Jump to content



Περί εγγύησης IBM


tristeno1416003162

Recommended Posts

Οκ... ας πω και εγώ για την dell

Το X50v χάλασε...

Το service tag ήταν από αμερική και ούτε καν στο όνομα μου μιας και το είχα used

μου το άλλαξαν μετά από αρκετό καιρό όμως χωρίς καν να στείλω το παλίο (!) (το έστειλα και εγώ πίσω μετά από μερικές βδομάδες) και με εγγύηση από το μηδέν (!) και με το x51v...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Blinky

My point is, για καποιον που ξερει 5 πραγματα απο PC, μερικες φορες τον συμφαιρει να παρει το Acer

Καποιος που ξερει ομως 10 πραγματα απο PC προτιμα IBM ;)

Link to comment
Share on other sites

ουυυ.... τι να σου πω... δεν υπαρχει ibm server(5+ ανω των 4k€) που να εχουμε πουλησει τον τελευταιο χρονο και μην εχει χτυπησει δισκος.(και ολοι ηταν σε κλιματιζομενο computer room)

Link to comment
Share on other sites

οπως θα παρατηρησατε χρησιμοποιησα και τη λεξη "Ισως"....

Δεν ειπα οτι το acer θα συμφαιρει σιγουρα, αλλα περα απο το να λεμε για το καλο service της IBM να σκεφτομαστε και την αρκετα τσιμπημενη τιμη τους....

Μπορει να ειναι καλο το service αλλα αμα το εχεις πληρωσει 3 φορες τι να λεει...

Γι'αυτο ολα ειναι σχετικα....εγω προσωπικα δε θα εδινα 300 ευρω (τυχαιο νουμερο, μπορει να ειναι και περισσοτερα) παραπανω για ενα IBM μονο για το service...

Αν ημουνα επαγγελματιας και δεν ειχα σταθερο υπολογιστη, και το να στερηθω το laptop για 1 εβδομαδα θα μου κοστιζε και σε χασιμο καποιων δουλειων κλπ τοτε θα το σκεφτομουνα διαφορετικα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tristeno

Έπρεπε να στήσετε τότε server Acer

Παντως οσους server εχω διαλεξει - στησει εγω τα υλικα δεν εχουν προβλημα επισης τον τελευταιο χρονο και απο επιδοσεις πολυ καλυτερες...

ΕΝD offtopic.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unseen

ουυυ.... τι να σου πω... δεν υπαρχει ibm server(5+ ανω των 4k) που να εχουμε πουλησει τον τελευταιο χρονο και μην εχει χτυπησει δισκος.(και ολοι ηταν σε κλιματιζομενο computer room)

Αν δε ξερεις να το στεινεις να σου μαθω πως.. :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tristeno

Η δεύτερή μου επαφή με το service της IBM.

Τα φορητά που έχουμε είναι όλα με 3ετή τουλάχιστον εγγύηση όπως και τα HP.

Χαλασμένος δίσκος (πολύ σπάνιο λόγω αντικραδασμικής προστασίας κτλ) αλλά συμβαίνουν και αυτά.

Τηλέφωνο στην IBM όπου ζητάνε μόνο σειριακό αριθμό (ούτε αποδείξεις κτλ) του laptop και την φύση του προβλήματος. Τηλέφωνο την επόμενη ώρα από την τεχνική υπηρεσία όπου ο υπάλληλος χωρίς πολλά πάρε δώσε αφού κατάλαβε ότι δεν έχει να κάνει με άσχετο χρήστη και μπορεί να συνεννοηθεί χωρίς πρόβλημα, αναλαμβάνει την αποστολή καινούργιου δίσκου.

Δίσκος παραλαμβάνεται την επόμενη εργάσιμη. Μαζί με αυτόν 7 recovery cd με λειτουργικό και προγράμματα που υπήρχανε στο κρυφό partition του αρχικού δίσκου.

Επαγγελματική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση.

Χρέωση 0.

Αρχική απάντηση από tristeno

Ακριβώς. Όλα τα επαγγελματικά έχουν 3 χρόνια γι αυτό και πάντα τα προτιμάμε στην δουλειά. Επιπλέον πωλούνται και πιο εύκολα αν έχουν εγγύηση. ;)

Με συγχωρείς αλλά άμα στους επαγγελματικούς φορητούς σου στέλνουνε τον δίσκο μόνο του και την επόμενη μέρα, αυτό δεν είναι επαγγελματική εγγύηση, αλλά "αρκετά καλή home user" υποστήριξη.

Τα επαγγελματικά φορητά της Dell, πωλούνται με Same Business Day ή 24Χ7, από 1 εώς 5 χρόνια, το οποίο σημαίνει ότι δίνεις τον σειριακό αριθμό του φορητού, εξακριβώνουν ότι είσαι ο νόμιμος κάτοχος (ναι, ειδικά σε φορητό εξοπλισμό, αυτό είναι επαγγελματικότητα) και σου στέλνουν τεχνικό με το part που χρειάζεται, όπου κι αν είσαι και στο αλλάζει. Αν μιλάμε για σκληρό δίσκο και έχεις αγοράσει το λειτουργικό από Dell (που στα φορητά αυτό είναι το 100% των περιπτώσεων), τότε ο τεχνικός θα σου εγκαταστήσει και το λειτουργικό.

Αυτή είναι επαγγελματική υποστήριξη :)

Link to comment
Share on other sites

Ποιά εταιρεία προσφέρει μετά από 3 χρόνια on site εγγύηση?

Υπάρχουν διάφορες εγγυήσεις. Το same business day είναι καλό και κακό. Αν σου χαλάσει πχ Παρασκευή δεν πρόκειται να στο δει κάποιος πριν την Δευτέρα ακόμα και αν είναι κάτι απλό (όπως στην περίπτωσή μου ο δίσκος).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tristeno [Σήμερα, στις 20:36]

Ποιά εταιρεία προσφέρει μετά από 3 χρόνια on site εγγύηση?

Σου είπα ήδη :)

Αρχική απάντηση από tristeno [Σήμερα, στις 20:36]

Υπάρχουν διάφορες εγγυήσεις. Το same business day είναι καλό και κακό. Αν σου χαλάσει πχ Παρασκευή δεν πρόκειται να στο δει κάποιος πριν την Δευτέρα ακόμα και αν είναι κάτι απλό (όπως στην περίπτωσή μου ο δίσκος).

Κλικ-μι -> :)

SBD & NBD ανοίκουν στο Bronze Level. Από Silver και πάνω, είναι τουλάχιστον 24Χ7. Το οποίον σημαίνει ότι μπορείς να έχεις engineer στο μέρος που είναι το laptop/workstation/server μέσα σε 4 ώρες, ανεξαρτήτου μέρας, ώρας, αργίας κλπ

Η αρχική εγγύηση στην Dell μπορεί να είναι είτε 1 είτε 4 χρόνια, με δυνατότητα επέκτασης εώς 5 χρόνια από την ημ/νία αγοράς. Ακόμα έχει στοκ Tualatin και αλλάζει σε servers του 2000/2001 :D

Μερικά accounts τύπου Exxon, Creo, Symantec, κλπ έχουν ειδικές συμφωνίες για μέχρι και 6 έτη, αλλά αυτοί πληρώνουν απίστευτα ποσά.

Επισυνάπτω φωτό από configuration ενός Inspiron 1300 των 250 λιρών. Καλά είναι τα ποσά; 250 λίρες ο φορητός και 140 λίρες 3 χρόνια onsite επισκευή και Accidental Damage κάλυψη, σούμα 390 λίρες. 570 για επαγγελματικό εργαλείο (entry-level επιδόσεις για να είμαι ειλικρινής) καλυμμένο από τα πάντα για 3 χρόνια, καλά είναι;

post-129-1416072713,5249_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tristeno

5 χρόνια δεν βλέπω

και αυτή του laptop την ξέρω. Είναι basic που σημαίνει γιοκ υποστήριξη το Σ-Κ ή σε αργίες.

Υπάρχει :)

Ούτε εγώ την βλέπω στη διαδικασία της online αγοράς, αλλά είναι διαθέσιμο προϊόν.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.