Jump to content



Υπολογισμος 3d mark score


Recommended Posts

Εχει κανεις ιδεα πως υπολογιζονται??δεν μπορει βαση καποιου τυπου θα κινουνται...

αυτο που βρηκα ηταν ενας υπολογισμος για το 05

(GAME1*GAME2*GAME3)^0.33*250... οπoυ game τα fps του καθε τεστ... και....

(cpu1*cpu2)*0.5*1500... γιατο cpu score μιας και κανει 2 τεστ για το cpu...

αν καποιος γνωριζει κατι ας το δηλωσει(ευθεως και ευθαρσως ):p :P

πραγματικα ενδιαφερομαι παρα πολυ να ματηω το "πως"γινεται...

Link to comment
Share on other sites

E δεν επρεπε να το ανοιξεις παει επεσε το site :p. J/k απλα κατι εγινε κι εγω δεν ξερω και δεν ανοιγει. Δοκιμασε αργοτερα παλι αλλιως αυριο. Ενας απο τους 2 πρεπει αν ειναι γκαντεμης τωρα ποιος δεν ξερω...:whistling

Link to comment
Share on other sites

Το google ειναι φιλος μας και μου ειπε τα παρακατω:

05: Final result = (GT1fps * GT2fps * GT3fps)^(1/3) * 250

01:3DMark score = (Game1LowDetail + Game2LowDetail + Game3LowDetail) * 10 + (Game1HighDetail + Game2HighDetail + Game3HighDetail + Game4) * 20

03:3DMark03 score = (G1fps * 7,3) + (G2fps * 37) + (G3fps * 47,1) + (G4fps * 38,7)

06:3DMark Score = 2.5 x 1.0/(( 1.7/GS + 0.3/CPU Score )/2)

In other words, it's 2.5 x weighted harmonic mean of GS and CPU Score. What is this "GS" score? Well, that depends on what hardware you're running. GS is the Game Score, and for Shader Model 3.0 hardware that is capable of running all the tests, it's equal to 0.5 x (SM2S + HDRSM3S). In other words, it's the average of the SM 2.0 and SM 3.0 + HDR tests. What if you have hardware that can't do the floating-point blending required for HDR, or doesn't support Shader Model 3.0 at all? In that case, the overall "GS" value is .75 x SM2S, or 3/4ths of the shader model 2.0 score.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ThorLite

Το google ειναι φιλος μας και μου ειπε τα παρακατω:

05: Final result = (GT1fps * GT2fps * GT3fps)^(1/3) * 250

01:3DMark score = (Game1LowDetail + Game2LowDetail + Game3LowDetail) * 10 + (Game1HighDetail + Game2HighDetail + Game3HighDetail + Game4) * 20

03:3DMark03 score = (G1fps * 7,3) + (G2fps * 37) + (G3fps * 47,1) + (G4fps * 38,7)

06:3DMark Score = 2.5 x 1.0/(( 1.7/GS + 0.3/CPU Score )/2)

In other words, it's 2.5 x weighted harmonic mean of GS and CPU Score. What is this "GS" score? Well, that depends on what hardware you're running. GS is the Game Score, and for Shader Model 3.0 hardware that is capable of running all the tests, it's equal to 0.5 x (SM2S + HDRSM3S). In other words, it's the average of the SM 2.0 and SM 3.0 + HDR tests. What if you have hardware that can't do the floating-point blending required for HDR, or doesn't support Shader Model 3.0 at all? In that case, the overall "GS" value is .75 x SM2S, or 3/4ths of the shader model 2.0 score.

και εγω στο φιλαρακι μου εψαξα μαστορα...;) ;) κατι βρηκα και εγω... για υψωσε μου ενα τυχαιο αποτελεσμα(πχ:10) σε αυτο το 1/3 στο 05 :confused: :confused: :confused: ...κανουμε που κανουμε το copy paste ας δειχνουμε τουλαχιστον και λιγα μαθηματικα...

:p :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.