_K_Marios_ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5, 2006 Ξερει κανένας κανενα απο e-shop απο εξωτερικό που να στελνει σε Ελλάδα με αντικαταβολή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούλιος 5, 2006 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 5, 2006 Κανενα δεν το κανει ! Ουτε courier δεν το αναλαμβανουν ! (Τουλαχιστον οσες ξερω...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_K_Marios_ Ιούλιος 5, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 5, 2006 Οκ ευχαριστω αν ξερει καποιος κατι διαφορετικο ας πεί παντοσ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
frap Ιούλιος 6, 2006 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2006 Δεν φταίνε μόνο τα eshops. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία δεν έχουν αντίστοιχες συμβάσεις με τα ξένα.Με courier ίσως βρεις κάποιο αν είναι για Ευρώπη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιούλιος 6, 2006 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2006 Κανένα του εξωτερικού για πολλούς λόγους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούλιος 6, 2006 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2006 αυτό κάνει συμφωνα με μαρτυρίες άλλων αλλα δεν ξερω απο μεταφορικα . Νομιζω κανα 30ρι +- . Link to comment Share on other sites More sharing options...
frap Ιούλιος 6, 2006 #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από tristeno [Σήμερα, στις 12:59] Κανένα του εξωτερικού για πολλούς λόγους. Μην είσαι απόλυτος...Είχα ζητήσει COD από τον www.powercolor.de όταν ακόμη είχε κάρτες ATI, ο οποίος έστελνε πανευρωπαϊκά έτσι.... τότε δεν ήξερα ότι δεν γίνεται στα ΕΛΤΑ αντικαταβολή από εξωτερικό και τα καϊνάρια στα Γερμανικά ταχυδρομεία δεν του είπαν τίποτε κι αυτουνού.Το πακέτο έφτασε κανονικά εδώ, με ένδειξη αντικατακαβολής, οι υπάλληλοι στο ταχυδρομείο μου έστειλαν ειδοποίηση να περάσω και μου εξήγησαν την κατάσταση. Η λύση ήταν να επικοινωνήσω με τον πωλητή, να τον πληρώσω διαφορετικά, αυτός μετά να πάει στα Γερμανικά ταχυδρομεία και να ζητήσει από εκεί να αποδευσμευτεί το πακέτο από την αντικαταβολή ώστε να το παραλάβω... Δυστυχώς, για λόγους που δεν μου εξήγησε δεν δέχτηκε, μου ζήτησε συγνώμη γιατί το λάθος είχε γίνει εξαρχής από τη μεριά του και μου πρότεινε να παταγγείλω ξανά μία και να μου τη στείλει κανονικά...Αλλά είχα ήδη χαλαστεί κι εγώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.