Jump to content



Richard Burns Rally και control settings


planetman

Recommended Posts

Kαλημέρα,

ασχολείται κανείς με αυτό το παιχνίδι για να με βοηθήσει λίγο με την εγκατάσταση γιατί έχω μπερδευτεί?

 

Eπειδή πρόσφατα ανακάλυψα το RBR και βλέπω ότι αν και παλιό,το έχουν αναβαθμίσει με νέα στοιχεία και θέλω να ασχοληθώ παραπάνω.
Επειδή δυσκολεύομαι με την εγκατάσταση όσον αφορά τις πίστες και των υπολοίπων μετά του αρχικού παιχνιδιού,μπορεί κάποιος να μου τα ξεκαθαρίσει?
Έχω κατεβάσει αυτά τα αρχεία...
 
 
και έχω εγκαταστήσει το SRRBR αλλά πάω να τρέξω μετά το All Tracks και δεν τρέχει.Τι κάνω λάθος?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η μεγαλύτερη στιγμή της ομάδας μας Way Too Fast. Παγκόσμια διάκριση και πρωτιά στο καλύτερο rally simulation παιχνίδι το Richard Burns Rally.

Δέκα Έλληνες στην κορυφή του κόσμου! Συγχαρητήρια σε όλους!!! Πάμε για του χρόνου!!! #rbrgreek #waytoofast #rsrbr2016
http://xvi.rallyesim.com/results_menu.asp

 

Όποιος θέλει να ξεκινήσει να παίζει έχουμε website και forum όπου θα βρείτε τα πάντα για να ξεκινήσετε στο: http://rbrgreek.gr

Αν έχετε κάποια ερώτηση ελάτε από το Facebook Group της κοινότητας και ρωτήστε μας: https://www.facebook.com/groups/GREEKRBR/

Κάντε like στην σελίδα της κοινότητας στο Facebook για να ενημερώνεστε για τα νέα της ομάδας αλλά και της κοιότητας: https://www.facebook.com/rbrgreek/

 

Σας περιμένουμε! :D

15392808_1126794954105606_8989117999531008208_o.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Μια φορά το χρόνο ποστάρουμε εδώ αλλά πάντα είναι post διάκρισης!

 

Η Ελληνική ομάδα WayTooFast κατάφερε φέτος να ξανακατακτήσει την κορυφή του Richard Burns Rally στο Rallyesim server και να κρατήσει σε ελληνικά χέρια τον παγκόσμιο τίτλο σε συνδυασμό με πρωτιά και κατάκτηση τίτλου και στο WRC πρωτάθλημα τόσο σε ομαδικό όσο και σε οδηγικό επίπεδο όπου είχαμε έλληνα στην κορυφή του podium! Γενικά φέτος τα σηκώσαμε όλα!

 

Το 2018 θα είναι διαφορετικό στο Rallyesim καθώς αλλάζουν οι κανόνες και θα υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς και όχι μόνο στα Play-offs Σεπτέμβρη - Δεκέμβρη.

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε το επίσημο πρωτάθλημα της Ελληνικής κοινότητας RBR RBRGreek.gr. Το πρωτάθλημα βασίζεται στα κλασικά, σκληρά και μεγάλης διάρκειας Ελληνικά ράλλυ του παρελθόντος. Το αγωνιστικό πρόγραμμά του θα είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στη πραγματικότητα, με τη βοήθεια του 9 φορές εθνικού πρωταθλητή Takis Skaltsas.
Σύνδεσμος για τους κανονισμούς και το πρόγραμμα αγώνων (Ελληνικά):
http://www.rallyesim.com/Reglements-2018/rules_22_gr.pdf
Σας περιμένουμε!!! Ότι απορίες έχετε μπορείτε να απευθυνθείτε στο Group μας στο Facebook RBR Greek Community (RSRBR)
#rbrgreek #HellenicChampionship #rally #RallyChampionship #rallyesim #rsrbr2018 #RichardBurnsRally

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Στο Rallyesim από την άλλη μεριά έχουμε όλα τα νέα WRC αυτοκίνητα με ανανεωμένα physics για καλύτερο grip και αεροδυναμικά όλα επιμελημένα και από Έλληνα τον Βαγγέλη Κληρονόμο της δικής μας WayTooFast Rally team /  RBR Greek Community (RsRBR) η οποία είναι για παγκόσμια πρωταθλήτρια για 3η φορά στη σειρά!

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Etern4L
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά με Υγεία και Ευτυχία για όλους!!!

 

@Etern4L Γιώργο ΟΛΑ τα νέα WRC (WRC+ λέγονται και είναι 5) αυτοκίνητα, όπως και άλλα 173 αυτοκίνητα όλων των κλάσεων υπάρχουν στο RBR-WORLD από το καλοκαίρι!!!

Δές εδώ (http://www.rbr-world.com/contents.php) για να καταλάβεις! Βέβαια υπάρχουν και 139 ειδικές διαδρομές (http://www.rbr-world.com/contents.php) που συμπληρώνουν το μοντ!

 

Έτσι από περιέργεια, ο Βαγγέλης τι ακριβώς έφτιαξε σε αυτά που παρουσίασαν οι Γάλλοι χθές, γιατί έχω την εντύπωση για να μην σου πω την σιγουριά ότι το RBR ΔΕΝ έχει καμία αεροδυναμική??

Αλλά ακόμα και εάν υποθέσουμε ότι έχει το παιχνίδι αεροδυναμική, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΗΜΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ WRC να τα πάρει καποιος και να τα βάλει στο παιχνίδι??? lol?

Επίσης από ότι διάβασα, τα "νεα" WRC αυτοκίνητα που παρουσίασαν ΔΕΝ έχουν ακόμα την φυσική NGP, που θεωρείται "βελτιωμένη" σε σχέση με το ατόφιο Γαλλικό μόντ.

 

Με την ευκαιρία, σχετικά με το RallyeSim (το Γαλλικό μοντ) και το RBR-WORLD (το Ιταλικό μοντ), έχω να παραθέσω τα παρακάτω:

  • Οι Γάλλοι ξεκίνησαν πρώτοι και τους αξίζουν πολλά μπράβο, γιατί κατάφεραν να αναβιώσουν το ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ simulator για Rally, το Richard Burns Rally (RBR) που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα, φτιάχνοντας ένα μοντ μέσα από το οποίο πρόσθεσαν αυτοκίνητα και ειδικές διαδρομές (πίστες για τους "αμύητους"?)
  • Όπως είναι φυσικό, το μοντ και η κοινότητα έγινε παγκόσμια και πάνω από 10.000 οδηγοί ξεκίνησαν να ανταγωνίζονται σε χώμα, άσφαλτο και χιόνι, ενώ το περιεχόμενο ανανεωνόταν συνεχώς.
  • ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ Έλληνες στην κοινότητα από το 2009 οι @haris274 @paskalip @fotsitzis και άλλοι (http://live09.rallyesim.com/classement_rallyesim.asp?type=GENERAL)
  • Το 2010 έχοντας πλέον μαζευτεί αρκετοί Έλληνες, δημιουργείται η 1η ομάδα με την ονομασία R40 Rally Team Greece 1 (http://xiv.rallyesim.com/stables.asp#R40%20Rally%20Team%20Greece%201), το 2011 φτιάχθηκε η R40 Rally Team Greece 2 και το 2012 η R40 Rally Team Greece 3 με συνολικό αριθμό οδηγών στις ομάδες πάνω από 30 οδηγών συνολικά,  η οποία κατάφερε το 2014, αφού πρώτα ανέβηκε 2 κατηγορίες έως την μεγάλη κατηγορία, να κατακτήσει το πρώτο της παγκόσμιο πρωτάθλημα (http://xiv.rallyesim.com/results_stables.asp?Week=50&code=&League=1&Part=2). Διάφορα με τους Γάλλους και τα "σωβινιστικά κολλήματα" τους, με άλλαγες κανονισμών όπως τους βόλευε και μάλιστα με αναδρομική ισχύ για παράδειγμα, μας οδήγησαν στην αλλαγή "Στέγης" και παράλληλη μετακόμιση στο Ιταλικό μοντ το RBR-WORLD
  • Το Γαλλικό μοντ, κατα την γνώμη μου και με αφορμή τα "νάζια" των Γάλλων, αλλά και τον ανταγωνισμό που άρχισε να δημιουργείται, παρουσίασε μια "παρακμή" αφού από περίπου 10.000 οδηγούς το 2010 και 7.700 το 2014 (http://xiv.rallyesim.com/accueil.asp), έφτασε να έχει 1.800 περίπου το 2018 (http://xviii.rallyesim.com/accueil.asp)
  • Οι Ιταλοί έχουν καταφέρει να φτιάξουν μια κοινότητα στην οποία υπάρχει διαφάνια, ξεκάθαροι κανόνες (http://www.rbr-world.com/regulamentation.php?lang=1) και από φέτος (2019) ΣΟΒΑΡΑ και με ΕΠΑΘΛΑ πρωταθλήματα και καριέρες!!! Έχουν ήδη αρχίσει να ανακοινωνονται κάποια από αυτά, όπως εκπτωτικά κουπόνια (έως και 60%) για την αγορά sim εξοπλισμού από την 3Drap κλπ. Επίσης ΠΟΛΥ σημαντικό είναι ότι η λειτουργία της κοινότητας βασίζεται σε κατηγορίες διπλωμάτων, μέσα από τις οποίες ΔΕΝ μπορείς να τρέχεις παντού εάν δεν τα έχεις, έχει ΠΟΛΛΟΥΣ εν ενεργεία Ιταλούς οδηγούς rally και τελεί υπό την αιγίδα της αυτοκινηστικής Ιταλικής λέσχης! Αλλά και από την μεριά των οδηγών ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΠΛΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ και γενικά οι "μαιμουδιές", για να μπορεί να εξασφαλιστεί αφενός η ισονομία και αφετέρου η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

Φυσικά η παρουσία μας εκεί από το 2015 μας έχει "ωριμάσει" περισσότερο και από φέτος μπαίνουμε ΠΟΛΥ δυναμικά στον συναγωνισμό, αφού εκτός από την ομάδα FLATOUT RALLY TEAM (http://www.rbr-world.com/team.php?idTeam=45), είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε και Virtual Ελληνικό Πρωτάθλημα σε μεικτές συνθήκες σε άσφαλτο και χώμα!!!

Περισσότερες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται, https://www.facebook.com/groups/rbrgreek/about/ και εδώ https://www.facebook.com/RBRWorld/ http://www.rbr-world.com/

 

ΥΓ. Χαίρομαι που υπάρχει Ελληνική παρουσία στους Γάλλους ακόμα!

ΥΓ2. ΔΕΝ μπορώ δυστυχώς να ανεβάσω τις διευθύνσεις από τους ιστότοπους που αναφέρομαι στο πόστ μου. Θα προσπαθήσω να το διορθώσω...

Έγινε επεξεργασία από troffeo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το κάθε mod και συγκεκριμένα αυτά τα δύο είναι διαφορετικά και ακολουθούν τους δικούς τους δρόμους. Οι Γάλλοι όντως είναι λίγο πιο αργοί στην εξέλλιξή τους και κολλημένοι έχουν όμως μια σταθερή οργάνωση και έγκαιρη στα αποτελέσματα και στους ελέγχους κλπ. Τί έφτιαξε ο Βαγγέλης δεν ξέρω, μπορείς να τον ρωτήσεις στο group στο Facebook.

 

Οι Ιταλοί είναι όντως διαφορετικοί πιο σύγχρονοι και χαίρομαι για τις πληροφορίες που μου έδωσες καθώς φέτος που δεν θα τρέξω ίσως δοκιμάσω το Ιταλικό (αφού ξεθυμάνω με το DiRT Rally 2.0).

Επίσης ο Ιταλικός σέρβερ είναι πολύ μικρότερος σε πληθυσμό από το Γαλλικό ακόμα και τώρα (αν δεν κάνω λάθος) με ~100 άτομα ανά ράλλυ ενώ στο Γαλλικό τα διπλάσια πόσο μάλλον σε σημαντικούς αγώνες (WRC/ERC). (Οι Γάλλοι το γύρισαν σε DiRT Rally)

 

Από την δημιουργία της WayTooFast Rally Team / WRC team/ ERC team / Γαλλικό πρωτάθλημα team και μετά όλα τα πρωταθλήματά μας κερδίθηκαν στα ίσα με οδηγούς ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε ίσες κατηγορίες αυτοκινήτων με τους αντιπάλους μας (όχι βάζω οδηγούς σε άδειες για να κερδίσω πόντους) και οι διακρίσεις μας δεν έχουν να ζηλέψουν τους εν ενεργεία Ιταλούς οδηγούς rally καθώς υπάρχουν και εκεί εν ενεργεία οδηγοί ράλλυ και πάντα ήμασταν αντίπαλοι με την αφρόκρεμα του σέρβερ.

 

ΥΓ. Το πρωτάθλημα της R40 Team Greece 1 τότε χάθηκε!! <- σωστό link αποτελεσμάτων χρονιάς

ΥΓ2. Όλοι ξέρουμε και τι δυσκολίες αντιμετώπησαν τα παιδιά της 1ης ομάδας με τα τερτίπια των Γάλλων όπως και την υπέρβαση του Nations που παραμένει αδιαμφισβήτητο highlight!

Έγινε επεξεργασία από Etern4L
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο καλημέρα!

Θα ξεκινήσω λίγο "αντισυμβατικά" ? απαντώντας στο ΥΓ σου, περι του σωστού λίνκ για το "χαμένο" πρωτάθλημα του 2014. To δικό σου link, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο link με το δικό μου, με την μόνη διαφορά ότι εγώ ανέβασα με επιλογή την τελευταία βδομάδα (50η) αφού ποτέ ΔΕΝ έγινε η 51η και τελευταία.

Επί του πρακτέου έχεις δίκιο, ότι τελικά το πρωτάθλημα το "πήρε" η Wacky Races με 233 πόντους διαφορά (στους 20.000+ πόντους), αλλά επί της ουσίας έχεις άδικο, όπως γράφεις, γιατί οι Γάλλοι έκαναν τα αδύνατα δυνατά αφού "ανακάλυψαν" τιμωρία ΜΙΑ αγωνιστική πρίν το τέλος, η οποία αφορούσε αγώνα της κανονικής περιόδου χαχαχαχα. 

Σαν να λέμε ποδοσφαιρικά, όπως το πρωτάθλημα του 2008 με την υπόθεση Roman Wallner που ανεξάρτητα την ομάδα που υποστηρίζουμε όλοι ξέρουμε τι έγινε ?

Εν πάσει περιπτώσει, αυτά είναι "περσινά ξινά σταφύλια" όπως λέει και ο πάνσοφός λαός μας και το μόνο που θα ήθελα να συμπληρώσω είναι ότι η ιστορία ποτέ δεν σταματάει εκέι που θα θέλαμε, αλλά συνεχίζει και είναι και αμίλικτη ατην τελική κρίση της.

 

Τώρα, σε ρώτησα τι έφτιαξε ο Βαγγέλης γιατί εσύ αναφέρθηκες στην επιμέλεια του πάνω στα νέα αυτοκίνητα που παρουσίασαν οι Γάλλοι! Δεν είδα κάπου να το αναφέρει κάποιος άλλος αυτό, οπότε είπα μήπως γνωρίζεις.

 

Ο Ιταλικός server μπορεί όπως λές να είναι μικρότερος σε συμμετοχές από τον Γαλλικό, αλλά είναι η μισή ιστορία, όπως και με το πρωτάθλημα του 2014 χαχαχα, γιατί ξεχνάς ότι για να τρέξεις στον Ιταλικό server ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ με ετήσια συνδρομή-παράβολο, οπότε δεν είναι σωστό να γίνεται συγκριση μεταξύ καρπουζιών και πεπονιών, γιατί παρόλο που είναι και τα 2 καλοκαιρινά φρούτα, ουδεμία σχέση έχουν πέραν τούτου?

Έτσι όπως καταλαβαίνεις, ΑΛΛΗ εντελώς κατάσταση είναι οι 100/αγώνα στο Ιταλικό, από τους 200/αγώνα στο Γαλλικό, όπου μπορεί να μπεί ο οποιοσδήποτε και να δοκιμάσει να τρέξει έναν αγώνα και μετά να πάιξει need for speed χαχαχαχαχα!!!

Θα χαρώ πολύ να σου δώσω ότι βοήθεια τυχόν χρειασθείς εάν αποφασίσεις να έρθεις να δοκιμάσεις τον Ιταλικό server, το έκανε πέρσι και ο Βαγγέλης, αλλά δεν τον πρόλαβα να μιλήσουμε γιατί μετά τον έχασα!

Πάντως οι Γάλλοι πολύ καλά έκαναν και το έριξαν στο DIRT, όπως λές, γιατί για το RBR "άχρηστοι" ήταν ενώ για το (εντελώς arcade στην άσφαλτο τουλάχιστον) DIRT μια χαρά θα είναι!!!

ΜΑΚΑΡΙ το DIRT 2 να εκπληρώσει τις προσευχές όλων μας και να είναι αντάξιο του RBR, γιατί πολύ φοβάμαι ότι εμείς οι άρρωστοι ραλλυτζίδες, θα μείνουμε τελικά χωρίς sim στο μέλλον...

 

Στην τελευταία σου παράγραφο μάλλον με έχεις παραξηγήσει, αφού τους εν ενεργεία Ιταλούς κυρίως οδηγούς (γιατί υπάρχουν και Έλληνες όπως για παράδειγμα ο @panagen) δεν τους ανέφερα για να μειώσω την προσπάθεια της ομάδας σου, άλλωστε μαζί σας τρέχει και ο Τάκης, αλλά για να τονίσω το επίπεδο του server!!!

Τώρα, η αλλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα αυτό που γράφεις για την συμμετοχή σας αποκλειστικά σε ίσες κατηγοριές και γεμάτες κατηγορίες από αντιπάλους και τι θα ήθελες να πεις, καθώς δεν είμαι μαλλον καλός στην στρατηγική.

Το μόνο που έγραψα, γιατί όταν είχα πρωτοασχοληθεί με τον Ιταλλικό server μου είχε κάνει εντύπωση μεγάλη σε σχέση με τους Γάλλους, είναι ότι εκεί ότι λογαριασμό βλέπεις ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΜΟΝΟ σε έναν οδηγό. Ας πούμε για παράδειγμα ΔΕΝ μπορείς να τρέξεις αγώνα εσύ, που τον έχω δηλώσει εγώ (δλδ με το δικό μου λογαρισμό, από το δικό σου PC) και ΟΥΤΕ να τρέξεις αγώνα με 2 ή και περισσότερους λογαρισμούς (δλδ troffeo ένας λογαριασμός και George_Mallis ο δεύτερος και ούτω καθεξής).

Κάτι που εσύ επειδή ασχολείσαι και με το iRacing, το γνωρίζεις γιατί έτσι είναι και εκεί!

 

ΥΓ. Για την ιστορία και επειδή στην 1η ομάδα  ήμουν μέλος, το μόνο που με έχει πειράξει από τα τότε γεγονότα είναι ότι τότε μείναμε εντελώς μόνοι, εκτός από κάποιους ΞΕΝΟΥΣ οδηγούς και ομάδες που υποστήριξαν το δίκιο μας...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα γιωργο!

χαιρομαι που εισαι ακομα φανατικος και μάχιμος!!!?

η δουλεια που εκανα σαν test driver και επιβλεψη φυσικης στους γαλλους το εκανα μονο και μονο γιατι το ζητησαν προσωπικα και γιατι ηθελα κι εγω να βαλω το λιθαρακι μου στα καινουργια αυτοκινητα!φυσικα δεν εχουν αεροδυναμικη,εκτος απο τα ngp που θα μπουν ισως λιγο αργοτερα αλλα επρεπε να τα κανω πιο γρηγορα απο τα παλια 16ρια χωρις ομως να ξεπερνανε τα 200-210 χλμ με μεγαλο σασμαν!αν τα ξεκίναγα ολα απ την αρχη προσωπικά θα τα ειχα κανει αλλιως αλλα δεν μπορεις να κανεις τη νεα γενια πιο αργη απ την παλια!

επισης τους εδειξα πως να φτιαξουν πισοκινητο απο 4χ4 κατι που το εχουν κανει με επιτυχια οι ιταλοι αλλο ο χρονος ηταν τοσο λιγος που δεν προλαβα να το κανω οπως το ειχα φανταστει!για αρχη καλο ηταν!ισως στο μελλον εχοντας ολα τα εργαλεια να προσπαθησω να βρω τη χρυση τομη και ν αναβαθμισω ολη τη σειρα των ιστορικων!

 

οι γαλλοι(παλιοι admin) ειναι πολυ ξεροκεφαλοι και υπαρχουν ακομα και τωρα εσωτερικες προστριβες μεταξυ τους γιατι καποιοι εθελοντες με πολυ μερακι και ορεξη θελουν να το πανε μπροστα και δεν τους αφηνουν!

 

στον ιταλικο σερβερ ειχα την ευκαιρια να τρεξω για 3-4 μηνες οταν με καλεσε μια ιταλικη ομαδα να τρεξω γι αυτους!ειναι σε αλλο επιπεδο απο θεμα φυσικης,οργανωσης site αλλα και φοβεροι στα social media!

ειναι αγωνες με πολυ ανταγωνισμο και τα live μια αλλη εμπειρια τελειως,με live timing Και χρονικο οριο!

 

αυτο που δεν μου αρεσε και δεν ξερω αν εχει αλλαξει απο τοτε ηταν οτι αργουσαν παρα πολυ να βγουν οι βαθμολογιες,δεν ηπηρχε γενικη ομαδων αλλα μονο για το καθε πρωταθλημα ξεχωριστα,το plugin τους πολυ καλο αλλα για ν αλλαξεις καμερα επρεπε να το κανεις στα τυφλα για το καθε αυτοκινητο,δεν επερνε αλλο Plugin οπως το pacenote plugin του workbee και ενω τα πισωκινητα ηταν το κατι αλλο-και αυτο που με πώρωσε παρα πολυ- ηταν σε πολλες ειδικες πιο γρηγορα απ τα R5 και σε μερικα ασφαλτινα περναγα ακομα και wrc! 

επισης οτι αρχιζουν απο σεπτεμβρη τη νεα πρωταθληματικη χρονια(γι αυτο ειχατε 17ρια απο το καλοκαρι) κι ετσι δεν εισαι σε συνάρτηση με τα αληθινα ραλλυ και γενικως τα ραλλυ τους δεν εχουν σχεση με τα πραγματικα σε αντιθεση με το γαλλικο σερβερ!

για τα επισημα τεχνικα στοιχεια των wrc που λες Πιο απο επανω το σιγουρο ειναι οτι κανενας σερβερ δεν τα εχει  αλλα και να τα ειχε το αποτελεμα παλι δεν θα ειχε καμια σχεση με την πραγματικοτητα!

 

προσωπικα θα ηθελα μια μιξη των 2 σερβερ και δεν μπορω να πω οτι μ αρεσει πιο πολυ το ενα η' το αλλο!μ αρεσεουν στοιχεια και απ τους 2 που θα εκανε τον τελειο σερβερ!

δοκιμασα να το κανω παραλληλα τοτε αλλα με μια αναβαθμιση(του Plugin) που εκαναν τοτε οι ιταλοι στα μεσα γεναρη μου κατεστρεψε σχεδον και τις 2 εγκαταστασεις!

στον γαλλικο μενω πλεον ισως απο συνηθεια και συναίσθημα και αν φτιαξουν το ομαδικο οι ιταλοι και τα γαμισουν ολα οι γαλλοι ισως καποια στιγμη να σας ερθουμε κι εμεις απο εκει!?

 

για το τοτε αν θες να αναφερθουμε ,μπορουμε να το κανουμε προσωπικα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βαγγέλη @v.klironomos Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με Υγεία και Ευτυχία!!!

"Μάχιμος" θα παραμείνω όσο με κρατάνε τα χέρια μου ?, όχι για τις επιδόσεις, αλλά για την ευχαρίστηση!!!

Το "παλεύω" σε RBR, rFactor και iRacing κυρίως.

 

Σε ότι αφορά τις εμπειρίες σου και τις παρατηρήσεις σου για τους Ιταλούς, θέλω να σου πώ ότι ΕΚΤΟΣ της κάμερας που σου σπάει τα νεύρα για να την ρυθμίσεις (ιδιαίτερα αν πάιζεις από μέσα όπως εγώ σε 3 οθόνες) αλλά μετά από 2-3 προσπάθειες, μετά το βρίσκεις πιό εύκολα, ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ οι Ιταλοί τα άλλαξαν!!!

1. Πλέον η χρονιά αρχίζει Ιανουάριο και ακολουθεί κανονικά το πρόγραμμα του WRC. Μάλιστα έκαναν "δώρο" τους μήνες από τον Σεπτέμβρη έως και τον Δεκέμβρη σε όλα τα μέλη και από χθές άνοιξαν τις ανανεώσεις για το 2019!

2. Αποτελέσματα βγαίνουν αμέσως μετά από την ολοκλήρωση του κάθε αγώνα και οι βαθμολογίες για το κάθε πρωτάθλημα ενημερώνονται την ίδια στιγμή. Επίσης υπάρχει γενική βαθμολογία ομάδων, αλλά δεν είχει δημιουργηθεί η ανάγκη να υπάρχει μια γενική της γενικής, ας πούμε, βαθμολογία ομάδων όπως γίνεται στους Γάλλους.

3. Από φέτος θα υπάρχει ένα πρωτάθλημα καριέρας, με γενική βαθμολογία στην οποία δεν ξέρω όμως αν θα βαθμολογείται και η ομάδα, μιας και δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιος σε ομάδα για να συμμετάσχει σε αυτό. Ακόμα δεν έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα και ελπίζω να γίνει μέχρι 10/1.

Όμως αυτό το πρωτάθλημα, αλλάζει εντελώς το επίπεδο, αφού θα έχει έπαθλα για τους πρώτους (μέχρι και simulator rig!!!), αλλά και τρελλές εκπτώσεις για όλους τους συμμετέχοντες από τους χορηγούς, κάτι που αποτελλεί μεγάλο κίνητρο!!!

Κάτι πε΄ριπου αντίστοιχο, όπως το GT3 πρωτάθλημα της F1 Axion που συμμετέχεις και εσύ, αν δεν κάνω λάθος.

4. Plugin φορτώνει κανονικά, για παράδειγμα εγώ έχω τον Έλληνα συνοδηγό που είχαμε από πολύ παλιά!

5. Έχει πολλές και κυρίως ποιοτικές συμμετοχές, ιδιαίτερα αν λάβεις υπόψη σου ότι απαιτείται πληρωμή για να τρέξεις "επίσημα". Νομίζω όμως ότι αυτό θα το διαπίστωσες και από την συμμετοχή σου σε αγώνες στο Ιταλικό και θα "αντιμετώπισες" τα Σκανδιναβικά "άλιεν" χαχαχαχαχαχαχαχαχα, που πάνε αέρα παντού!!!

6. Δεν θέλω να μπώ σε συγκρίσεις για το πιό είναι το "καλύτερο", μιας και τις θεωρώ ΠΟΛΥ άκυρες ? και το μόνο που κάνουν είναι να προκαλλούν στείρες εντάσεις!!! Προσωπικά, μου αρέσουν πολύ, η "διαφορετική" φυσική που σε αφήνει να αισθάνεσαι αλλά και να χρησιμοποιείς το βάρος των αυτοκινήτων, πχ. μεταφορά βάρους κλπ, ίσως για αυτό και σου άρεσαν πολύ τα πισωκίνητα που σε αυτά το καταλαβαίνεις περισσότερο και οι ήχοι του.

 

Αν και δεν εύχομαι να τα παρατήσουν ΠΟΤΕ οι Γάλλοι, τους διαχειριστές των οποίων δεν τους πάω καθόλου γιατί πιο κολημένος πεθαίνεις, αλλά τους ΣΕΒΟΜΑΙ απεριόριστα γιατί χωρίς αυτούς μπορεί να μην μιλούσαμε σήμερα για RBR, με χαρά θα σας καλωσορίσουμε στο Ιταλικό, όποτε αποφασίσετε να 'ερθετε!!!

 

ΥΓ. Για το "τότε", εγώ προσωπικά δεν έχω την ανάγκη να αναφερθώ σε τίποτα. Ο καθένας μας γνωρίζει τι έγινε και έχει βγάλει τα συμπεράσματα του και κυρίως έχει προχωρήσει μπροστά!!!

Έγινε επεξεργασία από troffeo
Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα που αναφερεις μονο θετικα ειναι και δειχνει οτι ιταλοι μονο μπροστα πανε!!!

αξιοθαυμαστο πραγματικα!θα με κανεις να το ξαναβαλω!!?

 

για τους οδηγους εχω να πω οτι ηταν πολυ καλοι και καποιοι ιταλοι αλλα ξεχωρισα μονο εναν που με εκανε να κατσω περισσοτερο και ειναι ο tobias αν θυμαμαι καλα που ο ανθρωπος ειναι πυραυλος!πασχιζα να τον φτασω στο τοτε μοντε και το μονο που καταφερα ηταν να εγκαταλειψω απ την πολυ πιεση!?

Έγινε επεξεργασία από v.klironomos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.