηρησαν την υποχρεωση τους να με παρουν τηλ και αφου πηρα στην Αθηνα τηλ μου ειπαν ''ηδη ειναι εδω και δυο μερες".Ντροπη μου που δεν πηρα πιο νωρις να τους ρωτησω κιολας.Για αλλη μια φορα ντροπη τους και ελεος με την επιδειξη αντιεπαγγελματισμου τους.Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι και εγω πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα τυχης η και παρτιδας καθε φορα του hardware που μας τυχαινει.Ο δισκος προς το παρον ειναι αψεγαδιαστος και η ιεραρχια και για μενα επισης ειναι 1)WD 2)Seagate 3)oι υπολοιποι.Για Maxtor πλεον λογο δεν κανουμε, αφου οπως λεει και η Seagate θα ειναι η value σειρα της....

Αν πάμε και αγοράζουμε από καταστήματα που ξέρουμε τι σ#$%@#%α κάνουν για να γλιτώσουμε ένα 2% τότε μάλλον τα θέλει ο κ$%^# μας.

ελεος πια με τους καραγκιωζηδες του e-shop. ΔΗΜΟΣΙΟ το εχουν κανει.

''O δισκος σας οπως ελεγε ο ελεγχος απ το eshop Αθηνας ειναι οντως ελαττωματικος αλλα πρεπει να τον ελεγξουμε και μεις''

Νομιζω οτι επρεπε να ζητησεις καποιον υπευθυνο (καταστηματος ισως?) και να τον ρωτησεις αν θεωρει σωστο κατι τετοιο.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.