spresv Ιούνιος 22, 2006 #41 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Αν δεν απατωμαι εχει κανει επιτηρηση, οποτε λιγο ατοπο το "ποιος εισαι και το ξερεις".... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Ιούνιος 22, 2006 #42 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 20:10] Εγώ εδώ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης βλέπω τι γίνεται και σε διαβεβαιώνω πως κανένας από αυτούς που επιτυρεί 15 ώρες δε παίρνει ευρώ παραπάνω. κανεις δεν ειπε οτι το κανουνε για τα χρηματα (ποια χρηματα??) Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 20:10] Και αν εσύ τους θεωρείς διεστραμμένους να ξέρεις υπάρχουνε άνθρωποι που δε το κάνουνε για τα χρήματα(ούτε σκέφτονται βάσει χρημάτων όπως εσύ) αλλά για τους συνάδελφούς τους και κοιτάνε να αφιερώνουν χρόνο για το πανεπιστήμιο επειδή το αγαπάνε. Μετα απο 9 χρονια στο πανεπιστημιο και 3 που κανω επιτηρηση ακομα δεν τον εχω δει αυτον τον τυπο ανθρωπου που λες... Μαλλον ζει μονο στην Κρητη... Προσωπικα μου αρεσει να κανω επιτηρηση. Το βλεπω σαν flash back του ποσο "καρφωμα" ημουνα παλιοτερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorian Ιούνιος 22, 2006 #43 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει, κατά την κρίση του και τις γνώσεις του, το εξής φαινόμενο; Πως είναι δυνατόν μαθητές στόκοι* να πηγαίνουν Αγγλία και σε 5 χρόνια να γυρνάνε όλοι με μάστερ; και μάλιστα σε δημοφιλείς κλάδους, Υπολογιστές, Μηχανικοί κλπ. Μαθητές που δεν θα περνούσαν ούτε σε 100 χρόνια στις αντίστοιχες σχολές στην Ελλάδα, μαθητές που αρκετές χρονιές είχαν μείνει σε μαθήματα στο Γυμνάσιο και Λύκειο για το Σεπτέμβριο, μαθητές που δεν πήγαν Ενιαίο Λύκειο αλλά ΤΕΕ, ΤΕΛ γιατί μπορεί να μην έπαιρναν καν απολυτήριο, μαθητές που δεν πήγαν καν να δώσουν πανελλήνιες γιατί ήξεραν ότι δεν είχαν καμία ελπίδα και είχαν ήδη από Ιούνιο πακετάρει...Αν κάποιος ξέρει την απάντηση πιστεύω ξέρει και τη λύση για το Ελληνικό πανεπιστήμιο που κάνει ακριβώς το αντίθετο.*Δεν εννοώ βέβαια, πως όλοι που πήγαν κάποτε Αγγλία είναι στόκοι, αλλά γιατί όσοι είναι χαμηλού επιπέδου μαθητές τα καταφέρνουν τόσο άνετα εκεί έξω. Το ίδιο ισχύει και για άλλες χώρες κυρίως ανατολικές αλλά εκεί μπαίνει μέσα η διαφθορά και γενικώς η παρακμή οπότε δεν έχει το ίδιο βάρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 22, 2006 #44 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 20:30] κανεις δεν ειπε οτι το κανουνε για τα χρηματα (ποια χρηματα??) Aκριβώς ποιά χρήματα?Δεν υπάρχει για σπατάλες μόνο για φαγώματα.... Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 20:30] Μετα απο 9 χρονια στο πανεπιστημιο και 3 που κανω επιτηρηση ακομα δεν τον εχω δει αυτον τον τυπο ανθρωπου που λες... Μαλλον ζει μονο στην Κρητη... Προσωπικα μου αρεσει να κανω επιτηρηση. Το βλεπω σαν flash back του ποσο "καρφωμα" ημουνα παλιοτερα Τα λεφτά ακόμη και τον κανονικό τους μισθό οι συμβασιούχοι(που έχουμε ένα σωρό) τα παίρνουνε μετά από πολύ καιρό.Σε μια περίπτωση κάνανε 1,5 χρόνο να πληρωθούνε για ένα εξάμηνο. Αλλά τα μαθήματα δε τα σταματήσανε και κρατήσανε την αξιοπρέπειά τους παρά τα σοβαρά προβλήματα, και αυτό τους τιμά,παρόλο που φυσικά αυτό είναι τελείως απαράδεκτο και θα έπρεπε να διαμαρτυρηθούνε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιούνιος 22, 2006 #45 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από Dorian [Σήμερα, στις 00:29] Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει, κατά την κρίση του και τις γνώσεις του, το εξής φαινόμενο; Πως είναι δυνατόν μαθητές στόκοι* να πηγαίνουν Αγγλία και σε 5 χρόνια να γυρνάνε όλοι με μάστερ; και μάλιστα σε δημοφιλείς κλάδους, Υπολογιστές, Μηχανικοί κλπ. Μαθητές που δεν θα περνούσαν ούτε σε 100 χρόνια στις αντίστοιχες σχολές στην Ελλάδα, μαθητές που αρκετές χρονιές είχαν μείνει σε μαθήματα στο Γυμνάσιο και Λύκειο για το Σεπτέμβριο, μαθητές που δεν πήγαν Ενιαίο Λύκειο αλλά ΤΕΕ, ΤΕΛ γιατί μπορεί να μην έπαιρναν καν απολυτήριο, μαθητές που δεν πήγαν καν να δώσουν πανελλήνιες γιατί ήξεραν ότι δεν είχαν καμία ελπίδα και είχαν ήδη από Ιούνιο πακετάρει...Αν κάποιος ξέρει την απάντηση πιστεύω ξέρει και τη λύση για το Ελληνικό πανεπιστήμιο που κάνει ακριβώς το αντίθετο.*Δεν εννοώ βέβαια, πως όλοι που πήγαν κάποτε Αγγλία είναι στόκοι, αλλά γιατί όσοι είναι χαμηλού επιπέδου μαθητές τα καταφέρνουν τόσο άνετα εκεί έξω. Το ίδιο ισχύει και για άλλες χώρες κυρίως ανατολικές αλλά εκεί μπαίνει μέσα η διαφθορά και γενικώς η παρακμή οπότε δεν έχει το ίδιο βάρος. Για τον ίδιο λόγο που θα πήγαινα κι εγώ Αγγλία, αν δεν είχα την τρέλα να ασχοληθώ με τη Φυσική (όταν λεω τρέλα, δεν εννοώ ότι γούσταρα να σπουδάσω φυσική, αλλά μαρέσουν τα δύσκολα).Επίσης, δεν ξέρεις τα παιδιά αυτά πως θα τα πήγαιναν στο πανεπιστήμιο, όπου το σύστημα είναι τελείως διαφορετικό απ'ότι στο σχολείο. Ο άλλος μπορεί να απέφευγε να δώσει πανελλήνιες, γιατί δεν μπορεί το σύστημα αυτό, γιατί το σύστημα αυτό δεν επιβραβέβει αυτούς που ξέρουν να διαβάζουν, αλλά αυτούς που ξέρουν να παπαγαλίζουν. Πήγαινε σε ένα αγγλικό πανεπιστήμιο, και παρακολούθησε τον τρόπο μελέτης των φοιτητών εκεί. Ο πιο χαζός, έχει μάθει να διαβάζει έτσι, ώστε ο έλλην που μπορεί να έχει IQ 200, θα χρειαστεί 2πλάσιο χρόνο για να τελειώσει τη μελέτη του.Όταν ξεθάψω, θα σου παραθέσω ονόματα "στόκων" που πήγαν εξωτερικό για σπουδές, χωρίς να δώσουν πανελλήνιες, και μετά τους κράτησαν πανεπιστημιάκια σαν το MIT, ή οργανισμοί σαν τη NASA... Αλλά μάλλον αυτοί δε μετράνε, γιατί δε γύρισαν με μάστερ... φτάσανε σε διδακτορικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 23, 2006 #46 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 Αρχική απάντηση από deninhoΌταν ξεθάψω, θα σου παραθέσω ονόματα "στόκων" που πήγαν εξωτερικό για σπουδές, χωρίς να δώσουν πανελλήνιες, και μετά τους κράτησαν πανεπιστημιάκια σαν το MIT, ή οργανισμοί σαν τη NASA... Αλλά μάλλον αυτοί δε μετράνε, γιατί δε γύρισαν με μάστερ... φτάσανε σε διδακτορικό Ναι αλλά τους έδιωξε η ελληνική πραγματικότητα όχι το ότι δεν έχουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια.Αν είχαμε πάντως να ξέρεις ότι αυτοί οι άνθρωποι δε θα πηγαίνανε εκεί,1ον γιατί θα είναι κορυφαίοι οπότε θα πηγαίνανε εξωτερικό έτσι και αλλιώς και 2ον τους αρέσει η έρευνα,όχι το να γίνουνε προσωπικό στο εργοστάσιο κάποιου ιδιώτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpresv Ιούνιος 23, 2006 #47 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis [Χθες, στις 20:10] Δε μου λες ποιός είσαι που το ξέρεις ?Αν δε ξέρεις μη μιλάς! Εγώ εδώ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης βλέπω τι γίνεται και σε διαβεβαιώνω πως κανένας από αυτούς που επιτυρεί 15 ώρες δε παίρνει ευρώ παραπάνω. Και αν εσύ τους θεωρείς διεστραμμένους να ξέρεις υπάρχουνε άνθρωποι που δε το κάνουνε για τα χρήματα(ούτε σκέφτονται βάσει χρημάτων όπως εσύ) αλλά για τους συνάδελφούς τους και κοιτάνε να αφιερώνουν χρόνο για το πανεπιστήμιο επειδή το αγαπάνε. σόρυ αδερφέ! δε ξαναμιλάω! μόνο την επόμενη φορά που θα τους δεις αυτούς τους ανθρώπους, ρώτα τους 1. αν είναι μεταπτυχιακοί 2. αν το κάνουν οικειοθελώς 3. αν έχουν επιλογή να μην το κάνουν αν δε γουστάρουν 4. πόσα άλλα πράγματα κάνουν αμισθί και χωρίς δυνατότητα επιλογής Υ.Γ. χρήματα? που ανέφερα εγώ χρήματα στο προηγούμενο πόστ μου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 23, 2006 #48 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 Αρχική απάντηση από dpresv σόρυ αδερφέ! δε ξαναμιλάω! μόνο την επόμενη φορά που θα τους δεις αυτούς τους ανθρώπους, ρώτα τους 1. αν είναι μεταπτυχιακοί 2. αν το κάνουν οικειοθελώς 3. αν έχουν επιλογή να μην το κάνουν αν δε γουστάρουν 4. πόσα άλλα πράγματα κάνουν αμισθί και χωρίς δυνατότητα επιλογής Υ.Γ. χρήματα? που ανέφερα εγώ χρήματα στο προηγούμενο πόστ μου? Απάντηση αντιστοίχως! 1.Είναι και συμβασιούχοι, ομολογώ ότι για μόνιμους καθηγητές δε ξέρω,σε εμάς τουλάχιστον οι συμβασιούχοι πληρώνουνε τη νύφη! 2. Οικιοθελώς ναι,γιατί ο ένας επιτυρεί για να βοηθήσει τον άλλο στην εξέταση και ο άλλος πράττει το ίδιο για ανταπόδωση. 3.Ναι, αλλά μετά δε θα βρει άτομα για την δική του εξέταση! 4. Αρκετά!Όταν κυνηγάνε μια θέση στο δημόσιο καθηγητιλίκι του πανεπιστημίου για να τους εκλέξουν κάνουνε πολλά.Και συνήθως δε το καταφέρνουν οι πιο πολλοί... ΥΓ. το εννοείς εμμέσως άστα αυτά τώρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιούνιος 23, 2006 #49 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 03:02] Ναι αλλά τους έδιωξε η ελληνική πραγματικότητα όχι το ότι δεν έχουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια.Αν είχαμε πάντως να ξέρεις ότι αυτοί οι άνθρωποι δε θα πηγαίνανε εκεί,1ον γιατί θα είναι κορυφαίοι οπότε θα πηγαίνανε εξωτερικό έτσι και αλλιώς και 2ον τους αρέσει η έρευνα,όχι το να γίνουνε προσωπικό στο εργοστάσιο κάποιου ιδιώτη. Υποννοείς ότι στο AIT, του Κόκκαλη, δε γίνεται καλή δουλειά, ε; Τα μαθήματα γίνονται με καθηγητές από το Carnegie Mellon (το δεύτερο μετά το MIT), και οι εξετάσεις γίνονται επίσης από τους καθηγητές του Carnegie Mellon... κούνια που σας κούναγε όλους σας...:giveup: :giveup: :giveup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpresv Ιούνιος 23, 2006 #50 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 05:18] Απάντηση αντιστοίχως! 1.Είναι και συμβασιούχοι, ομολογώ ότι για μόνιμους καθηγητές δε ξέρω,σε εμάς τουλάχιστον οι συμβασιούχοι πληρώνουνε τη νύφη! 2. Οικιοθελώς ναι,γιατί ο ένας επιτυρεί για να βοηθήσει τον άλλο στην εξέταση και ο άλλος πράττει το ίδιο για ανταπόδωση. 3.Ναι, αλλά μετά δε θα βρει άτομα για την δική του εξέταση! 4. Αρκετά!Όταν κυνηγάνε μια θέση στο δημόσιο καθηγητιλίκι του πανεπιστημίου για να τους εκλέξουν κάνουνε πολλά.Και συνήθως δε το καταφέρνουν οι πιο πολλοί... ΥΓ. το εννοείς εμμέσως άστα αυτά τώρα! τι να σου πω τώρα... γι'αυτό αυτή η χώρα δε πρόκειται ποτέ να πάει μπροστά, γιατί όλοι τα ξέρουν όλα εδω πέρα... πάντως εγώ κάτι έμαθα σήμερα, στο πανεπιστήμιο της κρήτης επιτηρήσεις δεν κάνουν οι μεταπτυχιακοί, αλλά οι συμβασιούχοι, όπου συμβασιούχοι φαντάζομαι ότι εννοείς λέκτορες με τον 407... όσο για το τι εννοώ και το τι δεν εννοώ καλύτερα να μη βγάζεις συμπεράσματα, ειδικά όταν εγώ και άλλοι πολλοί (όπως και ο SLN) κάνουμε μαθήματα για ένα ολόκληρο εξάμηνο με αμοιβή που άλλοι παίρνουν σαν σερβιτόροι σε μαγαζί για ένα βράδυ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 23, 2006 #51 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 Τότε δε με κατάλαβες!Οι καθηγητές αυτοί που κάνουνε μάθημα έχουνε σπουδάσει στου Κόκκαλη το τμήμα???Όσοι παρακολουθούνε μαθήματα στου Κόκκαλη μετά θα γίνουνε υπάλληλοι στην επιχείρηση του....Δε νομίζω να πάει κανείς από αυτούς στη NASA και δε ξέρω και εγώ που αλλού.....Και το καλή δουλεία είναι σχετικό,γιατί καλή δουλεία γίνεται για να είσαι καλός για να δουλέψεις στου Κόκκαλη τις επιχειρήσεις και ακριβώς παρόμοιες , όχι για να είσαι καλός σε πλήθος άλλων επιχειρήσεων, σε εξιδικεύει σε συγκεκριμένα πράγματα πολύ, ενώ ο ρόλος των πανεπιστημίων είναι άλλος,πρώτα από όλα να σκέφτεσαι και όχι να στα μαθαίνουν όλα έτοιμα.Για μένα αυτό δεν είναι καλή δουλειά.Μόνο αν εννοείς καλή δουλειά μετά που θα τελειώσεις και τα πας καλά και μπεις στου Κόκκαλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 23, 2006 #52 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 Αρχική απάντηση από dpresvπάντως εγώ κάτι έμαθα σήμερα, στο πανεπιστήμιο της κρήτης επιτηρήσεις δεν κάνουν οι μεταπτυχιακοί, αλλά οι συμβασιούχοι, όπου συμβασιούχοι φαντάζομαι ότι εννοείς λέκτορες με τον 407...όσο για το τι εννοώ και το τι δεν εννοώ καλύτερα να μη βγάζεις συμπεράσματα, ειδικά όταν εγώ και άλλοι πολλοί (όπως και ο SLN) κάνουμε μαθήματα για ένα ολόκληρο εξάμηνο με αμοιβή που άλλοι παίρνουν σαν σερβιτόροι σε μαγαζί για ένα βράδυ. Αυτό το ξέρω, δε σου είπα ότι οι πληρωμές είναι καλές, αντιθέτως μάλιστα, απλά σου πρόσθεσα ότι καθυστερούνε υπερβολικά κιόλας πολλές φορές να σας καταβληθούν τα χρήματα.Υποθέτω και εσείς 407 είστε?Επίσης γίνονται επιτηρήσεις και από μεταπτυχιακούς, το ότι σου είπα ότι γίνονται από 407 δεν αποκλείει ότι το κάνουνε και οι άλλοι,προφανώς γίνονται και από επιτηρητές και από μόνιμους, απλά δεν έχω ακούσει να πληρώνονται κανείς για αυτό!Ωραία ,αν ξέρεις τότε κάτι παραπάνω, καλό θα κάνεις να το πεις, δε σημαίνει απαραίτητα ότι αυτό που λέω είναι σωστό, απλά θεωρούσα πως ήτανε σωστά όσα ήξερα βάσει τις πηγές μου.Τώρα αν έκανα λάθος να με συγχωρέσεις, επομένως από την ιδιότητά σου θα ξέρεις κάτι παραπάνω να πεις τι ξέρεις και που έχω λάθος και δίκιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpresv Ιούνιος 23, 2006 #53 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 δεν είμαι 407 και δεν έχω καμμία πρόθεση να γίνω. είμαι μεταπτυχιακός και απο του χρόνου διδακτορικός φοιτητής. παίρνω μία υποτροφία που αντιστοιχεί σε έναν μισθό που αντιστοιχεί χοντρικά στο +25% του βασικού μισθού, αλλά μόνο επειδή θα συνεχίσω για διδακτορικό. μεταπτυχιακά με αμοιβή υπάρχουν αλλά είναι πολύ σπάνια. με αυτόν τον μισθό λοιπόν, ο καθηγητής μου, γνωρίζοντας ότι θα με έχει εκεί μέσα για 5 χρόνια χοντρικά, χρόνο για τον οποίο ουσιαστικά με δεσμεύει, απαιτεί από μένα δουλειά που δεν δικαιολογείται από τα λεφτά που παίρνω συν κάποιες "εξυπηρετήσεις" όπως πρώτη και καλύτερη η επιτήρηση και η κάλυψη στο μάθημά του όταν βαριέται/λείπει/δε προλαβαίνει. τώρα θα μου πεις γιατί δε σηκώνεσαι να φύγεις ή γιατί ξεκίνησες εκεί? οι λόγοι είναι πολλοί... τελικά καταλήγεις πάντως να πληρώνεσαι αντί να πληρώνεις για να κάνεις το διδακτορικό σου, κάνοντας περίπου διπλάσια δουλειά από ότι θα έκανες έξω, συν κάποια "τυχερά" όπως κυρίως ταξίδια στο εξωτερικό και αν είναι και καλός ο καθηγητής σου φτιάχνεις και κάποιο όνομα και σε κάποιο βαθμό εξασφαλίζεις την επαγγελματική σου καριέρα...αυτά για το καθεστώς των "υποψήφιων διδακτόρων" στην ελλάδα, και σε τομείς που σχετίζονται με έρευνα σε θετικές επιστήμες/πολυτεχνικές σχολές. δεν ισχύουν πάντα αυτά αλλά σε αρκετά μεγάλο βαθμό, και πολλές φορές εξαρτώνται και από τον καθηγητή.Υ.Γ. όταν είσαι μεταπτυχιακός και πληρώνεσαι 99.9% είναι υποτροφία από κάποιο πρόγραμμα, ούτε σύμβαση, ούτε 407 ούτε τίποτα τέτοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 23, 2006 #54 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 Οκ, δε ξέρω αν είπα κάτι διαφορετικό επί της ουσίας ή άφησα να εννοηθεί έτσι, αλλά σε αυτά που λες δε διαφωνώ σε κάτι, ούτε έχω αντίθετη άποψη, η τακτική της εκμετάλλευσης ζει και βασιλεύει εδώ....Και καλά θα κάνεις να αποφύγεις να γίνεις 407 και να ασχοληθείς με οτιδήποτε άλλο εκτός καθηγιτιλίκι στα δημόσια πανέπ.Γιατί όπως εκμεταλλεύονται εσένα εκμεταλλεύονται και τους 407 , και τα παίρνουν τα χρήματα αρκετά αργότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris74 Ιούνιος 23, 2006 #55 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2006 dpresvβλεπεις τι πρέπει να αλλάξει στην παιδεία? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 24, 2006 #56 Κοινοποίηση Ιούνιος 24, 2006 Αρχική απάντηση από deninho Για τον ίδιο λόγο που θα πήγαινα κι εγώ Αγγλία, αν δεν είχα την τρέλα να ασχοληθώ με τη Φυσική (όταν λεω τρέλα, δεν εννοώ ότι γούσταρα να σπουδάσω φυσική, αλλά μαρέσουν τα δύσκολα). Επίσης, δεν ξέρεις τα παιδιά αυτά πως θα τα πήγαιναν στο πανεπιστήμιο, όπου το σύστημα είναι τελείως διαφορετικό απ'ότι στο σχολείο. Ο άλλος μπορεί να απέφευγε να δώσει πανελλήνιες, γιατί δεν μπορεί το σύστημα αυτό, γιατί το σύστημα αυτό δεν επιβραβέβει αυτούς που ξέρουν να διαβάζουν, αλλά αυτούς που ξέρουν να παπαγαλίζουν. Πήγαινε σε ένα αγγλικό πανεπιστήμιο, και παρακολούθησε τον τρόπο μελέτης των φοιτητών εκεί. Ο πιο χαζός, έχει μάθει να διαβάζει έτσι, ώστε ο έλλην που μπορεί να έχει IQ 200, θα χρειαστεί 2πλάσιο χρόνο για να τελειώσει τη μελέτη του. Όταν ξεθάψω, θα σου παραθέσω ονόματα "στόκων" που πήγαν εξωτερικό για σπουδές, χωρίς να δώσουν πανελλήνιες, και μετά τους κράτησαν πανεπιστημιάκια σαν το MIT, ή οργανισμοί σαν τη NASA... Αλλά μάλλον αυτοί δε μετράνε, γιατί δε γύρισαν με μάστερ... φτάσανε σε διδακτορικό Δεν είναι αυτός ο λόγος, μην τρελαίνεσαι. Ο λόγος είναι ότι εύκολα μπερδεύεις το MIT = Massachusetts Institute of Technology με το MIT = Magoula Institute of Technology. Και οι 2 του MIT είναι. Sorry αλλά αν προσπαθείς να με πείσεις ότι μπορεί εδώ να γράφεις 10 και 12 και να μην ξέρεις πώς βγαίνει μισό ολοκλήρωμα, ενώ στο MIT θα σε ρίξουν στη χύτρα με το μαγικό ζωμό της εξυπνάδας, νομίζω απατάσαι. Απλά θα σε στείλουν στο διάολο μια ώρα αρχίτερα, δηλ. δεν πρόκειται να σε πάρουν ποτέ. Θα σε περιμένει όμως το Magoula Information Technology για να σε κάνει "αστέρι". Με τα δίδακτρα δεν μας είπες βέβαια τι γίνεται. Έστω ότι θέλω να πάω στο MIT κι ότι είμαι όχι ο Einstein (που θά παιρνα υποτροφία) αλλά ο ... Openheimer. Θα σκάω ~10k το μάθημα? Και να ήθελα, δεν τα έχω Πιστεύω ότι όχι για το MIT, αλλά ούτε για το AIT δε μου φτάνουν Όσον αφορά το ΑΙΤ, φαίνεται καλό, μόνο 1 μεταπτυχιακό από τα 3-4 όμως συνεργάζεται με το Carnegie Mellon (απ'ότι είχα ψάξει), και γίνεται με τηλεεκπαίδευση και όχι άμεσα. Τα υπόλοιπα είναι AIT επιπέδου, και όχι Carnegie Mellon. Βέβαια here is greece, τι ΑΙΤ, τι ΜΙΤ, αρκεί να πλερώνεις Αυτό με την παπαγαλία είναι πολύ ωραίο, κι εγώ το λέω, όμως ξέρεις τι παίζει? Αν θες να ξέρεις μια επιστήμη, πρέπει να ξέρεις και την ιστορία της, αλλιώς σε βλέπω να ξαναανακαλύπτεις το μπαρούτι 2000 χρόνια μετά, και να διαμαρτύρεσαι γιατί δεν πήρες Nobel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpresv Ιούνιος 27, 2006 #57 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2006 Αρχική απάντηση από dimitris74 [24-06-2006 01:17] dpresvβλεπεις τι πρέπει να αλλάξει στην παιδεία? αν αναφέρεσαι στο καθεστώς των μεταπτυχιακών/διδακτορικών έχω να πω ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. μπορεί οι συνθήκες να μην είναι τόσο ευνοϊκές όσο έξω σχετικά με την "ευκολία" (δεν εννοώ ακριβώς αυτό αλλά δε βρίσκω καλύτερη λέξη τώρα) αλλά αυτό δε μειώνει την ποιότητα της δουλειάς που γίνεται. απλά στο εξωτερικό είναι πιό πολύ σαν δουλειά...πάντως πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα ΠΟΛΥ νωρίτερα στην παιδεία από το επίπεδο του διδακτορικού που είναι ότι ανώτερο υπάρχει.... η δουλεία που γίνεται στα σχολεία είναι άθλια, και απλά η κατάσταση συνεχίζεται στο πανεπιστήμιο. εκτός από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια που δεν ταιριάζουν στην νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας και γι' αυτό θα είναι καταστροφή με πολλά από τα κεντρικά σημεία του νόμου συμφωνώ. ίσως όχι με τον τρόπο που προτείνεται να εφαρμοστούν αλλά με την κεντρική ιδέα.οι περισσότεροι φοιτητές διεκδικούν με τον τωρινό αγώνα τους το δικαίωμα στο ξύσιμο, να καταργηθούν τα Ν+2 και ο περιορισμός στις εξετάσεις, αντί να ζητάνε επιτακτικό έλεγχο των καθηγητών (για να αποφευχθούν φαινόμενα που κόβονται 399/400) και γενναία αύξηση στη χρηματοδότηση. αυτό που δεν καταλαβαίνουν, με τη δική μου οπτική γωνία, είναι ότι τώρα που τους δόθηκε ευκαιρία δεν διεκδικούν κάτι καλύτερο, μία ουσιαστική αναβάθμιση της ποιότητας, αλλά να διατηρηθεί το επίπεδο στο ίδιο χαμηλό σημείο. και το λέω αυτό γιατί σε ένα πανεπιστήμιο που θα γίνεται σωστότερη και πληρέστερη δουλειά ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ δεν θα υπάρχει ανάγκη να τελειώνει κάποιος στα 7 χρόνια ή να δίνει ένα μάθημα 10 φορές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.