Dr.Paneas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3, 2009 Έχω βαλθεί να φτιάξω ένα PC Game ή τουλάχιστον ένα δικό μου benchmark. Αυτό που δεν έχω καταλήξει είναι σε τι γλώσσα να το γράψω. Σίγουρα τα πιο πολλά παιχνίδια είναι γραμμένα σε C++ . Από την άλλη πολύς ντόρος γίνεται για την DarkBasic και το FSPCreator. Είδα λίγα την σύνταξη της και μπορώ να πω ότι με βρήκε τρομοκρατημένο. Είναι τρομερά απλή και δεν ξέρω αν έχει νόημα να ξεχάσω την πολύ καλή C++ που γνωρίζω και να μεταβώ στην DarkBasic. Το ίδιο που πρότειναν και στο GameDev που εκεί συχνάζουν αρκετοι Game Programmers. Το μόνο πρόβλημα είναι δεν έχω προγραμματίσει ποτέ σε Windows API επίπεδο ( όμως έχω εμπειρία σε Linux με QT και bash scripts ) ούτε έχω δοκιμάσει ποτέ DirectX . Από ότι είδα εκτός από τον καλό OOP που πρέπει να γνωρίζει κανείς, θέλει κάποιες μαθηματικές γνώσεις γεωμετρίας. Ειδικά στο PhsyX τώρα που θα ανοίξει η πλατφόρμα θα γίνει χαμός με της ρουτίνες σκιών. Αν έχετε κάποια εμπειρία πάνω στο θέμα, θα ήταν πολύτιμη η γνώμη σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.