Jump to content



ποιο αυτοκινητο πολης οεο? :)


morfeas-dsl-

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από kaynd

Αν δε συνηθίσεις να αλλάζεις ταχύτητες τώρα δε θα συνηθίσεις ποτέ σου και μετά όταν θα χρειαστεί να πάρεις κάποιο αυτοκίνητο της προκοπής θα πρέπει να το πάρεις παι αυτόματο

Υπενθυμίζω και 3 βασικά αρνητικά

Λίγο χαμηλότερη ως τραγικά χαμηλότερη επιτάχυνση σε σχέση με το μηχανικό κυβότιο (ανάλογα με την τεχνολογία του)

Λίγο αυξημένη κατανάλωση ως πολύ (για τον πάνω λόγω)

Αυξημένα έξοδα συντήρησης του αυτομάτου κυβοτιου

Όντως για πρώτο αυτοκίνητο το αυτόματο δε λέει, αν δε μάθει τώρα δεν θα μάθει ποτέ.

Γενικότερα όμως, εγώ πολύ θα ήθελα να έχω αυτόματο αυτοκίνητο, ΑΝ είχε και ESP (αυτό οπωσδήποτε). Σαν ευκολία, είναι απίστευτο, δεν ασχολείσαι καθόλου με την οδήγηση, σε πάει μόνο του, αλλά ακριβώς γι'αυτό το λόγο καλό θα ήταν νά χεις κάνα ηλεκτρονικό παραπάνω ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από kaynd [Σήμερα, στις 11:37]

Δε μας κοφτεί τι θα πάθει το αυτοκίνητο όταν μιλάμε για παθητική ασφάλεια μας κοφτεί να αποροφηθει η ενεργεία της σύγκρουσης παραμορφώνοντας οποιοδήποτε μέρος του αυτοκινήτου εκτός από τον χώρο τον επιβατών

ενεργεια..ειπες την σωστη λεξη.. η ενεργεια της προσκρουσης εξαρταται απο το βαρος του προσκρουομενου αντικειμενου:dots:

αν το βαρος τους αλλου αυτοκινητου οπως κ η ταχυτητα του αν ειναι μεγαλη, τοτε κ η ενεργεια του θα ειναι μεγαλη, Αυτο καλειται να αποροφησει το αμαξι μας.

σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι οσο πιο βαρυ τοσο πιο ασφαλες, γιατι οντως ενα audi100 δεν μπορει να θεωρηθει πιο ασφαλες απο ενα συγχρονο 5αστερο mini. αλλα μεταξυ 2 συγχρονων 5αστερων, face it, θα νικησει το πιο μεγαλο, γιατι?

γιατι θα εχει μικροτερη ενεργεια να αντιμετωπισει κ σιγουρα μεγαλυτερη επιφανεια να αποροφησει, αλλο να εχεις 30 εκατοστα κ αλλο 1 μετρο.

Για ακινητο σταθερης μαζας εμποδιο,οπου κ γινονται οι δοκιμες, συμφωνω μαζι σου.

Link to comment
Share on other sites

Δε παίζουμε destruction derby στους δρόμους. το ζητούμενο δεν είναι ποιο αυτοκίνητο θα δώσει την περισσότερη δύναμη. όλα μια συνισταμένη θα γίνουν και από αυτά θα βγει η δύναμη που θα δεχτεί ο οδηγός

δε μιλάμε για ασφάλεια όταν συγκρουστούν 2 αυτοκίνητα.

Εκεί μονό η κωλοφαρδια σε σώζει.

Και με 60km/h να πηγαίνουν τα αυτοκίνητα (που κανείς δε τρέχει με μονό τόσα σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης) την ώρα της σύγκρουσης μιλάμε για ισοδύναμη σύγκρουση 120km/h σε τοίχο. (οκ υπερβολή μου λόγω της ενεργεία που θα χαθεί στην παραμόρφωση και των 2 οχημάτων θα αντιστοιχεί με 70-80 στον τοίχο... συμφωνά με τους αισιόδοξους υπολογισμούς του eu ncap)

Τα τεστ γίνονται στα 60-65km/h και ο οδηγός τη βγάζει δε τη βγάζει...

Τέλος πάντων καταλαβαίνω τι λες για να μη βγούμε πολύ off topic απλά θεωρώ ότι η ορμή ενός υπέρβαρου αυτοκινήτου δε θα σε σώσει σε σύγκρουση ούτε το απέναντι σου αυτοκίνητο είναι αντίπαλος που πρέπει να εκτοπίσεις και στους δυο η ιδια δύναμη θα ασκηθεί

Φυσικά και όσο περισσότερο υλικό έχει μπροστά σου για να απορροφήσει την ενεργεία της σύγκρουσης τόσο το καλύτερο αλλά αν αυτό είναι μια ποσότητα μετάλλου με ανάλογο βάρος αυξάνει την ορμή του οχήματος και κατά συνέπεια τα και την ενέργεια που πρέπει να καταναλωθεί από τη ζώνη παραμόρφωσης μπροστά από τον οδηγό δώρο άδωρο

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι ρε συ kaynd.

Το βάρος παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο.

Πες ότι είσαι στο smart και πέφτεις σε νταλίκα.

Νομίζεις ότι η νταλίκα θα πάθει τίποτα το ιδιαίτερο?

Δεν σου λέω για υλική ζημιά, για σωματική.

60 χιλιόμετρα η νταλίκα, 60 χιλιόμετρα το smart, μετωπική.

Ποιος νομίζεις θα σωθεί, το smart με τα 4 αστέρια +2 δώρο λόγω beeper στη ζώνη ασφαλείας ή το τριαξονικό?

Τα τεστ του euro ncap, αν και δεν διευκρινίζεται πουθενά, απ'ότι έχω καταλάβει είναι σε έρμα ίσο με το βάρος του αυτοκινήτου.

Δηλαδή πέφτει σε ακίνητο εμπόδιο ίσο με το βάρος του αυτοκινήτου.

Δεν είμαι όμως σίγουρος γι' αυτό, αν έχει κανείς τίποτα πιο ακριβές ας το πει,

θα χαζέψω και λίγο το site τους.

edit:

και κάτι άλλο, τα 60 σε τοίχο είναι 120 στο δρόμο, ο τοίχος σου ασκεί τη δύναμή σου πίσω 100%. (νόμος δράσης αντίδρασης, γ' νεύτωνα).

10. Why have you chosen such a high front impact test speed?

By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car to car impact where both cars are travelling at about 55 km/h, a speed shown by accident studies to address a high proportion of fatal and severe injury accidents.

edit2:

Μάλλον καλά θυμάμαι, βαράνε σε ισοβαρές έρμα:

21. Can results be compared between different categories of cars?

No. Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. The Euro NCAP tests cannot be used to predict the outcome of such crashes between cars of different heights and masses.

Οπότε το να λες 4 αστέρια το smart, 4 αστέρια η X5 δεν ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

@sotiris είπα ότι καταλαβαίνω τι λες... και δε μίλησα για τέτοιες διαφορές βάρους...

Το όχημα των 2 τόνων δε πρόκειται να σταματήσει σε μια σύγκρουση με ένα όχημα 1000kgr (και τα δυο κινούνται με την ιδία ταχύτητα), θα μειωθεί απλά η ταχύτητα του... ενώ αντίστοιχα θα αλλάξει η φορά της ταχύτητας προς την αντίθετη κατεύθυνση από την αρχική του οχήματος με το μικρότερο βάρος...

Αν αντέξουν την δύναμη που θα δεχτούν και οι δυο οδηγοί οκ πάμε στο αμάξωμα...

Η δύναμη που θα δεχτούν τα δυο οχήματα στο σημείο σύγκρουσης είναι η ίδια

Η ζώνη παραμόρφωσης του οχήματος των 2 τόνων θα είναι διπλάσια από αυτή του οχήματος του 1.

Και αν είναι φτιαγμένα και τα δυο οχήματα με υλικά ιδίας αντοχής η παραμόρφωση που θα υποστεί το μεγάλο και βαρύ όχημα θα είναι η μισή από αυτή που θα δεχθεί το μικρό και ελαφρύ της περίπτωσης μας.

Ιδανικά λοιπών όταν η ζώνη παραμόρφωσης του μετάλλου οχήματος θα αρχίσει να φτάνει στο τέλος της, στο μικρό όχημα θα έχει εξαντληθεί νωρίτερα και θα έχει αρχίσει η παραμόρφωση της καμπίνας με τραγικές συνέπειες για τον άτυχο οδηγό του μικρού οχήματος...

Προφανώς πριν μιλούσα για αυτοκίνητα ιδίας κοντινής κατηγορίας μάζας.. δε μιλούσα για νταλίκα και σμαρτ...

Τα 60 στον τοίχο δεν αντιστοιχούν σε 120 σε μια μετωπική σύγκρουση στο δρόμο γιατί όταν δυο οχήματα ιδίου βάρους και το πρώτο συγκρουόταν με 60km/h στο δεύτερο που ήταν ακίνητο με λυμένα τα φρένα. θα υπάρξει σύγκρουση και θα συνεχίσουν να κινούνται με λιγότερη από τη μισή ταχύτητα (λόγω της παραμόρφωσης) και την ιδία φορά κίνησης του πρώτου οχήματος.

Αν και το δεύτερο όχημα κινείται με 60 στην αντίθετη κατεύθυνση από το πρώτο δε θα αναπτυχθεί ίδια δύναμη με αυτή της δύναμης της αντίδρασης του τοίχου αλλά και κάτι παραπάνω...

Γι αυτό και στη παράθεση σου λένε ότι τα 64km/h στον τοίχο αντιστοιχούν σε 55 km/h στο κάθε ένα από τα δυο αυτοκίνητα ιδίας μάζας που συγκρουστήκαν αντίρροπα...

Συγχαρητήρια αν, κινούμενος με 55 km/ συγκρουστείς μετωπικά με ένα αυτοκίνητο παρόμοιας μάζας και ταχύτητας μπορεί και να ζήσεις.

Φυσικά υπενθυμίζω ότι στο δρόμο δε κινούμαστε ευθύγραμμα ομαλά... και το ότι το σμαρτ δεν ανέκοψε την πορεία σου όταν έπεσες πάνω του με την x5 δε σημαίνει ότι σώθηκες αλλά ότι θα συγκρουστείς και με το διπλανό και το παραδιπλανό αυτοκίνητο και / ή μπορείς να πέσεις και στον παρακείμενο γκρεμό...

Αυτό ήθελα να πω πριν ότι το να εμπλακείς σε μια σύγκρουση με το δικό σου όχημα να έχει πολύ μεγαλύτερη μάζα από αυτή του απέναντι σου δε σήμαινε ότι σίγουρα έχεις πλεονέκτημα εσύ αλλά ότι σίγουρα θα σκοτώσεις τον άλλο...

Και κάτι τελευταίο το μεγαλύτερο βάρος του αυτοκινήτου δε σημαίνει ότι έχει χρησιμοποιηθεί απαραίτητα στις ζώνες παραμόρφωσης.

Όταν μιλάμε για δυο αυτοκίνητα 1000 και 1500 κιλά, τα 300 από την διαφορά βάρους είναι πολύ πιθανό να έχουν χρησιμοποιηθεί σε αξεσουαρ,extra ηχομόνωση-θερμομόνωση, σχεδιαστικό στιλ, βαρύτερο κινητήρα-μετάδοση κλπ

Αν χρεώσουμε και μια μικρή σχεδιαστική αποτυχία στις περιοχές παραμόρφωσης.

Μπορεί ένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο να είναι ασφαλέστερο από ένα βαρύτερο σε κάθε περίπτωση και όχι μονό απέναντι σε ένα πανομοιότυπο με αυτό (μέσα σε κάποια όρια διαφοράς βάρους.)

Και επειδή ο morfeas ψάχνει για ένα μικρό αυτοκίνητο και όχι για μια X5 δεν ωφελεί η σύγκριση ούτε η συζήτηση που ανοίξαμε

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε σολ πας καλα?????

Απο κεινο το σιτε μολις ανοιξε κλικαρα εδω.

O κανονας για ενα καλο τρακαρισμα ειναι ο εξης!

Αν πεσεις σε αμαξι κοιτα να εισαι στο πιο βαρυ!(Tip μην γεμισετε φιat uno και λοιπα μικρα με 4-5 υπερβαρα ατομα ....για αυτα θα βρεθουν πανω σας).Πολυ καλη λυση ειναι το hammer σαν επιβατικο...Για αλλο "οπλο" θελετε επαγγελματικο διπλωμα!

Αν πεσεις σε τοιχο......κοιτα να εχεις ελαφρυ αμαξι και γενικα "αστερατο"-απο πλευρας ncap- μπας και με τα φρενα γινει τιποτα...πριν την τρακα!

Ωραια εμπειρια να πεφτεις με μηχανη πανω σε τζιπ!

Αδρεναλινη στο κοκκινο με μονη απωλεια μερικες γρατζουνιες πανω σου μια βουθουλωμενη πορτα και ενας καθρεφτης που ξεριζωθηκε μαζι με τις βιδες απο την βαση!Πιο πολυ με πειραξε τα γδαρσιματα στα πλαστικα!

Ασχετα τα πανω....αλλα μπορει να χρειαστουν καπου!

Αν θες καταναλωση και ταξιδια yaris 1000 ...αντε και 1300..

εναλλακτικα και το micra το προηγουμενο δερνει και στα δυο(καταναλωση-ταξιδια).Το καινουργιο δεν ξερω τι κανει!.Ηταν και σκυλια...

Link to comment
Share on other sites

@kaynd

Κι όμως, δεν είναι τόσο τραγικές οι διαφορές.

Τα παραδείγματά μου είναι ακραία, απλά για να γίνει αντιληπτό αυτό που λέω.

Ακόμη και σε κοντινές κατηγορίες, είναι δύσκολα τα πράγματα:

c1 (107) : 850 κιλά

207 : 1250 κιλά

400 κιλά για μια κατηγορία πάνω.

Είναι πολύ μεγάλη διαφορά, και γι' αυτό το αναφέρω.

Το δικό μου αυτοκίνητο (peugeot 309) είναι 850 κιλά, μπορεί να πηγαίνει πολύ γρήγορα για τα κυβικά του λόγω βάρους, μπορεί να κρατάει καλά λόγω βάρους, μπορεί όταν τρακάρεις στον τοίχο με λίγα χιλιόμετρα να έχει πιο λίγη ορμή από νταλίκα, ενδεχόμενο σύγκρουσης όμως δε θέλω να το σκέφτομαι! Όταν όλα τα αυτοκίνητα βαραίνουν (για να κερδίσουν αστέρια στο euroNCAP, να χωρέσουν τα άπειρα ηλεκτρικά κλπ.), ο ελαφρύτερος βρίσκεται σε μειονεκτική θέση!

Καλές οι ζώνες παραμόρφωσης (η μεγαλύτερη διαφορά στην αυτοκίνηση του 80 και του 90) αλλά τη φυσική δεν την "κοροϊδεύεις" έυκολα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

αλλά τη φυσική δεν την "κοροϊδεύεις" έυκολα.

Είπα το αντίθετο? Και φυσικά παραπάνω ανάφερες ότι το βαρύτερο όχημα υπερισχύει όταν μιλάμε για ίδια αξία αστεριών ή κοντινή

’μα το βαρύτερο αυτοκίνητο πετάξει τον κινητήρα του μέσα στην καμπίνα των επιβατών σε μια σύγκρουση δε σε σώζουν οι δυο τόνοι (αυτό φυσικά δε γίνεται με τους κανονισμούς των τελευταίων ετών)

Link to comment
Share on other sites

end of alls,

ολα αυτα ξεκινησανε για την αναγκη του μορφεα για ταξιδια,

εν κατακλειδη λοιπον αν θες κατι για πολη κατηγορια mini k... aygo, 107,c1, picanto

αν για πολη κ ταξιδια..., yaris, grande punto,swift.

δες χαρακτηριστικα, εμφανιση κλπκλπ κ για την κατηγορια ταξιδιου εχε υποψιν κ το πορτμπαγκαζ.

Γιατι οκ, θελω να πηγαινω ταξιδια, αλλα ωχ πακετο δεν εχω χωρο για βαλιτσες...

Link to comment
Share on other sites

μαλλον εκλεισα στο yaris το οποιο ομως θα αγοραστει μολις περασω καποια συγκεκριμενα μαθηματα. εκβιασμος, φασισμος, τι να γινει ? :>

Το θεμα δεν ειναι αναγκη να κλειδωθει. Θα μπορουσα να τροποποιησω τον τιτλο ωστε να ειναι γενικοτερο. βλεπω πολλες αποψεις και σιγουρα βοηθανε πολυ στην επιλογη.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.