ea6gka Ιούλιος 6, 2006 #21 Ιούλιος 6, 2006 δεν υπηρχε περιπτωση να δεχτω μια μεταχειρισμενη καρτα ως αντικατασταση. ΑΝ ειναι να μου δωσουνε μεταχειρο να μου επιστρεψουνε και χρηματα , και δε με νοιαζει αν η αγορα ηλεκτρονικων ειναι ετσι , εξαλλου αυτοι την διαμορφωσαν ετσι οπως ειναι ας κοψουνε το λαιμο τους.
aggelopas Ιούλιος 6, 2006 #22 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από schumifer [Σήμερα, στις 00:53] Πολύ φοβάμαι ότι αν έχουν να σου δώσουν ίδια μπορούν να το πράξουν. Μην ξεχνάς όμως ότι αυτό δεν αναιρεί την ΕΚ ΝΕΟΥ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ. Όσο εγγύηση έχει καινούρια τόσο έχει starting the day you got the new -old- card. Δεν νομιζω οτι το τηρει καποιος αυτο...
def Ιούλιος 6, 2006 #23 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από Chosen Όλες οι εταιρίες παγκοσμίως αντικαθιστούν το hardware με refurbished ή repaired κομμάτια. Ελάχιστες στέλνουν ολοκαίνουρια πράγματα και σε ελάχιστες περιπτώσεις (όταν πχ το προϊόν είναι φρέσκο στην αγορά και δεν έχουν μεταχειρισμένο/επισκευασμένο για να το αντικαταστήσουν) συγνωμη Πετρο,αλλα η KOMPLETT μετα απο 1.5 χρονο που ειχα τις μνημες,μου εδωσε τις επιλογες1)να μου δωσει πισω τα χρηματα οσο στοιχισαν οταν τις πηρα2) να παρω οτι αλλο θελω σαν πιστοτικο,και μιλαμε καινουρια οχι μεταχειρησμενα,και παραγγειλα την Mobo
Georgesod Ιούλιος 6, 2006 #24 Ιούλιος 6, 2006 Έχει κανένας το link για το τι λέει ο νόμος για ηλεκτρονικά είδη;
nec Ιούλιος 6, 2006 #25 Ιούλιος 6, 2006 Καλα ολα αυτα... Ενα dust free να το φυσηξουν λιγο την καρτα δεν εχει ολοκληρο service?!?! Προσωπικα το να παραδωσεις κατι σε αυτη την αθλια κατασταση το θεωρω ασεβεια προς τον πελατη... τελος...Καποτε που δουλευα σε service μεχρι και καθαρισμο τα μηχανηματα με αφρους καναμε πριν τα παραδωσουμε...
qwerty Ιούλιος 6, 2006 #26 Ιούλιος 6, 2006 Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου θέλω απλά να κάνω μια παρατήρηση . Όλοι μιλάτε για τις υποχρεώσεις που έχουν τα καταστήματα αλλά κανείς δεν μιλάει για τις υποχρεώσεις που έχουν οι αγοραστές. Τι εννοώ . Στις περισσότερες περιπτώσεις ειδών πληροφορικής αλλά και ηλεκτρονικών οι όροι εγγύησης που περιλαμβάνουν τα προϊόντα αναφέρουν ότι η εγκατάσταση πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό αλλά και να ακολουθούνται κάποιοι κανόνες ασφάλειας όπως αποφύγει π.χ στατικού ηλεκτρισμού . Τώρα πέστε μου ποίοι από μας με την έννοια του νόμου που επικαλούμαστε είμαστε ειδικευμένο προσωπικό οι πόσοι από μας ακολουθούμε κατά γράμμα τους κανόνες ασφαλείας. Επίσης γιατί δεν αναφέρουμε ότι πολλά άτομα έχουν βρει την εύκολη λύση της αναβάθμισης του υπολογιστή τους κάθε χρόνο σχεδόν απλά βγάζοντας εκτός το υλικό που έχουν και απαιτούν απτήν εγγύηση να τεθεί σε άμεση ισχύ και να τους αντικαταστήσουν τα χαλασμένα εξαρτήματα με καινούργια η απαιτούν πιστωτικό για κάτι το οποίο η ίδιοι χαλάσανε . Σίγουρα δεν είναι όλες οι περιπτώσεις το ίδιο αλλά από τη στιγμή που κανένα κατάστημα δεν μπορεί να ελέγξει αν το πρόβλημα παρουσιατικε λόγο ελαττωματικού προϊόντος η από λάθος χρήση του πελάτη είναι λογικό να το στείλει στον αντιπρόσωπο η στην τελική στον κατασκευαστή για να αποφανθεί , έτσι δυστυχώς την πληρώνουνε και καταναλωτές οι οποίοι πραγματικά αντιμετωπίζουν πρόβλημα ελαττωματικού υλικού . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
mariosalice Ιούλιος 6, 2006 #27 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από jpavly [Σήμερα, στις 09:34] Το αν η κάρτα που σου έδωσαν είναι μεταχειρισμένη ή επισκευασμένη, θα το μάθεις μόνο εάν τους αναγκάσεις να σου δείξουν όλα τα παραστατικά κινήσεών της. Πιθανόν να χρειαστείς ίσως και δικηγόρο για κάτι τέτοιο, και κάποιον φυσικά που να γνωρίζει τα παραστατικά. Ίσως να είναι μόνο η ψύκτρα μεταχειρισμένη και η κάρτα επισκευασμένη, κανείς δεν ξέρει. Αξίζει τόσο κόπο αυτή η κάρτα? Ποιος τα λέει αυτά φίλε μου? Μια εταιρεία μπορεί ανετότατα να διαθέτει, να αγοράζει και να πουλάει μεταχειρισμένα.Με την παύση των flames τι γίνεται? Δεν είδα το eShop να παίρνει θέση εδώ. Όσοι γνωρίζουν 5 πράγματα παραπάνω επειδή είναι δουλειά τους, καλά κάνουν και τα καταθέτουν. Δεν είδα να υπάρχει κανένα συμφέρον, προς τι η επίθεση? Όποιος γνωρίζει κάτι να το καταθέσει φυσικά.Αλλά όταν αυτός που δήθεν γνωρίζει τυχαίνει να έχει και κατάστημα και δίνει λάθος πληροφορίες εις βάρος των καταναλωτών, ε αυτό είναι παραπληροφόρηση.Δεν λέω οτι είναι εσκεμμένη, αλλά δεν το αποκλείω από την άλλη.Θα δεχόμουν κάθε πληροφορία αν συνοδευόταν από ήπιους τόνους και από κάποια ίσως ....Εδώ όμως είδα χλευασμό και ειρωνεία.Ε όχι.Όσο για το θέμα των μεταχειρισμένων, ε φυσικά και γνωρίζω οτι είναι νόμιμη η πώληση τους. Επίσης ξέρω οτι υπάρχουν καταστήματα που πωλούν μεταχειρισμένα προιόντα αποκλειστικά (εκεί πίσω από τη Στουρνάρη).Κανείς δεν είπε οτι είναι παράνομα αυτά.Μάλλον δεν είδες το σκεπτικό μου στο σύνολο και στάθηκες σε μια ξεκομμένη έκφραση.Αν θέλεις το εξηγώ με περισσότερα λόγια.Παράνομο είναι να πωλούνται μεταχειρισμένα προιόντα όπου δεν υπάρχουν παραστατικά αγοράς ή να πωλούνται μεταχειρισμένα ως καινούργια ή να δίνονται μεταχειρισμένα ως RMA σε προιόντα που η εταιρία κατασκευής προβλέπει να δίνονται καινούργια ή ανακατασκευασμένα (ανάλογα με την πολιτική και τη σαφή δήλωση κάθε εταιρίας).Η προτροπή μου είχε αποδέκτες όλους όσους έχουν συμφέροντα στη διακίνηση ειδών υπολογιστών.Σκοπός μου δεν ήταν να αρχίσω κάποιο flame, ούτε να θίξω κάποιο πρόσωπο ειδικά.Ο λόγος είναι οτι τα ποστ που με ενόχλησαν τα έγραψαν άτομα που σέβομαι τη γνώμη τους, τόσο γιατί τα έχω γνωρίσει προσωπικά, όσο και γιατί ποτέ στο παρελθόν δεν είδα κάποιο περίεργο δικό τους ποστ. Το αντίθετο μάλιστα. Προσέφεραν ουσιαστική βοήθεια εδώ στο TheLab.Αναρωτιέμαι όμως τι συμβαίνει τον τελευταίο καιρό, γιατί διακρίνω κάποια ένταση γενικά.Αν παρόλα αυτά θίγεται κάποιος προσωπικά δεν έχω αντίρρηση να ανασκευάσω αυτά που έγραψα αν ακούγονται σκληρά στα αυτιά σας. Επαναλαμβάνω οτι τίποτα δεν έγραψα με πρόθεση να θίξω ή να μειώσω κάποιον.
hipro5 Ιούλιος 6, 2006 #28 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 08:19] Δεν σταματάτε λέω εγώ την παραπληροφόρηση, ιδίως όσοι έχετε εταιρία και πουλάτε hardware (ονόματα δε λέμε).Σε προηγούμενα ποστ λέγατε οτι η εγγύηση δεν ανανεώνεται, τώρα τι έγινε το κατάπιατε? 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.htm#2
mariosalice Ιούλιος 6, 2006 #29 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από qwerty [Σήμερα, στις 20:12] Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου θέλω απλά να κάνω μια παρατήρηση . Όλοι μιλάτε για τις υποχρεώσεις που έχουν τα καταστήματα αλλά κανείς δεν μιλάει για τις υποχρεώσεις που έχουν οι αγοραστές. Τι εννοώ . Στις περισσότερες περιπτώσεις ειδών πληροφορικής αλλά και ηλεκτρονικών οι όροι εγγύησης που περιλαμβάνουν τα προϊόντα αναφέρουν ότι η εγκατάσταση πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό αλλά και να ακολουθούνται κάποιοι κανόνες ασφάλειας όπως αποφύγει π.χ στατικού ηλεκτρισμού . Τώρα πέστε μου ποίοι από μας με την έννοια του νόμου που επικαλούμαστε είμαστε ειδικευμένο προσωπικό οι πόσοι από μας ακολουθούμε κατά γράμμα τους κανόνες ασφαλείας. Επίσης γιατί δεν αναφέρουμε ότι πολλά άτομα έχουν βρει την εύκολη λύση της αναβάθμισης του υπολογιστή τους κάθε χρόνο σχεδόν απλά βγάζοντας εκτός το υλικό που έχουν και απαιτούν απτήν εγγύηση να τεθεί σε άμεση ισχύ και να τους αντικαταστήσουν τα χαλασμένα εξαρτήματα με καινούργια η απαιτούν πιστωτικό για κάτι το οποίο η ίδιοι χαλάσανε . Σίγουρα δεν είναι όλες οι περιπτώσεις το ίδιο αλλά από τη στιγμή που κανένα κατάστημα δεν μπορεί να ελέγξει αν το πρόβλημα παρουσιατικε λόγο ελαττωματικού προϊόντος η από λάθος χρήση του πελάτη είναι λογικό να το στείλει στον αντιπρόσωπο η στην τελική στον κατασκευαστή για να αποφανθεί , έτσι δυστυχώς την πληρώνουνε και καταναλωτές οι οποίοι πραγματικά αντιμετωπίζουν πρόβλημα ελαττωματικού υλικού . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Αν δεν θέλει ένας κατασκευαστής να προσφέρει τα προιόντα του και να τα εγκαθιστά ο κόσμος, δεν τα δίνει στα μαγαζιά προς πώληση. Έτσι απλά.Όσο για το θέμα της εσκεμμένης φθοράς, δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, μια και χρειάζονται ειδικές γνώσεις, που ελάχιστοι ίσως διαθέτουν και ακόμα λιγότεροι είναι τόσο ποταποί απατεωνίσκοι ώστε να το υλοποιήσουν.Πάντως οι ίδιες οι εταιρίες που κατασκευάζουν τα προιόντα δεν ασχολούνται με τέτοια θέματα. Ουσιαστικά δεν υφίσταται πρόβλημα.Το RMA μπορεί ο πελάτης να το διεκδικήσει από την εταιρία κατασκευής κατ' ευθείαν αν θέλει αλλά το κόστος των μεταφορικών τον βαρύνει.Συνήθως όμως και λόγω της Ελληνικής νομοθεσίας, τα καλά καταστήματα αναλαμβάνουν τα ίδια την αντικατάσταση είτε άμεσα ή μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (νομίζω οτι ο νόμος προβλέπει ένα μήνα).Αν τώρα ένα κατάστημα δεν εφαρμόζει το νόμο με γεια του με χαρά του.Γι αυτό υπάρχουν τα forum.Μια καταγγελία δεν μου λέει προσωπικά τίποτα, αλλά όταν αυξάνει ο αριθμός των παραπόνων για ένα κατάστημα, ε τότε καλό είναι να ασχοληθούμε να δούμε τι συμβαίνει.
mariosalice Ιούλιος 6, 2006 #30 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από hipro5 [Σήμερα, στις 20:48] 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.htm#2 Συμφωνώ απόλυτα.Αυτά έγραφα πριν από κάποιους μήνες (αν θέλεις μπορώ να βρω τα σχετικά ποστ) και πέσαν όλοι να λένε όχι αυτό δεν ισχύει, είναι παράλογο και δεν εφαρμόζεται από κανένα.Αυτός είναι και ο λόγος που μίλησα για παραπληροφόρηση από ορισμένα άτομα.
apostglen46 Ιούλιος 6, 2006 #31 Ιούλιος 6, 2006 Απο την στιγμη που η καρτα :1)ειναι ιδιων (ή καλυτερων) δυνατοτητων με την προηγουμενη2)δουλευει αψογακαι ανανεωθηκε η εγγυηση..............Για λιγη σκονη στο fan συζηταμε????????
mariosalice Ιούλιος 6, 2006 #32 Ιούλιος 6, 2006 Δεν μιλάμε για λίγη σκόνη.Η ερώτηση ήταν ποια είναι τα δικαιώματα των καταναλωτών.Πρακτικά συμφωνώ οτι δεν είναι τόσο σημαντικό το γεγονός της σκόνης αλλά ενδεικτικό νοοτροπίας (και από τις δύο πλευρές).
tristeno1416003162 Ιούλιος 6, 2006 #33 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 21:20] Συμφωνώ απόλυτα.Αυτά έγραφα πριν από κάποιους μήνες (αν θέλεις μπορώ να βρω τα σχετικά ποστ) και πέσαν όλοι να λένε όχι αυτό δεν ισχύει, είναι παράλογο και δεν εφαρμόζεται από κανένα.Αυτός είναι και ο λόγος που μίλησα για παραπληροφόρηση από ορισμένα άτομα. Αν διαβάσετε προσεκτικά την εγγύηση θα δείτε ότι το παραπάνω δεν ισχύει. Η εγγύηση σχεδόν σε όλα τα ηλεκτρικά είδη είναι περιορισμένη (Limited) και έχει ουσιαστικά την μορφή παροχής υπηρεσίας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Είτε μια κάρτα σου χαλάσει είτε χίλιες η εγγύηση ΠΑΥΕΙ να ισχύει μετά το πέρας του διαστήματος από την ΑΡΧΙΚΗ αγορά.
schumifer Ιούλιος 6, 2006 #34 Ιούλιος 6, 2006 Τώρα , θες να σου ξαναγράψω το λινκ της ελληνικής νομοθεσίας ή θα το κοιτάξεις μόνος σου.?? Αφού εσύ τη διάβασες προσεκτικά δώσε μας σε παρακαλώ την παράγραφο που αναιρεί την ισχύ της ελληνικής νομοθεσίας που αναφέρθηκε παραπάνω. Αυτά τα κολπάκια πιάνουν στο 90% των καταναλωτών που δεν έχει περάσει μία βόλτα από το νετ, δεν έχει νομικές γνώσεις και δεν ενδιαφέρεται να το ψάξει. Και μην ξεχνάς ότι αρμόδια για τη διευθέτηση οιασδήποτε διαφοράς μεταξύ πωλητή και καταναλωτή είναι η ελληνική δικαιοσύνη. Χμμμ , με βάση ποιο δίκαιο λες να βγάλει απόφαση η ελληνική δικαιοσύνη.Μάριε, παρόλα τα παραπάνω που συμφωνώ , δεν μπορώ να ξέρω γιατί έχεις συνολικά κακή άποψη για το σέρβις του Πλαισίου.Έχω φάει το eshop με το κουταλάκι και έχω μείνει μήνες χωρίς πισί. Μόνο βίδες και καλώδια πλέον από εκεί. ’ντε και καμιά λάμπα cold cathode, αν και σε αυτά το έπιασε το Πλαίσιο
ergotelis Ιούλιος 6, 2006 #35 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από schumiferΜάριε, παρόλα τα παραπάνω που συμφωνώ , δεν μπορώ να ξέρω γιατί έχεις συνολικά κακή άποψη για το σέρβις του Πλαισίου.Έχω φάει το eshop με το κουταλάκι και έχω μείνει μήνες χωρίς πισί. Μόνο βίδες και καλώδια πλέον από εκεί. ’ντε και καμιά λάμπα cold cathode, αν και σε αυτά το έπιασε το Πλαίσιο Όντως παίδες αν θεωρείται κακό το σέρβις του πλαισιού,τότε του eshop είναι.... να μη πω καλύτερα.Εγώ πάντως μόνο καλά λόγια μπορώ να πω για το πλαίσιο.Για το eshop μόνο κακά.Για τα σέρβις μιλάμε πάντα...
frantic Ιούλιος 7, 2006 #36 Ιούλιος 7, 2006 Φίλε tristeno αυτά που έγραψες στο ποστ σου μου φαίνεται λογικό να ισχύουν σε περιπτώσεις EΠΙΣΚΕΥΗΣ ανταλλακτικού ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ κυρίως συσκευής: η εγγύηση σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ανανεώνεται εκ νέου για το επισκευασμένο ψυγείο ή οθόνη ή τηλεόραση μετά την επισκευή ενός ανταλλακτικού της συσκευής. Αντίστοιχα ΚΑΙ στα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ μου φαίνεται λογικό αν σου επισκευάσουν τη mobo σου (πχ αλλαγή CMOS) να μην ισχύει εκ νέου η εγγύηση για 1 ή τρία χρόνια. ΑΛΛΑ όταν γίνεται αντικατάσταση, είναι υποχρεωμένοι να σου δίνουν παραστατικό και η εγγύηση ισχύει ΕΚ ΝΕΟΥ για το νέο προϊόν. Τουλάχιστον στη χώρα μας έτσι ήταν πάντα. Μη λέμε ότι θέλουμε... Και ναι, αν σου χαλάσουν και χίλιες κάρτες, αν γίνει αντικατάσταση η χιλιοστή κάρτα καλύπτεται από full εγγύηση. Μου φαίνεται ότι ξαφνικά από φορουμ χρηστών γίναμε φόρουμ μαγαζατόρων! Φιλικά, Μάνος PS: Όσο για το service του πλαισίου, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες! Μου έχει τύχει σκηνικό όπου καινούριο εξάρτημα δεν δούλευε λόγω άλλου δικού μου εξαρτήματος, και παρόλα αυτά έγινε αντικατάσταση. Η λογική απλή: Εφόσον υπάρχει αντίστοιχο προϊόν που δουλεύει στο μηχάνημά μου, αυτό που αγόρασα θεωρείται από εμένα ελαττωματικό. Θα μπορούσαν να μου πουν "φιλαράκο φταίει το μηχάνημά σου, τράβα και μπιπ".
mariosalice Ιούλιος 7, 2006 #37 Ιούλιος 7, 2006 Αρχική απάντηση από schumifer [Χθες, στις 23:29] ....Μάριε, παρόλα τα παραπάνω που συμφωνώ , δεν μπορώ να ξέρω γιατί έχεις συνολικά κακή άποψη για το σέρβις του Πλαισίου.Έχω φάει το eshop με το κουταλάκι και έχω μείνει μήνες χωρίς πισί. Μόνο βίδες και καλώδια πλέον από εκεί. ’ντε και καμιά λάμπα cold cathode, αν και σε αυτά το έπιασε το Πλαίσιο Μα το αντίθετο πιστεύω. Πού το είδες ποτέ να γράψω οτι είναι κακό το service του Πλαισίου?
tristeno1416003162 Ιούλιος 7, 2006 #38 Ιούλιος 7, 2006 Αρχική απάντηση από schumifer [Χθες, στις 23:29] Τώρα , θες να σου ξαναγράψω το λινκ της ελληνικής νομοθεσίας ή θα το κοιτάξεις μόνος σου.?? Αφού εσύ τη διάβασες προσεκτικά δώσε μας σε παρακαλώ την παράγραφο που αναιρεί την ισχύ της ελληνικής νομοθεσίας που αναφέρθηκε παραπάνω. Αυτά τα κολπάκια πιάνουν στο 90% των καταναλωτών που δεν έχει περάσει μία βόλτα από το νετ, δεν έχει νομικές γνώσεις και δεν ενδιαφέρεται να το ψάξει. Και μην ξεχνάς ότι αρμόδια για τη διευθέτηση οιασδήποτε διαφοράς μεταξύ πωλητή και καταναλωτή είναι η ελληνική δικαιοσύνη. Χμμμ , με βάση ποιο δίκαιο λες να βγάλει απόφαση η ελληνική δικαιοσύνη.Μάριε, παρόλα τα παραπάνω που συμφωνώ , δεν μπορώ να ξέρω γιατί έχεις συνολικά κακή άποψη για το σέρβις του Πλαισίου.Έχω φάει το eshop με το κουταλάκι και έχω μείνει μήνες χωρίς πισί. Μόνο βίδες και καλώδια πλέον από εκεί. ’ντε και καμιά λάμπα cold cathode, αν και σε αυτά το έπιασε το Πλαίσιο http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=25651&perpage=20&highlight=limited&pagenumber=3Και συγνώμη αν νομίζεις ότι η Ελληνική δικαιοσύνη είναι υπεράνω της Κοινοτικής.
mariosalice Ιούλιος 7, 2006 #39 Ιούλιος 7, 2006 Αρχική απάντηση από tristeno [Σήμερα, στις 09:38] http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=25651&perpage=20&highlight=limited&pagenumber=3Και συγνώμη αν νομίζεις ότι η Ελληνική δικαιοσύνη είναι υπεράνω της Κοινοτικής. Το κείμενο που έβαλες δεν είναι τμήμα κάποιας κοινοτικής νομοθεσίας αλλά ένα τμήμα από το Limited Warranty που δίνει μια εταιρία ΧΧΧ για ένα συγκεκριμένο προιόν σε μια συγκεκριμένη χώρα και δεν είναι υπεράνω του νόμου.Αν για παράδειγμα κλείσει το κατάστημα από όπου αγοράσαμε ένα προιόν, μπορούμε να απευθυνθούμε στην εταιρία.’λλα προιόντα έχουν life time warranty.Αν έχεις κάποιο κείμενο από την κοινοτική νομοθεσία που να έρχεται σε αντίθεση με την Ελληνική δώσε μας το.ΧΧΧ One (1) Year Limited Warranty U.S., Canada, Latin America and the Caribbean WARRANTY COVERAGE ΧΧΧ's warranty obligations are limited to the terms set forth below: ΧΧΧ Computer, Inc. ("ΧΧΧ") warrants this hardware product against defects in materials and workmanship for a period of ONE (1) YEAR from the date of original retail purchase. If a defect exists, at its option ΧΧΧ will (1) repair the product at no charge, using new or refurbished replacement parts, (2) exchange the product with a product that is new or which has been manufactured from new or serviceable used parts and is at least functionally equivalent to the original product, or (3) refund the purchase price of the product. A replacement product/part assumes the remaining warranty of the original product or ninety (90) days from the date of replacement or repair, whichever provides longer coverage for you. When a product or part is exchanged, any replacement item becomes your property and the replaced item becomes Apple's property. When a refund is given, your product becomes Apple's property.................................................................Some states and provinces do not allow the exclusion or limitation of incidental or consequential damages or exclusions or limitations on the duration of implied warranties or conditions, so the above limitations or exclusions may not apply to you. This warranty gives you specific legal rights, and you may also have other rights that vary by state or province.Δεν είναι η εγγύηση περιορισμένη αλλά η ευθύνη. Δηλαδή δεν αναγνωρίζονται διαφυγόντα κέρδη από την κακή λειτουργία του προιόντος.Δείτε και μια Ελληνική ιστοσελίδα που έχει τους όρους εγγύησης περιορισμένης ευθύνης.http://www.infolex.gr/support_guarantee.asp
schumifer Ιούλιος 7, 2006 #40 Ιούλιος 7, 2006 Η ύπαρξη νόμων που προστατεύουν τον καταναλωτή είναι αποτέλεσμα της εναρμόνισης της ελληνικής νομοθεσίας με την ευρωπαϊκή"...Γενικοί όροι συναλλαγών που έχουν ως αποτέλεσμα την διατάραξη της ισορροπίας των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή απαγορεύονται και είναι ΑΚΥΡΟΙ.""...Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.""...Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι [bold]διατάξεις του ελληνικού δικαίου[/bold] που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή."Mάριε σόρυ τότε παρεξήγηση
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.