jpcupra Σεπτέμβριος 26, 2006 #21 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Αρχική απάντηση από Mischeif....ENGINE OF THE YEAR 2006!!!!!......... φανταζομαι θα γνωριζεις οτι ο κινητηρας που εχουν τα νεα golf δεν ειναι της VW....ε? ;) ;) αλλα κατα τ'αλλα ειπαμε "engine of the year...." φιλικα παντα....:flower: :flower: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ministry Σεπτέμβριος 26, 2006 Author #22 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Εχουμε μάθει τα τελευταία χρόνια να βλέπουμε ροπή και ίππους μόνο σε μεγάλα κυβικά,αυτο που έβγαλε η VW είναι πρωτοποριακό και απο ότι δείχνει θα το διατηρήσει.Διάβασα κάπου αλλού ότι ετοιμάζει και κινητήρα 1200cc με 120 άλογα.Επίσης το κινητήρα το ζήτησε και η seat να τον βάλει σε κάποια δικά της μοντέλα αλλα έφαγε πόρτα,προς το παρόν. Από δυνατους κινήτηρες (1600cc ) είχε βγάλει η HONDA με τα 160hp το οποίο τελικά βγήκε πολύ καλό,αλλα και πολύ ακριβό αυτοκίνητο όμως.Απο εκεί και πέρα όλοι κινούντε σε κάποια στάνταρ.Αυτό που έγινε με την VW πιστεύω ότι θα το ακολουθήσουν πολλοί κατασκευαστές,γιατί με τα ίδια λεφτά παίρνεις κάτι πολυυυυυυύ καλυτερο σε όλα.Επίσης θέλω να πώ ότι και παλια έβγαζαν TURBO κινήτηρες αλλα είχαν διάφορα προβλήματα και απευθύνονταν σε ποιο νεαρό πελατολόγιο γιατί ήθελαν ωμή δύναμη στο δρόμο,αυτο που έκανε η VW ήταν να φτιάξει ένα ολοκληρωμένο σύνολο, ποιο φιλικό προς τον χρήστη και συνδυάζει την ομαλη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.Για μένα το μόνο που μένει,είναι να δοκιμαστεί για να δούμε πόσο αξιοπιστία σου προσφέρουν οι κινητήρες αυτοί και αν θα έχουν αντοχή στο χρόνο.Τα υπόλοιπα πάνω κάτω τα ξέρουμε για το GOLF.Να είστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν πολλοί κατασκευαστές έαν πετύχει το εν λόγο σχέδιο,γιατί απο ότι βλέπω θα τους φάει στην στροφή η VW.ps. Το ξαναλέω ότι η τιμή είναι πρόκληση για το 1400 με τα 140 άλογα και βλέπω πολλούς να ψήνονται,όχι μόνο πιτσιρικαρία αλλα και πιο μεγάλους.Το μέλλον θα δείξει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpcupra Σεπτέμβριος 26, 2006 #23 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 @ministry ποιον κινητηρα ζητουσε η seat? τον fsi? edit: στα 18000 αποτελει προκληση εστω και "γυμνο" που ειναι...:clap: :clap: τρεχτε να προλαβετε :tomato: :tomato: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ministry Σεπτέμβριος 26, 2006 Author #24 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Αρχική απάντηση από jpcupra [Σήμερα, στις 17:03] @ministry ποιον κινητηρα ζητουσε η seat? τον fsi? Αυτο το διάβασα σε ένα άλλο φορουμ που το λέγανε κάποια άτομα,δεν ξέρω αν ισχύει.Για τον tsi έλεγαν πάντος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpcupra Σεπτέμβριος 26, 2006 #25 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 μαλλον δεν στα ειπαν καλα.... το 1.6 λεον2 φοραει τον ιδιο κινητηρα με το golf 1.6...αρα ακυρο περι κινητηρα... επισης και ο tfsi ειναι και στα golf gti και στα leon cupra... για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ministry Σεπτέμβριος 26, 2006 Author #26 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Ναι γυμνό είναι, έχεις δίκιοΕχει μόνο abs, asr, 4 η 6 αερόσακους,διζωνικο κλιματισμό, r/c 4 η 6 ηχεία και εννοείτε όλες τις άλλες ηλεκτρονικές ευκολίες παράθυρα,καθρέπτες κλπ.Δεν έχει ζάντες αλουμινιου, backet καθίσματα,υπολογιστή ταξιδιου, turbo δείκτη,σπορ αναρτήσεις.Εμένα δεν με χαλάει καθόλου προσωπικά.Αμα σε χαλάει τόσο πολύ αυτο το γυμνό.....οκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ministry Σεπτέμβριος 26, 2006 Author #27 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Μα εγώ σου είπα ότι λέγανε για το καινούργιο τον turbiσιο το κινητήρα.Είναι γνωστό ότι η seat είνα στο group vw και ότι τις δίνει κινητήρες.Τον συγκεκριμένο λέγανε ότι δεν τις έδωσαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpcupra Σεπτέμβριος 26, 2006 #28 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Αρχική απάντηση από ministry Ναι γυμνό είναι, έχεις δίκιο Εχει μόνο abs, asr, 4 η 6 αερόσακους,διζωνικο κλιματισμό, r/c 4 η 6 ηχεία και εννοείτε όλες τις άλλες ηλεκτρονικές ευκολίες παράθυρα,καθρέπτες κλπ. Δεν έχει ζάντες αλουμινιου, backet καθίσματα,υπολογιστή ταξιδιου, turbo δείκτη,σπορ αναρτήσεις. Εμένα δεν με χαλάει καθόλου προσωπικά. Αμα σε χαλάει τόσο πολύ αυτο το γυμνό.....οκ ψιλοπραγματα του λειπουν δηλ.τι να τον κανεις τον υ/τ,τις σπορ αναρτησεις.τις ζαντες...ποιο ομορφο ειναι με τασια.Τον δεικτη βγαλτον απ'εξω γιατι εκτος του οτι δεν δειχνει τιποτα καταργει και την θερμοκρασια του αυτοκινητου.Γαματο αυτοκινητο ομως:sick: ...για ξαναπες μου λιγο σε ποια εκδοση ειναι ο διζωνικος κλιματισμος?μμμμ....μαλλον οχι στην βασικη αλλα ουτε και στην highline.. αρα αυτοματα με πας στα 20+ χιλιαρικακια με ολα τα υπολοιπα καλουδια που θα χρειαστεις να βαλεις.... ολα τα αυτοκινητα πλεον σου εχουν εγκατεστημενα ηχεια και r/cd οπως επισης και ηλεκτρικα παραθυρα.ενα ibizaki 14000 εχει ηλεκτρικα αναδιπλωμενους καθρεφτες ενα golf 1.4-gt-gti niet....Α... και να μην το ξεχασω...μεχρι και την highline εκδοση δεν εχει ουτε προβολακια ομιχλης...:sick: :sick: :rofl: :rofl: :rofl: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: edit:140hp και ουτε λογος για esp... καλη φαση... :TD: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpcupra Σεπτέμβριος 26, 2006 #29 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Αρχική απάντηση από Gabriel Δεν υπάρχει Civic 1.6,μόνο 1.4 8βάλβιδο με 83άλογα και 0-100 15,5sec παρακαλώ και 1.8 SOHC με 140 άλογα-το CTR με τα 201 ξεφεύγει πολύ σε τιμή.Από ποιότητα και εσωτερικό,σκίζουν πάντως και το 1.8 παρά το ηλεκτρόγκαζο και τον ένα εκκεντροφόρο, πάει αρκετά καλά... θελω να πιστευω οτι μιλας για το καινουργιο το civic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 26, 2006 #30 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Αρχική απάντηση από jpcupra μαλλον δεν στα ειπαν καλα.... το 1.6 λεον2 φοραει τον ιδιο κινητηρα με το golf 1.6...αρα ακυρο περι κινητηρα... επισης και ο tfsi ειναι και στα golf gti και στα leon cupra... για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.... ;) tsi μόνο vw έχει πάντως. (tsi = compressor + turbo ταυτόχρονα). μόνο στο golf και στο golf plus (το πολυμορφικό τέλος πάντων). fsi έχουν διάφορα (αν και νομίζω ότι το 1.6 το leon2 δεν είχε fsi) tfsi έχουν και πάλι διάφορα (skoda octavia rs, leon fr, golf gti, s3 etc.). Γενικότερα σχετικά καλή είναι η τιμή του 1.4, αν και ουσιαστικά στάνταρ θα πρέπει να σκάσεις 20k για sport ανάρτηση (είναι και 140 άλογα, να χε 80 να πεις πάει στο .. καλό!). Μην ξεχνάτε ότι για ένα καλά εξοπλισμένο 1.6 με πολύ λιγότερα άλογα και κυρίως πολύ λιγότερη ροπή, θες ~20k. Δηλαδή σαν τιμή σκίζει (και μιλάμε για κατηγορία golf, 307 etc., όχι ibiza). Επίσης, για τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου (χαλαρή ανάρτηση, χαλαρή οδήγηση) το ESP έπρεπε οπωσδήποτε να υπάρχει! Τώρα η αξιοπιστία ο χρόνος θα δείξει. Ο μόνος vw κινητήρας που εμπιστεύομαι είναι ο 1.8T που είναι πολλά χρόνια. Για τα FSI, ισχύει ότι θέλουν 98 οκτάνια? Αν ναι, τότε είναι ένα μεγάλο -, ότι κερδίζεις από την "και καλά" περιορισμένη κατανάλωση θα τα δίνεις σε βενζίνη. Βέβαια όλα αυτά έχουν ένα -, δεν είναι peugeot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischeif Σεπτέμβριος 26, 2006 #31 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 giorgos_cupra και jpcupra Γιατι προτεινεται ενα κινητηρα (1.8τ) τον οποιο το ιδιο το εργοστασιο τον εχει καταργησει?????Πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω αυτο!!!Αν θεωρηται τους εαυτους σας καλυτερους απο τους μηχανικους της VW στειλτε βιογραφικο(!) jpcupra Εχεις φυγει εντελως εκτος θεματος...Το παιδι λεει να παρει αυτοκινητο μικρομεσαιας κατηγοριας(golf) και εσυ προτεινεις να παρει μικρο(ibiza ενα αυτοκινητα που ειναι 6 περιπου χρονων κατασκευαστικα και συγκεκριμενα το cupra εχει 24Ke (!) αν μιλουσες για το leon και εγω μαζι σου .... σε δυο φιλους μου το εχω προτεινει γιατι το θεωρω αντιστοιχο του golf και το αγορασαν! Αλλα τη να κανουμε η VW δεν δεινει τον κινητηρα ακομα στις αλλες εταιριες του group(1.4 tsi). Τα χουμε πει και τα χουμε ξαναπει ειναι μ@λακες στη VW και βαζουν στο best seller τους μαπα κινητηρα γιατι βαρεθηκανεν να μαζευουν λεφτα!(Αυτοι οι Γερμανοι πολυ χαζος λαος) :getlost: Υ.Γ. Ποιανου ειναι ο κινητηρας!!!! Της ΕΑΤΟΝ ηταν η ιδεα!Η υλοποιηση ομως VW http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=4367 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=3723 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 26, 2006 #32 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2006 Αρχική απάντηση από jpcupra μαλλον δεν στα ειπαν καλα.... το 1.6 λεον2 φοραει τον ιδιο κινητηρα με το golf 1.6...αρα ακυρο περι κινητηρα... επισης και ο tfsi ειναι και στα golf gti και στα leon cupra... για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.... ;) Εισαι λιγο λαθος και διορθωνω. Το Leon II 1.6, δεν εχει ιδιο κινητηρα με το Golf V 1.6. Το ενα εχει 8βαλβιδο συνολο 1.600κυβικων MPI( Multi Point Injection) και το αλλο εχει 16βαλβιδο συνολο 1.6 FSI(Fuel Stratified Injection). Επισης ο 2.0λιτρος κινητηρας TFSI αυτη την στιγμη υπαρχει στο Golf V GTI και στο Leon II FR. Το Leon II TFSI εβγαινε με 185 ιππους(σε αντιθεση με τους 200 του Golf) και το Leon Cupra που δεν εχει βγει ακομα στην παραγωγη θα βγαινει με 240. @ministry. Προσωπικη αποψη παντα, το Golfακι αξιζει και με το παραπανω και στις 2 εκδοσεις TSI(140 και 170 αλογα) αλλα και σαν GTI. Εχει απιστευτη αξια μεταπωλησης, αξιοπιστια, πολυ καλο πατημα και πατωμα και οδηγικη συμπεριφορα. Προσωπικα το test drive που εκανα με αφησε ικανοποιημενο σε ολα του(Golf GT 170 αλογα). Αρχική απάντηση από Mischeif giorgos_cupra και jpcupra Γιατι προτεινεται ενα κινητηρα (1.8τ) τον οποιο το ιδιο το εργοστασιο τον εχει καταργησει?????Πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω αυτο!!!Αν θεωρηται τους εαυτους σας καλυτερους απο τους μηχανικους της VW στειλτε βιογραφικο(!) Τον συγκεκριμενο κινητηρα δεν τον καταργησε το εργοστασιο. To νεο Polo GTI με αυτον τον κινητηρα βγαινει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischeif Σεπτέμβριος 27, 2006 #33 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από jax7480 [Σήμερα, στις 02:26] Τον συγκεκριμενο κινητηρα δεν τον καταργησε το εργοστασιο. To νεο Polo GTI με αυτον τον κινητηρα βγαινει. Πριν βγουν οι FSI το VAG group τον κινητηρα αυτον τον εβαζε σε:Audi(a3,a4,a6,tt),Skoda(octavia,superb),Seat(Ibiza,Leon),Vw (golf,bora,passat)Και τωρα εχει καταληξει να το βαζει μονο στο A4 ,στο Polo και στο Ibiza Cupra,fr!Α4 γαι να διευρυνει την κατηγορια του και να μπορουν να το παρουν και καποιοι με λιγοτεα χρηματα!Cupra,Fr για να τονισουν τη σπορ τροχια της Seat στο Group και να τους βοηθησει να "διωξουν" τα τελευταια Ibiza σε 1-2 χρονια αλλαζει μοντελο!Polo GTI Να εχουν ανταγωνιστη στο Cupra,Fr οποτε να παιζουν μονα τους σε μια κατηγορια και για να διωξουν τα τελευταια Polo για να ερθει το καινουργιο!Οποτε εσυ λες να τον κρατανε στην παραγωγη????Εγω πιστευω οτι τον εχουν καταργησει(και στα τρια παραπανω μοντελα βαζουν απο αποθεμα) η και αν οχι θα τον καταργησουν το πολυ σε δυο χρονια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpcupra Σεπτέμβριος 27, 2006 #34 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2006 @jax 8v το leon2? :blink: και σχετικα με τα 2λιτρα μοτερ τι λαθος ειπα? το τεστ drive που εκανες ποσα χλμ ηταν και εβγαλες ΟΛΑ αυτα τα συμπερασματα για το golf? ps: εχεις seat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischeif Σεπτέμβριος 27, 2006 #35 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2006 Το Leon 2 το 1600κκ ειναι 8v 102hp!1600fsi φοραει η audi ,vw και skoda! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 27, 2006 #36 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από Mischeif Πριν βγουν οι FSI το VAG group τον κινητηρα αυτον τον εβαζε σε:Audi(a3,a4,a6,tt),Skoda(octavia,superb),Seat(Ibiza,Leon),Vw (golf,bora,passat)Και τωρα εχει καταληξει να το βαζει μονο στο A4 ,στο Polo και στο Ibiza Cupra,fr!Α4 γαι να διευρυνει την κατηγορια του και να μπορουν να το παρουν και καποιοι με λιγοτεα χρηματα!Cupra,Fr για να τονισουν τη σπορ τροχια της Seat στο Group και να τους βοηθησει να "διωξουν" τα τελευταια Ibiza σε 1-2 χρονια αλλαζει μοντελο!Polo GTI Να εχουν ανταγωνιστη στο Cupra,Fr οποτε να παιζουν μονα τους σε μια κατηγορια και για να διωξουν τα τελευταια Polo για να ερθει το καινουργιο!Οποτε εσυ λες να τον κρατανε στην παραγωγη????Εγω πιστευω οτι τον εχουν καταργησει(και στα τρια παραπανω μοντελα βαζουν απο αποθεμα) η και αν οχι θα τον καταργησουν το πολυ σε δυο χρονια! Εννοειτε οτι τον κρατανε στην παραγωγη, οταν πηγαινεις στην VW και σου λεει παραδοση στο Polo 3 μηνες. Ακομα και στοκ να εχουνε ποσο μεγαλο ειναι ποια? Για τα επομενα 3 χρονια? Αλλα ακομα και να τον σταματησαν δεν το κανανε επειδη δεν ειναι καλος ο κινητηρας. Απλα δεν περναει τα τεστ των εκπομπων ρυπων Euro5 που θα ισχυσουν απο το 2010.Οποτε μεχρι τοτε πρεπει να εχουν δωσει οτι εχουν και δεν εχουν.@ jpcupra. Το test drive ηταν περιπου 50 χιλιομετρα σε διαδρομη με στροφες κυριως και κακο οδοστρωμα και οχι εθνικη.Για την μεταπωλητικη αξια δεν χρειαζεται να πω. Ουτε για την αξιοπιστια. VW ειναι. Για την οδηγικη συμπεριφορα τωρα, το βρηκα λιγο πιο μαλακο και απο το Leon 2 TFSI, και απο το Golf GTI. Πολυ καλη συμπεριφορα στις στροφες. Σου εμπνεει εμπιστοσυνη, αλλα αυτο το ειχαν και τα αλλα 2, λογω ιδιου πατωματος. Απο ποιοτητα μεσα ειναι αρκετα καλα, αλλα δεν φτανει με τιποτα το GTI. Βεβαια το αυτο με τα 140 αλογα μπορει να ειναι και λιγο πιο φτωχο στο εσωτερικο. Οσο για το δικο μου καρουλι, Seat Leon 1.8T. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpcupra Σεπτέμβριος 27, 2006 #37 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2006 καλα σε ειδα στο ibiza club.... :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischeif Σεπτέμβριος 27, 2006 #38 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2006 Δεν ειπα οτι ειναι κακος κινητηρας!Αλλα οπως λες και εσυ ειναι ρυπογωνος!Κατι αλλο που δεν εχει συζητηθει ,ειναι οτι η Ευρωπαικη ενωση προτρεπει τις αυτοκινητοβιομηχανιες να βγαζουν μικρου κυβισμου αυτοκινητα !Την αρχη για τον νεο αιωνα μπορει να την εκανε η BMW με το mini, ακολουθησε η VW αλλα φημες λενε οτι ετοιμαζει και η fiat, punto 1.6 200hp !Οποτε στο παιχνιδι θα μπουν αρκετα δυνατα αυτοκινητα μικρου κυβισμου! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 27, 2006 #39 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2006 Αρχική απάντηση από Mischeif Δεν ειπα οτι ειναι κακος κινητηρας!Αλλα οπως λες και εσυ ειναι ρυπογωνος!Κατι αλλο που δεν εχει συζητηθει ,ειναι οτι η Ευρωπαικη ενωση προτρεπει τις αυτοκινητοβιομηχανιες να βγαζουν μικρου κυβισμου αυτοκινητα !Την αρχη για τον νεο αιωνα μπορει να την εκανε η BMW με το mini, ακολουθησε η VW αλλα φημες λενε οτι ετοιμαζει και η fiat, punto 1.6 200hp !Οποτε στο παιχνιδι θα μπουν αρκετα δυνατα αυτοκινητα μικρου κυβισμου! Fiat και opel και Huyndai. (Ετοιμαζεται Huyndai Accent 200αλογα). Σε λιγο θα ειμαστε απο τους πιο αργους στον δρομο....ελεος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ministry Σεπτέμβριος 27, 2006 Author #40 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2006 Ρε παιδιά το θέμα είναι να συζητησουμε όσο μπορούμε αντικειμενικά για την σειρα που έβγαλε η VWΤελικά κατάλαβα,ότι οι περισσότεροι προσπαθούν να πείσουν τους άλλους,ότι το δικό τους αυτοκίνητο είναι το καλύτερο απο όλα τα άλλα και τα υπόλοιπα είναι όλα χάλια.Δεn μιλάω μόνο για εδώ, αλλα γενικότερα.Οσο για την τιμή επιμένω ότι είναι ΤΙΜΙΑ για αυτά που σου δίνει.Κοιτάζω και σε 1600cc, θες περίπου τα ιδια λεφτά και δεν βλέπω καμιά τρελή διαφορα σε εξοπλισμό,στον βασικο πάντα.Μιλάω για αυτοκίνητα σε ίδια κατηγορία,όχι π.χ κινεζοκορεάτικαΔεν έχω τίποτα με αυτά,απλα εγώ δεν τα πάω ιδιαίτερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.