Jump to content



Dell vs Eizo vs Samsung


Tasoik

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Tasoik

Γιατί; θέλει δύο;

Για games στην native λογικά θέλει το sli/crossfire του.

Για desktop μια χαρά είσαι και με μία.:p

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Πριονέτο

Ορίστε ένα review με κάρτες γραφικών σε ανάλυση 2560Χ1600.

Ενδιαφέρον.

Φυσικά παντού AA-AF στο 0.

’ραγε γιατί αν ενεργοποιηθούν απλώς τα FPS προσεγγίζουν το 0 ή με την λογική ότι σε τόσο υψηλή ανάλυση δεν χρειάζονται;

Σύριε στα DirectX παιχνίδια έχουν 8x AF.

Οπότε Tasoik το μόνο που χρειάζεσαι είναι μια κάρτα με dual link DVI για να έχεις 2560X1600.Για να παίζεις HD ταινίες χρειάζεσαι έναν διπύρηνο επεξεργαστή.

Αρχική απάντηση από Πριονέτο [Σήμερα, στις 17:49]

Σύριε στα DirectX παιχνίδια έχουν 8x AF.

Οπότε Tasoik το μόνο που χρειάζεσαι είναι μια κάρτα με dual link DVI για να έχεις 2560X1600.

Οπότε +300-400 ευρώ ακόμα.....

Αρχική απάντηση από Πριονέτο

στα DirectX παιχνίδια έχουν 8x AF.

Χμμ ναι δεν το είχα προσέξει.

Για το ΑΑ ποια η γνώμη σου (σε σχέση με αυτό που είπα παραπάνω) ;

Αρχική απάντηση από Tasoik [Σήμερα, στις 19:54]

Οπότε +300-400 ευρώ ακόμα.....

Καλό είναι να πάρεις μία που υποστηρίζει HDCP για να μπορείς να βλέπεις μελλοντικά τις ΗD ταινίες.HDCP υποστηρίζουν οι 7950GT και η Χ1950 σε καλές κάρτες γραφικών.

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 19:54]

Χμμ ναι δεν το είχα προσέξει.

Για το ΑΑ ποια η γνώμη σου (σε σχέση με αυτό που είπα παραπάνω) ;

Δεν νομίζω ότι θα χρειάζεται ιδιαίτερα ΑΑ σε τέτοια ανάλυση.Ορίστε και αλλο review στα 2560Χ1600 με 4xΑΑ. Tα Quake4 και Splinter Cell είναι playable με μία Χ1900ΧΤΧ.

Αρχική απάντηση από Πριονέτο

Δεν νομίζω ότι θα χρειάζεται ιδιαίτερα ΑΑ σε τέτοια ανάλυση

Αυτό εξαρτάται από την σχέση ανάλυσης / μεγέθους οθόνης.

Αν μιλάγαμε για τέτοια ανάλυση στις 20'', σίγουρα όχι.

Αλλά στις 30, δεν ξέρω πως θα φαίνεται....

Με αυτή την λογική ίσως να λέγαμε ότι και τα 1920 στις 24'' δεν χρειάζονται AA κάτι που στην πράξη δεν ισχύει.

Πρέπει κάποιος να το έχει δει στην πράξη ή τουλάχιστον να κάτσει να κάνεις τους υπολογισμούς (αρ. pixel / επιφάνεια οθόνης) κάτι που βαριέμαι να κάνω αυτή την στιγμή :p.

Αρχική απάντηση από Πριονέτο

4xΑΑ αλλά έχει μόνο το Quake4 και είναι αρκετά playable με μία Χ1900ΧΤΧ.

Καλά αυτό πλέον δεν μου λέει τίποτα - το έχουν ''πάρει'' όλοι.

Το θέμα είναι τι γίνεται στα φρεσκα / βαριά παιχνίδια.

Σύριε νομίζω ότι παίζει ρόλο και το μέγεθος κουκίδας εκτός από την ανάλυση και τις ιντσες.Μακάρι να τις είχα όλες τις οθόνες να τις δοκιμάσω.:(

Πάντως με Crossfire ή SLI πιστεύω ότι θα παίζουν αρκετά καλά και τα τελευταία παιχνίδια στα 2560Χ1600 με ΑΑ.

Αρχική απάντηση από Tasoik

Είδα σήμερα την 24" και την 30" Dell.

Πολύ λίγη η 24". Οχι λίγη. ΠΟΛΥ λίγη μου φάνηκε από την στιγμή που έχω 20" έστω και crt!!

Σκέφτομαι σοβαρά την περίπτωση 2 monitor. Στην δουλειά μου έχω μια ζωή 3 monitor οπότε δεν τίθεται θέμα συνήθειας ή προσάρμοσης.

Μήπως τα παραλές λίγο?

Σε συγκριτικό στο ram πριν 3 χρόνια, crt μεγάλες, η 24άρα 16:10 sony έκανε ~2000 ευρώ (48 κιλά βάρος) και δεν έπαιζε κάτι μεγαλύτερο.

Δηλαδή 2 οθόνες ξέρω πάνω από 24 ίντσες at the moment, apple cinema display και dell 3007fpw.

Καλό είναι να "μάθουμε να ζητάμε" (που λέει και η διαφήμιση), αλλά να κινούμαστε και στα πλαίσια της λογικής.

Κι εγώ θέλω τον τοίχο μου εμποτισμένο με lcd και 16000x10000 pixel ανάλυση, αλλά δεν είναι εφικτό σήμερα, θα είναι όμως σε κάποια χρόνια.

Σωτήρη εξαρτάται το τι εμπειρίες έχει ο καθένας και για το τι σημαίνει μεγάλο και μικρό για τον καθένα.

π.χ. εμένα μου φαίνεται φυσιολογικότατο να δουλεύω με 2 οθόνες. Αλλοι μόνο στο άκουσμα, ζαλίζονται.

Φοβάμαι όμως ότι με 2 wide monitors θα βγει πολύυυυυυυυ wide το αποτέλεσμα. Σαν μια λωρίδα θα είναι. Στις πολλαπλές εφαρμογές συνήθως χρησιμοποιούν 4:3 οθόνες ούτως ώστε το αποτέλεσμα να είναι κοντά στο 16:10 Σκέφτομαι 2 Χ 21"

Αρχική απάντηση από GruntGR [24-09-2006 02:51]

1000 ευρω για οθονη που τα κανει ΟΛΑ εκτος απο σοβαρο gaming λογω μπολικου input lag ? no thanks :p

http://hardforum.com/showthread.php?t=1049569&page=1&pp=20&highlight=244t+3007

Έκανα το ίδιο με το πρόγραμμα Virtual Stopwatch Pro v3.14 συγκρίνοντας την οθόνη Syncmaster 244T με την αναλογική οθόνη Sony Trinitron Multiscan G500 και είδα ότι υπάρχει lag 62ms στα 60Hz.

Έβγαλα video και έκανα capture δέκα στιγμιότυπα.

Σε όλα υπήρχε η ίδια ακαθυστέρηση, που ήταν 62ms.

Τα 62 ms αντιστοιχούν σε 4 κύκλους ανανέωσης της εικόνας όταν ο ρυθμός ανανέωσης είναι 60Hz.

Η παρακάτω εικόνα δείχνει ένα από τα δέκα καθαρά καρρέ που κράτησα.

(Στα περισσότερα καρρέ του video, οι αριθμοί φαίνονται θολοί, λόγω της μεγάλης ταχύτητας που άλλαζαν τα ms του μετρητή και λόγω της ιδιορυθμίας των crt να μην συντονίζονται σωστά με την κάμερα, οπότε βγάζουν μαύρες γραμμές).

post-2226-1416072802,2076_thumb.jpg

Αρχική απάντηση από Πριονέτο [Σήμερα, στις 19:39]

Ορίστε ένα review με κάρτες γραφικών σε ανάλυση 2560Χ1600.

System Setup

AMD Athlon 64 FX-57

ASUS A8R32-MVP Deluxe (CrossFire Xpress 3200)

MSI K8N Diamond (nForce4 SLI X16)

2GB OCZ DDR400 SDRAM

Αρχική απάντηση από Πριονέτο [Σήμερα, στις 19:58]

Δεν νομίζω ότι θα χρειάζεται ιδιαίτερα ΑΑ σε τέτοια ανάλυση.Ορίστε και αλλο review στα 2560Χ1600 με 4xΑΑ. Tα Quake4 και Splinter Cell είναι playable με μία Χ1900ΧΤΧ.

Intel Core 2 Duo X6800

Motherboard Intel D975XBX Bad Axe

RAM 2GB (2x1GB) PC2-6400 DDR2-800 RAM

Corsair XMS2

Καλά στο πρώτο review δοκιμάζουν τέτοια ανάλυση με sli - crosfire Και για cpu single core :S ΕΛΕΟΣ.

:X:

Kαι στο 2ρο με Χ6800 , λολ . Πώς να μην έχει μετά το ένα review με το άλλο κανα 100fps διαφορά :hehe:

Τι καλα που θα ηταν να το δοκιμαζαν και αλλοι με best seller οθονες (Philips,viewsonic,samsung (την μικρη την 21-αρα) κλπ).

Επισης αυτο ενοχλει σε lan οταν παιζεις??Καλα το καταλαβα?

Είναι η ίδια αίσθηση που έχεις όταν παίζεις ένα δικτυακό FPS παιχνίδι με 124 ms ping και ο άλλος με 62ms. Νομίζω οτι τα 62ms του δίνουν κάποιο πλεονέκτημα ...

μαιστα...."ευτυχως" δεν ανηκω σε αυτην την κατηγορια...

X-mas με βλεπω με την μικρουλα samsung...(αν δεν αλλαξει κατι μεχρι τοτε)

Αρχική απάντηση από Πριονέτο [Χθες, στις 18:23]

Σύριε νομίζω ότι παίζει ρόλο και το μέγεθος κουκίδας εκτός από την ανάλυση και τις ιντσες.Μακάρι να τις είχα όλες τις οθόνες να τις δοκιμάσω.:(

Πάντως με Crossfire ή SLI πιστεύω ότι θα παίζουν αρκετά καλά και τα τελευταία παιχνίδια στα 2560Χ1600 με ΑΑ.

Τι να το κανεις το AA σε τετοια αναλυση ? πρεπει να κατσεις με τον φακο να βρεις τα jaggies :p

Στα περισσοτερα games οταν επιλεγεις "anisotropic" απο τα options ειναι συνηθως 8x

Το θεμα ειναι οτι αμα εισαι κατοχος μιας οθονης με τετοια native αναλυση και θες να παιζει το καθε παιχνιδι που βγαινει χωρις να αναγκαζεσαι να ριξεις το detail για να εχεις αποδεκτο framerate τοτε αντε γεια, καλυτερα 1024*768 4x AA και max detail στο FEAR/COD2 με την 1900xt μου παρα low-medium detail λογω 2560*1600, ασε που στα fps με τοσα pixel στην οθονη πρεπει να χαμηλωσεις το ingame sens αρκετα για να πηγαινει pixel by pixel το στοχαστρο και μετα να ανεβασεις τα dpi για να εχεις τα cm/360 που θελεις

Αρχική απάντηση από mariosalice [Χθες, στις 19:47]

Έκανα το ίδιο με το πρόγραμμα Virtual Stopwatch Pro v3.14 συγκρίνοντας την οθόνη Syncmaster 244T με την αναλογική οθόνη Sony Trinitron Multiscan G500 και είδα ότι υπάρχει lag 63ms.

Έβγαλα video και πηρα φωτο ένα στιγμιότυπο.

ΠΙΚΡΑ :cry:

Αρχική απάντηση από mariosalice [Χθες, στις 21:06]

Είναι η ίδια αίσθηση που έχεις όταν παίζεις ένα δικτυακό FPS παιχνίδι με 124 ms ping και ο άλλος με 62ms. Νομίζω οτι τα 62ms του δίνουν κάποιο πλεονέκτημα ...

Επισης σημαινει οτι ο ηχος θα ειναι μπροστα απτην εικονα σε αισθητο βαθμο + οτι λογω του input lag τα racing θα ειναι μαρτυριο αν ενδιαφερεται ο αλλος για τους χρονους του. ( για fps ουτε λογος :p )

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.