sPi Ιούλιος 22, 2006 #41 Ιούλιος 22, 2006 Δεν καταλαβαίνω γιατί η τόσο συζήτηση γύρω απο το θέμα... επίσης ο τίτλος του thread είναι, επιεικώς, παραπλανητικός...Αν κάποιος τρέξει έαν παιχνίδι σε ανάλυση που η κάρτα γραφικών δεν παίζει ρόλο, τότε μετράει μόνο CPU.... παλιά μετράγαμε με το Quake III σε 640χ480 με picmip 5 κλπ για να δούμε διαφορές ακόμα και σε memory settingsΠροφανώς η πλειοψηφία των gamers θα παίξει σε αναλύσεις που "εξαρτόνται" απο την κάρτα γραφικών (δηλαδή μεγαλύτερες του 1024x768) αλλά αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός οτι ο Conroe είναι απίστευτο CPU, αν λάβει κανείς υπ'οψη την τιμή του και το overclocability. Το πρόβλημα, για την ώρα, είναι οτι σε μεγάλες αναλύσεις τα CPU "περιμένουν" την κάρτα γραφικών.Προσωπικά, δεν θα πάρω... τα λεφτά για mobo/cpu/ram θα τα δώσω για μια 7950 και πιθανόν να κρατήσω τον ταπεινό μου 3200+@2.6 ή να πάρω ενα φτηνό X2Γιατί στην ανάλυση που παίζω (1920χ1200) το βασικότερο "φρένο" είναι η κάρτα...ΥΓ. Το Hardocp δεν είναι και απο τα πιο αξιόπιστα / καλοπροέραιτα sites
yanni Ιούλιος 22, 2006 #42 Ιούλιος 22, 2006 Η πλάκα είναι ότι το ποιο αργό κομμάτι σε ένα σύστημα είναι οι δίσκοι και ντόρος για τους δίσκους δεν γίνεται σχεδόν ποτέ. Αντίθετα κάποιοι νομίζουν ότι η cpu ή η gpu θα τους προσφέρει τον ουρανό με τα άστρα. Υπολογιστή δεν είχαν ποτέ. Τώρα που βγήκε η Χ cpu και η Υ gpu θα έχουν την πρώτη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εμπειρία τους με Η/Υ.
Georgesod Ιούλιος 22, 2006 #43 Ιούλιος 22, 2006 Kαλά τόσα review στο παρελθόν που βγάζαν τους amd στην κορυφή σε τι αναλύσεις γινόταν; Τώρα σας πήρε ο πόνος γι' αυτό; Τότε γιατί δεν λέγατε τίποτα; Μάλλον σας ενοχλεί που τα σκάσατε χοντρά για να πάρετε ένα cpu από την αγαπημένη σας εταιρία που στο κάτω κάτω για να παίξει στα 3g χρειάζεται phase. Ειδικά ο dag άρχισε την επιχειρηματολογία του πρώτα με την αμφισβήτηση των review, μετά με τον ανάποδο σταυρό soory HT, την μη διαθεσιμότητα και τώρα συνεχίζει ρίχνοντας τα ταρό . Για όποιον δεν του κάνει η καινούργια πλατφόρμα για οποιοδήποτε λόγο είναι cool, δεν χρειάζεται όμως να σκοτίζει όλους εμάς τους υπόλοιπους με αβάσιμα επιχειρήματα
yanni Ιούλιος 22, 2006 #44 Ιούλιος 22, 2006 Δεν κατανοώ την λογική ότι κάποιοι ενοχλούνται όταν κάποια εταιρία βγάζει κάτι καλό.
Dagalidis Ιούλιος 22, 2006 #45 Ιούλιος 22, 2006 Eκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι στην περίπτωσή μου που παίζω σε αναλύσεις 1680Χ1050 προκειμένου να σκάσω παραπάνω από 700 Εuro για αλλάξω το σύστημά μου σε Conroe που θα πρέπει να πάρω CPU - DDR2 - Mobo, δίνω άλλα 520 και πάω σε 2Χ7900GTX SLI και είμαι άρχοντας με τον AMD που έχω σε 2800 ΜΗΖ (3800 Χ 2) Κάπως έτσι ίσως θα πρέπει να σκεφτούν αυτοί που θα κάνουν αναβάθμιση της παιχνιδομηχανής τους, εκτός και θέλουν να παίζουν σε αναλύσεις < 1280Χ1024.... Τα υπόλοιπα είναι MYΘΟΣ.......
def Ιούλιος 22, 2006 #46 Ιούλιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από Dagalidis Eκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι στην περίπτωσή μου που παίζω σε αναλύσεις 1680Χ1050 προκειμένου να σκάσω παραπάνω από 700 Εuro για αλλάξω το σύστημά μου σε Conroe που θα πρέπει να πάρω CPU - DDR2 - Mobo, δίνω άλλα 520 και πάω σε 2Χ7900GTX SLI και είμαι άρχοντας με τον AMD που έχω σε 2800 ΜΗΖ (3800 Χ 2) Κάπως έτσι ίσως θα πρέπει να σκεφτούν αυτοί που θα κάνουν αναβάθμιση της παιχνιδομηχανής τους, εκτός και θέλουν να παίζουν σε αναλύσεις < 1280Χ1024.... Τα υπόλοιπα είναι MYΘΟΣ....... σωστος
NoDsl Ιούλιος 22, 2006 #47 Ιούλιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από Dagalidis [Σήμερα, στις 17:08] Eκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι στην περίπτωσή μου που παίζω σε αναλύσεις 1680Χ1050 προκειμένου να σκάσω παραπάνω από 700 Εuro για αλλάξω το σύστημά μου σε Conroe που θα πρέπει να πάρω CPU - DDR2 - Mobo, δίνω άλλα 520 και πάω σε 2Χ7900GTX SLI και είμαι άρχοντας με τον AMD που έχω σε 2800 ΜΗΖ (3800 Χ 2) Κάπως έτσι ίσως θα πρέπει να σκεφτούν αυτοί που θα κάνουν αναβάθμιση της παιχνιδομηχανής τους, εκτός και θέλουν να παίζουν σε αναλύσεις < 1280Χ1024.... Τα υπόλοιπα είναι MYΘΟΣ....... Ρε συ DAG και εμένα μαρέσει ο A64 αλλά είπαμε... Το παρακάνεις. Έχεις λυσάξει σε thread που υποτίθεται οτι μιλάμε για cpu να επιμένεις για απόδοση σε games που είναι κατα βάσην δουλειά των GPU. Αντικειμενικά, είναι συνολικά πιο δυνατά cpu οι core τρίο απο τους A64. Μπορεί να μην είναι το leap ahead σε σύκριση με οταν βγήκε ο A64 αλλά αμα δεις τι διαφορές έχει απο τους παλιούς p4 η intel έκανε τρελό leap... ’σε η εποχή του Χ2 και του opteron πέρασε και κανείς δεν τους αμφισβήτησε. Ας μείνουμε με οτι έρχεται...
gdp77 Ιούλιος 22, 2006 #49 Ιούλιος 22, 2006 Εμένα μου αρέσει που οι "αντικειμενικοί" στο "the lab" μιλούν με βάση τα reviews των confidential samples. Δεν ισχυρίζομαι, ότι δε θα είναι ταχύτεροι οι Conroe. Πάντως αυτό το overclockability που διαφαίνεται να έχουν, δεν πιστεύω ότι η Intel θα το δώσει στο λαό. ’ρα (το έχω ξαναπεί πολλές φορές), οι "αντικειμενικοί" καλά θα κάνουν να περιμένουν τα retail κομμάτια, στις τιμές που έχει ανακοινώσει η Intel και μετά να μιλούν "αντικειμενικά". Διαφορετικά, υποθέσεις κάνουν οι μεν, υποθέσεις κάνουν και οι δε.
ea6gka Ιούλιος 22, 2006 #50 Ιούλιος 22, 2006 Engineering samples λεγονται , φορ δε ρεκορντ γιουρ ματζεστυ
gdp77 Ιούλιος 22, 2006 #51 Ιούλιος 22, 2006 Εντάξει και confidential λέγονται, αφού τα δίνουν σε sites με NDA για λόγους review και μόνο.
unseen Ιούλιος 22, 2006 #52 Ιούλιος 22, 2006 παντα τα es κομματια ηταν χειροτερα απο τα κανονικα στο oc. Το μονο + που εχουν ειναι τα ξεκλειδωτα multi και τιποτα παραπανω.
Chosen Ιούλιος 22, 2006 #53 Ιούλιος 22, 2006 Ακόμα κάνετε συζήτηση για το overclockability των retail Conroe; Αφού και στα 3.0-3.4 τους πατάνε τους Α64 στον σβέρκο, τι να λέει; Και Dag, ντάξει, ξεκόλλα με τα 2048Χ1536! Και γω δεν είδα διαφορά στο HDTach με τον Opteron, από τον Celeron. Μη μπερδεύουμε να μπούτια μας όμως. Παιχνίδια και τα συναφή σε υψηλές αναλύσεις, είναι υπόθεση των καρτών. Τώρα γιατί να προτιμήσω Conroe από Α64; Γιατί όταν θα βγει κάρτα που θα έχει το Fear στα 2048 σαν Solitaire, τότε θα ξαναλάμψει ο επεξεργαστής. Αλλά και γενικότερα, καλό είναι να παραδεχόμαστε κάποια πράγματα, για να μη φαινόμαστε αστείοι: το γουστάρουμε το γκάζι και γι'αυτό δώσαμε τον 146 για να πάρουμε 165, δεν είναι ότι ο 146 σερνότανε στα παιχνίδια. Έτσι γίνεται και τώρα, οπότε άσε τις αηδίες ότι "μου φτάνει ο 3800+ και ο 6300 στα 180 είναι πανάκριβος" και τράβα να παραγγήλεις κι εσύ μια DFI Infinity 975X
Dagalidis Ιούλιος 22, 2006 #54 Ιούλιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από Chosen [Σήμερα, στις 20:18] .......και τράβα να παραγγήλεις κι εσύ μια DFI Infinity 975X Bρε είσαι καλά που θα πάω σε INTEL ? Ενα βράδυ στον ύπνο μου είδα έναν αντίστοιχο εφιάλτη και ακόμη να συνέλθω.... Κάτσε να απαντήσει η AMD και βλέπουμε τι θα κάνουμε...
GruntGR Ιούλιος 22, 2006 #55 Ιούλιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από Dagalidis [Σήμερα, στις 00:32] Δεν με ενδιαφέρει ΠΟΤΕ να έχω το μισό χρόνο στο SPI αφού ποτέ δε πρόκειτε να κάθομαι με τις μέρες να μετρώ τα SEC του..... Με ενδιαφέρει όμω να έχω Frames στα 1680Χ1050 που είναι η native ανάλυση της οθόνης μου με AF & AS κοντά στα μέγιστα...... σε low detail ομως ? btw ειναι ΑΑ και οχι AS , αργα ή γρηγορα θα αναγκαστεις να πειραζεις το detail στο ταδε καινουργιο παιχνιδι για να μην χρειαστει να ριξεις τα φιλτρα/να χρησιμοποιησεις non native αναλυση, ε απ'την στιγμη που θα εχει φυγει η πιεση απτην gpu το μεγιστο της αποδοσης σου θα κριθει απ'την cpu simple as that Επισης υπαρχουν ακομα και σημερα μηχανες γραφικων που λογω κατασκευής αξιοποιουν μια βαρβατη cpu ακομα και οταν η gpu ειναι το bottleneck στα ταδε settings, οπως η source ( hl2 + ενα σωρο αλλα παιχνιδια που την χρησιμοποιουν και θα την χρησιμοποιουν στο μελλον ) και η μηχανη του doom3 ( Q4, pre,y quake wars που θα μαμαει )
Dagalidis Ιούλιος 22, 2006 #57 Ιούλιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από GruntGR [Σήμερα, στις 20:54] σε low detail ομως ? btw ειναι ΑΑ και οχι AS , αργα ή γρηγορα θα αναγκαστεις να πειραζεις το detail στο ταδε καινουργιο παιχνιδι για να μην χρειαστει να ριξεις τα φιλτρα/να χρησιμοποιησεις non native αναλυση, ε απ'την στιγμη που θα εχει φυγει η πιεση απτην gpu το μεγιστο της αποδοσης σου θα κριθει απ'την cpu simple as that Worng AGAIN.... θα είναι η ώρα να βάλω SLI και να λύσω τα προβλήματα... Η CPU ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να αλλάξει την κατάσταση....
GruntGR Ιούλιος 22, 2006 #58 Ιούλιος 22, 2006 Εμ το SLI ειναι ενας λογος παραπανω για βαρβατη cpu, εκτος αν σου αρεσει να βλεπεις στο 3dmark σχεδον το ιδιο σκορ που ειχες πριν αμα δεν τραβαει η cpu τοτε 2 καρτες μπορει να αποδωσουν και χειροτερα απο μια ιδια, επισης βγαινουν παιχνιδια που ΔΕΝ ειναι optimized για sli (σπανιες περιπτωσεις αλλα τεσπα)
totally_wired Ιούλιος 22, 2006 #59 Ιούλιος 22, 2006 Εγώ συμφωνώ με τον chosen καθώς με το σύστημα της υπογραφής παίζω χαλαρά oblivion στα 1680x1050 χωρίς φιλτρά και με σχετικά καλές ρυθμίσεις παρόλο τον επεξεργαστή που είναι και +1000 λόγω o/c. Δεν λέω πως δεν με φρενάρει και πως θα ήταν καλύτερα ακόμα και με τον 920 ή τον 930 στα default αλλά σίγουρα θα ήταν πολύ μικρή η διαφορά... Με μια καλή κάρτα γραφικών σε αυτές τις αναλύσεις τότε δεν έχεις πρόβλημα.
Κοπρίτης Ιούλιος 22, 2006 #60 Ιούλιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από GruntGR [Σήμερα, στις 23:05] Εμ το SLI ειναι ενας λογος παραπανω για βαρβατη cpu, εκτος αν σου αρεσει να βλεπεις στο 3dmark σχεδον το ιδιο σκορ που ειχες πριν αμα δεν τραβαει η cpu τοτε 2 καρτες μπορει να αποδωσουν και χειροτερα απο μια ιδια, επισης βγαινουν παιχνιδια που ΔΕΝ ειναι optimized για sli (σπανιες περιπτωσεις αλλα τεσπα) ετσι ακριβως εχουν τα πραγματα... Dag βαλε καμια 7950gx2 πανω και θα νοιωσεις απο πρωτο χερι τι εστι conroe powah περαστικαααα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.