Jump to content



ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ....ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ


Snips

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από inertiacreep

Εγώ πάντως όταν ήμουν φαντάρος στην Ορεστιάδα θυμάμαι πως οι οδηγοί ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ για να περάσεις από τη διάβαση...

Έφαγα 5 μήνες εκεί πάνω και έχεις απόλυτο δίκιο. Μου έκανε και εμένα φοβερή εντύπωση ότι όντως σταματούσαν οι οδηγοί για να περάσεις. Αν και offtopic επίσης μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι στην έπαρση σημαίας σηκωνόντουσαν όλοι από τις καφετέριες και καθόντουσαν προσοχή και σε όλη την διάρκεια.

Link to comment
Share on other sites

Offtopic #2 : Λογικό μου φαίνεται, οι μισοί και βάλε είναι και συνοριοφύλακες, άσε που ο στρατός είναι μέρος της ζωής τους λίγο η πολύ...καλά κάνουν βέβαια, μπράβο τους! Σε πολλά πράγματα είναι μπροστά θα έλεγα, όχι μόνο στην αίσθηση του πατριωτισμού...κρίμα που γνωρίσαμε τον Έβρο σα φαντάροι. btw στο Stones πήγαινες καθόλου; :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DJD

Έφαγα 5 μήνες εκεί πάνω και έχεις απόλυτο δίκιο. Μου έκανε και εμένα φοβερή εντύπωση ότι όντως σταματούσαν οι οδηγοί για να περάσεις. Αν και offtopic επίσης μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι στην έπαρση σημαίας σηκωνόντουσαν όλοι από τις καφετέριες και καθόντουσαν προσοχή και σε όλη την διάρκεια.

:cool: , ωραιο να το βλεπεις αυτο να σταματανε οταν πας να περασεις. καντο αυτο στη μεσογειων και θα σε πατησουν σα το γατι

οσο για τη σημαια ειναι λογικο , οι ανθρωποι ειναι στα συνορα και νοιωθουν πιο πολυ ελληνες απο τους αλλους πιο μεσα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

:cool: , ωραιο να το βλεπεις αυτο να σταματανε οταν πας να περασεις. καντο αυτο στη μεσογειων και θα σε πατησουν σα το γατι

οσο για τη σημαια ειναι λογικο , οι ανθρωποι ειναι στα συνορα και νοιωθουν πιο πολυ ελληνες απο τους αλλους πιο μεσα

Εντάξει καλή η οδηγική παιδεία, αλλά η οδηγική ασφάλεια συνίσταται και στην γενικότερη μόρφωση -και του πεζού- πληθυσμού.

Δεν μπορείς να βγεις στη Μεσογείων και να περιμένεις να σταματήσει ο άλλος, ούτε στην Εθνική οδό, ούτε στην Αττική οδό ούτε γενικότερα σε κανέναν δρόμο, διότι δεν μπορείς να ξέρεις αν ο άλλος προλαβαίνει να φρενάρει (και να θέλει να σε αφήσει).

Το καλό είναι ότι υπάρχει και λογική, οπότε δύσκολα θα δεις κάποιον να περνάει χύμα.

Πάντως αν σε χτυπήσει αυτοκίνητο χωρίς να είσαι σε διάβαση, δεν έχεις "δίκιο" απέναντι στο νόμο. Προφανώς διαβάσεις χωρίς φανάρια σε μεγάλους δρόμους δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα.

Τώρα στα στενά της Αθήνας, όντως λίγοι δίνουν προτεραιότητα στους πεζούς, εγώ πάντως αν δεν βιάζομαι, δίνω :p

Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω κείμενο είναι ταξιδιωτική οδηγία από τους Αμερικάνους για την Αϊτή, μία από τις φτωχότερες και αθλιότερες χώρες του κόσμου. Δυστυχώς, μέσα στο κείμενο υπερβολικά πολλά σημεία θυμίζουν ελληνικούς δρόμους. Με τις υγείες μας.

http://travel.state.gov/travel/cis_pa_tw/cis/cis_1134.html

TRAFFIC SAFETY AND ROAD CONDITIONS: While in a foreign country, U.S. citizens may encounter road conditions that differ significantly from those in the United States. The information below concerning Haiti is provided for general reference only, and may not be totally accurate in a particular location or circumstance.

Cars are supposed to be driven on the right side of the road in Haiti, but few roads have lane indicators and drivers use whatever part of the road is open to them, even if it is not the correct side of the road. Traffic is extremely congested in urban areas, and hours-long traffic jams develop throughout the country.

Driving in Haiti must be undertaken with extreme caution. The situation on the roads can be described as chaotic at best, and it is advisable for those with no knowledge of Haitian roads and traffic customs to hire a driver through a local hotel. Roads are generally unmarked, and detailed and accurate maps are not widely available. Lanes are not marked and signs indicating the direction of traffic flow seldom exist. This lack of organization, along with huge potholes that occur without warning, may cause drivers to execute unpredictable and dangerous maneuvers in heavy traffic. The Haitian government lacks adequate resources to assist drivers in distress or to clear the road of accidents or broken-down vehicles blocking the flow of traffic. Drinking and driving is illegal in Haiti, but people frequently drive after drinking, especially at night.

Public transportation as it is usually defined does not exist in Haiti. While Haitians use buses, "taptaps" and taxis, which may observe regular routes, much like public transportation; none of these should be considered reliable. The Embassy strongly discourages their use.

Those who drive in Haiti should do so defensively and conservatively, avoid confrontations such as jockeying for position, and remain aware of the vehicles around them. Drivers should carry the phone numbers of people to call for assistance in an emergency, as Haitian authorities are unlikely to respond to requests for assistance. When traveling outside of Port-au-Prince, drivers should caravan with other vehicles to avoid being stranded in the event of an accident or breakdown.

As neither written nor driving tests are required to qualify for driver's licenses, road laws are not generally known or applied. Signaling imminent actions is not widely practiced, and not all drivers use turn indicators or international hand signals properly. For instance, many drivers use their left blinker for all actions, including turning right and stopping in the road, and others flap their left arm out the window to indicate that they will be taking an unspecified action. Drivers do not always verify that the road is clear before switching lanes, turning, or merging.

Speed limits are seldom posted and are generally ignored. Speeding is the cause of many of the fatal traffic accidents in Haiti, as are overloaded vehicles on winding, mountainous roads and vehicles without brakes. Poor maintenance and mechanical failures often cause accidents as well. Drivers should be particularly cautious at night, as unlighted vehicles can appear without warning.

Right of way is not widely observed in Haiti, and there are few operational traffic lights or traffic signs. It is advisable at most intersections to stop and verify that there is no oncoming traffic even if it appears that you have the right of way. Drivers can be quite aggressive and will seldom yield. Walls built to the edge of roads frequently make it impossible to see around corners, forcing drivers to edge their cars into the road at intersections to check for oncoming traffic.

In addition to vehicles, a variety of other objects may appear on the road in Haiti, such as wooden carts dragged by people, small ice cream carts, animals, mechanics with vehicles, and even vendors and their wares. Vehicles are often abandoned in the road or by the side of the road. There are few marked crosswalks and sidewalks, and pedestrians often wend their way through traffic in urban areas.

Link to comment
Share on other sites

Παντα θα υπαρχουν ανθρωποι που θα εχουν πετρες μεσα στο κεφαλι τους. σε αυτους οτι και να δωσεις, απο παπι μεχρι και μια ihi αγκαλια, μ@λ@κιες θα κανουν. ουτε τα saxo ουτε τα gt ουτε τα fr φταινε για τα σκ@τ@ που εχει ο αλλος στο κεφαλι του...

Link to comment
Share on other sites

Παιδεία δεν έχουμε σε τίποτα, γιατί να έχουμε στους δρόμους? Εδώ βλέπεις τα σήματα στους δρόμους γεμάτα απο αυτοκόλητα ομάδων κ δεν ξέρεις απο που θα σου 'ρθει η στραβη. Το καλύτερο είναι με τα απαγορευτικά κατεύθυνσης όπου φροντίζει ο δημιουργός να κολλάει το σήμα της ομάδας ακριβώς πάνω στην κατεύθυνση, έτσι για να ταιριάζει με το ντεκορ του σήματος. Ευτυχώς που ο κατασκευαστής δεν τα έκανε όλα στρογγυλά κ ξεχωρίζουμε τουλαχιστον τα στοπ :happy2:

Και για να πω και το off topic μου, φυσικά όλα ξεκινάνε από το μεγαλύτερο κακό αυτής της φυλής. Την παρτακοσυνη (όχι την παρταλοσυνη - αυτό είναι άλλο κοινό γνώρισμα της φυλής) Όλοι κοιταμε την παρτη μας. Είμαστε οι μεγαλύτεροι εαυτούληδες και αυτό φροντίζουμε να το περναμε από γενια σε γενια έτσι για να γουσταρουμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τι λέμε... σήμερα πήγε να με πατήσει παπάκι ντελιβεραντζής ο οποίος με τσιγάρο στο χέρι κοιτούσε κάθετα αριστερά. Το παπί δεν έχει μπροστινό φώς και έχει βάλει αριστερά και δεξιά απο 2 LED πράσινο και κόκκινο αν θυμάμαι καλά. 9 το βράδυ δεν έχει αρκετό φωτισμό και δεν τον είδα και πήγα να περάσω αμέριμνος τον δρόμο. Πως γίνεται τον βλέπω 4 μέτρα πριν με χτυπήσει και κάνω πίσω :)

Σταματάει 1 μέτρο μετά απο μένα και αρχίζουμε την κουβέντα όπου και προσπαθεί να βγεί και απο πάνω!!!!! Και εκεί πετάει την κορυφαία ατάκα: "Πάλι καλά που δεν σε χτύπησα γιατί θα πάθαινα ζημιά!"

Πλέον οι ντελιβεραντζήδες μπαίνουν στην κατηγορία "ταρίφας" για μένα. Τόσες σφήνες μου έχουν κάνει και απλά θεωρούσα ότι είναι μεροκαματου οι άνθρωποι και τρέχουν να προλάβουν. Μετά το σημερινό όμως....

Link to comment
Share on other sites

Σε παρακαλω... Μην προσβαλεις τους ταριφες..Ειναι τοσο καλοι οδηγοι που τους περισευουν και χερια..Ενα ταξι που πηρα σημερα στον ταξιτζη περισευαν 2 χερια.Το ενα το ειχε ακουμπισμενο στο παραθυρο να ελεγχει ελαφρως το τιμονι και στο αλλο ενα μπεγλερι.

Καταφερε να με παει απο ζωγρφου στην κατζα με μισο ουτε χερι...Φαντασου πως θα εσπερνε με 2...

Link to comment
Share on other sites

για παραδειγμα μπορω να σας πω οτι σημερα το απογευμα ειμαι στην μηχανη με 50 χλμ και μου πεταγεται ενας παππους απο ενα στενο.....με αποτελεσμα να μην προλαβω να κανω τπτ να σκασω πανω του και να ειμαι ΤΩΡΑ με καταγμα της κληδας....Και ο παππους το μονο που ειπε ηταν οτι δεν με ειδε!!!!!!!! πανω απο 60 ετον δεν θα επρεπε να ειναι κανενας στο τημονι.........

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.