Τζώρτζης Οκτώβριος 1, 2006 #41 Οκτώβριος 1, 2006 Ποπο τι θηρίο είναι..Υγρό από που θα παίρνει?θα έχει εξωτερικό δοχείο?Τιμή καλή ακούγεται περίπου 500...(θα πσει το πρώτο τρίμηνο στα 300!..)
giorgos th. Οκτώβριος 1, 2006 #42 Οκτώβριος 1, 2006 500E ειναι η αναμενομενη τιμη της στο εξωτερικο...εδω....αλουνου παπα ευαγγελιο..
blade_pan Οκτώβριος 1, 2006 #43 Οκτώβριος 1, 2006 500 ειναι καλα! αλλα δεν την ξαναπαταμε,θα πεσει πρωτα στα 400,και μετα βλεπουμε!(και καλα...)
giorgos th. Οκτώβριος 1, 2006 #44 Οκτώβριος 1, 2006 με τον ντορο που εχει γινει πανω τους και με τον υπερκαταναλωτισμο που διακρινει πλεον τον ανθρωπο,δεν νομιζω να πεσουν και τοσο γρηγορα οι τιμες....γνωμη μου..
mariosalice Οκτώβριος 1, 2006 #45 Οκτώβριος 1, 2006 Αρχική απάντηση από giorgos th. [Σήμερα, στις 12:55] με τον ντορο που εχει γινει πανω τους και με τον υπερκαταναλωτισμο που διακρινει πλεον τον ανθρωπο,δεν νομιζω να πεσουν και τοσο γρηγορα οι τιμες....γνωμη μου.. Από όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα, έχω μείνει με την εντύπωση ότι η πιό σημαντική αύξηση στις επιδόσεις θα οφείλεται στην υποστήριξη DirectX-10 και όχι στις super duper δυνατότητες των νέων καρτών γραφικών.- Από τη μια, το DirectX-10 απαιτεί κάποια συγκεκριμένη αρχιτεκτονική στη σχεδίαση των καρτών γραφικών.- Από την άλλη, υπάρχει η βελτίωση που οφείλεται στις γνωστές μέχρι τώρα πρακτικές, όπως, σε αυξημένη συχνότητα (μνήμης και επεξεργαστή), περισσότερα pipelines, μικρότερες και πιο κρύες GPUs κτλ.Τα παιχνίδια λοιπόν που θα υποστηρίζουν directX-10 και τα Windows Vista θα εκμεταλλευτούν το πρώτο είδος.Αντίθετα, τα παιχνίδια που φτιάχθηκαν για DirectX-9 ή για OpenGL θα επωφεληθούν μόνο από το δεύτερο είδος.Σε λίγο καιρό όλες οι κάρτες γραφικών θα είναι φτιαγμένες με ενωποιημένα shaders και directX-10 υποστήριξη, με Χ4 -Χ10 καλύτερες επιδόσεις.Αυτή η βελτίωση θα οφείλεται αποκλειστικά στο DirectX-10, όπως το είχε προαναγγείλει η M$.Πέρα όμως από την ειδική σχεδίαση για υποστήριξη directX-10, θα έχουμε και αύξηση επιδόσεων εξ αιτίας της συνηθισμένης βελτίωσης του hardware όπως το ξέραμε μέχρι τώρα.Στην περίπτωση αυτή θα έχουμε περισσότερα FPS και στα DirectX-9 και στα OpenGL παιχνίδια.Δεν θα είναι όμως με τίποτα Χ10 η αύξηση αυτή των επιδόσεων. Ούτε Χ2 δεν θα είναι.Έχεις δίκιο στο θέμα της αύξησης των τιμών εξ αιτίας του καταναλωτισμού.Η τιμή των προιόντων είναι ανεξάρτητη από τις επιδόσεις, το πραγματικό κόστος κατασκευής, έρευνας και λοιπών εξόδων.Οι Εταιρίες διαμορφώνουν τις τιμές ανάλογα με το πόσο πουλάνε.Πιστέυω όμως οτι σε λίγο καιρό όλες οι κάρτες γραφικών, θα κατασκευάζονται τη νέα DirectX-10 αρχιτεκτονική, οπότε οι τιμές θα διαμορφωθούν σταδιακά στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά.Οι τιμές δεν θα πέσουν μεν, αλλά στα ίδια και οι πιό φθηνές κάρτες θα φυσάνε στα Vista και στα DX10 παιχνίδια.’ντε μετά να επιβιώσει το ανοικτό λογισμικό και το OpenGl.
dimitris74 Οκτώβριος 1, 2006 #46 Οκτώβριος 1, 2006 εγω απο την άλλη δεν μπορω να καταλάβω τι εχουν κάνει και θέλει 300w η κάθε κάρτα, οι cpu Οσο πάνε και μεσω της μείωσης της λιθογραφίας μειώνουν τάσεις και καταναλώσεις. στις κάρτες γραφικών βλέπουμε το αντίθετο.
unstoppable Οκτώβριος 1, 2006 #47 Οκτώβριος 1, 2006 Τι εχουν κανει? 2.5Χ περισσοτερα transistors(αν οι ισχυουν οι φημες που αναφερθηκαν στην 1η σελιδα)
giorgos th. Οκτώβριος 1, 2006 #48 Οκτώβριος 1, 2006 Μαριε καλα τα λες αλλα οπως εχει δεξει η ιστορια παλι θα μεινει ανεκμεταλλευτη η ισχυς των καρτων.....δεν υπαρχει software..
GruntGR Οκτώβριος 1, 2006 #49 Οκτώβριος 1, 2006 Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 12:33] ’ντε μετά να επιβιώσει το ανοικτό λογισμικό και το OpenGl. Οσο θα υπαρχει iD θα υπαρχει και opengl
unstoppable Οκτώβριος 1, 2006 #50 Οκτώβριος 1, 2006 Αρχική απάντηση από giorgos th. Μαριε καλα τα λες αλλα οπως εχει δεξει η ιστορια παλι θα μεινει ανεκμεταλλευτη η ισχυς των καρτων.....δεν υπαρχει software.. Ηδη υπαρχουν αρκετα games που διψανε για περισσοτερη ισχυ.....(να μου πεις οτι δεν γινετε σοβαρο optimaization ναι) Αρχική απάντηση από GruntGR Οσο θα υπαρχει iD θα υπαρχει και opengl Αν βγαλει και κανα game της προκοπης.....Απο το rtcw εχει να βγαλει κατι καλο (αν και ειναι offtopic αυτα)
giorgos th. Οκτώβριος 1, 2006 #51 Οκτώβριος 1, 2006 αυτο δεν σου φαινεται περιεργο?να υπαρχουν παιχνιδια που ειναι ανεπιτρεπτο να μην τρεχουν καλα με το σημερινο hardware και να βγαινουν αλλα προορισμενα για μια αλλη εποχη?
def Οκτώβριος 1, 2006 #52 Οκτώβριος 1, 2006 συγνωμη που επεμβαινω λεει πουθενα ρε παιδια οτι η καρτα θελει 300v?
giorgos th. Οκτώβριος 1, 2006 #53 Οκτώβριος 1, 2006 ασε τωρα...ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει οπως γινεται τωρα τελευταια για το G80..αν δεν βγει να μετρηθει μην ακους τιποτα.
ΟΕW1999 Οκτώβριος 1, 2006 #54 Οκτώβριος 1, 2006 Ακομα ειμαστε στο περιμενε. Παντως αυτο με τα WATT της καρτας με απασχολει και εμενα ή ειμαστε στο σημειο οπου οι Dx9 καρτες εχουν φτασει στο οριο τους και καταναλωνουν πολυ ενεργεια για να παραγουν περισοτερο εργο, κατα συνεπεια μεγαλυτερη ισχυη γραφικων ή απλα ημαστε θυματα καταναλωτισμου.
GruntGR Οκτώβριος 1, 2006 #55 Οκτώβριος 1, 2006 Αρχική απάντηση από unstoppable [Σήμερα, στις 14:28] Αν βγαλει και κανα game της προκοπης.....Απο το rtcw εχει να βγαλει κατι καλο (αν και ειναι offtopic αυτα) Το single player του wolf το ανεπτυξε η gray matter και το mp η nerve software, μονο σε 2-3 πραματα εβαλε το χερακι της η iD, σημασια δεν εχει τι παιχνιδια βγαζει η ιδια αλλα τι παιχνιδια βγαζουν οι αλλες εταιρειες με τις μηχανες της, μην ξεχναμε οτι χωρις quake μπορει και να μην εβγαινε ποτε hl1 αφου η μηχανη του ητανε βασισμενη σε αυτην του q1, επισης η Q2 και η Q3 engine μεχρι να πουν την τελευταια τους κουβεντα χρειαστηκε να τις χρησιμοποιησουν σε αρκετους τιτλους και να περασουν πολλα χρονια Τωρα μενει να δουμε αν το et quake wars θα ειναι το παιχνιδι που θα αναδειξει τις πραγματικες δυνατοτητες της doom3 engine
unstoppable Οκτώβριος 1, 2006 #56 Οκτώβριος 1, 2006 Το ξερω οτι δεν το εφτιαξε η ιδια αλλα ενταξει δικο της θεωρειται, η doom3 engine παντως δεν θυμαμαι να εχει χρησιμοποιηθει σε σε πολλα σοβαρα games....
giorgos th. Οκτώβριος 1, 2006 #57 Οκτώβριος 1, 2006 συγκεκριμενα σε Doom3,Doom3 : Resurrection of evil,Quake4 και Prey..αυτα χρησιμοποιουν την original Doom3 μηχανη.
unstoppable Οκτώβριος 1, 2006 #58 Οκτώβριος 1, 2006 Doom3/Q4 ηταν ψιλοχαλια για μενα, για το Prey δεν εχω αποψη, συμπερασμα παντως ειναι οτι οι opengl τιτλοι δεν ειναι ουτε σε αριθμο ουτε σε ποιοτητα στο επιπεδο του παρελθοντος...
Maximus Οκτώβριος 2, 2006 #59 Οκτώβριος 2, 2006 To Riddick τι ήταν? Τρομερό game, και από όσο θυμάμαι OpenGL (όχι ID όμως ).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.