Jump to content



Νεος σε DSLR + τελικα Nikon D50


Recommended Posts

Ειναι καιρος να παρω μια καινουργια φωτογραφικη αλλα θελω κατι καλυτερο απο αυτο που προσφερουν οι ψηφιακες τσεπης!. Εχω εδω και 3 σχεδον χρονια την Casio Exilim Z3 η οποια με εχει αφησει ευχαριστημενο για pocket ψηφιακη...

Σκεφτομαι λοιπον να δωσω κατι παραπανω και να παω σε μια entry level DSLR οπως η Pentax k100d. (μαλιστα σκεφτομαι το πακετο με τους 2 φακους 15-55mm και 50-200mm)

Η χρηση που την θελω ειναι enthusiast (και εδω :shifty: ) ερασιτεχνικη αλλα ωρες ωρες με πιανουν και κατι καλλιτεχνικες ανησυχιες. αυτο που με προβληματιζει κυριως λογο του οτι δεν εχω γνωση βαθυτερη τον τεχνικων χαρακτηριστικων ειναι αν υπαρχει καποια αλλη στο ιδιο επιπεδο (χρηματων) η οποια ειναι συνολικα καλυτερη!

μεχρι αρχες Οκτωβρη θα την εχω παρει μαλλον την νεα camera!

ακουω γνωμες :happy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

:weep:

(εχεις βαλει το μαχαιρι στη καρδια και το γυριζεις τωρα)

Υπαρχουν και οι παραδοσιακες λυσεις nikon D50 στα 6Μπχ και canon eos 350D στα 8mpx...

review για nikon

Tιμη της nikon σε αντιστοιχο κιτ....αν και θα προτιμουσα να παρεις μονο το σωμα και να παρεις φακο της αρεσκεια σου!(μονο το σωμα εχει κοντα 470€)

review canon

Kαι αλλο ενα απο dcresource

παλι θα προτεινα μονο το σωμα(κοντα 650€) και φακο της αρεσκειας σου!

αυτα ...οχι οτι η pentax ειναι ασχημη..

(ασχετο αλλα τωρα τελευταια με ctrl+alt+del

βλεπω αυτο (βλ παρακατω).Λες να ειναι απο τα πμ??:hehe:

post-699-1416072739,5593_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

bingo... την μονη που ειχα βρει και σαν αντιπαλο ηταν η d50.

ενα καλο που εχω δει στην pentax ειναι το shake reduction , το οποιο μπορω να πω οτι ειναι χρησιμο γιατι δεν ειναι λιγες οι φορες που τραβαω φωτο μεσα απο το αμαξι

τωρα αυτο για το σωμα σκετο, δεν μου ακουγετε ασχημο.

Χρειαζομαι (νομιζω) 2 φακους, εναν για κοντινες photo για PC εξαρτηματα κτλ κτλ και ενα να εχει ενα zoom της προκοπης για τις κρυες νυχτες στα λιμανακια... :rolleyes:

επισης δεν ξερω τι παιζει απο συμβατοτητα φακων... αν μπορεις να χρησιμοποιησεις απο αλλες μηχανες, πχ απλες SLR και οχι DSLR,γιατι παιζουν 2 φακοι απο nikon SLR.

λολ για το proccess. :p

Link to comment
Share on other sites

το SR (VR κατα Nikon) θα το δεις να δουλευει σε εξτρεμιστικες καταστασεις. αν προσεξες τη δοκιμη που εδωσες στο λινκ, εχει αποτελεσματα σε μικρες ταχυτητες (1/45, 1/30) και πιο κατω. και βεβαια, μονο σε συγκεκριμενες περιπτωσεις. εξαφανιζει την κινηση του χεριου σου, αλλα αν το θεμα σου κινειται με τετοια ταχυτητα, που το 1/30 δε φτανει για να το "σταματησει", θα εχεις ενα ακινητο φοντο και το θεμα μεσα σε motion blur. στην ουσια εχει νοημα οταν το iso εχει φτασει στο τερμα (ή δε θελεις να το ανεβασεις για να γλυτωσεις το θορυβο) ή οταν το διαφραγμα δεν ανοιγει πιο πολυ.

απο κει και περα, η υποθεση ειναι γαμος. δυσκολα θα αλλαξεις εταιρεια, ειδικα αν μπεις στο τρυπακι κι αρχιζεις και αγοραζεις φακους και φλας. κι αν το φλας ειναι σχετικα φτηνο, οι φακοι ειναι ολη η υποθεση. οταν αρχιζεις και ψαχνεις, καταλαβαινεις οτι ειναι απο τις ελαχιστες περιπτωσεις που ισχυει το "οτι πληρωνεις παιρνεις". ακομα και με φακο χωρις μεγαλο ζουμ, οπως εναν 55αρη, θα μπορεσεις να τραβηξεις απο κοντα, γυρω στους 30 ποντους. για πολυ πιο κοντα ομως, θα χρειαστεις εξτρα κρυσταλο μπροστα απο το φακο (close up lens) για να μπορεσει να εστιασει. την ιδια δουλεια μπορεις να την κανεις και με τηλεφακο, αλλα απο μεγαλυτερη αποσταση.

τουλαχιστο για τα nikon, που ασχοληθηκα λιγο, οι φακοι απο τις slr παιζουν μια χαρα στις dslr. το αντιθετο ομως δε γινεται (μια χαρα παιζουν, αλλα τα εχεις ολα στο χερι), αν και εσενα δε σε νοιαζει αυτο. το μονο προβλημα που υπαρχει με τους φακους της nikon, ειναι οτι ειναι σχεδιασμενοι για το μεγεθος του αισθητηρα, οποτε το ειδωλο που σχηματιζουν δεν καλυπτει ολη την επιφανεια του φιλμ.

αφου το σκεφτεσαι για τον οκτωμβρη, περιμενε μεχρι την εισοδο της d80 στην αγορα: λογικα οι τιμες θα αλλαξουν τις επομενες εβδομαδες.

Link to comment
Share on other sites

kαλο ειναι το shake reduction δεν λεω....

αν και πρεπει να εχει parkinson ....1/45 kai του βγηκε κουνημενη???

Αν οδηγας μερα και θες να τραβας αυτα που ειναι εξω απο το αμαξι δεν θα εχεις προβλημα και με μηχανη χωρις shake reduction.

Βεβαια ορισμενες φορες χρειαζεται..

Υπαρχουν και φακοι που εχουν antishake...οποτε οποτε χρειαστεις δινεις τα εχτρα €€ για ενα φακο εκεινη τη στιγμη (αντι να τα δωσεις τωρα.Απο την αλλη με την pentax πλεον θα εχεις antishake σε καθε φακο.)

Σκεφτομαι να παρω την νικον d50 σκετη (dslr με 450€?) και ενα φακο 70-300 της νικον στα 180€.

Παιζομουν πιο πριν για τον 70-300 apo της σιγμα(227€) αλλα μετα απο πολλα review διαπιστωσα οτι ο nikon ειναι καλυτερος...(συγχρονως και φτηνοτερος).

ΚΑπου καπως καποτε μπορει να παρω και εναν 28-70 ...προς το παρων δεν το χρειαζομαι.

(ετσι για την ιστορια το process ειναι spyware doctor)

edit...

βρε βρε βρε...."καποιος φιλος ηρθε αποψε απο τα παλια"....

και με το καλημερα μια απορια..

Τι ακριβως σημαινει (τι επιπτωση εχει στο χρηστη) αυτο που λες

το μονο προβλημα που υπαρχει με τους φακους της nikon, ειναι οτι ειναι σχεδιασμενοι για το μεγεθος του αισθητηρα, οποτε το ειδωλο που σχηματιζουν δεν καλυπτει ολη την επιφανεια του φιλμ.

Link to comment
Share on other sites

ενδιαφερον...

σχετικα με τον/τους φακους που χρειαζομαι για τον σκοπο που την θελω θα κοιταξω να διαβασω τιποτα γιατι τα 70-300, 50-200 χχ-ψψψ δεν μου λενε τιποτα προς το παρον.

νομιζω πως η D80 θα μου πεσει λιγο ακριβη, αλλα η εισοδος της στην αγορα θα επιρεασει τιμη της d50 η οποια ειναι η 2η μου επιλογη...

απο οτι καταλαβαινω καθε εταιρια εχει τους δικους της φακους και εκει ειναι ολο το ζουμι... αρα pentax Vs Nikon σε φακους? (value/money)

Link to comment
Share on other sites

εχει πολυ ζουμι στους φακους παντως...

Μιας και εχεις νικον φακους απο αναλογικη καλο θα ηταν να επαιρνες την D50 μονο το σωμα!

Τις τελευταιες μερες (και αφου εμαθα καποιες τενχικες λεπτομερειες που μου ελειπαν) κοιτωντας

εναν φακο 18-200

εναν..........28-300

εναν..........55-200

εναν..........70-300

και εναν ...70-300 της nikon(oλοι οι αλλοι sigma)

κατεληξα στο 70-300mm της nikon βεβαιως βεβαιως!

Aπο canon μερια επεσε το ματι μου και σε εναν 70-200...ο ποιος παρολο που δεν φαινεται μοιαζει πολυ οικονομικος για αυτα που προσφερει!

οπως καταλαβαινεις..οτιδηποτε κατω απο 200mm δεν με ενδιαφερει και οικονομικοι λογοι με κρατανε απο το να παω σε καποιον 100-400 η κατι αντιστοιχο σε 400mm μεγιστη εστιακη αποσταση(600+++€)!(για τηλεφακο ψαχνω με απλα λογια.)

αρα pentax Vs Nikon σε φακους?(value/money)

Μεχρι εκει βασταν οι γνωσεις μου...(και εγω τωρα ψαχνομαι)..

Νομιζω ενας αδμιν πηρε μια canon σχετικα προσφατα!(να τον "δωσω"?)

και ο παραπανω αδμιν.....μια πιο παλια..(νικον) [/ρουφ] :p

Kατα τα αλλα κατι που ακουγεται συχνα και εδω.....google is your friend ...

διαβασε πολλα reviews ..απο πολλα σιτε-φορουμ για τον ιδιο φακο.

Ετσι οπως σε κοβω ενας 55-200 ή 70-300 θα σε καλυπτε και σενα!

(τσεκαρε το βεβαια)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG [Σήμερα, στις 20:06]

και με το καλημερα μια απορια..

Τι ακριβως σημαινει (τι επιπτωση εχει στο χρηστη) αυτο που λες

το μονο προβλημα που υπαρχει με τους φακους της nikon, ειναι οτι ειναι σχεδιασμενοι για το μεγεθος του αισθητηρα, οποτε το ειδωλο που σχηματιζουν δεν καλυπτει ολη την επιφανεια του φιλμ.

με τους παλιους φακους της nikon, πανω σε μια καινουργια, το προβλημα ειναι οτι δε μπορει να φωτομετρησει μεσα απο το φακο και να τον ρυθμισει. αυτα σε πολυ παλιους φακους, που δυσκολα θα βρεις. οι φακοι που ειχα στην f50, επαιξαν μια χαρα στη d50.

οι κανουργιοι φακοι της nikon ομως, ειναι σχεδιασμενοι για να δημιουργουν το ειδωλο σε επιφανεια οση ειναι η επιφανεια του αισθητηρα που χρησιμοποιει, η οποια ειναι μικροτερη απο την επιφανεια του φιλμ. το αποτελεσμα ειναι, να σχηματιζεται η εικονα, με μαυρο περιθωριο. αυτα βεβαια στο φιλμ..

ακριβως απο αυτη τη διαφορα (μεγεθος αισθητηρα), δημιουργουνται τα ισοδυναμα. γι αυτο και οι μικρες compact εχουν τοσο μεγαλα ζουμ.

http://www.millhouse.nl/digitalcropfactorframe.html

στη nikon ειναι στανταρ τα πραγματα: πολλαπλασιαζεις αυτα που λεει ο φακος επι 1.5 και εχεις την πραγματικη διασταση του φακου, αν ηταν σε φιλμ. ο 70-300 δηλαδη γινεται 105-450. για το ευρυγωνιο θα παιξεις αναγκαστικα με τον 17-55 (25-80) που εχει το κιτ, το οποιο δεν ειναι κι ασχημο σαν διασταση. το ευρυγωνιο εχει αλλη χαρη ομως, κι εκει ο 12-24 της tokina ειναι η μονη λυση. θα σου κοστισει οσο η μηχανη και ειναι δυσκολος (οπως ολοι οι ευρυγωνιοι), εχει ομως αλλη αισθηση.

στην canon ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα, καθως χρησιμοποιει 2 διαστασεις αισθητηρα στις ερασιτεχνικες, χωρις να παρουμε υποψη τις full frame.

τη διασταση που επιλεγεις, την καθοριζει το στυλ που τραβας. απο τη στιγμη που μπηκε ο 17-55/2.8 επανω, δε βγηκε παρα μονο για να καθαρισω τον αισθητηρα. και ειλικρινα, δε μου ελειψε το ζουμ του 28-200, παρα μονο σε ελαχιστες στιγμες. αυτο βεβαια δε σημαινει οτι δε μπορεις να πλησιασεις πιο κοντα.

τα λεφτα που θα δωσεις ομως, το καθοριζει το διαφραγμα. οσο πιο φωτεινος ο φακος (μικρο f) τοσα περισσοτερα ζηταει, τοσο πιο καλα τα κρυσταλα και καλυτερη η αναλυση του (υπεραπλουστευση).

Link to comment
Share on other sites

shift... και πανω που νομιζω οτι τα cascade ειναι ακριβο sport:unsure:

@.38-.45 δηλ εσυ τι DSLR/φακους εχεις?

νομιζω οτι χρειαζομαι εναν για αποστασεις <0.5m και εναν τηλεφακο για 2+m

Link to comment
Share on other sites

και σου βρηκα* και αλλον ενα βραδιατικα ....ισως για μεσα στο εργαστηρι...αν και γενικα κανει θαυματα στην κατηγορια του!(κατηγορια φακου οχι τιμης...απο τιμη δεν παιζεται)

nikor 50 f1/8

*για μενα βρισκω..:D

αν και μαλλον θα μεινω με τον τηλεφακο για αρχη!

εδιτ

ποιον 18-55/φ2,8 λες?Της νικον?Κανει οσο ειδα?Η υπαρχει καποια φτηνη εκδοση?:confused:

Σαν δευτερο θα επαιρνα η τον παραπανω ή AF-S DX 18-70mm f/3.5-4.5G .

Αλλα πρωτος πρεπει να ειναι ο ΑF-G 70-300 /F4-5,6...

Πες καμμια ιδεα...κανενα φακο να δω μπας και μου εχει ξεφυγει κανενας!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

το ευρυγωνιο εχει αλλη χαρη ομως, κι εκει ο 12-24 της tokina ειναι η μονη λυση. θα σου κοστισει οσο η μηχανη και ειναι δυσκολος (οπως ολοι οι ευρυγωνιοι), εχει ομως αλλη αισθηση.

Σε σχεση με αυτον ..τι λεει?

Link to comment
Share on other sites

nikon d50 και αυτον: http://www.nikonusa.com/template.php?cat=1&grp=5&productNr=2147

ο 17-55 3.5-5-6 που εχει το κιτ ειναι πολυ πολυ φτηνοτερος αλλα δεν ειναι τοσο φωτεινος.

εχω κι εναν 28-200mm f/3.5-5.6 τον οποιο πλεον δε χρησιμοποιω κι εναν 35-70mm f3.3-4.5, και οι δυο τις nikon.

τον tampron δε θα τον επαιρνα, γιατι ειναι tamron.

o tokina εχει την ιδια αποδοση με τον αντιστοιχο nikon, αλλα σε πιο καλη τιμη.

για αποστασεις <0.5μ, ολοι κανουν. αλλα δυσκολα θα κανεις δουλεια με τηλεφακο σε τοσο μικρη αποσταση. αυτοι που σκεφτεσαι θα παιζουν απο τοσο κοντα ακομα και στο τερμα, αλλα σοβαροι τηλεφακοι θελουν κοντα στο μετρο για να εστιασουν.

στα 2+μ με τηλεφακο; δυσκολο να βρεις το φως να τον δουλεψεις. ο κανονας λεει οτι θελεις ταχυτητα οσο το ζουμ. ο 200 γινεται 350αρης, αρα θελεις 1/350 για να μη βγει κουνημενη. στην πραξη παιζει και με λιγοτερο, αλλα σε κλειστο χωρο θα χρειαστεις σιγουρα φλας, σε εξωτερικο χωρο, αναλογα τη φωτομετρηση, θα ανοιξει το διαφραγμα ή θα ανεβει το iso (πιο πιθανο και τα δυο μαζι).

εκτος απο το γεγονος οτι στα 2 μετρα με τον 300αρι, θα καταφερεις να βγαλεις μονο το αυτί του θεματος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

nikon d50 και αυτον: http://www.nikonusa.com/template.php?cat=1&grp=5&productNr=2147

ο 17-55 3.5-5-6 που εχει το κιτ ειναι πολυ πολυ φτηνοτερος αλλα δεν ειναι τοσο φωτεινος.

εχω κι εναν 28-200mm f/3.5-5.6 τον οποιο πλεον δε χρησιμοποιω κι εναν 35-70mm f3.3-4.5, και οι δυο τις nikon.

ποσοοοοοο??? :confused:

Αρχική απάντηση από .38-.45

τον tampron δε θα τον επαιρνα, γιατι ειναι tamron.

o tokina εχει την ιδια αποδοση με τον αντιστοιχο nikon, αλλα σε πιο καλη τιμη.

για αποστασεις <0.5μ, ολοι κανουν. αλλα δυσκολα θα κανεις δουλεια με τηλεφακο σε τοσο μικρη αποσταση. αυτοι που σκεφτεσαι θα παιζουν απο τοσο κοντα ακομα και στο τερμα, αλλα σοβαροι τηλεφακοι θελουν κοντα στο μετρο για να εστιασουν.

στα 2+μ με τηλεφακο; δυσκολο να βρεις το φως να τον δουλεψεις. ο κανονας λεει οτι θελεις ταχυτητα οσο το ζουμ. ο 200 γινεται 350αρης, αρα θελεις 1/350 για να μη βγει κουνημενη. στην πραξη παιζει και με λιγοτερο, αλλα σε κλειστο χωρο θα χρειαστεις σιγουρα φλας, σε εξωτερικο χωρο, αναλογα τη φωτομετρηση, θα ανοιξει το διαφραγμα ή θα ανεβει το iso (πιο πιθανο και τα δυο μαζι).

εκτος απο το γεγονος οτι στα 2 μετρα με τον 300αρι, θα καταφερεις να βγαλεις μονο το αυτί του θεματος.

κατατοπιστικοτατος!...

αρχιζω να κλεινω προς d50 και αυτον

μεχρι να 'μαθω' τις DSLR και τι πραγματικα χρειαζομαι απο φακους! :confused:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από esdee [Σήμερα, στις 02:16]

κατατοπιστικοτατος!...

αρχιζω να κλεινω προς d50 και αυτον

μεχρι να 'μαθω' τις DSLR και τι πραγματικα χρειαζομαι απο φακους! :confused:

εγω παλι θα σου ελεγα οχι. ξεκινα με τον 17-55 3.5-5-6 που εχει το κιτ. ο 50αρης θεωρειται περισσοτερο φακους για πορτρετα.

μαθε τη μηχανη και πειραματισου με το φακο. παρε ενα φλας. ακομα και σε εξωτερικους χωρους που υποτιθεται οτι εχει φως, κανει θαυματα. βρες τον τροπο που σου αρεσει να τραβας και τα ορια του φακου. οταν νιωσεις οτι ο φακος δεν ειναι αρκετος, τοτε αρχιζεις και ψαχνεις κατι στο πιο ευρυγωνιο, πιο ζουμαριστο, πιο φωτεινο. και με καλυτερη ποιοτητα, βεβαιως βεβαιως.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

εγω παλι θα σου ελεγα οχι. ξεκινα με τον 17-55 3.5-5-6 που εχει το κιτ. ο 50αρης θεωρειται περισσοτερο φακους για πορτρετα.

μαθε τη μηχανη και πειραματισου με το φακο. παρε ενα φλας. ακομα και σε εξωτερικους χωρους που υποτιθεται οτι εχει φως, κανει θαυματα. βρες τον τροπο που σου αρεσει να τραβας και τα ορια του φακου. οταν νιωσεις οτι ο φακος δεν ειναι αρκετος, τοτε αρχιζεις και ψαχνεις κατι στο πιο ευρυγωνιο, πιο ζουμαριστο, πιο φωτεινο. και με καλυτερη ποιοτητα, βεβαιως βεβαιως.

:T: thanks!

edit : btw... αυτο με το flash με ειχε παραξενεψει γιατι εβλεπα απο πολους επαγγελματιες φωτογραφους να το κανουν (μετα + flash) ... :)

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει καποιος κανονας που αποριπτεται ο tamron??

(δεν εχω τη παραμικρη ιδεα....απλα ψαχνω και εγω)

Απο οτι ειδα απο photozone αποδιδουν περιπου το ιδιο εκει που παιζει ο tokina.

Aλλα με τον tamron εχεις μεχρι 55mm αντι του 24mm και σε ποιοτητα δεν "φαινεται" να υστερει!(ενταξει στο ευρυγωνιο ο tokina μαλλον δεν εχει αντιπαλο αλλα δεν τα παει και ασχημα ο tamron.Ειναι και πιο φωτεινος)

Στην πραξη ομως?

photozone tokina

photozone tamron

εδιτ

συγχαρητηρια για το φακο...(τελικα δεν πεσαν αδικα μερικες τριχες)

Δεν απορω που εχεις αυτον συνεχεια πανω.

Χωρις να ειμαι σιγουρος ο sd θελει να τραβαει κοντινα πανω σε πλακετες..(μεσα στο εργαστηριο) και οχι καποια πιο γενικη πχ την ωρα που bench-arουν.

...υποθεση κανω βεβαια...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

Χωρις να ειμαι σιγουρος ο sd θελει να τραβαει κοντινα πανω σε πλακετες..(μεσα στο εργαστηριο) και οχι καποια πιο γενικη πχ την ωρα που bench-arουν.

...υποθεση κανω βεβαια...

για αρχη θελω αυτα ακριβως τα δυο μεχρι να 'μαθω'. Το ~3χ ζοομ για αρχη μου ειναι αρκετο ;)

edit μιας και αρχησαμε τις noobιες τι κανει αυτο?

ux_cm00000052lh001_ux_g.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.