Jump to content



Βοήθεια με Μεταφραση


kallileo

Recommended Posts

Tο Pocketing ειναι πιο γενικος ορος και γενικα σημαινει την δημιουργια μιας διαμορφωσης ειτε ειναι τρυπα,ειτε τετραγωνο,παραλλλογραμο κτλ

Στα cnc υπαρχουν επιμερους pocketing cycles αναλογα με τι θελεις να κανεις

Lead-In\Out

To συναντας σε κυκλους φινιρισματος και (θα σου το εξηγησω λιγο γενικευμενα) ) οριζει το πως θα αρχισει το finishing toolpath (Leadin ) και πως θα τελειωσει Leaout

Δεν ξερω αν καταλαβα ακριβως τι ρωτας με το 3d και 2D Παντως οτι κι αν εννοεις δεν μπορω να σου απαντησω με λιγες γραμμες γιατι εμπλεκονται πολλοι παραγοντες Παραυτα θα σου πω οτι ολα τα σχεδια για τα μπλοκ τα εχω σχεδιασει και κατεργαστει με ενα προγραμμα cad-cam που εχει δυνατοτητα σχεδιασμου σε 2D και κοπης σε 2,5 αξονες

Ο λογος ηταν οτι εφοσον η γεωμετρια του αντικειμενου μου ηταν απλη (ειχα κινησεις μονο σε Χ,Υ αξονες και βηματισμο στο Ζ για το βαθος κοπης) δεν χρειαζοταν κατι πιο περιπλοκο

Αν τωρα το αντικειμενο μου ηταν πιο συνθετο οπου θα αναγκαζομουνα να εχω ταυτοχρονη κινηση σε 3 (η και περισοτερους) αξονες τοτε το 3D θα ηταν απαραιτητο

ελπιζω να σε καλυψα

Πες μου για ποιους controllers μπορειτε αν βγαλετε κωδικα?

Link to comment
Share on other sites

Για οποιον θες κυριολεκτικα....και μπορεις να φτιαξεις δικο σου αν θες. Και νομιζω οτι και ο κατεσκευαστης του προγραμματος μπορει να σου προσφερει οτι θες. Εσεις τι controller εχετε???

Σε 2D ειναι σχετικα ευκολο να δουλεψεις αλλα σε 4 οι 5 αξονες με κανα περιεργο φρεζαρισμα τα πραγματα γινονται πολυ περιπλοκα.........

Παντως ολοι οσοι φτιαχνουν πορτες, παραθυρα που ασχολουμαστε εμεις συνηθως με 2,5 ή 3 αξονες εχουν μηχανες....αλλα υπαρουν αρκετοι με 5 αξονικες που ομως δεν δουλευουν και τους 5.....

Link to comment
Share on other sites

Τι μπορει να σημαινουν "canned cycle" και "PUNCH/NIBBLE"???

canned cycle πρέπει να είναι διεργασία σε looping.Μάλλον close loop.

PUNCH πρέπει να είναι η διάτριση

Ποτε χρησιμοποιουμε 3D σχεδιο και ποτε με δισδιαστατο;;;;;; Απο καταλαβα η δουλεια μπορει να γινει και με τα δυο.

Εξαρτάται τι φτιάχνεις... Εγώ προτιμώ το 3D και μετα βγάζω 2D όποια όψη χρειάζεται. Π.Χ. Αν είναι κάτι που θα κοπεί απο φύλλο αλουμινίου σε laser τοτε 2D, αν φτίαχνεις πλήμνη αυτοκινήτου από αλουμινένιο μπλόκ σε water-jet τότε 3D ή και 2D(Εξαράται την μηχανή water-jet), αν φτίαχνεις block κινητήρα από κομάτι αλουμινίου σε φρέζα τότε 3D οποσδήποτε. Ολά είναι θέμα κόστους χρόνου ευκολίας και διαθέσιμου υλικού.

mech5107 και eleven το msn μου ειναι kallileo@yahoo.gr οταν εχετε ορεξη να τα πουμε

Σε έκανα add είμαι mech5107@upnet.gr

Link to comment
Share on other sites

Aληθεια το mechanical desktop(το καναμε και στη σχολη) τι διαφορα εχει απο τις αλλες εκδόσεις του autocad;;;; Εγω προσωπικα δε καταλαβα!!!!!!

Το inventor10 πρεπει να ειναι καινουργιο φρουτο σχετικα..

Αληθεια μονο Σχεδια κανεις ή ασχολεισαι και με CAM;;;;

Link to comment
Share on other sites

Aληθεια το mechanical desktop(το καναμε και στη σχολη) τι διαφορα εχει απο τις αλλες εκδόσεις του autocad;;;;

Βασικά κάποια έξτρα όπως βιδες,παξιμαδια,διάφορα υλικά, κ.τ.λ. Εγώ ουσιαστικά χρήση autocad κάνω.

Το inventor10 πρεπει να ειναι καινουργιο φρουτο σχετικα..

Είναι, τώρα πιά, η συνέχεια του mechanical desktop το οποίο δεν βγαίνει πια, αλλά καμμία σχεση. Το inventor είναι παραμετρικό....:D

Αληθεια μονο Σχεδια κανεις ή ασχολεισαι και με CAM;;;;

Βασικά κυρίως σχέδια, αλλά και παραγωγή σε περιορισμένο βαθμό.

Τρέχουμε ένα project στη σχολή το formula student (www.formulastudent.com) και πάνω σ'αυτό γίνονται όλα....

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δουλευεις με διαφορετικο τροπο από το autocad. Ενω στο autocad σχεδιαζεις με ακριβεις διαστάσεις και δεν τις αλλάζεις μετα, οπότε αν κάνεις κάποιο λάθος πάλι από την αρχή το σχέδιο. Στο inventor και το pro engineer :inlove: πρώτα κάνεις το σχέδιο, σχεδών τυχαία και μετά βαζεις τις διαστάσεις που θες τις οποίες τις ξαναλλάζεις όποτε θες. Καταλαβαίνεις τι βολικό που ειναι σε πολυπλοκα σχέδια σε περίπτωση διόρθωσης.....:D.Παραμετρικό ειναι και το solidworks αλλά δεν το έχω δουλέψει και θεωρείται κατώτερο του pro engineer και ειναι στο επίπεδο του inventor.

Εδώ περα ισως βρείς να κατεβάσεις το inventor αν θες, δεν το έχω ψάξει, δεν ξέρω τι παίζει:

www.engineersrule.org

Link to comment
Share on other sites

Nαι το Pro engineer το αγαπαω πολύ. Να φανταστείς μετα απο format το πρωτο που βάζω ειναι το pro/e!!!:D

Eίναι πολύ καλό και αρκετά γρήγορο. Έχει καλο render, είναι εύκολο, μπορεί να κάνει σχεδον τα πάντα(απο απλο 3D σχέδιο, θερμικές-δομικές αναλύσεις, βγάζει μόνο του τα κατασκευαστικά σχέδια σε dwg μαλλίστα κ.α. Στο πανεπιστήμειο έχουμε σχεδιασει 2 αυκοκίνητα σε αυτο και πραγματικά το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Αλλαγές σε ότι χρειαστεί πολυ γρήγορα, ευκολο assembly....

Σταματάω γιατί θα γράφω ως αύριο.:D

Το skew είναι λοξεύω, αλλά υπάρχει σαν skew arch/curve/lines/field.

Tι ακριβώς ψάχνεις?????

Link to comment
Share on other sites

Για δόσε ένα παραδειγμα....

Γιατι κάτι έχω υπ'οψιν...

Κάτι σε επίστρωση πρέπει να είναι...

Και στο msn ειμαι διαθέσιμος. Στείλε αν θες κάτι να ρωτήσεις....(αν είμαι και μέσα βεβαια:D)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι μια κατεργασια τορνου που κοβει απο μπροστα στον αξονα....οχι κατι το ιδιαιτερο κατα την διαμετρο. Τελειωσα την μεταφραση και τωρα κανω τις διορθωσεις που ειναι και δυσκολο κομματι......γιατι εκτος απο μενα καποια κομματια εκαναν και αλλοι και τωρα γινεται μπαχαλο. Ο καθενας οπως ηθελε μετεφραζε. Θα φαμε την ζωη μας.

Link to comment
Share on other sites

Facing.

Κατα την καθομιλουμενην μηχανουργικη " παιρνω προσωπο" κατεργαζομαι δηλ ακριβως αυτο που αναφερες το μπροστινο τμημα ενος αξονα

mech5107

Ολα τα συγχρονα προγραμματα ειναι παραμετρικα και μαλιστα κανουν αυτοματα

ανανεωση της αλλαγης που εχεις κανει τοσο στο Cad οσο και στο Cam

Το Proe που το ειχα δει παλιοτερα αλλα και απο γνωμες αλλων που το δουλευαν

(δεν ξερω για την σημερινη του μορφη) ηταν απο τα πιο στριφνα προγραμματα

Ειχε πολυ μεγαλες δυνατοτητες αλλα η στριφνοτητα του σε απογοητευε

To solidworks το οποιο και παρακολουθω απο το 1999 (εχει δημιουργηθει απο ομαδα προγραμματιστων που εφτιαξα και το Proe ) εχει βελτιωθει σε αφανταστο βαθμο και πιστευω οτι ειναι απο τα καλυτερα που και φιλικοτερα προγραμματα που υπαρχουν σημερα Επισης παρα πολυ καλα ειναι τα unigraphics ,catia ,ideas,cimatron

Επισης για μενα (λογω δουλειας) πολυ σημαντικο ρολο παιζει και το κομματι cam

σε ενα προγραμμα ,σε καποιον αλλο ρολο μπορει να παιζει το assembly ,σε καποιον αλλο κατι αλλο κτλ

kallileo

Αυτη ειναι η δυσκολια στην μεταφραση Οχι μονο να μεταφρασεις σωστα αλλα και να δωσεις στον αλλο να καταλαβει σε τι αναφερεσαι

Αν ειμαι Θεσσαλονικη Παρασκευη ελα στον καφε να τα πουμε

καλη συνεχεια

Link to comment
Share on other sites

Φιλε 11 το Pro/e για μένα είναι αρκετά ευκολο για την χρήση που κάνω (κυρίως assembly).

Oι πιο υψηλου επιπέδου λειτουργίες είναι κάπως στριφνές αλλά εκεί πάς σε πιό εξειδικευμένα προγράμματα (Ansys,Pheonics,Matlab).

To Solidworks μου είπε ο κολητός μου, που του πήρε ενα μήνα (σε ώρες) να το μάθει οτι είναι κάτω απο το Pro/e. Αυτο που βλέπω εγώ ειναι οτι υπερέχει του Pro/e μονο σε απλά render. Tα part φαίνονται πιο ζωντανα ενώ του pro/e είναι κάπως πιο ψύχρα.

Το inventor δεν το πολυ βλέπω να φτάνει το Pro/e αλλά είναι πολύ καλο και αυτό.

Βέβαια το pro/e εχει το μειονέκτημα του ο,τι δεν μπορεί να σώσει σε παλιότερη έκδοση του προγράμματος π.χ. απο wildfire 2 σε wildfire, αλλά τα κάνεις .igs και είσαι οκ.:D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.