spc Σεπτέμβριος 20, 2006 #21 Σεπτέμβριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από GoriLLakoSΚαι φοβαμαι οτι αμα η καρτα εχει εμφανη σημαδια(μεγαλα) απο καψιμο δεν θα περασει rma απο εξω!Kαι να σε πιστεψουν οι τεχνικοι οτι δεν εκανες τιποτα...επειδη εχει σημαδια θα πρεπει να παει εξω! Νομιζω σε ολα τα προιοντα αμα εχουν εμφανη σημαδια δεν περνανε rma...απο παντα πρεπει να ισχυε αυτο... Δεν ισχύει αυτό. Με αυτή την λογική όταν σκάσει ένας πυκνωτής (η πιο κλασική περίπτωση) ή κάτι άλλο πάνω στο PCB δεν ισχύει η εγγύηση; Κάτι τέτοιο αναιρεί κάθε λογική εγγύησης. Το ότι οι εταιρίες κάνουν προσπάθειες για αποφυγή κάλυψης RMA είναι γνωστό (μου έχει συμβεί μερικές φορές) αλλά με τον κατάλληλο (πάντα ευγενικό) χειρισμό του πελάτη και την αντίστοιχη καλή διάθεση του καταστήματος πάντα βρίσκεται λύση.
cypherth Σεπτέμβριος 20, 2006 Author #22 Σεπτέμβριος 20, 2006 εδώ όμως η κάρτα φεύγει στο εξωτερικό και δεν μιλάμε για κάτι μεγάλο κάψιμο αλλά μάυρισμα και αλλοίωση ενός ολοκληρωμένου 2 επί 2 χιλιοστά το πολύ! και κάτι για το οποιό δεν φταίω εγώ.βασίλη όπως σου είπα και στο πμ την κάρτα δεν μπορούσα να περιμένω να την στείλω αθήνα και την έστειλα εδώ θεσσαλονίκη γιατί δεν πίστευα ΠΟΤΕ ότι δεν θα γινόταν οποιαδήποτε αλλαγή, αφού όταν μου το έλεγε ο τεχνικός του έλεγα: "πλάκα μου κάνεις τώρα?" και δεν το πίστευα σε ότι άκουγα!ξέρεις τι είναι να μην φταίς και να σου λένε ότι δεν δικαιούσαι κάτι το οποίο το έχεις χρυσοπληρώσει και σε περίπτωση που χαλάσει σου έχουν πει ότι έχεις 2 χρόνια εγγύηση????????δηλαδή τι εννοούν εγγύηση και γιατί δεν υπάρχει κάπου εμφανώς γραμμένο?δηλαδή συγνώμη γιατί θα τρελαθώ... δεν υπάρχει περίπτωση να καεί μια κάρτα και να αφήσει σημάδι, ή όλες δηλαδή καίγονται "εσωτερικά" χωρίς ίχνη??? εμένα έβγαλε φωτιά και το ψιλοέλιωσε το ολοκληρωμένο τι φταίω εγώ δηλαδή, και γιατί αυτοί δεν μου είπαν προτού αγοράσω την κάρτα ότι ξέρετε κύριε έχετε 2 χρόνια εγγύηση αλλά αν πιάσει φωτιά και αφήσει σημάδι δεν σας καλύπτει. καλα....ας μου πουν από το ελληνικό support κάτι τέτοιο και θα επακολουθήσει συνέχεια στο σκηνικό.
def Σεπτέμβριος 20, 2006 #23 Σεπτέμβριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από spc Δεν ισχύει αυτό.Με αυτή την λογική όταν σκάσει ένας πυκνωτής (η πιο κλασική περίπτωση) ή κάτι άλλο πάνω στο PCB δεν ισχύει η εγγύηση;Κάτι τέτοιο αναιρεί κάθε λογική εγγύησης.Το ότι οι εταιρίες κάνουν προσπάθειες για αποφυγή κάλυψης RMA είναι γνωστό (μου έχει συμβεί μερικές φορές) αλλά με τον κατάλληλο (πάντα ευγενικό) χειρισμό του πελάτη και την αντίστοιχη καλή διάθεση του καταστήματος πάντα βρίσκεται λύση. ακριβως,τωρα θα μιλησω για mobo, αλλα αν θυμαστε το προβλημα που ειχα και γω με τις 4 dfi με τα καμμενα τσιπ οι ανθρωποι της qwest ΜΟΥ τις αλλαξανε κατευθειαν
Maximus Σεπτέμβριος 20, 2006 #24 Σεπτέμβριος 20, 2006 Εγώ όταν ακούω για φωτιά σε GPU, το πρώτο που μου έρχεται στο νου είναι η Arctic Silver πάντως....
sotiris Σεπτέμβριος 20, 2006 #25 Σεπτέμβριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από spc Δεν ισχύει αυτό.Με αυτή την λογική όταν σκάσει ένας πυκνωτής (η πιο κλασική περίπτωση) ή κάτι άλλο πάνω στο PCB δεν ισχύει η εγγύηση;Κάτι τέτοιο αναιρεί κάθε λογική εγγύησης.Το ότι οι εταιρίες κάνουν προσπάθειες για αποφυγή κάλυψης RMA είναι γνωστό (μου έχει συμβεί μερικές φορές) αλλά με τον κατάλληλο (πάντα ευγενικό) χειρισμό του πελάτη και την αντίστοιχη καλή διάθεση του καταστήματος πάντα βρίσκεται λύση. Κάτσε όμως, το να αλλάξεις το σύστημα ψύξης, σημαίνει ότι χάνεις την εγγύηση.Δηλαδή τι φταίει η nvidia αν το οιοδήποτε εν Ελλάδι κατάστημα βάλει στραβά την ψύκτρα? Δυστυχώς στις εγγυήσεις δεν μπορείς να είσαι "νομότυπος" όταν μιλάμε για Ελλάδα.Το πρέπων θα ήταν να σε καλύψει το κατάστημα αγοράς (εφ'όσον αυτό έκανε αλλαγή στο σύστημα ψύξης και έτσι αλλοίωσε τους όρους της εγγύησης).Αν ξαναέβαλαν το original σύστημα ψύξης η κάρτα λογικά θα "περάσει" rma, αλλά αν τη στείλεις (δηλ. την έχουνε στείλει) έξω με το accellero, δεν νομίζω να έχεις ελπίδα. Γενικότερα τα εμφανή σημάδια δεν ισχύουν, και δεν είναι λόγος μη κάλυψης.Δηλαδή όταν σκάσει ένας πυκνωτής τι φταίει ο χρήστης? Ή έστω κάποιο ολοκληρωμένο όπως στην περίπτωσή σου. Το να φταίει ο χρήστης είναι πολύ σπάνιο, και σημάδια δεν είναι το κάψιμο πυκνωτή, αλλά το να έχεις π.χ. σπάσει την κάρτα στα 2.
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 20, 2006 #26 Σεπτέμβριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από gznp Εγώ όταν ακούω για φωτιά σε GPU, το πρώτο που μου έρχεται στο νου είναι η Arctic Silver πάντως.... Ομως η καρτα πηρε φωτια οχι στον πυρηνα..ουτε στις μνημες...αλλα απο την αλλη πλευρα της..εκει που δεν εχει τιποτα... Και αν εχει μπει στραβα...θα εκλεινε απο θερμοκρασια μια βδομαδα τωρα η θα ειχε παρει φωτια ο πυρηνας ή οι μνημες ή κατι αλλο κατω απο την ψυκτρα..οχι απο την αντιθετη πλευρα..! Δεν προσπαθω να δικαιολογησω το μαγαζι επειδη ειμαι εκει...και στο κατω κατω δεν ειναι δικο μου(το λεω για να προλαβω τις κακιες γλωσσες ) Tσπ , για να μην πολυλογω...υστερα απο συννενοηση του chypherth με εμενα η καρτα θα αλλαχτει και ολα καλα.. Ciao bambinos.... Ελπιζω να βοηθησα..
sotiris Σεπτέμβριος 20, 2006 #27 Σεπτέμβριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από GoriLLakoS Ομως η καρτα πηρε φωτια οχι στον πυρηνα..ουτε στις μνημες...αλλα απο την αλλη πλευρα της..εκει που δεν εχει τιποτα... Αν είχες ακουμπήσει έστω τη συσκευασία της, δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο Αρχική απάντηση από GoriLLakoSΚαι αν εχει μπει στραβα...θα εκλεινε απο θερμοκρασια μια βδομαδα τωρα η θα ειχε παρει φωτια ο πυρηνας ή οι μνημες ή κατι αλλο κατω απο την ψυκτρα..οχι απο την αντιθετη πλευρα..! Εννοείται αυτό ρε bill. Αλλά η nvidia δεν καίγεται για τη λογική, της αρκεί να μην αλλάξει την κάρτα Νομικά είναι καλυμμένη (όχι η nvidia συγκεκριμένα, ο όποιος vendor). Μπράβο που το λύσατε όμως ( αυτό ανεβάζει την εκτίμηση του κοινού στο κατάστημα και το ότι προσπαθείτε να κάνετε σωστή δουλειά - κι ας μην σας ανήκει το μαγαζί )
cypherth Σεπτέμβριος 20, 2006 Author #29 Σεπτέμβριος 20, 2006 το θέμα κλείνει εδώ.δεν τίθεται θέμα να έχει γίνει λάθος από τα παιδιά όταν η κάρτα δουλεύει 24/7 από το γενάρη. το κάψιμο δεν είναι ούτε σε πυρήνα ούτε σε μνήμες εξάλλου αλλά σε ολοκληρωμένο μακριά και στην αντίθετη πλευρά.εξάλλου δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατάστημα ποτέ σε ότι και να αγόρασα. και τώρα αυτό που έγινε δεν είναι θέμα καταστήματος αλλά ελληνικού support της nvidia. όσο για το βασίλη το παλληκάρι είναι ότι καλύτερο, γιαυτό και θα κανονίσω βέρτη για τετάρτη βράδυ αν ενδιαφέρεται όλα πληρωμένα.
spc Σεπτέμβριος 20, 2006 #30 Σεπτέμβριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από GoriLLakoSκαι στο κατω κατω δεν ειναι δικο μου(το λεω για να προλαβω τις κακιες γλωσσες ) [κακια γλώσσα] Αυτό άμα θέλουμε το πιστεύουμε. Και άντε να μην είναι δικό σου. Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν είναι και του Φράγμα. [/κακια γλώσσα] Επί του θέματος: Ξεχνάτε το βασικότερο: Αφήνοντας στην άκρη το θέμα της ψήκτρας (στο κάτω κάτω μπορεί να ξαναμπεί η παλιά χωρίς πρακτικό ή τυπικό πρόβλημα), η εταιρία είναι αυτή που πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα οφείλεται σε χρήση εκτός κανόνων της εγγύησης και όχι ο χρήστης ότι δεν έκανε κακή χρήση. Με λίγα λόγια, η εταιρία είναι που πρέπει να αποδείξει ότι ο χρήστης φταίει που έσκασε η κάρτα και όχι το αντίθετο.
Vadergr Σεπτέμβριος 20, 2006 #31 Σεπτέμβριος 20, 2006 Αντε βρες ακρη τωρα ρε Συριε.Εδω δινουμε τις καρτες σε χαραμοφαηδες να μας τις "καψουν" επειδη σφυριζουν και κανουν κολληματα...
tolis861416003225 Σεπτέμβριος 20, 2006 #32 Σεπτέμβριος 20, 2006 η εταιρία είναι που πρέπει να αποδείξει ότι ο χρήστης φταίει που έσκασε η κάρτα και όχι το αντίθετο. δηλαδη οτι η καρτα εσκασε τον χρηστη?
Jasim Σεπτέμβριος 20, 2006 #33 Σεπτέμβριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από cypherth [Σήμερα, στις 10:39] ποια κάρτα προτείνεις από άτι δηλαδή καλύτερη σε επιδόσεις από την 7800 ή την 7900 και να μηνξεπεράσω και τα 350-400 ευρω? Εγώ cypherth πήρα απ το συγκεκριμένο κατάστημα πριν 3 βδομάδες την Gigabyte 7900GTX στα 389 ευρώπουλα!!!Πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο μπορείς ν αγοράσεις αυτό τον καιρό στα λεφτά που διαθέτεις.Και GoriLLakos και Fragma είναι παιδιά εγγύηση!!!
Πριονέτο Σεπτέμβριος 20, 2006 #34 Σεπτέμβριος 20, 2006 To θέμα όμως είναι ότι δεν θα έπρεπε να εξαρτόμαστε από "κουμπάρους" όπως ο φίλτατος gorilakos για να βρούμε το δίκιο μας.
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 21, 2006 #35 Σεπτέμβριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από Πριονέτο To θέμα όμως είναι ότι δεν θα έπρεπε να εξαρτόμαστε από "κουμπάρους" όπως ο φίλτατος gorilakos για να βρούμε το δίκιο μας. Σωστο και αυτο....αλλα πιστευω οτι οπουδοιποτε πας , οτι και αν σου εχει τυχει...αν εισαι λιγο ευγενικος και μιλησεις με καλο τροπο ολα τα προβληματα σου θα λυθουν πολυ πιο ευκολα...! Eυχαριστω sotiris,cypherth,jasim,vader για τα καλα σας λογια Αρχική απάντηση από spcΕπί του θέματος: Ξεχνάτε το βασικότερο: Αφήνοντας στην άκρη το θέμα της ψήκτρας (στο κάτω κάτω μπορεί να ξαναμπεί η παλιά χωρίς πρακτικό ή τυπικό πρόβλημα), η εταιρία είναι αυτή που πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα οφείλεται σε χρήση εκτός κανόνων της εγγύησης και όχι ο χρήστης ότι δεν έκανε κακή χρήση. Με λίγα λόγια, η εταιρία είναι που πρέπει να αποδείξει ότι ο χρήστης φταίει που έσκασε η κάρτα και όχι το αντίθετο. Σωστο.. (πρεπει να εχεις στειλει το απειρο rma.. )
spc Σεπτέμβριος 21, 2006 #36 Σεπτέμβριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από GoriLLakoS(πρεπει να εχεις στειλει το απειρο rma.. ) DFI rulez
Mainframe Σεπτέμβριος 21, 2006 #37 Σεπτέμβριος 21, 2006 Ένα μπράβο στο GoriLLakos και από μένα!:clap: :clap:
JOHNX2 Σεπτέμβριος 28, 2006 #38 Σεπτέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από knight_77 [20-09-2006 10:37] Eκει να δεις temps και φασαρια... που βρε παιδια η 7900GTX ειναι τελιως μα τελιως αθορυβη την εχω εδω και τοσο καιρο..
knight_77 Σεπτέμβριος 28, 2006 #40 Σεπτέμβριος 28, 2006 Αρχική απάντηση από JOHNX2 που βρε παιδια η 7900GTX ειναι τελιως μα τελιως αθορυβη την εχω εδω και τοσο καιρο.. Αρχική απάντηση από gznp Για τις ΑΤΙ νομίζω έλεγε man
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.