.38-.45 Ιούνιος 16, 2006 #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από ΝTG [Σήμερα, στις 10:00] με το συμπαθειο κιολας....αλλα καταλαβαινετε οτι ελλαδα δεν ειναι μονο αθηνα-θεσαλονικη? αυτο δε λεμε; αν υπαρχει η ιδια σχολη στο σπιτι σου (κι ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα, πολυ πιθανο να υπαρχει), γιατι να πας να σπουδασεις στην ιδια σχολη σε αλλη πολη;(δεν ειμαι ουτε απο αθηνα ουτε απο θεσσαλονικη, και δε σπουδασα σε καμια απο τις δυο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιούνιος 16, 2006 #22 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από CaptainMiloΤο Ν+1.5 δεν θα έλεγα οτι είναι και ότι καλύτερο , δηλαδή το 90% των φοιτητών κτηνιατρικής / μαθηματικού που τα 8 χρόνια σπουδών είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ φυσιολογικό δεδομένου της δυσκολίας των σχολών , τι θα γίνει , θα αδειάσει? Τα 8 χρόνια μ.ο. για να πάρεις πτυχίο, που αναφέρεις δημιουργούνται από τους αιώνιους φοιτητές, και όχι αναγκαστικά από τη δυσκολία της σχολής. Και, ναι, οι αιώνιοι φοιτητές αποτελούν οικονομικό πρόβλημα για τις σχολές. Οι σχολές όπως όλοι γνωρίζουμε, υποχρηματοδοτούνται. Όταν ο άλλος που μπήκε στη σχολή, λίγους μήνες πριν γεννηθώ, δηλώνει ότι θα έρθει να γράψει το μάθημα, αλλά τελικά δεν έρχεται, έχει υποχρεώσει τη σχολή να ξοδέψει παραπάνω λεφτά για: *Επιτηρητές *Χαρτί *Μελάνι *Ρεύμα χωρίς να υπάρχει λόγος. Και καλά, για ένα άτομο δεν θα το έκανα θέμα, αλλά όταν είναι αρκετές δεκάδες τέτοιοι φοιτητές, και δεν ξέρω και εγώ πόσα μαθήματα επί 3 εξεταστικές, καταλαβαίνετε ότι αποτελούν οικονομικό βάρος στη σχολή Παρ'όλα αυτά, οι αιώνιοι φοιτητές ΔΕΝ είναι το μείζον πρόβλημα του ελληνικού πανεπιστημίου. Αυτοί δεν πατάνε εκεί. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, ΔΕΝ είναι η υποχρηματοδότηση, αν και είναι πολύ σημαντικό. ΤΟ πρόβλημα είμαστε όλοι εμείς, οι φοιτητές (δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω), που δε σεβόμαστε το πανεπιστήμιο. Όταν βάφουν τις αίθουσες, και μέσα σε 2 βδομάδες, οι τοίχοι είναι κατάμαυροι, όταν χτίζουμε την πόρτα του ΙΕΣΕ έτσι επειδή μας κ@υλωσε (το ΙΕΣΕ είναι κέντρο έρευνας που συμμετέχουν 3 σχολές του Πανεπιστημίου Αθηνών και 3 του ΕΜΠ, απ'ότι θυμάμαι), όταν τα σπάμε έτσι επειδή γουστάρουμε, και τόσα άλλα, δεν μπορούμε ούτε για ελειπή χρηματοδότηση να μιλήσουμε (αφού τα χρήματα πάνε ως επί το πλείστον για να επιδιορθωθούν οι ζημιές που εμείς οι ίδιοι προκαλούμε), ούτε για μη έρευνα (αφού εμείς οι ίδιοι εμποδίζουμε τους καθηγητές-μεταπτυχιακούς-διδακτορικούς να πάνε στο χώρο που έχουν για να κάνουν έρευνα), ούτε για τπτ. Ας κοιτάξουμε να αλλάξουμε εμείς, και να διορθώσουμε τα λάθη μας, και μετά ας γκρινιάξουμε για τα λάθη των άλλων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 16, 2006 #23 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από deninho*Επιτηρητές*Χαρτί*Μελάνι*Ρεύμα Kοίτα να δεις,ρεύμα θα πλήρωναν έτσι και αλλιώς το ίδιο.Χαρτί και μελάνι είναι ασήμαντα έξοδα κατά τη γνώμη μου.Επιτηρητές δε πληρώνονται,έρχονται με την θέλησή τους.Όσο για το αν το σεβόμαστε ή όχι θα συμφωνήσω μαζί σου,πρέπει και εμείς να είμαστε από τη θέση μας πιο σωστοί ,να απομακρύνουμε αυτούς που δημιουργούν προβλήματα στο πανεπιστήμιο, ή έστω να αποζημειώσουν.Και εμμένα με ενοχλεί.Γενικά τα κακώς κείμενα είναι πολλά,όπως έχουνε και αυτοί υποχρέωση να βελτιώσουν έτσι πρέπει και εμείς να φροντίσουμε για τη στάση των συμφοιτητών μας.Και επειδή αναφέρθηκε κάτι πιο πριν,η Αστυνομία έχει εντολή να μη συλαμβάνει όσους δημιουργούν προβλήματα.Τους αφήνουν εξεπίτηδες να εκτονώνονται. Δε το λέω επειδή το βλέπω ,αλλά σας το λέω από αυτά που έχω ακούσει μέσα από την Αστυνομία, αν θέλανε μπορούσανε να τους είχανε πιάσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιούνιος 16, 2006 #24 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Η Αστυνομία κάνει ότι της πουν από το Υπ. Δημόσιας Τάξης. Λέτε, αμα ήθελαν να μην είχαν τη δυνατότητα να πιάσουν όποιον κάνει φασαρίες (βανδιαλισμούς, επισόδεια στα γήπεδα κλπ κλπ)? Σε αυτό το θέμα, μη δουλευόμαστε μεταξύ μας Χαρτί μελάνι και ρεύμα, είναι επιπλέον, από τη στιγμή που είχαν δηλώσει 600 άτομα να πάνε να δώσουν και ήρθαν οι 450. Αλλά όπως είπα, αυτό είναι το λιγότερο. Η αστυνομία, ΔΕΝ έχει δικαίωμα να μπει στο χώρο του Πανεπιστημίου χωρίς να έχει πριν την έγκριση του Πρύτανη, η οποία θα δωθεί αφου φίνει εκείνο το συμβούλιο με τη συμμετοχή του εκπροσώπου των φοιτητών, ο οποίος δεν πατάει ποτέ το ποδάρι του όταν χρειάζεται (γιατί άραγε?). Για αυτό το λόγο (επειδή πρέπει να δωθεί η άδεια από τον Πρύτανη) καταστράφηκε το κτίριο του Πολυτεχνείου στην Πατησσίων το 1995, κάηκε η βιβλιοθήκη στο ΑΠΘ (που είχε όχι βιβλία σύγχρονα, αλλά παλιά χειρόγραφα) και τόσα άλλα. Για όλα αυτά, και για ακόμα περισσότερα, που δεν μπορώ να τα φανταστώ ή δεν μου περνάνε από το μυαλό, δεν πρέπει να είμαστε κάθετοι. Ούτε, πάρε πίσω το Νόμο-πλαίσιο, ούτε δεν ερχόμαστε σε διάλογο (το άκουσα και αυτό στη ΝΕΤ, από εκπρόσωπο της ΠΚΣ). Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με όσα έχει αφήσει η κυβέρνηση να διαρρεύσουν (όλοι το κάνουν για να δουν αντιδράσεις), έχει πολλά λάθη και αρνητικά, αλλά γενικά ως νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση, κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό που πρέπει να κάνουμε, ως φοιτητές, να δεχτούμε διάλογο, να προετοιμάσουμε τις θέσεις μας, οι οποίες να είναι ρεαλιστικές και όχι του στυλ να δουλεύω 6 ώρες να πληρώνομαι και ναασφαλίζομαι όμως για 8 ώρες, και να κατέβουμε σε διάλογο, προκανονισμένο, και όχι να πάμε όλοι μαζί-μπούγιο, "ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ", γιατί έτσι θα έχει κάθε δίκιο να μην έρθει να μας δεχτεί Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 16, 2006 #25 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από deninho Η Αστυνομία κάνει ότι της πουν από το Υπ. Δημόσιας Τάξης. Λέτε, αμα ήθελαν να μην είχαν τη δυνατότητα να πιάσουν όποιον κάνει φασαρίες (βανδιαλισμούς, επισόδεια στα γήπεδα κλπ κλπ)? Σε αυτό το θέμα, μη δουλευόμαστε μεταξύ μας Nαι ρε σε αυτό δε διαφωνώ το ίδιο λέμεεε!! Αρχική απάντηση από deninhoΗ αστυνομία, ΔΕΝ έχει δικαίωμα να μπει στο χώρο του Πανεπιστημίου χωρίς να έχει πριν την έγκριση του Πρύτανη, η οποία θα δωθεί αφου φίνει εκείνο το συμβούλιο με τη συμμετοχή του εκπροσώπου των φοιτητών, ο οποίος δεν πατάει ποτέ το ποδάρι του όταν χρειάζεται (γιατί άραγε?). Για αυτό το λόγο (επειδή πρέπει να δωθεί η άδεια από τον Πρύτανη) καταστράφηκε το κτίριο του Πολυτεχνείου στην Πατησσίων το 1995, κάηκε η βιβλιοθήκη στο ΑΠΘ (που είχε όχι βιβλία σύγχρονα, αλλά παλιά χειρόγραφα) και τόσα άλλα. Είναι η επιτροπή ασύλου που αποτελείται συνήθως από 5 άτομα(καθηγητές και φοιτητές) και τον Πρύτανη.Πρέπει όλα τα μέλη να συμφωνήσουνε για να αρθεί το άσυλο.’λλος τρόπος είναι όταν γίνονται εγκλήματα κατά της ανθρώπινης ζωής.Οι φοιτητές αρνούνται και δεν δίνουν τη άδεια γιατί δε μπορούν να "καρφώσουν" έναν συμφοιτητή τους. Όμως αφού δε το κάνουνε αυτό θα έπρεπε να από μόνοι μας οι φοιτητές να διώξουμε αυτούς τους ταραξίες.Αυτή είναι η έννοια του ασύλου διαχειρίζεσαι μόνος σου το χώρο όπως επιθυμείς αλλά αν θεωρούσαμε όλοι τα πανεπ όπως τα σπίτια μας(όπου και εκεί υπάρχει άσυλο) δε θα αφήναμε να γίνονται τέτοιες ζημιές. Αρχική απάντηση από deninhoΓια όλα αυτά, και για ακόμα περισσότερα, που δεν μπορώ να τα φανταστώ ή δεν μου περνάνε από το μυαλό, δεν πρέπει να είμαστε κάθετοι. Ούτε, πάρε πίσω το Νόμο-πλαίσιο, ούτε δεν ερχόμαστε σε διάλογο (το άκουσα και αυτό στη ΝΕΤ, από εκπρόσωπο της ΠΚΣ). Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με όσα έχει αφήσει η κυβέρνηση να διαρρεύσουν (όλοι το κάνουν για να δουν αντιδράσεις), έχει πολλά λάθη και αρνητικά, αλλά γενικά ως νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση, κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό που πρέπει να κάνουμε, ως φοιτητές, να δεχτούμε διάλογο, να προετοιμάσουμε τις θέσεις μας, οι οποίες να είναι ρεαλιστικές και όχι του στυλ να δουλεύω 6 ώρες να πληρώνομαι και ναασφαλίζομαι όμως για 8 ώρες, και να κατέβουμε σε διάλογο, προκανονισμένο, και όχι να πάμε όλοι μαζί-μπούγιο, "ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ", γιατί έτσι θα έχει κάθε δίκιο να μην έρθει να μας δεχτεί Μην παίρνεις άποψη από εκπροσώπους της ΠΚΣ αλλάζουνε τις απόψεις τους 10 φορές την ημέρα.Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν και στηρίζονται από την δραστηριοποίηση των υπολοίπων αριστερών παρατάξεων(Γένοβα, σχήματα, και μικρές άλλες αριστερές) από πολλούς ανεξάρτητους φοιτητές και από τη ΠΑΣΠ. Το ότι κινείται στη σωστή κατεύθυνση είναι προσωπική σου άποψη που δε την στηρίζουνε η συντρηπτική πλειοψηφία των φοιτητών.Αλλά να προσθέσω κάτι, το ότι έχει μέσα κάποια καλά πράγματα δεν είπε κανείς το αντίθετο.Όλα τα παιδιά συμφωνούνε.Αν όμως περιλαμβάνει το νομοσχέδιο και τα κακώς κείμενα κατά τους φοιτητές αυτομάτως απορρίπτεται όλο.Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση το υπουργείο να ζητήσει να ψηφιστούν μόνο αυτά που βολεύουνε και είναι καλά για τους φοιτητές. Και να ξέρεις ,πως είναι δυνατόν να προχωρήσεις σε διάλογο όταν υπάρχει τόσο μεγάλο χάσμα απόψεων μεταξύ φοιτητών και υπουργείου?Η μόνη περίπτωση ήταν να βρισκόταν η λύση κάπου στη μέση που στη προκειμένη περίπτωση απλά δεν υπάρχει.Και αν δεν υπάρχει λύση από το διάλογο χρειάζονται κατευθείαν πιο σκληροί τρόποι διεκδίκησης των αιτημάτων.Αν οι φοιτητές συμμερίζονταν την άποψή σου, θα ήτανε λογικό να υπάρξει συζήτηση, αλλά στη προκειμένη φάση δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Και όπως σου είπα δεν είναι πολλοί φοιτητές ενάντια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια,ενάντια στη γενικότερη του ιδέα είναι. Και μια και λες για διάλογο,να ξέρεις με τόση μαζικότητα και τόσο κόσμο,είναι πολύ δύσκολο να συμφωνηθεί ποιος θα εκπροσωπήσει τους φοιτητές στο διάλογο.Και οι λόγοι είναι πολλοί δε χρειάζεται να τους αναφέρω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainMilo Ιούνιος 16, 2006 #26 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Στο θέμα του προυπολογισμού συγνώμη αλλά θα διαφωνήσωΕίναι 1000% περισσότερο τα χρήματα που "τρώγονται" εκ των έσω , παρά για γραφικές ύλες , που τα συγκεκριμένα που αναφέρεις τα επιβαρυνόμαστε εμείς ούτως ή άλλωςΚαι μην αρχίσουμε για τα δωρεάν βιβλία , αυτά δίνονται τα πρώτα 2~3 χρόνια , και μετά ξεκινούν τα "Πάρτε μια κόπια και βγάλτε τα για όλους" "Να το cd , εκτυπώστε τα αν θέλετε , το βιβλίο είναι αυτό" "Μπείτε στην www.fdsfsffsdfsd.com διεύθυνση και διαβάστε τα απο εκεί"Όσων αφορά τον σεβασμό προς το πανεπιστήμιο , με εξαίρεση μερικούς φοιτητές και αρκετούς που καμμιά σχέση δεν έχουν με την σχολή , δεν πιστεύω πως αποτελεί τεράστιο πρόβλημα . Αν περιοριστούν τα αναρχικά στοιχεία μέσα στα πανεπιστήμια , πιστεύω δεν θα βλέπουμε τέτοιες εικόνες ντροπής κάθε δευτέρα πρωίΤο μεγαλύτερο πρόβλημα κατ εμέ από αυτά που ανέφερες είναι η κατασπατάληση των λιγοστών πόρων που διατίθονται για τα πανεπιστήμιαΤι το θες ρε φίλε το 3ο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο όταν ήδη υπάρχουν 2?ΤΙ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΝ GEFORCE 6800 GT???Επειδή έτυχε και η αίθουσα των διαλέξεων ήταν ακριβώς απέναντι από την βιβλιοθήκη , δεν μπορείτε να φανταστείτε το hardware που πέρασε από κει μέσαΓια τις καταλήψεις ούτε και εγώ συμφωνώ , καθώς γνωρίζω πολλά άτομα που πρέπει να ξεκινήσουν ξανά από το 0 τις διπλωματικές τους εργασίες καθώς τα παρασκευάσματά τους "πέθαναν"Πιστεύω πως ήταν μια ακραία λύση , αναγκαία κατά πολλούς , ώστε να αποδοθεί καλύτερα η δυσφορία της φοιτητικής κοινότητας προς το νέο νόμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris74 Ιούνιος 16, 2006 #27 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από deninho Τα 8 χρόνια μ.ο. για να πάρεις πτυχίο, που αναφέρεις δημιουργούνται από τους αιώνιους φοιτητές, και όχι αναγκαστικά από τη δυσκολία της σχολής. Και, ναι, οι αιώνιοι φοιτητές αποτελούν οικονομικό πρόβλημα για τις σχολές. Οι σχολές όπως όλοι γνωρίζουμε, υποχρηματοδοτούνται. Όταν ο άλλος που μπήκε στη σχολή, λίγους μήνες πριν γεννηθώ, δηλώνει ότι θα έρθει να γράψει το μάθημα, αλλά τελικά δεν έρχεται, έχει υποχρεώσει τη σχολή να ξοδέψει παραπάνω λεφτά για: *Επιτηρητές *Χαρτί *Μελάνι *Ρεύμα χωρίς να υπάρχει λόγος. Και καλά, για ένα άτομο δεν θα το έκανα θέμα, αλλά όταν είναι αρκετές δεκάδες τέτοιοι φοιτητές, και δεν ξέρω και εγώ πόσα μαθήματα επί 3 εξεταστικές, καταλαβαίνετε ότι αποτελούν οικονομικό βάρος στη σχολή Παρ'όλα αυτά, οι αιώνιοι φοιτητές ΔΕΝ είναι το μείζον πρόβλημα του ελληνικού πανεπιστημίου. Αυτοί δεν πατάνε εκεί. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, ΔΕΝ είναι η υποχρηματοδότηση, αν και είναι πολύ σημαντικό. ΤΟ πρόβλημα είμαστε όλοι εμείς, οι φοιτητές (δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω), που δε σεβόμαστε το πανεπιστήμιο. Όταν βάφουν τις αίθουσες, και μέσα σε 2 βδομάδες, οι τοίχοι είναι κατάμαυροι, όταν χτίζουμε την πόρτα του ΙΕΣΕ έτσι επειδή μας κ@υλωσε (το ΙΕΣΕ είναι κέντρο έρευνας που συμμετέχουν 3 σχολές του Πανεπιστημίου Αθηνών και 3 του ΕΜΠ, απ'ότι θυμάμαι), όταν τα σπάμε έτσι επειδή γουστάρουμε, και τόσα άλλα, δεν μπορούμε ούτε για ελειπή χρηματοδότηση να μιλήσουμε (αφού τα χρήματα πάνε ως επί το πλείστον για να επιδιορθωθούν οι ζημιές που εμείς οι ίδιοι προκαλούμε), ούτε για μη έρευνα (αφού εμείς οι ίδιοι εμποδίζουμε τους καθηγητές-μεταπτυχιακούς-διδακτορικούς να πάνε στο χώρο που έχουν για να κάνουν έρευνα), ούτε για τπτ. Ας κοιτάξουμε να αλλάξουμε εμείς, και να διορθώσουμε τα λάθη μας, και μετά ας γκρινιάξουμε για τα λάθη των άλλων. τα 8 χρόνια δεν τα κρίνεις απο τους αιώνιους φοιτήτες αλλα απο τον μέσο ορο των συμφοιτητών σου που τελειώνουνε. το χαρτι το αντιπαρέρχομαι μιας και ειναι αναλώσιμο που οταν δεν έρθει κάποιος το ξαναχρησιμοποιούν. το δε μελάνι κατα πόσο μπορει να βάλει μέσα ενα πανεπιστημιο το να τυπώσει 200 σελίδες παραπάνω? οι δε επιτηρητες ως επι το πλέιστον αποτελούνται απο μεταπτυχιακούς που απλά δεν πληρώνονται. ο καθηγητης και οι βοηθοί του δεν πληρώνονται με το κεφάλι έχουν μισθό. το ρεύμα ας μην το σχολιάσουμε, ειδικά σε σχολές που έχουν βαριά εργαστήρια λες εμείς καταστρέφουμε τα πανεπιστήμια. η λυση ειναι στις μικρές ηλικίες. απλά ειμαστε κάφροι παντού και ο χώρος των πανεπιστημίων δεν εξαιρείται. αν ρίξεις μια ματιά γύρω σου θα το διαπιστώσεις. παιδεία με τρίχες δεν γίνεται. όλοι θέλουν βιβλιοθήκες. βιβλιοθήκες υπάρχουν? εστίες? εστιατόρια? αν σε μαθαίνουν να μένεις σαν γουρούνι και στο επιβάλουν. αν ανοίγουν πανεπιστήμια για να συντηρούν τις προεκλογικές περιφέρειες.... ειδικα στην επαρχία ειναι δραματικό το φαινόμενο... οταν πεθαίνουν καθηγητές απο εμφράγματα μην αντέχοντας αυτά που βλέπουν στα πανεπιστήμια... οταν κατηγορουν τους φοιτητές που κλεινουν τα πανεπιστήμια αλλα δεν λένε οτι ο πραγματικός λόγος είναι τα πακέτα τους που παγώνουν. οταν εισαι μεταπτυχιακός και κάνεις τον δωρεάν χαμάλη σον καθηγητή σου... οταν, οταν οταν σε πειράζουν οι αιώνιοι φοιτητές? η απλά ειναι το τυρί που σου βάζουν για να το αποσύρουν μετα και να περάσουν αυτά που θέλουν απο το παράθυρο. όσοι έχετε επαφή με πανεπιστήμια του εξωτερικού μπορείτε να μάθετε τι ισχύει, τι κάνεις αφού τελειώσεις και και μετά αναλογιστήτε με την ελληνική πραγματκότητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιούνιος 16, 2006 #28 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Καπιτάν δεν διαφωνώ στο ότι μεγάλο μέρος των χρημάτων που θα έπρεπε να πηγαίνουν στα πανεπιστήμια, καταλήγουν στις τσέπες διαφόρων. Αυτό όμως είναι ένα ακόμα πρόβλημα το οποίο οφείλεται σε εμάς (φοιτητές). Γιατί, από τη στιγμή που θέλουμε αυτοδιοίκηση, θα πρέπει να αποδείξουμε ότι μπορούμε να την έχουμε. Αλλά όταν όλοι γνωρίζουμε (όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι), αλλά το κάνουμε γαργάρα, γτ μπορεί να μας κόψει από το μάθημά του ο καθηγητής, δεν πρόκειται να καταφέρουμε τπτ. Ας βρούμε τα στοιχεία (δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο-μια αρχή αρκεί να γίνει για να ξεκινήσει μια τέτοια ιστορία), να τα καταθέσουμε στον αρμόδιο (π.χ. δικαστικές αρχές), και να περιμένουμε και να πιέσουμε για την απόφαση. Αλλά και πάλι, κάποιοι δεν το θέλουν αυτό. Τέλος όσον αφορά στην 6800gt, φυσικά και χρειάζεται στη βιβλιοθήκη. Τι θα κάνει ο υπεύθυνος στις ατελείωτες ώρες ανίας ΥΓ να κάνω μια ερώτηση κι εδώ, να κόψω αντιδράσεις: Εαν έβγαινε το ΥΠΠΕΘ αύριο και πρότεινε, να μπουν δίδακτρα στις σχολές, τα οποία θα καθορίζονται από την οικονομική κατάσταση της οικογένειας του φοιτητή (αυτός που έχει να πληρώνει κανονικά, ο άλλος που δεν είναι εύκολο να τα βρει να πληρώνει τα μισα κλπ κλπ-τυχαία παραδείγματα), θα συμφωνούσατε? Αν όχι γιατί; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 16, 2006 #29 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από deninhoΥΓ να κάνω μια ερώτηση κι εδώ, να κόψω αντιδράσεις: Εαν έβγαινε το ΥΠΠΕΘ αύριο και πρότεινε, να μπουν δίδακτρα στις σχολές, τα οποία θα καθορίζονται από την οικονομική κατάσταση της οικογένειας του φοιτητή (αυτός που έχει να πληρώνει κανονικά, ο άλλος που δεν είναι εύκολο να τα βρει να πληρώνει τα μισα κλπ κλπ-τυχαία παραδείγματα), θα συμφωνούσατε? Αν όχι γιατί; OXI!!Γιατί θα την πλήρωναν οι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι δηλώνουν κανονικά το εισόδημά τους και οι ιδιωτικοί που θα βγάζουνε χιλιάδες παραπάνω ευρώ το μήνα δηλώνουνε πολύ λίγα στην εφορία και θα φαίνονται φτωχοι.Δηλαδή δεν είναι αξιοκρατικό αυτό και το ξέρουνε όλοι.Και 2ον,η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΧΙ ΠΡΟΙΟΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris74 Ιούνιος 16, 2006 #30 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2006 Αρχική απάντηση από deninho Αλλά όταν όλοι γνωρίζουμε (όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι), αλλά το κάνουμε γαργάρα, γτ μπορεί να μας κόψει από το μάθημά του ο καθηγητής, δεν πρόκειται να καταφέρουμε τπτ. Ας βρούμε τα στοιχεία (δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο-μια αρχή αρκεί να γίνει για να ξεκινήσει μια τέτοια ιστορία), να τα καταθέσουμε στον αρμόδιο (π.χ. δικαστικές αρχές), και να περιμένουμε και να πιέσουμε για την απόφαση. Αλλά και πάλι, κάποιοι δεν το θέλουν αυτό. Τέλος όσον αφορά στην 6800gt, φυσικά και χρειάζεται στη βιβλιοθήκη. Τι θα κάνει ο υπεύθυνος στις ατελείωτες ώρες ανίας ΥΓ να κάνω μια ερώτηση κι εδώ, να κόψω αντιδράσεις: Εαν έβγαινε το ΥΠΠΕΘ αύριο και πρότεινε, να μπουν δίδακτρα στις σχολές, τα οποία θα καθορίζονται από την οικονομική κατάσταση της οικογένειας του φοιτητή (αυτός που έχει να πληρώνει κανονικά, ο άλλος που δεν είναι εύκολο να τα βρει να πληρώνει τα μισα κλπ κλπ-τυχαία παραδείγματα), θα συμφωνούσατε? Αν όχι γιατί; ενω αν σου πεί οτι εχεις 4 προσπάθειες να το περάσεις αλλιώς διαγράφεσαι θα του πας κόντρα. για το θέμα διδάκτρων εγω θα έλεγα οχι. οχι για θέμα συντάγματος.... απλά για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία στην οικονομικό τομέα. δυστηχώς οι δημόσιοι υπάλληλοι εμφανίζονται να πληρώνονται καλύτερα απο δικηγόρους γιατρούς κλπ που δηλώνουν ελεύθεροι επαγγελματίες. οπότε θα έχεις το τραγελαφικό να πληρωνει δίδακτρα ενας φοιτητης που εχει ανάγκη ενω κάποιος φαίνεται να έχει πλασματικά χειρότερη κατάσταση να μην πληρώνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Ιούνιος 17, 2006 #31 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2006 Αρχική απάντηση από .38-.45 αυτο δε λεμε; αν υπαρχει η ιδια σχολη στο σπιτι σου (κι ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα, πολυ πιθανο να υπαρχει), γιατι να πας να σπουδασεις στην ιδια σχολη σε αλλη πολη;(δεν ειμαι ουτε απο αθηνα ουτε απο θεσσαλονικη, και δε σπουδασα σε καμια απο τις δυο). εδω που ειμαι μονο ιατρικη και τει εχει....ιατρικη με την καμμια δεν εμπαινα...τει..περασα αλλα ειπα να ξαναδωσω για πολυτεχνειο!2 αδερφια ακομα μεγαλυτερα τελειωσαν-προ πολλου- νομικη..αθηνα και κομοτηνη...!Μια εσωτερικη μετεγγραφη θα βολευε.....Δεν βγηκε ποτε...ασχετα που πληρουσαμε (-για αυτους που διαβαζουν πολυ γρηγορα...λεω "πληρουσαμε" οχι "πληρωσαμε"-) ολα τα κριτηρια!Και εγω επεσα χανια....!Και μη γελιομαστε εννοειται οτι δεν αποτελουν βαρος οι αιωνιοι φοιτητες....!!ΠΕρα απο τα 8 χρονια δεν εχουν κανενα φοιτητικο δικαιωμα (ουτε στεγαση ,ουτε σιτηση ,ουτε μειωμενα εισητιρια ουτε τιποτα...)!Απλα "δικαιουνται" να παρουν πτυχιο...Και αυτο τους το κοβουν...!Τωρα περι ρευματος ,μελανι κλπ...απαντηθηκαν παραπανω...Ολα τα παραπανω μετρα ειναι βλακειες για να μην πω αλλη(αλλες) λεξη!Ενα βημα πιο κοντα στα ιδιωτικα πανεπιστημια ειναι ολα αυτα και ουδεμια σχεση εχει με τα πανεπιστημια αυτα καθεαυτα...εδιττωρα καταλαβα τι λες....(με ξυπνησαν απο τις 7.30 και ειχα κοιμηθει 2.30-3)Δεν διαφωνω σε αυτο που λες....αρκει να υπαρχει η σχολη που μας ενδιαφερει στην πολη μας...(γενικα για το καθενα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 17, 2006 #32 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2006 Αρχική απάντηση από YDinopoulos Ειμαι υπερ των...* Διαγραφή Φοιτητών μετά τα ν επί 1.5 χρόνια* Περιορισμός της εξέτασης σε 1 μάθημα έως 4 φορές* Δημιουργία ευκολότερων όρων άρσης του ασύλου με την προοπτική κατάργησης του* Κατάργηση των μετεγγραφών εσωτερικούΧρειαζεται λιγο συμαζεμα το ολο θεμα της παιδειας. Δεν μπορει να ειναι μπατε σκυλοι αλεστε... Τι έχεις τελειώσει?Οι απόψεις μου εδώ:(βαριέμαι να τα ξαναγράφω)http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?p=276901#276901http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?p=277314#277314http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?p=277384#277384http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?p=279210#279210http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?p=279468#279468http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?p=279859#279859http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?p=280006#280006http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?p=280115#280115Το θέμα δεν είναι τόσο απλό, και οι λύσεις κατά τη γνώμη μου απέχουν από την προχειρότητα του ν+2, (ν+2)/π (για στρογγυλά πανεπιστήμια) κλπ. κλπ.Εκτός αν λέμε ότι π.χ. το ΤΕΙ οινολογίας που είχε ένα 3ετές πρόγραμμα σπουδών τραβηγμένο από τα μαλλιά για να γίνει 4 χρόνια (με 1 εξάμηνο πρακτική εργασία = όχι μαθήματα), θά χει ν+2, σαν το χημικό, που έχει ένα 5ετές πρόγραμμα στριμωγμένο σε 4 χρόνια. Είμαι αρκετά επιμελής φοιτητής (όχι βέβαια και ο τρελά επιμελής), και τα εργαστήρια στη σχολή τα τελείωσα στα 5 χρόνια, και όχι στα 4 (λόγω κάποιων μαθημάτων επιλογής που πήρα). Πιστεύω ότι όσοι λένε ν+1, ν+2 κτλ. ή δεν έχουν ιδέα για το τι θα πει σχολή με εργαστήρια ή δεν έχουν ιδέα για το τι θα πει πανεπιστήμιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 17, 2006 #33 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2006 Αρχική απάντηση από ΝTGΠΕρα απο τα 8 χρονια δεν εχουν κανενα φοιτητικο δικαιωμα (ουτε στεγαση ,ουτε σιτηση ,ουτε μειωμενα εισητιρια ουτε τιποτα...)! κάνεις λάθος, να σε διορθώσω λίγο,πάσο δικαιούσαι μέχρι και 6ο έτος,σίτηση και στέγαση μέχρι 5ο έτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Ιούνιος 17, 2006 #34 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis κάνεις λάθος, να σε διορθώσω λίγο,πάσο δικαιούσαι μέχρι και 6ο έτος,σίτηση και στέγαση μέχρι 5ο έτος. σωστο..... ποσο μαλλον παραπερα για τους αιωνιους... (ειχα στο μυαλο και την αναβολη απο στρατο..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpresv Ιούνιος 22, 2006 #35 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis [16-06-2006 18:56] Επιτηρητές δε πληρώνονται,έρχονται με την θέλησή τους. ααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!! ααααααααααχαχαχαχα!!!!!! πολύ καλό αυτό! ναι, σίγουρα υπάρχουν κάποιοι διεστραμμένοι (παίζει και να κυλάει αίμα των SS στις φλέβες τους ακόμα) που οικειοθελώς σηκώνονται 8 το πρωί για να επιτηρήσουν ένα συνοθύλευμα αλαλάζοντων νέων που θεωρούν θεμελιώδη υποχρέωση των επιτηρητών τη διάθεση τους να επιτρέψουν την άνευ όρων αντιγραφή! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris74 Ιούνιος 22, 2006 #36 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από dpresv ααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!! ααααααααααχαχαχαχα!!!!!! πολύ καλό αυτό! ναι, σίγουρα υπάρχουν κάποιοι διεστραμμένοι (παίζει και να κυλάει αίμα των SS στις φλέβες τους ακόμα) που οικειοθελώς σηκώνονται 8 το πρωί για να επιτηρήσουν ένα συνοθύλευμα αλαλάζοντων νέων που θεωρούν θεμελιώδη υποχρέωση των επιτηρητών τη διάθεση τους να επιτρέψουν την άνευ όρων αντιγραφή! ειναι τραγικά δύσκολο 'εως ακατόρθωτο κάποιος άνθρωπος να σπαταλήσει 15 ώρες το χρόνο εθελοντικα που τον καταντάει ανέκδοτο και διεστραμμένο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Ιούνιος 22, 2006 #37 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από CaptainMiloΤέλος , 4 εξετάσεις και μετά πάπαλα?Σόρρυ παιδιά , αλλά τόσο ηλίθιος κανείς δεν είναι . Ξέρουμε και τις κλίκες των πανεπιστημιακών καθηγητών , και τους κολλημένους κομπλεξικούς καθηγητές των ΤΕΙ , που κόβουν φοιτητές για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να μην τον γουστάρουν Όντως είναι περίπλοκο το θέμα.Για αυτό που αναφέρεις θα πρέπει να γίνει κάτι για τον συγκεκριμένο καθηγητή ΖΩΟ. Δεν ξέρω από ποιον. Αυτές οι κλίκες δηλαδή είναι τόσο "σκοτεινές" που δεν μπορούν να βγουν στην επιφάνεια από κάποιους φοιτητές -γονείς-συλλόγους; Αν δημοσιοποιηθεί δλδ ένα τέτοιο γεγονός, σε οποιονδήποτε φορεά, ποιος από την κλίκα θα έχει τα @@ να "εκδικηθεί" αυτόν που δημοσιοποίησε το γεγονός. Αλλά αν το δεις ΜΟΝΟ του,... έναν φοιτητή να δίνει ένα μάθημα 2 χρόνια, είναι γελοίο. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ...το βλέπουμε ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ το γεγονός από κλίκες κτλ. :whistling Αν το πρόβλημα της ανεργίας είναι τώρα τεράστιο , τι θα γίνει μόλις εσύ αδειάσεις το 70% της χώρας μέσα σε μια μέρα? Εγω μία λύση βλέπω... όπως έγραψα και σε παρόμοιο θέμα στο adslgr.com Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να σπουδάσουν όλοι ντε και καλά. Γιατί στην Ιταλία έχω φίλο βενζινά τον οποίο δεν τον ξεχωρίζεις από τον γιατρό και τον δικηγόρο; Και δεν μιλάω για λεφτά αλλά γενικά σαν άνθρωπο, σαν κοινωνική απήχηση, σαν προσωπικότητα. ΙΔΙΟΙ και οι 2.Εδώ ο ΓΙΑΤΡΟΣ είναι ο "καθώς πρέπει", και ο βενζινάς ο "χλέμπουρας".ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ .ΑΛΛΑΞΤΕ τα ΜΥΑΛΑ των ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ μπας και δούμε άσπρη μέρα. ΚΑι πείτε τους "καλό παιδί" δεν είναι απαραίτητα το σπουδαγμένο. Ας προσπαθήσουν να βγάλουν σωστούς ανθρώπους στην κοινωνία μπας και αλλάξει προς το καλύτερο και μετά να δουν αν μπορούν να τους κάνουν και σωστούς επαγγελματίες.Όσο συνεχίζει αυτός ο "πόλεμος" και το κλίμα "το παιδί μου ή το παιδί σου" η κατάσταση θα διαιωνίζεται. Τι να σου κάνει η μια παράταξη ή η άλλη αν εμείς οι ίδιοι έχουμε τάση προς την παραπαιδεία;Ταπεινή μου γνώμη πάντα.Γίνεσαι φοιτητής =ΖΕΙΣ, δεν γίνεσαι= ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ..ένα πράμα δλδ;Να σας ρωτήσω και κάτι. Στα έξω πανεπιστήμια στα οποία γίνεται δουλειά και μαθαίνεις και κάτι και που τα ζηλεύουνε όλοι, πόσο χρόνο έχεις δικαίωμα να δίνεις και να ξαναδίνεις μαθήματα ή τελος πάντω να είσαι γραμμένος; Διαφωτίστε με λίγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris74 Ιούνιος 22, 2006 #38 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 snipsη παιδεια δεν ειναι το πανεπιστήμιο, η παιδεία ξεκιναει απο τα πρώτα χρονια, δεν ειναι πανακεια να σπουδασεις. στην ελλαδα δεν αποτελει λυση αλλα παραμύθα.απλα τα πανεπιστήμια αποτελουν ισως τον μοναδικο χωρο που μπορεις να ακουσεις καποια διαφορετική άποψη.τα παιδια που ξεσηκώθηκαν αποτελουν τα πειραματοζωα της εκαστοτε κυβέρνησης. ειναι αυτοι που υπόστηκαν την αλλαγή των εισαγωγικών εξετάσεων, ειναι τα παιδιά που ασέλγησαν στα μυαλά τους και στον χρόνο τους πιέζοντας τα να διαβάζουν ακατάπαυστα για να περάσουν κάπου. και μολις περάσουν αποζητούν να τους διαλύσουν και το τελευταίο προπυργιο ελεύθερης σκέψης. γιατι αυτό αποτελει το πανεπιστήμιο.ισως στην γαλλία ενς βενζινάς να ειναι σκεπτόμενο άτομο. αλλα στην γαλλία υπήρξε δημοψήφισμα για το ευρωσύνταγμα. δεν τους το επέβαλλε κανείς γιατι θα ξεσηκώνονταν. αυτό αποτελεί δείγμα σωστης παιδείας. αυτό που δεν μπορούμε να έχουμε στην ελλάδα.τέλος... πηρε το αυτί μου οτι σήμερα βγηκαν οι βάσεις και 1 στους 3 δεν περνάει γιατί έγραψε κάτω απο την βάση. επίσης 10.000 θέσεις θα μείνουν κενές. τα αποτελέσματα λέει σαν βαθμολογίες ειναι παρόια με τα περσινά που δεν υπήρχε το πλαφόν του 10.αυτο δεν είναι απόδειξη του πόσο λάθος ηταν η αλλαγή στο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων? με όλες τις εξετάσεις να φτάνουν να δίνουν πανελλήνιες και 1 στους 3 να είναι κάτω απο την βάση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Ιούνιος 22, 2006 #39 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Λυπάμαι που το λέω αλλά νομίζω ότι οι πρώτοι που ασέλγησαν στα μυαλά μας είναι οι ίδιοι μας οι γονείς και ίσως κάπου είμαστε και εμείς "αυτόχειρες". Εμείς ψηφίζουμε ρε παιδιά, αν δεν τα αλλάξουμε εμείς από ποιον περιμένουμε να τα αλλάξει. Στην θέση του Α ή του Β υπουργού θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ο μπαμπάς, ή μαμά, ο θείος, η θεία, κάποιου από μας. Δεν φταίνε πρόσωπα. Φταίνε οι ρόλοι που τους δώσαμε. Οι γάλλοι δλδ πως αποφασίζουν με δημοψηφίσματα; Μήπως επειδή ασχολούνται περισσότερο με την κοινωνία τους, τουλάχιστον σε τέτοια θέματα; Η αν δεν ασχολούνται τώρα, μήπως το κάναν σε άλλες εποχές ώστε να εξασφαλίζουν ΚΑΤΙ στα παιδιά τους; Δεν ξέρω ρε παιδιά, αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω τον Α ή τον Β υπουργό όταν "εγώ ο ίδιος" του έχω δώσει το "ελεύθερο" να με "πηδήξει". Εϊδατε κανέναν σύλογο γονεών και κηδεμόνων να αντιδράσει ποτέ δυναμικά σε τέτοια ζητήματα; Όλοι εμείς οι γονείς που κατηγορούμε την παιδεία, τι κάναμε για να αλλάξει; Η τρέφουμε την ψευδαίσθηση ότι θα αντιδράσουν οι φοιτητές μέσα από τα κομματικά τους πέπλα; Μεμμονωμένες αντιδράσεις δεν αλλάζουν τίποτα.Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως νέοι άνθρωποι που έχουν οράματα και είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο διαβασμενοι και ανοιχτόμυαλοι από τις προηγούμενες γενιές, να επιτρέπουν στους ευατούς τους να αναλώνονται με "φοιτητικές" παρατάξεις και τέτοια. Δλδ όταν υπάρχει "καχυποψία" ανάμεσα στα στελέχη της ίδιας της φοιτιτικής κοινότητας, τι καλό περιμένουμε να βγει; Δεν αναφέρομαι και ούτε κρίνω το παρών νομοσχέδιο ή σε άλλο. Αναφέρομαι στην στάση των ίδιων των φοιτητών προς το μέλλον τους. Διαχρονικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Ιούνιος 22, 2006 #40 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2006 Αρχική απάντηση από dpresv ααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!! ααααααααααχαχαχαχα!!!!!! πολύ καλό αυτό! ναι, σίγουρα υπάρχουν κάποιοι διεστραμμένοι (παίζει και να κυλάει αίμα των SS στις φλέβες τους ακόμα) που οικειοθελώς σηκώνονται 8 το πρωί για να επιτηρήσουν ένα συνοθύλευμα αλαλάζοντων νέων που θεωρούν θεμελιώδη υποχρέωση των επιτηρητών τη διάθεση τους να επιτρέψουν την άνευ όρων αντιγραφή! Δε μου λες ποιός είσαι που το ξέρεις ?Αν δε ξέρεις μη μιλάς! Εγώ εδώ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης βλέπω τι γίνεται και σε διαβεβαιώνω πως κανένας από αυτούς που επιτυρεί 15 ώρες δε παίρνει ευρώ παραπάνω. Και αν εσύ τους θεωρείς διεστραμμένους να ξέρεις υπάρχουνε άνθρωποι που δε το κάνουνε για τα χρήματα(ούτε σκέφτονται βάσει χρημάτων όπως εσύ) αλλά για τους συνάδελφούς τους και κοιτάνε να αφιερώνουν χρόνο για το πανεπιστήμιο επειδή το αγαπάνε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.