n1ck0s Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10, 2006 Επειδή ετοιμάζομαι να πάω ένα χαλασμένο DIM-άκι Twinmos για RMA στο E-Shop το απόγευμα... Η μνήμη είναι αγορασμένη 3/2005 αλλά έχει lifetime warranty. Παίζει να έχω ιστορίες του στυλ "εμείς για τον πρώτο χρόνο είμαστε υπεύθυνοι, μετά μιλάς με Twinmos";Αν πάρω τέτοια απάντηση, τι απαντάω; Με τη φήμη του E-Shop (και όχι μόνο φήμη, με έχουν ταλαιπωρήσει και μένα στο παρελθόν με RMA) έχω αρχίσει ήδη τα γιόγκα και τα ρέικι εν όψη RMA, μπας και καταφέρω και κρατήσω την ψυχραιμία μου... θέλω όμως να είμαι προετοιμασμένος για κάθε @@ρια που θα ακούσω.
antreas9 Ιούλιος 10, 2006 #2 Ιούλιος 10, 2006 οχι,δεν παιζει αυτο,το ιδιο το καταστημα ειναι υπευθυνο για την αντικατασταση της μνημης,μην ψαρωσεις με τιποτα.(τι απαντας? εγω εσας πληρωσα,απο εσας εχω την εγγυηση,απο εσας απαιτω after sales service)! αλλιως ας γραφατε στο site σας, εγγυηση ενα χρονο απο e-shop,kai lifetime apo twinmos....
n1ck0s Ιούλιος 10, 2006 Author #3 Ιούλιος 10, 2006 Μακάρι φίλε μου να ξεμπερδέψω γρήγορα... ο χρόνος θα δείξει
nickthegreek Ιούλιος 10, 2006 #4 Ιούλιος 10, 2006 σε βλέπω να έρχεσαι και να γράφεις το τι τραβήξες και να ακολουθήσουν άλλε 5 σελίδες με παράπονα για το εν λόγω μαγαζί
Wizard! Ιούλιος 10, 2006 #5 Ιούλιος 10, 2006 Αν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, μπορεί να σε παραπέμψει εκεί. Αν όχι, είναι υποχρεωμένοι να στην αλλάξουν οι ίδιοι.
n1ck0s Ιούλιος 10, 2006 Author #6 Ιούλιος 10, 2006 Αρχική απάντηση από nickthegreek σε βλέπω να έρχεσαι και να γράφεις το τι τραβήξες και να ακολουθήσουν άλλε 5 σελίδες με παράπονα για το εν λόγω μαγαζί Αυτό φοβάμαι και εγώ... αλλά μετά τον χθεσινό αγώνα πήρα μερικές ιδέες από τον Zidane για το πως θα τους αντιμετωπίσω.
antreas9 Ιούλιος 10, 2006 #7 Ιούλιος 10, 2006 Wizard!, νομιζω οτι εχεις αδικο. ειναι δικη τους υποχρεωση να το αναλαβουν αυτο! (παραδειγμα αλλο: αγοραζω κινητο nokia,με συνδεση cosmote,απο γερμανο...αν μου χαλασει το κινητο,κ ειναι ΕΝΤΟΣ εγγυησης, ΔΕΝ παω εγω στη νοκια,εγω παω στο γερμανο,εκει που ειμαι πελατης δηλαδη)!
Wizard! Ιούλιος 10, 2006 #8 Ιούλιος 10, 2006 Και ο Γερμανός θα το στείλει στη Nokia... Στην απόδειξη αγοράς, έχει δικαίωμα το κατάστημα να σου αναγράψει, για πόσο καιρό δέχεται εκείνο για επισκευή, πριν σε παραπέμψει στην αντιπροσωπεία. Δηλαδή άμα πάρεις κουζίνα από τον Κωτσόβολο, θα την πας εκεί για επισκευή...? Η θα έρθει τεχνικός της αντιπροσωπίας σπίτι? Όχι όπου μας συμφαίρει...
totally_wired Ιούλιος 10, 2006 #9 Ιούλιος 10, 2006 wizard άτυχο το παράδειγμα σου... Τα Nokia ο γερμανός τα φέρνει μόνος του
schumifer Ιούλιος 10, 2006 #10 Ιούλιος 10, 2006 Για τέτοια αντικείμενα μην αγχώνεστε , το ησοπ έχει παλέττες
mariosalice Ιούλιος 10, 2006 #11 Ιούλιος 10, 2006 Νομίζω οτι στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να σε χρεώσουν για τα μεταφορικά μετά τον πρώτο χρόνο και να περιμένεις χωρίς μνήμη για κανένα μήνα ή δύο ανάλογα με το πότε περιμένουν την επόμενη παραγγελία.
panos2k Ιούλιος 10, 2006 #12 Ιούλιος 10, 2006 Αρχική απάντηση από totally_wired wizard άτυχο το παράδειγμα σου... Τα Nokia ο γερμανός τα φέρνει μόνος του Καλά πήγαινε το κινητό στον Γερμανό να το κατσαβιδιάσει!!! Το παράδειγμα είναι άστοχο γιατι ούτε η Νόκια δεν είναι twinmos (και εμένα μου χάλασε σήμερα μία ) ) ούτε ο γερμανός είναι e-shop (ο γερμανός είναι μαγαζί κατα τα άλλα το service άστο) Ότι και να γίνει κάποιος θα στην αλλάξει την μνήμη
aGka8lz Ιούλιος 11, 2006 #13 Ιούλιος 11, 2006 Αρχική απάντηση από panos2k Καλά πήγαινε το κινητό στον Γερμανό να το κατσαβιδιάσει!!! πο καλα και νομιζα οτι μονο στο γερμανο εδω στα Χανια ειναι ετσι οι ππ@π@ρ3$ εν καιρο τ68ι ειχα παει ενα και μου το εκανε αστα να πανε απο τοτε δεν ξαναπατησατωρα στο θεμα μας δεν θα εχεις σιγουρα καποιο προβλημα με το ρμα απλα βαλτην και σε ενα δευτερο μηχανημα να σιγουρευτεις γιατι αλλιως σου τρώνε 5ευρά
antreas9 Ιούλιος 11, 2006 #14 Ιούλιος 11, 2006 ανεφερα το γερμανο,γιατι οταν πηγα το κινητο μου (nec,εντος εγγυησης) στον κοσμοτε,μου ζητησαν χρηματα (παροτι ηταν αγορασμενο απο εκεινο το καταστημα).το πηγα στο γερμανο,μαζι με την εγγυηση,και δεν πληρωσα δραχμη (ή μαλλον...ευρω)!γενικοτερα,μονο στο πλαισιο μου εχει τυχει να πληρωσω,παλιοτερα,που δεν ηξερα τι απο ολα ειχε χαλασει στον υπολογιστη μου,κ τον πηγα ολο,κ μου χρεωσαν τεχνικο ελεγχο,γιατι ημουν εντος της τριετους εγγυησης,αλλα εκτος της μονοετους που δινουν για τεχνικο ελεγχο....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.