Jump to content



VW GOLF 1.4 140HP


ministry

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά σκέφτομαι να αγοράσω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο νομίζω ότι είναι σε πάρα πολύ καλή τιμή γύρω στα 18000 euro ξεκινάει.

Ο προβληματισμός είναι κατα πόσο αξιόπιστος θα είναι ένας τέτοιος κινητήρας :happy:

linky

Είμαι έτοιμος να το παραγγείλω, αλλα το μόνο που φοβαμαι είνα ότι δεν εχει δοκιμαστεί ο κινητήρας του ακόμα και δεν ξέρουμε τι παιδικές ασθένειες μπόρει να βγάλει.

Από την άλλη,άκουσα ότι έχει δοκιμαστεί απο την εταιρεία για 300.000χλμ και δεν παρουσίασε τίποτα.

Η τιμή νομίζω ότι είναι πρόκληση!!!

Θέλω να ακουσω τις γνώμες σας ή τις εμπειρίες σας απο κάποιους ίσως το έχουν.

Υ.Γ κοίταζω και σε 1600 κυβικά αλλά σκέφτομαι μη μου βγει ποιο αργό απο αυτο που έχω τώρα

(renault megane coupe 1400 98hp) θέλω λιγο δύναμη extra,να κάνεις και μια προσπέραση σε ανηφόρα άνετα.

Αυτά, ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Για σου φιλε!

Λοιπον εχω το golfaki το 1.4 fsi sportline θα σου μιλησω γενικοτερα για το αυτοκινητο και μετα θα σου πω ειδκοτερα για τον TSI κινητηρα!

Τελεια ποιοτητα κυλησης,προσεγμενα υλικα,πολυ καλες σπορ αναρτησεις(δεν κοπανανε),αποβληματιστη λειτουργια (το εχ ενα χρονο εχω κανει 39000κμ και δοξα το θεο δεν εχει κανει κιχ),ναυαρχιδα της εταιριας,υψηλη αξια μεταπωλησης.

Τραγικη αντιπροσωπεια,πανακριβα service.

Τωρα για τον Tsi πρωτοποριακος κινητηρας!Τρομερη δυναμη απο χαμηλα λογο του οτι απο μηδεν στροφες μπαινει ο κομπρεσσορας,καλυτερη καταναλωση και απο τον 1.6 γιατι μπορει να κινησει πιο ευκολα το βαρυ αμαξωμα!Το εχουν κατι φιλοι μου και εχω να πω τα καλυτερα!Επισης ο κινητηρας με τα 140 ειναι ακριβως ο ιδιος με του gt οποτε πολυ ευκολα μπορεις να τον κανεις 185!Απλα προτεινω να παρεις την εκδοση sportline αντι της trendline γιατι ειναι εντελως διαφορετικο αυτοκινητο!

Για περισσοτερα μπες και κοιτα εδω www.vwclub.gr

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mischeif [Σήμερα, στις 13:13]

Για σου φιλε!

Λοιπον εχω το golfaki το 1.4 fsi sportline θα σου μιλησω γενικοτερα για το αυτοκινητο και μετα θα σου πω ειδκοτερα για τον TSI κινητηρα!

Τελεια ποιοτητα κυλησης,προσεγμενα υλικα,πολυ καλες σπορ αναρτησεις(δεν κοπανανε),αποβληματιστη λειτουργια (το εχ ενα χρονο εχω κανει 39000κμ και δοξα το θεο δεν εχει κανει κιχ),ναυαρχιδα της εταιριας,υψηλη αξια μεταπωλησης.

Τραγικη αντιπροσωπεια,πανακριβα service.

Τωρα για τον Tsi πρωτοποριακος κινητηρας!Τρομερη δυναμη απο χαμηλα λογο του οτι απο μηδεν στροφες μπαινει ο κομπρεσσορας,καλυτερη καταναλωση και απο τον 1.6 γιατι μπορει να κινησει πιο ευκολα το βαρυ αμαξωμα!Το εχουν κατι φιλοι μου και εχω να πω τα καλυτερα!Επισης ο κινητηρας με τα 140 ειναι ακριβως ο ιδιος με του gt οποτε πολυ ευκολα μπορεις να τον κανεις 185!Απλα προτεινω να παρεις την εκδοση sportline αντι της trendline γιατι ειναι εντελως διαφορετικο αυτοκινητο!

Για περισσοτερα μπες και κοιτα εδω www.vwclub.gr

Τρία πράγματα με προβληματίζουν με το αυτοκίνητο

1 Αυτό που λες, πανακριβα service

2 Έχω ακούσει ότι καίνε λάδια,ισχύει??

3. αξιοπιστία αυτοκινήτου (κινητήρα γενικότερα επειδη είναι τούμπανο)

Απο ποιότητα κατασκευής πάντως είναι κορυφαία και έχει και αξία μεταπώλησης μεγάλη.

Αυτό που λες για την έκδοση σκεφτόμουνα το trendline γιατί όπως έβλεπα είναι και αυτό αρκετά καλά εξοπλισμένο,θα παω να τα δω όμως και απο κοντά.

Link to comment
Share on other sites

χθες διαβαζα για το tsi... μεχρι 3500 στροφες δουλευει ο κοπρεσσορας απο εκει το turbo. ελεγε επισης οτι εχει εξαφανιστει ενα μικρο lag που υπηρχε στους κινητηρες turbo. εγραφε σε γενικες γραμμες τα καλυτερα λογια

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ministry

Τρία πράγματα με προβληματίζουν με το αυτοκίνητο

1 Αυτό που λες, πανακριβα service

2 Έχω ακούσει ότι καίνε λάδια,ισχύει??

3. αξιοπιστία αυτοκινήτου (κινητήρα γενικότερα επειδη είναι τούμπανο)

Απο ποιότητα κατασκευής πάντως είναι κορυφαία και έχει και αξία μεταπώλησης μεγάλη.

Αυτό που λες για την έκδοση σκεφτόμουνα το trendline γιατί όπως έβλεπα είναι και αυτό αρκετά καλά εξοπλισμένο,θα παω να τα δω όμως και απο κοντά.

φιλαρακι μου εχει το gt...1 καιει λαδακια 2 του εμεινε στα χερια ο μοχλος για το καθισμα 3 δεν θες να συζητησουμε το θεμα καταναλωσης....πιστεψε με... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpcupra [Σήμερα, στις 13:38]

ειναι 1.4..... αυτο μονο....:TD: :TD: :TD:

Εχεις δίκιο..αλλά αυτό ειναι το μονο μείων έαν το πεις μείων.

κατα τα άλλα όμως βλέπω πολλα +++++++

τέλη,κατανάλωση,άλογα,ροπή,ασφάλιστρα.

Link to comment
Share on other sites

τελη?οτι πληρωνεις και εσυ θα πληρωνω και εγω με το 1.8Τ ibiza cupra.

καταναλωση?σου ειπα ας το μην το πιανεις αυτο....λολ

αλογα+ροπη ειναι λογικο αφου εχεις κομπρεσσορα

ασφαλιστρα αντε να εχουμε 50-80 διαφορα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpcupra [Σήμερα, στις 14:13]

τελη?οτι πληρωνεις και εσυ θα πληρωνω και εγω με το 1.8Τ ibiza cupra.

καταναλωση?σου ειπα ας το μην το πιανεις αυτο....λολ

αλογα+ροπη ειναι λογικο αφου εχεις κομπρεσσορα

ασφαλιστρα αντε να εχουμε 50-80 διαφορα

Ξεχνάς ένα πολυ βασικο όμως την τιμή που έχει το ένα 24000

και το άλλο 18000. (πολύ βασικό) και με αυτα που δίνεις δεν παίρνεις τίποτα καλύτερο.

Στην τελική παίρνεις ένα αυτοκίνητο που δεν του λειπει τιποτα απο τα μεγαλυτερα.

Όσο για την κατανάλωση σύμφωνα με αυτά που λέει ο κατασκευαστης είναι πιστεύω πολύ καλη σε σχεση με αυτο που σου δίνει.

εκτός και αν το ξέρεις απο πρώτο χέρι, τότε πάω πασο.

Για αυτό και ρωτάω κιόλας γνώμες ή προσωπική εμπειρία.

εμένα αλλο με προβληματίζει η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ του.

υ.γ έχει ενας φίλος μου με leon coupra,νομίζω με τα 180 hp,είχαμε πάει ένα ταξιδάκι και με αυτα που καίει , η shell σε προσλαμβάνει και σε κάνει επιτιμο μέλος.(ειδικα αμα το πατάς λιγάκι παραπάνω).

Link to comment
Share on other sites

Το βλεπω κι αυτο το thread να καταληγει σαν το αλλο με το golf GT(θυμασαι Mischeif).Η δικη μου γνωμη παραμενει η ιδια: NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT,την ιδια γνωμη εχω και για τα turbo: GO BIG OR GO HOME.Αλλα αυτα ειναι απλος η γνωμη μου;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos_cupra

Το βλεπω κι αυτο το thread να καταληγει σαν το αλλο με το golf GT(θυμασαι Mischeif).Η δικη μου γνωμη παραμενει η ιδια: NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT,την ιδια γνωμη εχω και για τα turbo: GO BIG OR GO HOME.Αλλα αυτα ειναι απλος η γνωμη μου;)

:T: :T: :worship: :worship:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos_cupra [Σήμερα, στις 15:11]

Το βλεπω κι αυτο το thread να καταληγει σαν το αλλο με το golf GT(θυμασαι Mischeif).Η δικη μου γνωμη παραμενει η ιδια: NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT,την ιδια γνωμη εχω και για τα turbo: GO BIG OR GO HOME.Αλλα αυτα ειναι απλος η γνωμη μου;)

Χεχε θυμαμαι!Οσο για το σχολιο που κανεις ειναι δικια σου αποψη και σεβαστη!

Οσο για τα λαδια που λενε!

Το δικο μου εκαψε 1λιτρo μεχρι τα 8.000km και στα 15.000 που αλλαξα και εβαλα καλυτερο λαδι δεν εκαψε τιποτα(η VW βαζει πολυ λεπτο λαδι και ετσι σε υψηλες στροφες το πινει)!

Ενδεικτικα το 1o service (στο δικο μου) 150-200ε

2ο service >> >> >> 270-400ε

Τακακια μπρος πισω 300-350ε

Οι παραπανω τιμες ειναι απο ερευνα αγορας σε πολλες αντιπροσωπιες!

Τα τακακια εγω τα αλλαξα σε συνεργειο και μου πηρανε μονο 110ε (εβαλα της αντιπροσωπειας τακακια)

Η καταναλωση για το Gt μιλωντας απο προσωπικη εμπειρια Αθηνα-Χαλκιδα με 6η και 140-160κμ εδειξε μικτη 7lt/100km

Οταν το πηγαινεις κομματια δειχνει και 10lt/100km kai 11lt

Oσο για την εκδοση καλυτερα sportline εχει καλυτερες ζαντες,σπορ αναρτηση,μπακετ καθισματα,διζωνικο κλιματισμο,προβολακια,και διαφορες στυλιστικες λεπτομεριες στο εσωτερικο!

Απο εξτρα προτεινω τεμπελη(170ε να το παρεις με το car 450e να τον βαλεις μετα)

Χειριστηρια στο τιμονι(δεν θυμαμαι ποσο εχουν)

Και ντουλαπακι κατω απο το καθισμα οδηγοθ συνοδηγου,απιστευτα χρησιμο!

Εγω το θεωρω ισως την καλυτερη αγορα σε αυτα τα λεφτα!

1ον Ειναι Golf

2ον Ειναι VW

3ον Εχει μεταπωλητικη αξια ισως και καλυτερη απο Mercedes-Bmw(ειναι το car που το θελουν 18χρονοι μεχρι 70χρονοι)

4ον Ειναι ποιοτικο

5ον Ειναι 1400cc (εγω το θεωρω προτεριμα)

6ον Δεν εχει LAG

7ον Στο δρομο παταει τελεια

8ον Η η ναυρχιδα και το προφιλ της VW οποτε δεν μπορει να κανει μ@λΑκια και να βγει μαπα!

9ον Απειρους χωρους

10ον (Δεκα το καλο) ENGINE OF THE YEAR 2006!!!!!

Λογοι να μην το παρεις:

1ον Τιμες Service

2ον Αντιπροσωπεια

3ον Να παρεις το A3

4oν Οι τιμες του εξτρα εξοπλισμου στα υψη

Το καλυτερο ειναι να πας σε μια εκθεση να το δεις και να κρινεις μονος σου!

Το αυτοκινητο ειναι οπως οι γυναικες

Ο ενας τις θελει με διχτυοτο καλτσον πλατινε μαλι και φυγαμε για μπουζουκια!

Και αλλος τις θελει σικατες με φορεμα και πεδιλα για ποτο στο Galaxy!

H επιλογη αυτοκινητου ειναι καθαρα προσωπικο θεμα!

Οσο για τις παραπανω κυριες τη μπουζουκοβια την θελω για Παρασκευη Και τη σικατη για Κυριακη ,Σαββατο ρεπο:p Α και βασικη προυποθεσει να εχουν car γιατι εχω βαρεθει να οδηγαω:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mischeif

.....10ον (Δεκα το καλο) ENGINE OF THE YEAR 2006!!!!!.....

ποτε προλαβε ο fsi να βγει τρομερος σε ενα χρονο πραγματικα δεν το καταλαβαινω...προλαβανε μηπως και οι βελτιωτες να διαπιστωσουν κατα ποσο ειναι αξιοπιστοι??δηλ ο 1.8Τ τι ειναι τοτε?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos_cupra

Το βλεπω κι αυτο το thread να καταληγει σαν το αλλο με το golf GT(θυμασαι Mischeif).Η δικη μου γνωμη παραμενει η ιδια: NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT,την ιδια γνωμη εχω και για τα turbo: GO BIG OR GO HOME.Αλλα αυτα ειναι απλος η γνωμη μου;)

:T: :T: :T: :T:

Σαν πρωην κατοχος τουρμπισμενου 1.4 ibiza , δεν μπορω παρα να συμφωνησω με τον ^^

1.8 Τ All the way........ ( Axxxx , και να'χαμε ενα S3.....:rolleyes: :rolleyes: )...

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει Civic 1.6,μόνο 1.4 8βάλβιδο με 83άλογα και 0-100 15,5sec παρακαλώ και 1.8 SOHC με 140 άλογα-το CTR με τα 201 ξεφεύγει πολύ σε τιμή.

Από ποιότητα και εσωτερικό,σκίζουν πάντως και το 1.8 παρά το ηλεκτρόγκαζο και τον ένα εκκεντροφόρο, πάει αρκετά καλά...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.