eleven Ιούλιος 29, 2006 #21 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2006 Tο Pocketing ειναι πιο γενικος ορος και γενικα σημαινει την δημιουργια μιας διαμορφωσης ειτε ειναι τρυπα,ειτε τετραγωνο,παραλλλογραμο κτλΣτα cnc υπαρχουν επιμερους pocketing cycles αναλογα με τι θελεις να κανειςLead-In\Out To συναντας σε κυκλους φινιρισματος και (θα σου το εξηγησω λιγο γενικευμενα) ) οριζει το πως θα αρχισει το finishing toolpath (Leadin ) και πως θα τελειωσει LeaoutΔεν ξερω αν καταλαβα ακριβως τι ρωτας με το 3d και 2D Παντως οτι κι αν εννοεις δεν μπορω να σου απαντησω με λιγες γραμμες γιατι εμπλεκονται πολλοι παραγοντες Παραυτα θα σου πω οτι ολα τα σχεδια για τα μπλοκ τα εχω σχεδιασει και κατεργαστει με ενα προγραμμα cad-cam που εχει δυνατοτητα σχεδιασμου σε 2D και κοπης σε 2,5 αξονεςΟ λογος ηταν οτι εφοσον η γεωμετρια του αντικειμενου μου ηταν απλη (ειχα κινησεις μονο σε Χ,Υ αξονες και βηματισμο στο Ζ για το βαθος κοπης) δεν χρειαζοταν κατι πιο περιπλοκοΑν τωρα το αντικειμενο μου ηταν πιο συνθετο οπου θα αναγκαζομουνα να εχω ταυτοχρονη κινηση σε 3 (η και περισοτερους) αξονες τοτε το 3D θα ηταν απαραιτητο ελπιζω να σε καλυψα Πες μου για ποιους controllers μπορειτε αν βγαλετε κωδικα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Ιούλιος 29, 2006 Author #22 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2006 Για οποιον θες κυριολεκτικα....και μπορεις να φτιαξεις δικο σου αν θες. Και νομιζω οτι και ο κατεσκευαστης του προγραμματος μπορει να σου προσφερει οτι θες. Εσεις τι controller εχετε???Σε 2D ειναι σχετικα ευκολο να δουλεψεις αλλα σε 4 οι 5 αξονες με κανα περιεργο φρεζαρισμα τα πραγματα γινονται πολυ περιπλοκα.........Παντως ολοι οσοι φτιαχνουν πορτες, παραθυρα που ασχολουμαστε εμεις συνηθως με 2,5 ή 3 αξονες εχουν μηχανες....αλλα υπαρουν αρκετοι με 5 αξονικες που ομως δεν δουλευουν και τους 5..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Ιούλιος 31, 2006 Author #23 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2006 Ακομα μερικες ερωτησεις:Τι μπορει να σημαινουν "canned cycle" και "PUNCH/NIBBLE"??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούλιος 31, 2006 #24 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2006 Τι μπορει να σημαινουν "canned cycle" και "PUNCH/NIBBLE"??? canned cycle πρέπει να είναι διεργασία σε looping.Μάλλον close loop.PUNCH πρέπει να είναι η διάτρισηΠοτε χρησιμοποιουμε 3D σχεδιο και ποτε με δισδιαστατο;;;;;; Απο καταλαβα η δουλεια μπορει να γινει και με τα δυο. Εξαρτάται τι φτιάχνεις... Εγώ προτιμώ το 3D και μετα βγάζω 2D όποια όψη χρειάζεται. Π.Χ. Αν είναι κάτι που θα κοπεί απο φύλλο αλουμινίου σε laser τοτε 2D, αν φτίαχνεις πλήμνη αυτοκινήτου από αλουμινένιο μπλόκ σε water-jet τότε 3D ή και 2D(Εξαράται την μηχανή water-jet), αν φτίαχνεις block κινητήρα από κομάτι αλουμινίου σε φρέζα τότε 3D οποσδήποτε. Ολά είναι θέμα κόστους χρόνου ευκολίας και διαθέσιμου υλικού.mech5107 και eleven το msn μου ειναι kallileo@yahoo.gr οταν εχετε ορεξη να τα πουμε Σε έκανα add είμαι mech5107@upnet.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Ιούλιος 31, 2006 Author #25 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2006 Αρα το canned cycle ίσως είναι καποιος κυκλος κατεργασίας.....Οκ Thanks. mech5107 AutoCad δουλευεις????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούλιος 31, 2006 #26 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2006 Και autocad(mechanical desktop), ptc pro engineer:inlove: και τώρα παίζω με το inventor10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Ιούλιος 31, 2006 Author #27 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2006 Aληθεια το mechanical desktop(το καναμε και στη σχολη) τι διαφορα εχει απο τις αλλες εκδόσεις του autocad;;;; Εγω προσωπικα δε καταλαβα!!!!!!Το inventor10 πρεπει να ειναι καινουργιο φρουτο σχετικα..Αληθεια μονο Σχεδια κανεις ή ασχολεισαι και με CAM;;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούλιος 31, 2006 #28 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2006 Aληθεια το mechanical desktop(το καναμε και στη σχολη) τι διαφορα εχει απο τις αλλες εκδόσεις του autocad;;;; Βασικά κάποια έξτρα όπως βιδες,παξιμαδια,διάφορα υλικά, κ.τ.λ. Εγώ ουσιαστικά χρήση autocad κάνω. Το inventor10 πρεπει να ειναι καινουργιο φρουτο σχετικα.. Είναι, τώρα πιά, η συνέχεια του mechanical desktop το οποίο δεν βγαίνει πια, αλλά καμμία σχεση. Το inventor είναι παραμετρικό.... Αληθεια μονο Σχεδια κανεις ή ασχολεισαι και με CAM;;;; Βασικά κυρίως σχέδια, αλλά και παραγωγή σε περιορισμένο βαθμό. Τρέχουμε ένα project στη σχολή το formula student (www.formulastudent.com) και πάνω σ'αυτό γίνονται όλα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Ιούλιος 31, 2006 Author #29 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2006 Οταν λες παραμετρικό το inventor;;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Αύγουστος 1, 2006 #30 Κοινοποίηση Αύγουστος 1, 2006 Δηλαδή δουλευεις με διαφορετικο τροπο από το autocad. Ενω στο autocad σχεδιαζεις με ακριβεις διαστάσεις και δεν τις αλλάζεις μετα, οπότε αν κάνεις κάποιο λάθος πάλι από την αρχή το σχέδιο. Στο inventor και το pro engineer πρώτα κάνεις το σχέδιο, σχεδών τυχαία και μετά βαζεις τις διαστάσεις που θες τις οποίες τις ξαναλλάζεις όποτε θες. Καταλαβαίνεις τι βολικό που ειναι σε πολυπλοκα σχέδια σε περίπτωση διόρθωσης......Παραμετρικό ειναι και το solidworks αλλά δεν το έχω δουλέψει και θεωρείται κατώτερο του pro engineer και ειναι στο επίπεδο του inventor. Εδώ περα ισως βρείς να κατεβάσεις το inventor αν θες, δεν το έχω ψάξει, δεν ξέρω τι παίζει: www.engineersrule.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Αύγουστος 1, 2006 Author #31 Κοινοποίηση Αύγουστος 1, 2006 Καταλαβα και ατο προγραμμα που μεταφραζω εχει δυο παραμετρικα modules.....Με το pro engineer τι παιζει γιατι βλεπω πολυ αγαπη??????Καμια μεταφραση για την εντολή Skew??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Αύγουστος 1, 2006 #32 Κοινοποίηση Αύγουστος 1, 2006 Nαι το Pro engineer το αγαπαω πολύ. Να φανταστείς μετα απο format το πρωτο που βάζω ειναι το pro/e!!! Eίναι πολύ καλό και αρκετά γρήγορο. Έχει καλο render, είναι εύκολο, μπορεί να κάνει σχεδον τα πάντα(απο απλο 3D σχέδιο, θερμικές-δομικές αναλύσεις, βγάζει μόνο του τα κατασκευαστικά σχέδια σε dwg μαλλίστα κ.α. Στο πανεπιστήμειο έχουμε σχεδιασει 2 αυκοκίνητα σε αυτο και πραγματικά το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Αλλαγές σε ότι χρειαστεί πολυ γρήγορα, ευκολο assembly.... Σταματάω γιατί θα γράφω ως αύριο. Το skew είναι λοξεύω, αλλά υπάρχει σαν skew arch/curve/lines/field. Tι ακριβώς ψάχνεις????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Αύγουστος 1, 2006 Author #33 Κοινοποίηση Αύγουστος 1, 2006 Τιποτα απλως εχω μια εντολη που λεγεται skew.....Κατι τετοιο$11225 ' Skew commandSKEW: Select GeometriesDrag a Corner to Skew or Click on Top-Right Corner to Slant$11230 ' Slant dialog box (part of Skew command)SlantAngle Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Αύγουστος 1, 2006 #34 Κοινοποίηση Αύγουστος 1, 2006 Mάλλον για λοξεύω το κόβω. Slant=Γέρνω αν δεν κάνω λάθος Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Αύγουστος 2, 2006 Author #35 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2006 Εξηγηση της κατεργασιας Facing......και πως μπορει να μεταφραστεί????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Αύγουστος 2, 2006 #36 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2006 Για δόσε ένα παραδειγμα.... Γιατι κάτι έχω υπ'οψιν... Κάτι σε επίστρωση πρέπει να είναι... Και στο msn ειμαι διαθέσιμος. Στείλε αν θες κάτι να ρωτήσεις....(αν είμαι και μέσα βεβαια) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Αύγουστος 2, 2006 Author #37 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2006 Ειναι μια κατεργασια τορνου που κοβει απο μπροστα στον αξονα....οχι κατι το ιδιαιτερο κατα την διαμετρο. Τελειωσα την μεταφραση και τωρα κανω τις διορθωσεις που ειναι και δυσκολο κομματι......γιατι εκτος απο μενα καποια κομματια εκαναν και αλλοι και τωρα γινεται μπαχαλο. Ο καθενας οπως ηθελε μετεφραζε. Θα φαμε την ζωη μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleven Αύγουστος 2, 2006 #38 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2006 Facing.Κατα την καθομιλουμενην μηχανουργικη " παιρνω προσωπο" κατεργαζομαι δηλ ακριβως αυτο που αναφερες το μπροστινο τμημα ενος αξοναmech5107Ολα τα συγχρονα προγραμματα ειναι παραμετρικα και μαλιστα κανουν αυτοματαανανεωση της αλλαγης που εχεις κανει τοσο στο Cad οσο και στο CamΤο Proe που το ειχα δει παλιοτερα αλλα και απο γνωμες αλλων που το δουλευαν (δεν ξερω για την σημερινη του μορφη) ηταν απο τα πιο στριφνα προγραμματαΕιχε πολυ μεγαλες δυνατοτητες αλλα η στριφνοτητα του σε απογοητευεTo solidworks το οποιο και παρακολουθω απο το 1999 (εχει δημιουργηθει απο ομαδα προγραμματιστων που εφτιαξα και το Proe ) εχει βελτιωθει σε αφανταστο βαθμο και πιστευω οτι ειναι απο τα καλυτερα που και φιλικοτερα προγραμματα που υπαρχουν σημερα Επισης παρα πολυ καλα ειναι τα unigraphics ,catia ,ideas,cimatron Επισης για μενα (λογω δουλειας) πολυ σημαντικο ρολο παιζει και το κομματι cam σε ενα προγραμμα ,σε καποιον αλλο ρολο μπορει να παιζει το assembly ,σε καποιον αλλο κατι αλλο κτλ kallileo Αυτη ειναι η δυσκολια στην μεταφραση Οχι μονο να μεταφρασεις σωστα αλλα και να δωσεις στον αλλο να καταλαβει σε τι αναφερεσαι Αν ειμαι Θεσσαλονικη Παρασκευη ελα στον καφε να τα πουμεκαλη συνεχεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Αύγουστος 2, 2006 #39 Κοινοποίηση Αύγουστος 2, 2006 Φιλε 11 το Pro/e για μένα είναι αρκετά ευκολο για την χρήση που κάνω (κυρίως assembly). Oι πιο υψηλου επιπέδου λειτουργίες είναι κάπως στριφνές αλλά εκεί πάς σε πιό εξειδικευμένα προγράμματα (Ansys,Pheonics,Matlab). To Solidworks μου είπε ο κολητός μου, που του πήρε ενα μήνα (σε ώρες) να το μάθει οτι είναι κάτω απο το Pro/e. Αυτο που βλέπω εγώ ειναι οτι υπερέχει του Pro/e μονο σε απλά render. Tα part φαίνονται πιο ζωντανα ενώ του pro/e είναι κάπως πιο ψύχρα. Το inventor δεν το πολυ βλέπω να φτάνει το Pro/e αλλά είναι πολύ καλο και αυτό. Βέβαια το pro/e εχει το μειονέκτημα του ο,τι δεν μπορεί να σώσει σε παλιότερη έκδοση του προγράμματος π.χ. απο wildfire 2 σε wildfire, αλλά τα κάνεις .igs και είσαι οκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.