Jump to content



Αντικατασταση καμμενης καρτας γραφικων με μεταχειρισμενη


firefox

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

γεια σας. όπως λέει και ο τίτλος παρέδωσα στο eshop μια κάρτα γραφικών η οποια απεβιωσε.την στείλανε στην αντιπροσωπεία η οποια από ότι κατάλαβα είναι η INFO QUEST και παρέλαβα την καινούρια. Η κάρτα είναι ακριβώς το ίδιο μοντέλο με αυτή που κάηκε αλλα είναι σαφώς μεταχειρισμένη. προφανώς δούλευε σε άλλο μηχάνημα μιας και ήταν σκονισμένη και το fan της είχε πολύ σκόνη και βρωμιά μέσα.

Και ρωτάω τώρα: έχουν το δικαίωμα να μου δώσουν μεταχειρισμένη κάρτα? η έπρεπε να μου δώσουν ένα αντάξιο σημερινό μοντελο η να μου κόψουν πιστωτικό?

αν παραπονεθω -αν έχω δίκιο- που απευθύνομαι eshop η αντιπροσωπεία?

επίσης κάποιο link αν υπάρχει με τα δικαιώματα/υποχρέωσεις τους και δικαιώματα/υποχρέωσεις μου αν γνωρίζει κανένας θα βοηθούσε πολύ.

ευχαριστω.

  • Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Προφανώς και δεν έχεις δικαίωμα να ζητήσεις καινούργια ή πιστωτικό.

Γιατί, αυτή που έδωσες καινούργια ήταν;

Αρχική απάντηση από spc

Προφανώς και δεν έχεις δικαίωμα να ζητήσεις καινούργια ή πιστωτικό.

Γιατί, αυτή που έδωσες καινούργια ήταν;

Έστω την ίδια σε καινούργια?Έτσι δεν έπρεπε?Γιατί την ίδια σε μεταχειρισμένη,και πολύ μάλιστα μου φαίνεται κοροϊδία.

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 18:33]

Προφανώς και δεν έχεις δικαίωμα να ζητήσεις καινούργια ή πιστωτικό.

Γιατί, αυτή που έδωσες καινούργια ήταν;

από την στιγμή που αγοράζεις ένα προϊόν και το χρησιμοποιείς και παθαίνει κάτι είναι ποτε δυνατό να το παράδοσεις....καινούριο? τι πάει να πει άλλωστε καινούριο ο καθένας δίνη δικό του ορισμό. τέσπα δεν προτίθεμαι να έρθω σε αντιπαράθεση εδώ μέσα με κανένα, απλά προσπαθώ να καταλάβω τα δικαιώματα όσο και τις υποχρέωσεις μου.

Αρχική απάντηση από ergotelis

Έστω την ίδια σε καινούργια?Έτσι δεν έπρεπε?Γιατί την ίδια σε μεταχειρισμένη,και πολύ μάλιστα μου φαίνεται κοροϊδία.

Κοροϊδία.Υποθέτω 2 καινούργιες θα ήταν πιο λογικό, ε;

Αρχική απάντηση από firefox

από την στιγμή που αγοράζεις ένα προϊόν και το χρησιμοποιείς και παθαίνει κάτι είναι ποτε δυνατό να το παράδοσεις....καινούριο? τι πάει να πει άλλωστε καινούριο ο καθένας δίνη δικό του ορισμό. τέσπα δεν προτίθεμαι να έρθω σε αντιπαράθεση εδώ μέσα με κανένα, απλά προσπαθώ να καταλάβω τα δικαιώματα όσο και τις υποχρέωσεις μου.

Βρε παιδιά ας είμαστε λογικοί και ας μην συγχέουμε το τι θα θέλαμε να ισχύει με την πραγματικότητα.

Επί του προκειμένου:

Τι πιο απλό και λογικό από το αν χαλάσει κάτι να σου επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί με ένα ίδιο που να δουλεύει (μία μορφή επισκευής και αυτό) ;

;)

Όλες οι εταιρίες παγκοσμίως αντικαθιστούν το hardware με refurbished ή repaired κομμάτια. Ελάχιστες στέλνουν ολοκαίνουρια πράγματα και σε ελάχιστες περιπτώσεις (όταν πχ το προϊόν είναι φρέσκο στην αγορά και δεν έχουν μεταχειρισμένο/επισκευασμένο για να το αντικαταστήσουν)

Αρχική απάντηση από spc

Κοροϊδία.Υποθέτω 2 καινούργιες θα ήταν πιο λογικό, ε;

;)

Wait γιατί το χόντρυνες λίγο χωρίς λόγο. Είπα είναι κοροϊδία αν είναι να σου δώσουνε άλλη κάρτα πολύ μεταχειρισμένη. Εσύ μπορεί να μην την είχες χρησιμοποιήσει όσο αυτήν που πήρες,η κάρτα που έδωσες μπορεί να ήτανε σε καλή κατάσταση και να πήρες μια άλλη λειτουργική μεν αλλά σε χειρότερη και με πολλές περισσότερες ώρες εργασίας.Είναι σωστό αυτό? α

Αν ήτανε να γίνει επισκευή να γινότανε στη κάρτα που πήγα, αλλιώς μια ελαφρώς μεταχειρισμένη είναι κάτι πιο σωστό από μια ολοσκόνιστη και που φαίνεται ότι λειτουργούσε πολλές ώρες!

οσο εχει εγγυηση και το προιον που σου δινουν δουλευει ειναι καλυμενοι....ασχέτως πόση σκόνη εχει πανω).Μιλαμε για το ιδιο το προιον εε!Οχι πηγα μια 7900GT και μου εδωσαν 7800GT ..

Αν το προιον δεν σου αρεσει ειναι αλλο θεμα...

Αυτη την αποψη εχω τουλαχιστον...(δεν ξερω αν ειναι σωστη ή οχι)

Το να την καθαρισουν λιγο απο τις σκονες δεν εχει να κανει με το ποσες ωρες περασε σε αλλο pc...-δεν θα το καταλαβεις δλδ

Αρχική απάντηση από ergotelis

Wait γιατί το χόντρυνες λίγο χωρίς λόγο.

Βρε συ, δεν χόντρυνα τίποτα.

Απλώς προσπάθησα να υπογραμμίσω (ΟΚ, ίσως λίγο ακραία) το παράλογο αυτού που λες.

Αρχική απάντηση από ergotelis

Είπα είναι κοροϊδία αν είναι να σου δώσουνε άλλη κάρτα πολύ μεταχειρισμένη. Εσύ μπορεί να μην την είχες χρησιμοποιήσει όσο αυτήν που πήρες,η κάρτα που έδωσες μπορεί να ήτανε σε καλή κατάσταση και να πήρες μια άλλη λειτουργική μεν αλλά σε χειρότερη και με πολλές περισσότερες ώρες εργασίας.Είναι σωστό αυτό? α

Αν ήτανε να γίνει επισκευή να γινότανε στη κάρτα που πήγα, αλλιώς μια ελαφρώς μεταχειρισμένη είναι κάτι πιο σωστό από μια ολοσκόνιστη και που φαίνεται ότι λειτουργούσε πολλές ώρες!

Αυτό που διευκρινίζεις τώρα είναι κατανοητό αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ηλεκτρονικά όπου ο παράγοντας φθορά πρακτικά δεν υφίσταται (ε, λίγη σκόνη απλώς την φυσάς ;) )

Φιλικά

Πολύ φοβάμαι ότι αν έχουν να σου δώσουν ίδια μπορούν να το πράξουν. Μην ξεχνάς όμως ότι αυτό δεν αναιρεί την ΕΚ ΝΕΟΥ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ. Όσο εγγύηση έχει καινούρια τόσο έχει starting the day you got the new -old- card.

Παντως εγω καποια εποχη...ειχα ανατιναξει την P4C800-E ..την πηγα πλαισιο για αλλαγη...και μου δωσανε καινουργια του κουτιου απο το ραφι...και ηταν και DLX...εκδοθηκε κανονικα καινουργια αποδειξη...και εγγυηση κανονικα παλι...πιστευω αν θελουν το κανουν...απλα κοιτανε την πιο ευκολη λυση που τους συμφερει...

Αρχική απάντηση από spc [Χθες, στις 11:58]

Αυτό που διευκρινίζεις τώρα είναι κατανοητό αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ηλεκτρονικά όπου ο παράγοντας φθορά πρακτικά δεν υφίσταται (ε, λίγη σκόνη απλώς την φυσάς ;) )

Φιλικά

Στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι πράγματι δεν υπάρχει φθορά από τις ώρες λειτουργίας, αλλά γερνάνε από το άνοιξε κλίσε.

Είναι παράνομο να σου δώσουν μεταχειρισμένο.

Έχουν δικαίωμα να σου επισκευάσουν αυτό που τους πήγες.

Εάν πρόκειται να σου δώσουν refurbished, οφείλουν να το γράφουν στους όρους της εγγύησης για την πολιτική που ακολουθεί κάθε εταιρία στο θέμα του RMA, διαφορετικά θεωρείται οτι η αντικατάσταση γίνεται με καινούργιο ίδιο ή ανάλογο προιόν.

Μη δεχτείς μεταχειρισμένο προιόν.

Να τους δηλώσεις οτι είναι μεταχειρισμένο το προιόν και να τους ζητήσεις να σου δείξουν παραστατικά αγοράς από την εταιρία του συγκεκριμένου προιόντος.

Δεν είναι δυνατόν να διαθέτει μια εταιρία μεταχειρισμένα προιόντα.

Είναι παράνομο.

Μπορείς να τους καταγγείλεις μέχρι και στη ΣΔΟΕ.

Μπορείς επίσης να στείλεις e-mail στην εταιρία που κατασκευάζει την κάρτα και να διαμαρτυρηθείς.

’λλη μια καταγγελία που βλέπω για το συγκεκριμένο κατάστημα.Κοροϊδία.Υποθέτω 2 καινούργιες θα ήταν πιο λογικό, ε;

Εμένα πάντως μου λέει πολλά το συγκεκριμένο γεγονός.

Καλό είναι να προσέχουμε τι γράφουμε, ώστε να μη θεωρηθεί οτι υπάρχει παραπληροφόρηση, ιδίως όσοι εμπορεύονται hardware.

Σε παλαιά thread υπήρχε η αντίληψη οτι η εγγύηση δεν ανανεώνεται, τώρα τι πιστεύετε?

EDIT

Η φράση

Δεν σταματάτε λέω εγώ την παραπληροφόρηση, ιδίως όσοι έχετε εταιρία και πουλάτε hardware (ονόματα δε λέμε).

Διορθώθηκε. :flower:

Είχε αναφερθεί γενικά και όχι σε συγκεκριμένα άτομα, ούτε στο συγκεκριμένο thread αποκλειστικά.

Η φράση

Σε προηγούμενα ποστ λέγατε οτι η εγγύηση δεν ανανεώνεται, τώρα τι έγινε το κατάπιατε?

Διορθώθηκε. :flower:

Δεν είχε σχέση με την προηγούμενη παράγραφο ούτε με θέματα παραπληροφόρησης.

Το ερώτημα όμως παραμένει.

Τι πιστεύουν οτι είναι νόμιμο όσοι εμπορεύονται hardware?

Γνωρίζουν το νόμο?

Μπορεί ένα κατάστημα να δώσει για RMA βαρειά μεταχειρισμένη κάρτα γραφικών και να ισχύσει η τρίμηνη εγγύηση που πιθανόν να αναγράφεται σε κάποια εγγύηση της εταιρίας στην Αγγλική γλώσσα και για την Ζιμπάμπουε?

Το αν η κάρτα που σου έδωσαν είναι μεταχειρισμένη ή επισκευασμένη, θα το μάθεις μόνο εάν τους αναγκάσεις να σου δείξουν όλα τα παραστατικά κινήσεών της. Πιθανόν να χρειαστείς ίσως και δικηγόρο για κάτι τέτοιο, και κάποιον φυσικά που να γνωρίζει τα παραστατικά. Ίσως να είναι μόνο η ψύκτρα μεταχειρισμένη και η κάρτα επισκευασμένη, κανείς δεν ξέρει. Αξίζει τόσο κόπο αυτή η κάρτα?

Αρχική απάντηση από mariosalice

Είναι παράνομο να σου δώσουν μεταχειρισμένο.

Δεν είναι δυνατόν να διαθέτει μια εταιρία μεταχειρισμένα προιόντα.

Είναι παράνομο.

Ποιος τα λέει αυτά φίλε μου? Μια εταιρεία μπορεί ανετότατα να διαθέτει, να αγοράζει και να πουλάει μεταχειρισμένα.

Δεν σταματάτε λέω εγώ την παραπληροφόρηση, ιδίως όσοι έχετε εταιρία και πουλάτε hardware (ονόματα δε λέμε).

Σε προηγούμενα ποστ λέγατε οτι η εγγύηση δεν ανανεώνεται, τώρα τι έγινε το κατάπιατε?

Με την παύση των flames τι γίνεται? Δεν είδα το eShop να παίρνει θέση εδώ. Όσοι γνωρίζουν 5 πράγματα παραπάνω επειδή είναι δουλειά τους, καλά κάνουν και τα καταθέτουν. Δεν είδα να υπάρχει κανένα συμφέρον, προς τι η επίθεση?

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [Σήμερα, στις 07:09]

Στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι πράγματι δεν υπάρχει φθορά από τις ώρες λειτουργίας, αλλά γερνάνε από το άνοιξε κλίσε.

Kαλυτερα 24/7 παρα ανοιξε κλεισε δλδ.

@firefox

Εμενα απο αντικατασταση μιας 9800Pro μου δωσανε μια χ1300(οχι απο eshop),ουτε εφαμιλλες ειναι ουτε συμφωνα με την αξια αρχικης αγορας εγινε αντικατασταση.Hλπιζα σε κανα πιστωτικο περιπου 130 και να βαζα μια διαφορα για νεα.Αλλα μου την κοστολογισαν την 9800 75ευρω και μου εστειλαν την μαπα με τα 4pipelines.

Aς μου εδιναν μια μεταχ αλλα ιδια καλυτερα....φανηκες πιο τυχερος

Ευτυχως που δεν ηταν η δικια μου 9800,γιατι θα την ειχα στειλει κλωτσιδον την χ1300

Αρχική απάντηση από MADKiller7

Kαλυτερα 24/7 παρα ανοιξε κλεισε δλδ.

Γενικά ναι αλλά με τους χρόνους ζωής και αντικατάστασης των ηλεκτρονικών πλέον αυτό δεν έχει νόημα.

Αρχική απάντηση από MADKiller7

Kαλυτερα 24/7 παρα ανοιξε κλεισε δλδ.

@firefox

Εμενα απο αντικατασταση μιας 9800Pro μου δωσανε μια χ1300(οχι απο eshop),ουτε εφαμιλλες ειναι ουτε συμφωνα με την αξια αρχικης αγορας εγινε αντικατασταση.Hλπιζα σε κανα πιστωτικο περιπου 130 και να βαζα μια διαφορα για νεα.Αλλα μου την κοστολογισαν την 9800 75ευρω και μου εστειλαν την μαπα με τα 4pipelines.

Αυτό προφανώς είναι απαράδεκτο και δεν έπρεπε να το δεχτείς (αλλά φυσικά δεν έχει να κάνει με το αρχικό θέμα του post).

Συνοπτικα, ο νομος οριζει οτι αν δεν μπορει να επισκευαστει το ελλατωματικο προιον , αντικαθισταται με αλλο (καινουργιο) ιδιας η μεγαλυτερης αξιας.

Ριξ'τε και μια ματια Eδω ...

Έστω δεν είχαν άλλη έτοιμη καινούργια κάρτα.δεν θα μπορούσαν να σου δώσουν μια νέα ισάξιου ποσού με τόσο τζίρο που κάνουν? Έστω ότι δεν θέλουν να σου δώσουν μια καινούργια, δεν θα μπορούσαν αυτή την μεταχειρισμένη που σου έδωσαν να την καθάριζαν λίγο και να ήταν πιο νοικοκυρεμένη? Που είναι ο επαγγελματισμός? Που είναι ο σεβασμός στον πελάτη? Εγώ ένα έχω να πω.Ο καιρός έχει γυρίσματαΚαι ιδιαίτερα στην Ελλάδα που η αγορά είναι πολύ μικρή και όλα μαθαίνονται!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.