Jump to content



GTR2 DEMO lap times


FrOsT

Recommended Posts

Ωραίος ο Sol :D

575 soft tyres, normal gears, σκληρότερη ανάρτηση, καύσιμα για 5 γύρους (ο χρόνος είναι από τον 2ο)

1.38.193

newwindowsbitmapzf8.th.jpg

1.39 και κατι εχω αλλα το screenie αυριο απο το σπιτι.

Παντως το παιχνιδι ειναι ΟΛΑ ΤΑ με τιμονιερα..... Εδω κολλησε η γυναικα απο τις 10 το βραδυ και παιζει ασταματητα....

Παντως με το που γινει το κανονικο release....με βλεπω για τιμονακι...γιατι με τα πληκτρα δεν παλευεται...ειναι σαν να πας να προσγειωσεις αεροπλανο στο fs2004 διχως jstick...

Παντως και τα δυο μοντελα αυτοκινητων που τρεχεις...ειναι αρκετα αποτομα θα λεγα...δηλαδη απο την στιγμη που θα σου "φυγει" στην στροφη δεν "μαζευεται" με τιποτα..τουλαχιστον με τα πληκτρα...δεν ξερω με τιμονι αν ειναι πιο ελεγχομενο....

Δοκίμασε με το mouse είναι και ποιο εύκολο και καλύτερο στο χειρισμό από το πληκτρολόγιο.

Κι ενα δικο μου με την Lambo....

Traction control και ABS στο medium,soft tyres, χαμηλωμα μπρος πισω 1 cm, λιγο πιο κοντες σχεσεις μεταδοσης, τιμονιερα MS Force Feedback...

post-51-1416072714,8741_thumb.jpg

jax καλύτερα κοντές σχέσεις?

εννοώ η πίστα μου φαίνεται ότι έχει σχετικά μεγάλες ταχύτητες και μάλλον λίγα κατεβάσματα - αλλαγές

575 soft tyres, normal gears, μαλακότερη ανάρτηση, καύσιμα για 4 γύρους (ο χρόνος είναι από τον 2ο) πάντα με τον αρουρέο αν χείρας.

1.37.677 :innocent:

newwindowsbitmapbk1.th.jpg

Αρχική απάντηση από FrOsT

Έχει βρει κανείς πως απενεργοποιείτε το σπαστικό ghost car?

Εχω την εντυπωση οτι εχει επιλογη αν θα τρεχεις μονος ή οχι....

υστερα απο ενα μικρο ατυχημα...που απο απροσεξια κατεβασα το demo του 1...

(μην βαρατε παιδια ειπαμε απροσεξια)..

γυριζω στο 1.40 με lamborghini....και το πληκτρολογιο.

Μαλλον θελει τρελλο ψαξιμο στις ρυθμισεις..για πιο κατω!

Ερωτηξης...

στην ευθεια τερματισμου...ποσα πιανετε λιγο πριν τα φρενα?

(και μια μικρουλα....με ποσα μπαινετε στην τελευταια στροφη για την παραπανω ευθεια?)

Έχω μια απορία: γίνεται να ρυθμιστεί η κατανομή ισχύος ανάμεσα στους δύο άξονες?

Αν ναι, σε ποιο σημείο του car setup στο Garage γίνεται αυτό???

Το παιχνίδι μου φαίνεται λίγο δύσκολο στο χειρισμό... Τα αυτοκίνητα υποστρέφουν έντονα και βγαίνω συχνά εκτός... Μου φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δεν τοποθετείται εύκολα πριν τη στροφή... Ίσως βέβαια να φταίει το ότι είμαι συνηθισμένος σε παιχνίδια τύπου NFS χωρίς ίχνος ρεαλισμού, που τα αυτοκίνητα μπαίνουν στις στροφές με 200... Αλλά και πάλι στην πραγματικότητα δε νομίζω με το που κουνάς λίγο το τιμόνι με 100 km/h, να ξεκολλάει η ουρά και να γυρνάει σβούρα... Αυτός είναι και ο λόγος που θέλω να παίξω με την κατανομή της ισχύος...

Να σημειώσω ότι παίζω με πληκτρολόγιο γιατί με το ποντίκι δεν μπορώ να το επαναφέρω εύκολα στην ευθεία... Προτιμώ την αμεσότητα των πλήκτρων...

Αρχική απάντηση από ΝTG

Ερωτηξης...

στην ευθεια τερματισμου...ποσα πιανετε λιγο πριν τα φρενα?

Εγώ φτάνω μέχρι τα 270 περίπου και μετά πέφτω στα φρένα και μπαίνω κανονικά στη στροφή... Είναι η μόνη στροφή που δε με "πετάει"...

Το έχω κατεβάσει εδώ και μέρες και δεν έχω προλάβει ούτε καν να το εγκαταστησω :( Α, όσον αφορά τις απαιτήσεις, με το σύστημα της υπογραφής μου με αισχρές ρυθμίσεις στα γραφικά θα παίζει ομαλά? Αν βοηθάει, το TOCA 3 παίζει μια χαρα...Σορυ που είμαι λίγο off topic.

Μια χαρα θα παιξει.

Εδω εγω το παιζω σε μηχανημα με 2400+ 512mb ram και geforce ti 4200 με ρυθμησεις high

Έβγαλα 1,38,794 με τη μονή αλλαγή τα soft tires...

simulation mode, με Ποντίκι

138794copy2ps0.th.jpg

Δοκίμασα να κάνω καμιά ρύθμιση αλλά κατέληξα στο ότι οι περισσότερες εκεί υπάρχουν για να παίζεις λοτο

Μου φαινόταν υπόστροφικο το αυτοκίνητο προέθεσα μισή μοίρα αρνητικό camber μπροστά, μαλάκωσα σχεδόν στο μισό (σταδιακα) την μπροστινή αντιστρεπτική, διατήρησα την πίσω ανάρτηση όπως είχε και μαλάκωσα την μπροστινή

Οι διαφορές ήταν από ελάχιστες ως ανύπαρκτες σε βαθμό που όταν έκανα τον χρόνο που πόσταρα , είχα ξεχάσει να περάσω ξανά τις ρυθμίσεις (είχα κλείσει το παιχνίδι) παρά μονό τα soft ελαστικά και δε κατάλαβα ότι έτρεχα χωρίς τις ρυθμίσεις μου

Με λίγα λόγια όσον αφορά τη φυσική προτιμώ με τα όσα το LFS.

To ακαταμάχητο θετικό του gtr είναι ο πωρωτικός ήχος και τα υπαρκτά μοντέλα αυτοκινήτων που φοράνε τα πολύ όμορφα εργοστασιακά skin.

Λογικά για να δούμε διαφορές (που να αξίζουν τον κόπο) με το setup θα πρέπει να το παίξουμε με όλα τα ηλεκτρονικά κλειστά, εκεί ελπίζω να φανεί το setup αν όχι απλά :TD:

Αρχική απάντηση από ΝTG

Ερωτηξης...

στην ευθεια τερματισμου...ποσα πιανετε λιγο πριν τα φρενα?

(και μια μικρουλα....με ποσα μπαινετε στην τελευταια στροφη για την παραπανω ευθεια?)

Απαντνήξεις

1. 277 για μετά φρένα (δεν βλέπω να μπορεί αν πάει και ποιο γρήγορα με το default setup)

3. ~200 (4η) φρένα ~155 (3η) στην κορυφή της στροφής

Αν βρω χρόνο θα το κατεβάσω και θα κάνω κι εγώ τα δικά μου, προς το παρόν προέχει δυστυχώς η δουλειά :( Πάντως φαίνεται δυνατό από κάποια previews που είδα :)

μιας και επεσα απο το ψυχολογικο φραγμα του 1.40 ας το ποσταρω...

Σαν να βρισκω ρυθμισεις..

πλεον αν μπω καλα στην τελευταια (με πανω απο 170 λιγο πριν αγγιξω τα curbs -2m περιπου) ξεπερναω τα 280 στο τελος της ευθειας...αλλα ουτως η αλλως το παιχνιδι ειναι στα φρενα οπουε δεν εχουν νοημα τα 280!

Η μονη στροφη που με προβληματιζει ειναι το εσακι που αν τα παιξω γρηγορος η θα βγω στα χωραφια δεξια...η στην αλλαγη κατευθυνσης (εσακι ειπαμε) θα ψαχνω τη μουρη!

Λιγες φορες μου εχει κατσει καλα εκει περα...

αυτα για σημερις....ωρα για banιο!

post-699-1416072717,937_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.