Tchort Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30, 2006 Γεια χαρά και από μένα! Θέλω την βοήθρια σας! Αρχικά ο υπολογιστής μου έχει τα εξής χαρακτηριστικά:amd athlon x2 4200+asus a8n32sli Bios 12052x512 twinmos 2.5-3-3-8hiper 580 watt psumsi 7800gt2x 74Gb raptor raid 01x maxtror 120Gb sataεδώ και αρκετό καιρό έχω πουσάρει τον επεξεργαστη στα 2,4 μέσω των προφίλ που υπάρχουν στο Bios. (overclocking profile 10%) Βλέπω όμως σε διάφορα forum ότι ο επεξεργαστης μου μπορεί να ανεβει άνετα στα 2.6 και παραπάνω! Προσπαθησα να τον ανεβάσω αυξάνοντας το fsb αλλα από ένα σημέίο και μετά πάνω από 220, μου ρίχνει την ταχύτητα του επεξεργαστή στα 2.139κτλ ότι να είναι δηλαδή. Αύξησα το multiplier απο 8χ σε 11χ και αυξάνοντας πάλι το fsb τον εφτασα στα 2.6 και κάτι ψιλά! αλλά οι μνήμες μου πλέον τρέχουν στα 333 και όχι στα τετρακόσια! Απότι καταλαβαινετε είμαι άσχετος στο θέμα!Μπορεί και όλα αυτα να'ναι είναι φυτσιολογικά! αλλά μάλλον έχω κάνει μ******ς! Α!! και όλα αυτά τα έκανα με την ψύκτρα που υπήρχε στη συσκευασία του επεξεργαστή! Η θερμοκρασία ήταν τόσο υψηλή που κάθε φορά που ανεβαζα το fsb εβγαζα και απο ένα ρούχο! στο τέλος ξερετε με τι εμεινα μόνο...Θα ήθελα λοιπόν κάποιος να μου πει τι ακριβώς να κάνω για να ανεβάσω τον επεξεργαστη μου στο μεγεστο δυνατό! (fsb, voltage multipliers, θερμοκρασιες και όλα τα σχετικά)Αύριο αγοραζω καινουργια ψύκτρα και περιμένω τη βοήθεια σας! Ευχαριστω προκαβολικά!