X-kyramas Ιούλιος 14, 2006 #41 Ιούλιος 14, 2006 Μα πωλείται ήδη :http://www.jr.com/JRProductPage.process?Product_Code=2KG+PREY&JRSource=zdnet.datafeed.2KG+PREY
X-kyramas Ιούλιος 14, 2006 #42 Ιούλιος 14, 2006 Μα πωλείται ήδη :http://www.jr.com/JRProductPage.process?Product_Code=2KG+PREY&JRSource=zdnet.datafeed.2KG+PREY
bezdim Ιούλιος 16, 2006 #43 Ιούλιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από X-kyramas Μα πωλείται ήδη :http://www.jr.com/JRProductPage.process?Product_Code=2KG+PREY&JRSource=zdnet.datafeed.2KG+PREY Τα παιδιά εννοούσαν το Duke Nukem Forever το οποίο και περιμένουμε από το '98
bezdim Ιούλιος 16, 2006 #44 Ιούλιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από X-kyramas Μα πωλείται ήδη :http://www.jr.com/JRProductPage.process?Product_Code=2KG+PREY&JRSource=zdnet.datafeed.2KG+PREY Τα παιδιά εννοούσαν το Duke Nukem Forever το οποίο και περιμένουμε από το '98
chroma Ιούλιος 16, 2006 #45 Ιούλιος 16, 2006 Δε περιμενα οτι θα παιζει τόσο καλά στη Χ800ΧΤ στα 1280x960, όλα high και on με 8xAF αλλά χωρίς ΑΑ.OpenGL ftw
chroma Ιούλιος 16, 2006 #46 Ιούλιος 16, 2006 Δε περιμενα οτι θα παιζει τόσο καλά στη Χ800ΧΤ στα 1280x960, όλα high και on με 8xAF αλλά χωρίς ΑΑ.OpenGL ftw
X-kyramas Ιούλιος 17, 2006 #48 Ιούλιος 17, 2006 Πολύ γρήγορα τελείωσε ρε γμτ.5 χρόνια για να φτιάξουνε 10 ώρες gameplay και με engine έτοιμη.
JimmyFox Ιούλιος 18, 2006 #49 Ιούλιος 18, 2006 Μόνο εμένα μου φάνηκε αηδιαστικό (έως αποκρουστικό)?Πάντως κατά τα άλλα έχει τα βασικά στοιχεία που διακρίνουν τις μεγάλες επιτυχίες.Πολύ καλά γραφικά, σενάριο για τα μπάζα (απορριφθέν B' movie script για drive-in) και κάνα-δυο καινοτομίες/εφέ. Plus το multiplayer.
planetman Ιούλιος 28, 2006 #50 Ιούλιος 28, 2006 Μπορεί να μου πει κάποιος τί κάνω εδώ; Πώς απενεργοποιώ τα shields;
chroma Ιούλιος 28, 2006 #51 Ιούλιος 28, 2006 Προσγειώνεσαι μπροστά από την κάθε ασπίδα, μπαίνεις μέσα σε spirit κατάσταση και την απενεργοποιείς.
Georgesod Οκτώβριος 30, 2006 #52 Οκτώβριος 30, 2006 Εδώ τι κάνουμε ξέρει κανείς; Δεν προλαβαίνω να ενεργοποιήσω και τις 2 κονσόλες
Tsakonas Οκτώβριος 30, 2006 #54 Οκτώβριος 30, 2006 Αρχική απάντηση από JimmyFox Μόνο εμένα μου φάνηκε αηδιαστικό (έως αποκρουστικό)?Πάντως κατά τα άλλα έχει τα βασικά στοιχεία που διακρίνουν τις μεγάλες επιτυχίες.Πολύ καλά γραφικά, σενάριο για τα μπάζα (απορριφθέν B' movie script για drive-in) και κάνα-δυο καινοτομίες/εφέ. Plus το multiplayer. Οχι μονο εσενα....quake και παλι quake...αλλα να λεμε κ του στραβου το δικιο απο γραφικα σκιζει...και πολλοι κλειστοι χωροι για να τα βγαζουμε περα ολοι με τα γραφικα...
Georgesod Οκτώβριος 30, 2006 #55 Οκτώβριος 30, 2006 Αρχική απάντηση από GruntGR [Σήμερα, στις 20:33] ξερεις εχει χερακια και το πνευμα σου Ok το τερμάτησα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.