Jump to content



ποιο αυτοκινητο πολης οεο? :)


morfeas-dsl-

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από DJD [16-08-2006 17:43]

Την λιγότερη κατανάλωση την έχω δει σε Yaris 1000 ακόμα κι όταν το πήγαινα σπασμένο στα 160 που αγκομαχούσε.. απίστευτο πράμα.. δε ρουφάει τίποτα. Από την άλλη το Astra που έχω κάθε γκαζιά πονάει.. και να είχα και κανά κτήνος κινητήρα.. 1400 είναι όλα κι όλα.

αρχαιος κινητηρας....μαζι με τις λαιμαργες twin spark οι χειροτεροι

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Εγω προσωπικα θα κοιτουσα το Grande Punto αν κανεις συχνα ταξιδακια, αν και λιγο μεγαλουτσικο για πολη.

Ειδαλλως, απο επιλογες οπως ειδες και παραπανω, απειρες. Προσωπικα εχω ζησει 2 εβδομαδες με το Seicento της αδερφης μου. 20 βενζινη την εβδομαδα, για τα ιδια χιλιομετρα που το Leon 1.6 που εχω ζηταει για 2 μερες. Νομιζω ειναι καλα....

α, και δεν το πηγαινα χαλαρα ποτε...

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν κανω τοσο συχνα ταξιδια. Για πολη το θελω αλλα μια φορα το μηνα που θα τυχει να κανω ταξιδι απλα να μην εχω προβλημα,

το Seicento οπως τα λες. 15 ευρω τη βδομαδα χαλαει ο φιλος μου. Η alfa 155 του πατερα του χαλαει 20+ ευρω σε δυο μερες. Θα μου πεις αλλα κυβικα αλλα την ιδια δουλεια κανουν....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-

Μπα δεν κανω τοσο συχνα ταξιδια. Για πολη το θελω αλλα μια φορα το μηνα που θα τυχει να κανω ταξιδι απλα να μην εχω προβλημα,

το Seicento οπως τα λες. 15 ευρω τη βδομαδα χαλαει ο φιλος μου. Η alfa 155 του πατερα του χαλαει 20+ ευρω σε δυο μερες. Θα μου πεις αλλα κυβικα αλλα την ιδια δουλεια κανουν....

Εντάξει μην το βλέπεις μόνο σαν δουλειά.

προσωπικά θα προτιμούσα κάτι τουλάχιστον 4 μέτρα, γιατί σε περίπτωση που γίνει το μοιραίο, προτιμώ νά χω 1 μέτρο παραπάνω φύρα.

Αυτά τα πολύ μικρά δεν μου γεμίζουν το μάτι.

Το grande punto ωραίο είναι σαν χώρους κλπ., αν και σαν ιταλικό δεν ξέρω τι θα βγάλει.

Σαν αξιοπιστία - κόστος συντήρησης θα προτιμούσα toyota πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Προσωπικά θα προτιμούσα κάτι τουλάχιστον 4 μέτρα, γιατί σε περίπτωση που γίνει το μοιραίο, προτιμώ νά χω 1 μέτρο παραπάνω φύρα.

Αυτά τα πολύ μικρά δεν μου γεμίζουν το μάτι.

Σορρυ που θα διαφωνησω αλλα κατι τετοιο πλεον δεν ισχυει. Αν ριξεις μια ματια στο EuroNCAP θα δεις οτι τα περισσοτερα μικρα σημερα ειναι το ιδιο ασφαλη(σε μερικες περιπτωσεις και ασφαλεστερα) απο τα μικρομεσσαια. Βλεπε το νεο Grande Punto, το νεο Yaris, το νεο Clio και το 207.

Ολα ειναι πενταστερα στα Crash Test.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jax7480

Σορρυ που θα διαφωνησω αλλα κατι τετοιο πλεον δεν ισχυει. Αν ριξεις μια ματια στο EuroNCAP θα δεις οτι τα περισσοτερα μικρα σημερα ειναι το ιδιο ασφαλη(σε μερικες περιπτωσεις και ασφαλεστερα) απο τα μικρομεσσαια. Βλεπε το νεο Grande Punto, το νεο Yaris, το νεο Clio και το 207.

Ολα ειναι πενταστερα στα Crash Test.

Το Clio, το Punto και το 207 είναι 4+ μέτρα. Όταν λέω μικρά, εννοώ c1, 107, αυγά, smart και άλλα τέτοια. Το μικρό στα 4+ μέτρα παύει να είναι μικρό, έχει ανέβει σε μικρομεσαίο.

(το 309 μου είναι 4μ 5εκ., και τα μικρά σήμερα είναι 4μ 3εκ. Πέσαμε κατηγορία :p)

Εννοείται πως δεν συγκρίνεται ένα παλιό αυτοκίνητο σε παθητική ασφάλεια με τα σύγχρονα, αλλά και πάλι, σε ένα smart δεν αισθάνομαι και μεγάλη ασφάλεια, όσους αερόσακους κι αν έχει.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια να πουμε οτι δεν ειναι μονο τα αστερια που δηλωνουν ασφαλεια αλλα και η ορμη, δηλαδη το βαρος.

Το Ncap μιλαει για σταθερο εμποδιο συγκεκριμενης μαζας, αν βαλουμε ενα πενταστερο yaris διπλα σε ενα 4στερο Α8 προηγουμενης γενιας, ποιος νομιζεται οτι θα εχει την μεγαλυτερη ζημια? Το Α8?

Μορφεα, εγω σου λεω yaris με κλειστα ματια, αλλα βαλε κατι παραπανω και παρε το 1300αρι, αλλο αυτοκινητο, αλλα προσπερασματα, αλλα ταξιδια.

Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω κατι για το Yaris που διαβαζα πριν λιγο σε ενα περιοδικο.

Λοιπον ειχε το yaris 1.3 sol m-mt 5d

αυτοματο λεει βελτιωθηκε το κιβωτιο σε σχεση με αυτο της πρωτης γενιας.

επισης καταναλωση 5.8 στα 100.

υπερ λεει το κιβωτιο,σχεδιαση, χωροι, πρακτικοτητα , εξοπλισμος ανεσης και ασφαλειας, καταναλωση 6ετης εγγυηση.

κατα τωρα, τιμη,μετρια συναρμογη εσωτερικου,αισθηση και επαναφορα τιμονιου, αισθηση φρενων.

Τελος, τιμη---------------------> 15.250

Link to comment
Share on other sites

Δε μας κοφτεί τι θα πάθει το αυτοκίνητο όταν μιλάμε για παθητική ασφάλεια μας κοφτεί να αποροφηθει η ενεργεία της σύγκρουσης παραμορφώνοντας οποιοδήποτε μέρος του αυτοκινήτου εκτός από τον χώρο τον επιβατών

Δεν έχει να κάνει σε τίποτα το βάρος του αυτοκινήτου μονό χειροτέρα αποτελέσματα μπορεί να φέρει.

Όταν μιλάμε για αστερία βαθμολογούν τα τραύματα που έπαθε το ομοίωμα οδηγού και ότι το πόσο νιανια έγινε το αυτοκίνητο

Γιατί αν το πάμε έτσι τα αυτοκίνητα των παππούδων μας +μια ζώνη ασφαλείας μας είχαν 500 αστερία παθητική ασφάλεια απλά εκεί δεν στράβωνε το αυτοκίνητο έσπαγε ο οδηγός που ήταν μέσα

Βλέπω ότι έχεις καταλήξει ήδη στο τι αυτοκίνητο θες.. δεν υπάρχουν και άπειρες επιλογές.. έτσι όπως τα έκαναν παίρνεις το ίδιο αυτοκίνητο με άλλο skin...

Από εκεί και πέρα καλά λόγια έχω ακούσει για το kia picando αλλά είπαμε έχουμε και ένα όνομα στην κοινωνία :dots:

Αν αποφασίσεις να πας σε κάτι παραπάνω κι εγώ ψηφίζω το νέο Swift.

Και μια γενική συμβουλή ειδικά επειδή ξεκινάς τώρα μη πάρεις αυτοκίνητο με αυτόματο κυβοτιο

Αν δε συνηθίσεις να αλλάζεις ταχύτητες τώρα δε θα συνηθίσεις ποτέ σου και μετά όταν θα χρειαστεί να πάρεις κάποιο αυτοκίνητο της προκοπής θα πρέπει να το πάρεις παι αυτόματο

Υπενθυμίζω και 3 βασικά αρνητικά

Λίγο χαμηλότερη ως τραγικά χαμηλότερη επιτάχυνση σε σχέση με το μηχανικό κυβότιο (ανάλογα με την τεχνολογία του)

Λίγο αυξημένη κατανάλωση ως πολύ (για τον πάνω λόγω)

Αυξημένα έξοδα συντήρησης του αυτομάτου κυβοτιου

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.