tristeno1416003162 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24, 2006 Η δεύτερή μου επαφή με το service της IBM.Τα φορητά που έχουμε είναι όλα με 3ετή τουλάχιστον εγγύηση όπως και τα HP.Χαλασμένος δίσκος (πολύ σπάνιο λόγω αντικραδασμικής προστασίας κτλ) αλλά συμβαίνουν και αυτά.Τηλέφωνο στην IBM όπου ζητάνε μόνο σειριακό αριθμό (ούτε αποδείξεις κτλ) του laptop και την φύση του προβλήματος. Τηλέφωνο την επόμενη ώρα από την τεχνική υπηρεσία όπου ο υπάλληλος χωρίς πολλά πάρε δώσε αφού κατάλαβε ότι δεν έχει να κάνει με άσχετο χρήστη και μπορεί να συνεννοηθεί χωρίς πρόβλημα, αναλαμβάνει την αποστολή καινούργιου δίσκου.Δίσκος παραλαμβάνεται την επόμενη εργάσιμη. Μαζί με αυτόν 7 recovery cd με λειτουργικό και προγράμματα που υπήρχανε στο κρυφό partition του αρχικού δίσκου.Επαγγελματική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση.Χρέωση 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Ιούλιος 24, 2006 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2006 :worship: :worship: :worship: να τα βλεπουν αυτα μερικοι εδω περα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιούλιος 24, 2006 #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2006 Ελλάδα ή Αγγλία? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιούλιος 24, 2006 Author #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2006 Και στις δύο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orion Ιούλιος 25, 2006 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Οτι δινεις περνεις, μην το ξεχναμε αυτο. Η IBM ειναι κορυφαια και το support επαγγελματικο για αυτο την προτειμουν οι επαγγελματιες. Μια διευκρινιση σαν ΙΒΜ σου απαντησανε ή σαν Lenovo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιούλιος 25, 2006 Author #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 IBM Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Ιούλιος 25, 2006 #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Που ειδες οτι τα φορητα της hp εχουν τριετη εγγυηση?Η hp-hellas την αναγνωριζει αν ειναι πραγματι ετσι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούλιος 25, 2006 #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από steve_m Που ειδες οτι τα φορητα της hp εχουν τριετη εγγυηση?Η hp-hellas την αναγνωριζει αν ειναι πραγματι ετσι? Με επέκταση εγγύησης ίσως? Link to comment Share on other sites More sharing options...
orion Ιούλιος 25, 2006 #9 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από steve_m Που ειδες οτι τα φορητα της hp εχουν τριετη εγγυηση?Η hp-hellas την αναγνωριζει αν ειναι πραγματι ετσι? Οι απλες σειρες εχουν ενα χρονο. Οι business σειρες (nc,nx) εχουν 3 χρονια.Εχω ενα nc6000 και το tag λεει για 3 χρονια..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Ιούλιος 25, 2006 #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Προσωπικά δεν κατάλαβα τίποτα...Σου χάλασε δίσκος IBM που είχες ξεχωριστά ή ο δίσκος του Laptop IBM...Και εάν χάλασε ο δίσκος του Laptop γιατί παρέλαβες μόνο τον δίσκο και δεν στον άλλαξαν...?Επιπλέον τι πάει να πει και στις δύο χώρες το ίδιο καλό service...; Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιούλιος 25, 2006 Author #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Δϊσκος του laptop χάλασε. Στάλθηκε καινούργιος δίσκος ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να στείλω το laptop και χωρίς να χρειαστεί να στείλω πίσω τον παλιό δίσκο. Όταν παρέλαβα τον νέο δίσκο παρέλαβα και δελτίο αποστολής για τον παλιό δίσκο.Ότι έχουν το ίδιο καλό service και στις δυο χώρες (δεν δοκίμασα σε άλλες ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιούλιος 25, 2006 Author #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από orion [Σήμερα, στις 13:00] Οι απλες σειρες εχουν ενα χρονο. Οι business σειρες (nc,nx) εχουν 3 χρονια. Εχω ενα nc6000 και το tag λεει για 3 χρονια..... Ακριβώς. Όλα τα επαγγελματικά έχουν 3 χρόνια γι αυτό και πάντα τα προτιμάμε στην δουλειά. Επιπλέον πωλούνται και πιο εύκολα αν έχουν εγγύηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Ιούλιος 25, 2006 #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από orion Οι απλες σειρες εχουν ενα χρονο. Οι business σειρες (nc,nx) εχουν 3 χρονια.Εχω ενα nc6000 και το tag λεει για 3 χρονια..... Σιγουρο αυτο? Εχω την εντυπωση οτι το δικο που ΝΧ9420 εχει 1 χρονο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blinky Ιούλιος 25, 2006 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Το οτι σου εστειλαν το δισκο χωρις να τους στειλεις πρωτα τον ελλατωματικο ειναι πραγματι εντυπωσιακο...γιατι στην ουσια στηριχτικαν μονο στα λεγομενα σου, και θα μπορουσες και να τους κρεμασεις και να μη στειλεις πισω τον αλλο (που θα μπορουσε να μην εχει χαλασει αν τους ελεγες παραμυθια στο τηλεφωνο). Οι σοβαρες εταιρειες εχουν καλο after-sales, αλλα να μην ξεχναμε μερικες φορες οτι αυτο το εχεις πληρωσει χρυσο στην τιμη αγορας...My point is, για καποιον που ξερει 5 πραγματα απο PC, μερικες φορες τον συμφαιρει να παρει το Acer πχ με 1 χρονο εγγυηση, και να γλιτωσει καμια 500αρια ευρω και οταν χαλασει ο δισκος να παρει μονος του εναν απο το fleamarket και να τον βαλει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιούλιος 25, 2006 Author #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Για να έχει 3 χρόνια εγγύηση το Acer θα πρέπει να πληρώσεις άλλα 200-300. Οπότε στην ουσία θα έχεις ένα μηχάνημα υποδεέστερης ποιότητας κατασκευής και το γνωστό service της Acer που όλοι καμαρώσαμε πολλάκις σε παραπλήσια τιμή.Δεν ξέρω αν αυτό που γίνεται με την IBM γίνεται με όλες τις μεγάλες εταιρείες αλλά δεν είχα την ίδια αντιμετώπιση με Sony οπότε έχουμε περιορίσει τις επαγγελματικές αγορές σε HP/Compaq και ΙΒΜ πια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blinky Ιούλιος 25, 2006 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 γι'αυτο ειπα acer με 1 χρονο.....οχι 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Ιούλιος 25, 2006 #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από tristeno Για να έχει 3 χρόνια εγγύηση το Acer θα πρέπει να πληρώσεις άλλα 200-300. Οπότε στην ουσία θα έχεις ένα μηχάνημα υποδεέστερης ποιότητας κατασκευής και το γνωστό service της Acer που όλοι καμαρώσαμε πολλάκις σε παραπλήσια τιμή. Για επέκταση εγγύησης στα 3 χρόνια χρειάστηκα περίπου 150.Δε βλέπω που είναι πια τόσο υποδεέστερο σε ποιότητα το Acer μου (ούτε του κολλητού μου, ούτε τα άλλα 2 που πήρα στη δουλειά, ούτε....)Πάντως πράγματι εντυπωσιακή η απόκριση της ΙΒΜ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Ιούλιος 25, 2006 #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα στην ΕΕ εχουν πλεον με νομο το ΛΙΓΟΤΕΡΟ 2 ετη εγγυηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Ιούλιος 25, 2006 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα στην ΕΕ εχουν πλεον με νομο το ΛΙΓΟΤΕΡΟ 2 ετη εγγυηση Δεν ειναι ουτε για να ρισκαρεις,ουτε και για να τους τρεχεις νομικα.Τα acer εχουν 150ε επεκταση στα 3 χρονια.Τριστενο η ιδια εξυπηρετηση θα υπηρχε και σε φθηνα lenovo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kontak Ιούλιος 25, 2006 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2006 Μόλις σημερα πήγα στο service της ibm διότι πήρα καινούργιο ένα Ibm φορητό και είχε πρόβλημα το dvdrw και χωρίς να το ελένξουνε το βγάλανε και μου είπανε ότι μόλις παραλάβουν το καινούργιο θα με ειδοποιήσουνε να πάώ το πάρω.Φυσικά το φορητό δεν το κράτησαν αλλά μόνο το drive.Ητανε πολυ εξυπηρετικοί και άμεσοι απο το τηλέφωνο που τους έκανα αλλά και από κοντά.Αρα η εξυπηρετηση ισχυει και στον ιδιότη με το φθηνό laptop.http://www.mediamarkt.gr/catalog/marousi/jpeg_large/1.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.