ΟΕW1999 Σεπτέμβριος 27, 2006 #61 Σεπτέμβριος 27, 2006 Θα σου πω λοιπόν το εξής: Όταν ο καταναλωτής πάει σε ένα κατάστημα και ρωτάει ένα σωρό εξειδικευμένες ερωτήσεις (που απαιτούν γνώσεις και χρόνο για να απαντηθούν), απαιτεί το τέλειο RMA, φιλική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση αλλά παράλληλα και την κατά 0,365 χαμηλότερη τιμή που βρήκε στο τάδε eshop (που δεν προσφέρει τίποτα από τα παραπάνω - εξ' ου και ένας λόγος για την χαμηλότερη τιμή του), αλλιώς μετά φεύγει και πάει στο τάδε eshop (ή ακόμα χειρότερα: ρωτάει τα παραπάνω και μετά δεν κάνει τον κόπο να ρωτήσει καν τιμή αλλά πάει κατευθείαν στο τάδε eshop) καταλαβαίνεις ότι η σχέση ξεκινάει στραβά και δεν θέτει τις βάσεις αμοιβαίας ωριμότητας.Εδω εχεις απολυτο δικιο κανεις που ξερει δεν το αμφισβητει.Το θεμα ειναι πως κοστολογει ο καθε καταστηματαρχης (εμπορος) τις υπηρεσιες που προσφερει. Κοστολογει ακριβα στους πελατες και φθηνα τους εργαζομενους του για αυτα που προσφερει. Τα παραδειγματα ειναι γνωστα γιατι ολοι θελουν το δημοσιο
oktech Σεπτέμβριος 27, 2006 #62 Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από darkCountΕίναι λίγοι οι σωστοί έμποροι και συνεπώς πολύ λιγότεροι οι σωστοί καταναλωτές....αυτό το κομμάτι είναι μη διαπραγματεύσιμο. Δεν μπορείς να έχεις μια αγορά με "σωστούς" καταναλωτές όταν περιτρυγυρίζονται απο "λύκους". Το αντιστρέφουμε και λέμε : Δεν μπορείς να έχεις μια αγορά με "σωστούς" εμπόρους όταν περιτρυγιρίζονται από "τσακάλια".... όποιος κατάλαβε κατάλαβε....Όσο γι'αυτόν πιο πάνω που πιστεύει ότι τα μαγαζιά που κλείνουν δεν κλείνουν αλλά αγοράζονται από τους μεγάλους σε αυτή την τόσο ανθηρή αγορά ή σε όσους πιστεύουν ότι ο καθένας μπορεί να κονομάει κάνοντας εισαγωγές, 1ον να τους πώ ότι πουλάω το δικό μου 10000 ευρώ και 2ον ότι του έχω μια λίστα με 500+ προμηθευτές και κατασκευαστές στο εξωτερικό με πραγματικά ανταγωνιστικές τιμές και την πουλάω άλλα 5000 ευρώ.... μόνο μετρητά παρακαλώ και μήν σπρώχνετε.
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 27, 2006 #63 Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από gprhellasυπονοείς τίποτα πονηρό?μήπως η νέα διαφήμηση (για επιστροφή χρημάτων) σε γνωστό PCκατάστημα στην TV,έγινε μετά από πίεση του ανταγωνισμού?(πάντα προς το καλύτερο βέβαια και με όφελος για τον καταναλωτή).εδιδ (βάλε και κανένα σημείο στίξης....) Oxi δεν υπονοω τιποτα...υπονοω οτι πρεπει τα μαγαζια να κανουν το καθηκον τους σε ολους τους καταναλωτες με τον ιδιο τροπο..και να μην χρειαζεται να εχεις γνωστους για να σε εξυπηρετησουν...
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 27, 2006 #64 Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από oktech Το αντιστρέφουμε και λέμε : Δεν μπορείς να έχεις μια αγορά με "σωστούς" εμπόρους όταν περιτρυγιρίζονται από "τσακάλια".... όποιος κατάλαβε κατάλαβε.... Tσακαλια οι πελατες?Πως προεκυψε αυτο?Ρωταω επειδη δεν καταλαβα....Αρχική απάντηση από oktechΌσο γι'αυτόν πιο πάνω που πιστεύει ότι τα μαγαζιά που κλείνουν δεν κλείνουν αλλά αγοράζονται από τους μεγάλους σε αυτή την τόσο ανθηρή αγορά ή σε όσους πιστεύουν ότι ο καθένας μπορεί να κονομάει κάνοντας εισαγωγές, 1ον να τους πώ ότι πουλάω το δικό μου 10000 ευρώ και 2ον ότι του έχω μια λίστα με 500+ προμηθευτές και κατασκευαστές στο εξωτερικό με πραγματικά ανταγωνιστικές τιμές και την πουλάω άλλα 5000 ευρώ.... μόνο μετρητά παρακαλώ και μήν σπρώχνετε. Μπορεις να το πουλησεις οσο θες..αρκει να υπαρχουν αγοραστες....Την λιστα μπορει να την κανει ο οποιοσδηποτε αρκει να ψαχτει....
oktech Σεπτέμβριος 27, 2006 #66 Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από GoriLLakoS Tσακαλια οι πελατες?Πως προεκυψε αυτο?Ρωταω επειδη δεν καταλαβα....Όχι δεν μιλάω για τους πελάτες.... ούτε για τα rma ... Αρχική απάντηση από GoriLLakoSΜπορεις να το πουλησεις οσο θες..αρκει να υπαρχουν αγοραστες....Την λιστα μπορει να την κανει ο οποιοσδηποτε αρκει να ψαχτει.... Στο πρώτο συμφωνό... άλλωστε δεν έχει νόημα.... στο δεύτερο όμως, 500+ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ CONTACTS σε εταιρείες και κατασκευαστές μετά από 3 χρόνια στην αγορά και μέσα σε αυτά αποκλειστικές συνεργασίες, αντιπροσωπείες κλπ, δεν μαζεύονται.... αλλά άλλο ήθελα να πώ... ότι ακόμα και να έχεις την λίστα τα τσακάλια είναι εκεί.... τέλος...
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 27, 2006 #67 Σεπτέμβριος 27, 2006 Θες να μου αξηγησεις λιγο τι εννοεις με την λεξη τσακαλια γιατι δεν καταλαβαινω?Πονηροι μαγαζατορες υπαρχουν?
astrolabos Σεπτέμβριος 27, 2006 #69 Σεπτέμβριος 27, 2006 Τα πράγματα είναι απλά:1. Τα σκάς και πληρώνεις ένα 5-10% παραπάνω και τα πέρνεις από μαγαζάκι/γνωστό σου και ξέρεις ότι θα έχεις υποστήριξη 2. Ψάχνεις για την απόλυτα χαμηλότερη τιμή σε e-shops και όταν πάθει κάτι αυτό που αγόρασες, τραβιέσαι με αντπροσωπίες και μητρικές εταιρίες.Μία φορά μου είχε έρθει ένας για να πάρει pc με συγκεκριμένα κομμάτια και όταν του είπα τιμή μου έβγαλε χαρτί από το pc configurator ενός διαδικτυακού καταστήματος. Το μόνο που του είπα είναι: "Όταν και αν σου δημιουργηθεί πρόβλημα, ποιός θα σε εξυπηρετήσει καλύτερα;" Τα πράγματα είναι απλά.
Dorian Σεπτέμβριος 27, 2006 #70 Σεπτέμβριος 27, 2006 Να ρωτήσω και γω κάτι, καθώς δεν έχω καμία σχέση με την αγορά, Για να προλάβεις κάτι από τις προσφορές ξεστοκαρίσματος του Πλαισίου που βγάζει κατά καιρούς, πρέπει να έχεις γνωστό εκεί μέσα. Τις τελευταίες 4 φορές τους τελευταίους μήνες ενώ όλα έγιναν κανονικά με την παραγγελία και τον αριθμό, μετά από μία έως 7 ημέρες μαθαίνω πως τελικά εξαντλήθηκε. Όχι ότι με πολυνοιάζει, δεν τα δίνουν και τζάμπα, απλώς να μη παιδεύομαι, να κοιτάω το site.
totally_wired Σεπτέμβριος 27, 2006 #71 Σεπτέμβριος 27, 2006 Προσωπικά την βαρέθηκα την καραμέλα 5 10 % ακριβότερα για να έχω καλύτερο service...Αυτό είναι βλακία και δεν τεκμηριώνεται από το τίποτα...Ας μου πει κάποιος που πάει το 5 10% για την καλύτερη εξυπηρέτηση μου;Δηλαδή αυτά τα μαγαζιά έχουν πωλήτες που έχουν τελειώσει σχολή πωλητών και αμοίβονται xtra?Πάνε σε στοκ για RMA?Πάνε σε προγράμματα διαχείρισης πελατών ή σε xtra τηλεφωνητές;Εγώ το βαρέθηκα και παρακαλώ όποιος το ξαναπει να το τεκμηριώσει...Για μένα πρώτα μετράει το κατάστημα που έχει ετοιμοπαράδοτα και μετά να είναι το φθηνότεροΔεν γουστάρω να πηγαίνω στο multirama του πειραιά και να ζητάω την πέμπτη mainstream CPU και να μου λένε έλα δευτέρα και θα την έχεις...
astrolabos Σεπτέμβριος 27, 2006 #72 Σεπτέμβριος 27, 2006 Προσωπικά δε θέλω να μπώ σε διαδικασία τεκμηρίωσης μιας και οι ισορροπίες είναι ευαίσθητες όσον αφορά την αναφορά καταστημάτων - έστω και μικρών - στο forum. Αυτό πάντως που θέλω να σου τονίσω είναι ότι δεν έχουν όλοι γνώσεις στους υπολογιστές ικανές για να μπορέσουν να κάνουν μόνοι τους την αποσφαλμάτωση του υπολογιστή τους σε περίπτωση προβλήματος. Ξέρεις πόσοι έχουν πάρει υπολογιστή από αλυσίδες πολυκαταστημάτων και μετά όταν έπαθαν κάτι έμειναν τελείως ξεκρέμαστοι;
o polonos Σεπτέμβριος 27, 2006 #73 Σεπτέμβριος 27, 2006 παιδια εγω νομιζω πως ειναι καλυτερα να πας σε ενα γνωστο μαγαζακι γιατι : αν εχω γνωστο φιλο πχ τον astrolabo και παιρνω ενα συστημα ειμαι σιγουρος οτι αν παθει κατι δεν θα τρεχω αλλα θα εχω παρα πολυ καλο service.... και για αυτο μπορω να δοσω 5-10 % παρα πανω και να εχω το κεφαλι μου ησυχο
angelos Σεπτέμβριος 27, 2006 #74 Σεπτέμβριος 27, 2006 και κάτι σχετικό με τα λεγόμενα σαςεχετε αγοράσει ποτέ απο το acornshop?και αν ναί ποιές ήταν οι εντιπώσεις σας?
totally_wired Σεπτέμβριος 27, 2006 #75 Σεπτέμβριος 27, 2006 Δηλαδή όταν πάρω ένα packard bell από τον κοτσόβολο δεν έχει service?όταν πάρω ένα lenovo από την ηλεκτρονική δεν έχει service?Ενώ όταν πάρω Acer από το πλαίσιο έχω σοβαρό service?Και φυσικά όταν χαλάσει ένα που έχω πάρει ακριβά θα το γυρίσω και θα του/σου πω... 'Έδωσα 20 ευρώ παραπάνω πριν 2 χρόνια για να έχω καλό service και δεν το πηρα από το xyz e-shop αλλά τελικά το έχω δώσει εδώ και δύο εβδομάδες και δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο...' mpla mpla mpla mpla
astrolabos Σεπτέμβριος 27, 2006 #76 Σεπτέμβριος 27, 2006 Όταν χαλάσει κάποιο σύστημα Dell, packard bell etc θα πάς στο Κοτσόβολο να στο φτιάξει;
totally_wired Σεπτέμβριος 27, 2006 #77 Σεπτέμβριος 27, 2006 angelos εγώ έχω αγοράσει ένα δίσκο. Πήγα και το πήρα από εκεί καθότι έχω σπίτι εδώ στη νέα μάκρη όπου εδρεύει. Του είχα πει πως θα αργήσω λιγο και με περίμενε, ενώ με πήρε και τηλέφωνο...Αξιοπρεπέστατο μαγαζάκι σε ένα εμπορικό κέντρο, δύσκολα το βρίσκει περαστικός... Δεν στοκάρι όμως τίποτα ενώ πρέπει να έχει και δικό του service/συναρμολογιση.... Από τους πρώτους που είχαν online msn/icq σε λειτουργία...
astrolabos Σεπτέμβριος 27, 2006 #78 Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από totally_wired angelos εγώ έχω αγοράσει ένα δίσκο. Πήγα και το πήρα από εκεί καθότι έχω σπίτι εδώ στη νέα μάκρη όπου εδρέυει. Του είχα πει πως θα αργήσω λιγο και με περίμενε, ενώ με πήρε και τηλέφωνο...Αξιοπρεπέστατο μαγαζάκι σε ένα εμπορικό κέντρο, δύσκολα το βρίσκει περαστικός... Δεν στοκάρι όμως τίποτα ενώ πρέπει να έχει και δικό του service/συναρμολογιση.... Από τους πρώτους που είχαν online msn/icq σε λειτουργία... Μα πώς να στοκάρεις όταν έχεις το φόβο ότι αν δε το πουλήσεις θα το φάς; Τα μεγάλα καταστήματα δεν το έχουν αυτό.
totally_wired Σεπτέμβριος 27, 2006 #79 Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από astrolabos Όταν χαλάσει κάποιο σύστημα Dell, packard bell etc θα πάς στο Κοτσόβολο να στο φτιάξει; το Dell ήταν τουλάχιστο ατυχές...Όχι βέβαια... αυτό δεν αλλάζει κάτι θα το πάω στο service... όπως γίνεται και με όλα τα επώνυμα... Θα βάλει χέρι ο xyz τεχνκός σε ένα mac mini ή σε ένα plato?
totally_wired Σεπτέμβριος 27, 2006 #80 Σεπτέμβριος 27, 2006 @astrolavos... Το είπα ως χαρακτηριστικό του... όχι σαν καλό ή κακό... Εγώ το θεωρώ κακό αλλά στην προκειμένη δεν με ένοιαζε... όταν πας στα μεγάλα όμως και τους λες... 'Θέλω έναν Pentium D ότι ναναι' και σου λένε 'Δεν έχω τίποτα' τότε τι κάνεις;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.