Jump to content



Κατάργηση του νόμου πλαίσιου καταψηφίζοντας τον!


Rightman

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Ειμαι υπερ των...

* Διαγραφή Φοιτητών μετά τα ν επί 1.5 χρόνια

* Περιορισμός της εξέτασης σε 1 μάθημα έως 4 φορές

* Δημιουργία ευκολότερων όρων άρσης του ασύλου με την προοπτική κατάργησης του

* Κατάργηση των μετεγγραφών εσωτερικού

Χρειαζεται λιγο συμαζεμα το ολο θεμα της παιδειας. Δεν μπορει να ειναι μπατε σκυλοι αλεστε...

Link to comment
Share on other sites

αν και δεν ειναι σκοπιμο να γινει τετοια συζητηση....

πιστευεις οτι θα βελτιωθει με ολα αυτα??

Κατσε να δεις πως το ειπε καποιος......(σε λιγο εδιτεδ kai quoted)

Μεχρι να βρω αυτο που θελω ξερεις τι μαμησι θα πεσει σε μερικες οικοενειες αν γινει το τελευταιο?

edit ...το βρηκα

Αρχική απάντηση από astrolabos

Δε ξέρω, το μόνο που βλέπω είναι αποσπασματικός και πρόχειρος σχεδιασμός ο οποίος δεν οδηγεί πουθενά.

σε οτιδηποτε συμβαινει σχεδον..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Ειμαι υπερ των...

* Διαγραφή Φοιτητών μετά τα ν επί 1.5 χρόνια

* Περιορισμός της εξέτασης σε 1 μάθημα έως 4 φορές

* Δημιουργία ευκολότερων όρων άρσης του ασύλου με την προοπτική κατάργησης του

* Κατάργηση των μετεγγραφών εσωτερικού

Χρειαζεται λιγο συμαζεμα το ολο θεμα της παιδειας. Δεν μπορει να ειναι μπατε σκυλοι αλεστε...

Βγάζεις χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα?

Link to comment
Share on other sites

2.5 με 3 αναλογα την αποδοση μου στην δουλεια, αλλα δεν καταλαβαινω που κολαει...

Ξερω ανθρωπους(ακα ρεμαλια) που εναι ακομα γραμμενοι σε καποια πανεπιστημια. Εχουν περασει 7-8 χρονια, φυσικα δεν πατανε καθολου κ το μονο που τους νοιαζει ειναι η να παρουν οσο το δυνατον μεγαλυτερη αναβολη.

Αλλους που ειναι στον Πειραια (τυχαιο ονομα), ειναι στον 6ο χρονο κ χρωσταει 32 μαθηματα! Ελεος. Παει για εναν καφε κ γυρναει σπιτι !

Αναρχο-κομμουνιστο-φασιστο-δαπιτο-πασπιτες (και οχι μονο βεβεβαια...)να πλακωνονται μεσα στις σχολες κ η αστυνομια να μην μπορει να επιβαλει την ταξη! ΕΛΕΟΣ!

Αυτα ειναι σωστα δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

2.5 με 3 αναλογα την αποδοση μου στην δουλεια, αλλα δεν καταλαβαινω που κολαει...

Ξερω ανθρωπους(ακα ρεμαλια) που εναι ακομα γραμμενοι σε καποια πανεπιστημια. Εχουν περασει 7-8 χρονια, φυσικα δεν πατανε καθολου κ το μονο που τους νοιαζει ειναι η να παρουν οσο το δυνατον μεγαλυτερη αναβολη.

Αλλους που ειναι στον Πειραια (τυχαιο ονομα), ειναι στον 6ο χρονο κ χρωσταει 32 μαθηματα! Ελεος. Παει για εναν καφε κ γυρναει σπιτι !

Αναρχο-κομμουνιστο-φασιστο-δαπιτο-πασπιτες (και οχι μονο βεβεβαια...)να πλακωνονται μεσα στις σχολες κ η αστυνομια να μην μπορει να επιβαλει την ταξη! ΕΛΕΟΣ!

Αυτα ειναι σωστα δηλαδη?

Όχι δεν είναι σωστά,αλλά δεν είναι επίσης σωστό κάποιος που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να μη μπορεί να σπουδάσει.Γιατί μπορεί να εργάζεται παράλληλα και να χρωστά μαθήματα,είτε μπορεί να είναι μακριά η πόλη η άλλη και να θέλει μεταγγραφή.Δε σου λέω ότι η παιδεία είναι σε καλή κατάσταση,πρέπει να βελτιωθεί πολύ αλλά πρέπει να παραμείνει αναλλοίωτη η αξία της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 17:48]

Όχι δεν είναι σωστά,αλλά δεν είναι επίσης σωστό κάποιος που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να μη μπορεί να σπουδάσει.Γιατί μπορεί να εργάζεται παράλληλα και να χρωστά μαθήματα,είτε μπορεί να είναι μακριά η πόλη η άλλη και να θέλει μεταγγραφή.Δε σου λέω ότι η παιδεία είναι σε καλή κατάσταση,πρέπει να βελτιωθεί πολύ αλλά πρέπει να παραμείνει αναλλοίωτη η αξία της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης!

Βρες μου εσυ, σε αυτα που εχω αναφερει παραπανω κατι αντιθετο. Δεν υπαρχει καποιο μετρο που να αναφερεται σε οικονομικα θεματα στα λεγομενα μου! Φυσικα κ ειμαι υπερ της δωρεαν παιδειας, αλλα καποια αλλα ειναι που θελουν ρυθμισμα :)

Oσο για τις αποστασεις...Ας διαβαζε, και να περναγε πιο κοντα! Πιο μαγκες δηλαδη ειναι αυτοι που μενουν Αθηνα κ περνανε Αθηνα, Θεσσ/νικη με Θεσσ/νικη και ουτοκαθεξης ?

Link to comment
Share on other sites

YDinopoulos, πιστεύεις ότι όποιος είναι στην ιατρική/νομική/χημικό/μαθηματικό (και δεν ξέρω εγώ πόσες άλλες σχολές Αθήνας) και δεν καταφέρει να βγει στα ν+1.5 (ή και 2) χρόνια από τη σχολή αξίζει να μαζέψει τα μπογαλάκια του;Είναι ρεμάλι;

Απλά ουγκ....Οι υψηλόβαθμες σχολές της Αθήνας (τουλάχιστον) είναι μανίκα, δεν είναι καλαμπουράκι...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Βρες μου εσυ, σε αυτα που εχω αναφερει παραπανω κατι αντιθετο. Δεν υπαρχει καποιο μετρο που να αναφερεται σε οικονομικα θεματα στα λεγομενα μου! Φυσικα κ ειμαι υπερ της δωρεαν παιδειας, αλλα καποια αλλα ειναι που θελουν ρυθμισμα :)

Oσο για τις αποστασεις...Ας διαβαζε, και να περναγε πιο κοντα! Πιο μαγκες δηλαδη ειναι αυτοι που μενουν Αθηνα κ περνανε Αθηνα, Θεσσ/νικη με Θεσσ/νικη και ουτοκαθεξης ?

Συμφωνώ γενικά... Αλλά στο τελευταίο κομμάτι είσαι άκυρος... Αν και συμφωνώ στην κατάργηση των εσωτερικών μετεγγραφών και φυσικά στην απομάκρυνση όλων των κλικαδόρων κυπρίων από τα καλαμαράδικα πανεπιστήμια...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Χθες, στις 17:53]

Oσο για τις αποστασεις...Ας διαβαζε, και να περναγε πιο κοντα! Πιο μαγκες δηλαδη ειναι αυτοι που μενουν Αθηνα κ περνανε Αθηνα, Θεσσ/νικη με Θεσσ/νικη και ουτοκαθεξης ?

εγω παλι, ποτέ δεν καταλαβα, γιατι ενω υπαρχει η σχολη στο σπιτι σου, πρεπει να ξενιτευτεις και να πας σε αλλη πολη.

ετσι ομως δεν κινειται το χρημα, δεν ανεβαινουν τα εξοδα, δε δουλευουν οι τραπεζες, ουτε και οι διαφοροι οργανισμοι κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

εγω παλι, ποτέ δεν καταλαβα, γιατι ενω υπαρχει η σχολη στο σπιτι σου, πρεπει να ξενιτευτεις και να πας σε αλλη πολη.

ετσι ομως δεν κινειται το χρημα, δεν ανεβαινουν τα εξοδα, δε δουλευουν οι τραπεζες, ουτε και οι διαφοροι οργανισμοι κλπ κλπ.

με το συμπαθειο κιολας....αλλα καταλαβαινετε οτι ελλαδα δεν ειναι μονο αθηνα-θεσαλονικη?

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν έτσι , τότε ετοιμαστείται για μεγαλύτερο οικονομικό μαρασμό των πόλεων της Βορείου Ελλάδος

Ήταν που ήταν άσχημα τα πράγματα με τις επιχειρήσεις να φεύγουν βουλγαρία και σκόπια , αν τους πάρεις και τους φοιτητές , τι τους μένει?

Το Ν+1.5 δεν θα έλεγα οτι είναι και ότι καλύτερο , δηλαδή το 90% των φοιτητών κτηνιατρικής / μαθηματικού που τα 8 χρόνια σπουδών είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ φυσιολογικό δεδομένου της δυσκολίας των σχολών , τι θα γίνει , θα αδειάσει?

Επίσης , όλες οι πληροφορίες λένε πως ο νόμος θα ισχύσει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ , δηλαδή και παλιούς και νέους . Δηλαδή , εγώ αλλά και το 99% των φοιτητών που στο πρώτο εξάμηνο χωρίς να ξέρουμε λέγαμε "Α , αυτό το μάθημα είναι μάθημα πτυχείου" , το μπούλο? Όχι κύριοι , όπως και στο δικαστήριο ο κατηγορούμενος κατηγορείται με βάση των ισχύοντα νόμο την εποχή που διέπραξε το έγκλημα , έτσι να γίνει και εδώ

Τέλος , 4 εξετάσεις και μετά πάπαλα?

Σόρρυ παιδιά , αλλά τόσο ηλίθιος κανείς δεν είναι . Ξέρουμε και τις κλίκες των πανεπιστημιακών καθηγητών , και τους κολλημένους κομπλεξικούς καθηγητές των ΤΕΙ , που κόβουν φοιτητές για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να μην τον γουστάρουν

Ένα πράγμα φαίνεται δεν σκεφτήκαν οι 'μεγάλοι"

Αν το πρόβλημα της ανεργίας είναι τώρα τεράστιο , τι θα γίνει μόλις εσύ αδειάσεις το 70% της χώρας μέσα σε μια μέρα?

Link to comment
Share on other sites

Και προσθέτω Captain Milo, αν κόψεις και τη πρόσβαση στους φτωχούς με το να μη μπορούνε να κάνουνε μια μεταγραφή σε πιο κοντινή σχολή,επειδή δεν είχανε τα λεφτά να πληρώσουνε ιδιαίτερα για να πάει καλύτερα το παιδί τους, τότε δεν δίνεις τη δυνατότητα σε κάποιους να ξεφύγουνε από τη μοίρα τους ακόμα και αν το θέλουνε.

Και σε λίγο καιρό,οι περισσότερες σχολές θα απαξιωθούν.Οι καθηγητές,φοιτητές προσωπικό και χρήματα θα πηγαίνουνε στα ιδιωτικά.Πολλές σχολές θα κλείσουνε ελλείψει φοιτητών και κονδύλια για έρευνα και βελτίωση.Ποιος θα κοιτάξει για τις κοινωνιολογίες ή ψυχολογίες?Δεν χρειάζονται σαν επιστήμες?Αλλά επειδή κανείς ιδιώτης δε θα έχει κέρδος από αυτές θα ελπίζουν οι άμοιρες σχολές σε χρηματοδότηση από το κράτος,τη στιγμή που και τα δημόσια πανεπιστήμια θα έχουνε γίνει και αυτά ιδιωτικά για να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό από τις νέες σχολές.Εν ολίγοις όποια σχολή παράγει λεφτά για ιδιώτη θα γίνεται σπουδαία,ότι δεν το κάνει είναι καταδικασμένο να εκλείψει με την υποχρηματοδότηση...

Και πως θα γίνεται σπουδαία αυτή η σχολή?Με το να παράγει έρευνα για το πως θα κάνει τα αγγούρια και τις ντομάτες ανθεκτικές στο πάγο&στα ζηζάνια,τεράστιες ή το να φτιάξει κινητά που να στέλνουνε χιλιάδες μεγαμπίτ/δευτ.Κανείς δε θα κοιτάξει αν είναι αυτά καρκινογόνά όμως γιατί είναι εις βάρος του ιδιώτη,και σε κέρδος και σε χρήμα για επένδυση διεξαγωγής αντίστοιχης έρευνας.

Link to comment
Share on other sites

1)Eγω ειμαι υπερ του "πουλου" για καποιον που δεν εχει παρει πτυχιο σε 7-8 χρονια.Εκει δεν τιθεται θεμα οικονομικο αλλα κοροιδιας του σπουδαστη.

2)Για να περασει καποιος σε βαρβατη σχολη στην πολη του δεν ισχυει το "ας διαβαζε να περναγε".Μην ξεχναμε την παραπαιδεια.Καλως η καως το "οσο πιο πολλα δωσεις σε ιδιαιτερα τοσο πιο καλα θα γραψεις" ισχυει σε μεγαλο βαθμο για καποιον μαθητη που θελει να περασει.Λιγες ελληνικες οικογενειες εχουν αυτην την ανεση.

3)Ειμαι υπερ των "εσωτερικων" μεταγραφων φτανει να γινονται για τους σωστους λογους σε ανθρωπους που πραγματικα δεν εχουν οικονομικη δυνατοτητα.Καποιο "φτωχο" ταλεντο ειναι κριμα να μην δωσει τα φωτα του επειδη δεν μπορουσε οικονομικα να αναταποκριθει σε σπουδες 400χλμ μακρια απο το σπιτι του.

Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ergotelis

Οι καθηγητές,φοιτητές προσωπικό και χρήματα θα πηγαίνουνε στα ιδιωτικά.Πολλές σχολές θα κλείσουνε ελλείψει φοιτητών και κονδύλια για έρευνα και βελτίωση.

Αυτό είναι και το αστείο της υπόθεσης

Ένα από τα "υπέρ" του νόμου όπως λένε είναι οτι με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων , θα πιεστούν τα ιδιωτικά να παρέχουν καλύτερο επίπεδο μόρφωσης και παροχών

Εμ πείτε μας έτσι ρε παιδιά , γι' αυτό και η δημόσια εκπαίδευση είναι τόσο μπροστά , επειδή υπάρχουν τα ιδιωτικά σχολεία . Βλάκες πλούσιοι που στέλνετε τα παιδιά σας εκεί , δημόσια FTW

Όσο για την έρευνα , καλά , στην Ελλάδα έχει πεθάνει

Σε όλες τις επισκέψεις που κάναμε σε βιολογικές μονάδες ερευνών καθόλη τη διάρκεια της 4χρονής θητείας μου ως φοιτητής , δεν βρήκαμε ΜΙΑ (1) που να λειτουργούσε κανονικά .

Θέσεις για ερευνητικό προσωπικό - 53

Καλλυμένες θέσεις - 23

’νεργοι ερευνητές - 23423 (τυχαίο νούμερο)

Πλάκα έχει η ερώτηση που έκανα στον διευθυντή της μονάδας αγροτικής ανάπτυξης και έρευνας της θεσ/νίκης (το ακριβές της όνομα δυστυχώς δεν το θυμάμαι)

- Σε τι οφείλεται το μειωμένο προσωπικό της μονάδας κύριε ΧΧΧΧΧ? Μήπως δεν χρειάζεστε άλλους ερευνητές ή μήπως υπάρχει έλλειμα κονδυλίων?

- Υπάρχει α) έλλειμα κονδυλίων β) αδιαφορία της εκάστοτε κυβέρνησης για αυτές τις μονάδες και το κυριότερο γ) ΔΕΝ μπορούν να πληρωθούν οι θέσεις που ανοίγονται λόγω σχετικής νομοθεσίας ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ την πρόληψη νέων ερευνητών . Από τους 17 εργαζομένους της μονάδας , έχουν μείνει μόνο 6 , και αυτο γιατί αυτοί οι 11 εχουν βγει στην ΣΥΝΤΑΞΗ . Επαναλαμβάνω , οι θέσεις που ανοίχτηκαν ΔΕΝ μπορούν να πληρωθούν

Δεν νομίζω να μου έλεγε μλκίες ο άνθρωπος....

Και μετά σου λένε μεταρύθμιση στην παιδεία

Ρε ουστ

Κοιτάξτε να λύσετε τα βασικά ζητήματα πρώτα , που αφορούν ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των πτυχιούχων , και μετά κοιτάξτε να μας "βελτιώσετε" το επίπεδο μόρφωσής μας

Εδι-¨Η μονάδα ήταν το ΕΘ.Ι.ΑΓ.Ε [Εθνικό ίδρυμα Αγροτικής Έρευνας] , Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vadergr

Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο

Συμφωνώ , υπάρχουν και θετικά και αρνητικά στο νομοσχέδιο , καθώς και πολλά άλλα που δεν βγήκαν στη φόρα

Μη ξεχνάμε πως ακόμη δεν υπάρχει τελικό κείμενο του νόμου , και όλα αυτά αποτελούν φήμες που έχουν διαρεύσει στα ΜΜΕ (από ποιους και γιατί , άγνωστο ακόμη)

Εμένα με ενοχλεί αυτό το ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ που υπάρχει

Δεν μπορείς από την μία μέρα στην άλλη να αδειάσεις όλες τις σχολές της χώρας

Αλλιώς προγραμματίζει κάποιος όταν ξέρει πως έχει 6 χρόνια ΜΑΧ σπουδών , και αλλιώς ο φοιτητής που ξέρει πως έχει το χρονικό περιθώριο να σπουδάζει και ταυτόχρονα να δουλεύει για να τα βγάλει πέρα

Ας μου λέγανε πριν από 4 χρόνια πως έχω μαχ χρόνο σπουδών τα 6 χρόνια , να έπερνα ένα φοιτητικό δάνειο να τα βγάλω πέρα , να την τελειώσω στην ώρα της , και μετά να δουλεύω να αποπληρώσω το δάνειό μου .

Έτσι ναι

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από CaptainMilo

Αυτό είναι και το αστείο της υπόθεσης

Ένα από τα "υπέρ" του νόμου όπως λένε είναι οτι με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων , θα πιεστούν τα ιδιωτικά να παρέχουν καλύτερο επίπεδο μόρφωσης και παροχών

Και μετά σου λένε μεταρύθμιση στην παιδεία

Ρε ουστ

Κοιτάξτε να λύσετε τα βασικά ζητήματα πρώτα , που αφορούν ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των πτυχιούχων , και μετά κοιτάξτε να μας "βελτιώσετε" το επίπεδο μόρφωσής μας

Θα πειστούνε να παρέχουνε καλύτερο επίπεδο μόρφωσης?Όπου παίζει φράγκο τρελλό θα το κάνουνε!

Όσο για το τελευταίο που λες, πιστεύω συνδέονται κιόλας, αν βελτιώσεις τις υποδομές που σπουδάζει ο άλλος για να έχει ένα καλύτερο επίπεδο μόρφωσης , αυτός θα βγει μεθαύριο και θα βρει δουλειά πιο εύκολα πάνω σε αυτό που έχει σπουδάσει.Πάντως για την ώρα μόνο για ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν είμαστε,έχουμε άλλα πολλά προβλήματα,αν τα λύσουμε αυτά(πως?πότε? μη ρωτάτε) τότε θα είμαστε και έτοιμοι για τα ιδιωτικά.

Όσο για τα ιδιωτικά σχολεία,δεν είναι τπτ το ιδιαίτερο γιατί έχουνε εκπαιδευτικό προσωπικό από τα ελληνικά πανεπιστήμια,και μάλλιστα με συμβάσεις για ένα χρόνο,που πάνε κυρίως όσοι αποτυγχάνουν στο ΑΣΕΠ.Όσοι πετύχουνε πάνε δημόσιο,οι άλλοι οι θεωρητικά πιο κακοί δάσκαλοι και καθηγητές πάνε στα ιδιωτικά.

Μεθαύριο όμως που θα πεταχτεί ένα ιδιωτικό και θα δίνει διπλάσιους μισθούς(και πάλι χαμηλότερους από την ΕΕ) και τρελλά κονδύλια για έρευνα(πάλι κατευθυνόμενη για πολλά λεφτά) σιγά που θα κάτσουνε στα ελλ. πανεπιστήμια οι καθηγητές για να τους σπάνε τα νεύρα με το να τους πληρώνουνε(τους συμβασιούχους) μήνες μετά τη παροχή των υπηρεσιών τους,και με μισά(και βάλε) λεφτά.Αποτέλεσμα?Έλλειψει καθηγητών,ημιτελές πρόγραμμα σπουδών,εν ολίγοις άθλιο πτυχίο,να μη το πω αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από CaptainMilo

Συμφωνώ , υπάρχουν και θετικά και αρνητικά στο νομοσχέδιο , καθώς και πολλά άλλα που δεν βγήκαν στη φόρα

Μη ξεχνάμε πως ακόμη δεν υπάρχει τελικό κείμενο του νόμου , και όλα αυτά αποτελούν φήμες που έχουν διαρεύσει στα ΜΜΕ (από ποιους και γιατί , άγνωστο ακόμη)

Εμένα με ενοχλεί αυτό το ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ που υπάρχει

Δεν μπορείς από την μία μέρα στην άλλη να αδειάσεις όλες τις σχολές της χώρας

Αλλιώς προγραμματίζει κάποιος όταν ξέρει πως έχει 6 χρόνια ΜΑΧ σπουδών , και αλλιώς ο φοιτητής που ξέρει πως έχει το χρονικό περιθώριο να σπουδάζει και ταυτόχρονα να δουλεύει για να τα βγάλει πέρα

Ας μου λέγανε πριν από 4 χρόνια πως έχω μαχ χρόνο σπουδών τα 6 χρόνια , να έπερνα ένα φοιτητικό δάνειο να τα βγάλω πέρα , να την τελειώσω στην ώρα της , και μετά να δουλεύω να αποπληρώσω το δάνειό μου .

Έτσι ναι

Απλά να σας πω,φήμες δεν είναι απλά,είναι οι προτάσεις του εθνικού συμβουλίου παιδείας του οποίου οι προτάσεις γίνονται σχέδιο νόμου σχεδόν αυτούσιες.Αυτές υπάρχουνε αρκετό καιρό στο κόσμο,λίγο μετά το Πάσχα βγήκανε.

Και επίσης και εγώ έχω δει μερικά καλά στις προτάσεις,αλλά στα κακά πνίγονται και τα καλά.Ένα καλό για παράδειγμα είναι ότι,αν δε περάσει το 20%(ή παραπάνω δε θυμάμαι) τουλάχιστον των φοιτητών σε μια εξέταση,αυτή θα επαναληφθεί.Έτσι περιορίζει τους καθηγητές που περνάνε 2-3 μαθητές σε σύνολο 150(στο Πανέπ μας είναι πάγια τακτική μερικών)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Ειμαι υπερ των...

* Διαγραφή Φοιτητών μετά τα ν επί 1.5 χρόνια

* Περιορισμός της εξέτασης σε 1 μάθημα έως 4 φορές

* Δημιουργία ευκολότερων όρων άρσης του ασύλου με την προοπτική κατάργησης του

* Κατάργηση των μετεγγραφών εσωτερικού

Χρειαζεται λιγο συμαζεμα το ολο θεμα της παιδειας. Δεν μπορει να ειναι μπατε σκυλοι αλεστε...

λιγο συμμάζεμα χρειάζονται κάποια μυαλά.

διαγραφή των φοιτητών μετά απο κάποια χρόνια λές και επιβαρύνουν σε κάτι. 27 χρονών αν θυμάμαι καλά ειναι το όριο που μπορείς να πάρεις αναβολή. παραπανω δεν πάει.

απλά αν σε διαγράψουν απο το πανεπιστήμιο γινεσαι αυτόματα φτηνό εργατικό δυναμικό. ειναι διαφορετικο να έχεις ενα πτυχιό στα 30 σου απο το να μήν έχεις τίποτα.

η μορφωση ειναι δικαίωμα όλων. δεν υπάρχει χειρότερος φασισμός απο την στέρηση μόρφωσης σε κάποιον

περιορισμός με ποιό τρόπο? οταν δίνεις ενα μάθημα 8 και 9 φόρες για να μπείς στο τιμημένο 10% που θέλει ο καθηγητης να περνάνε το μάθημα για να έχει κάποια αξία ως δύσκολος καθηγητής?

το άσυλο ήδη έχει καταργηθέι, μια βόλτα απο κάποιο πανεπιστημιο αρκει να σε πείσει, τα υπόλοιπα ειναι απλά γαργάρες. λες και αυτούς που μαζεύονται μέσα και τα σπάνε η αστυνομία εμποδίζεται απο το άσυλο και δεν τους πιάνει

κατάργηση μεταγραφών... ωραία,άψογα.... ενας δημόσιος υπάλληλος με ενα μισθό που απλα συντηρειται και έχει τρία παιδιά εχει την ατυχία να περασει το ένα αθήνα το άλλο πατρα και το τρίτο θεσσαλονίκη.

το σωστό κράτος μας παρέχει τόσες ευκολίες και ο πατέρας απλά δεν χρειάζεται να συντηρεί τρία σπίτια.

βλέπεις ζουμε σε μία χώρα που απλά μπορούμε να βγάζουμε τόσα χρήματα έτσι ώστε να μην έχουμε ανάγκη απο εστίες κουπόνια κλπ.

βιβλιοθήκες.... εχεις περάσει ποτέ απο μέσα απο καμμία?

για να περάσεις κάποιο μαθημα και να αποκτήσεις την γνώση που είναι κάτι διαφορετικό απλά χρειάζεσαι 3 και 4 βιβλία. πολλαπλασίασε αυτό... η μάλλον σκέψου οτι ξαφνικά πρέπει οι βιβλιοθήκες να αποκτήσουν 560 βιβλία να καλύψουν μια τετραετής σχολή με 140 φοιτητές στο κάθε ετος. ευκολο ε? γίνεται σε ένα βράδυ... αλλωστε οι βιβλιοθήκες μας έιναι τεράστιες και έχουν τρομερές υποδομές...

μηπως ζεις σε κάποια άλλη χώρα? πιθανον γιατι δεν ξέρω πολλα άτομα που δουλεύουν 8ωρο και παίρνουν 2,5 χιλιάρικα μιας και πιάνω το μινιμουμ απο όσα είπες.

ξερω πολλά άτομα που δεν πάτησαν ποτέ στο πανεπιστήμιο. ξέρω ατομα που σπούδαζαν εξ αποστάσεως απο αδυναμία να καλύψουν τα έξοδα τους στο να νοικιάσουν ενα σπίτι και να μείνουν... α ξέχασα, εχουμε εστίες που καλύπτουν τις ανάγκες των φοιτητών.

το θέμα παιδειας ειναι σοβάρο και δεν λύνονται με τις απόψεις 7 βοσκών να τους χαρακτηρίσω γιατί σοφος που να λεει οτι θα πάει ο φοιτητής να δέι το γραπτό του μετα την τρίτη φορά που κόβεται πραγμα το οποίο γίνεται και τώρα μόνο βοσκός το σκέφτεται.

αντί να προτείνουν να ανοίξει η παιδεία. να δοθούν τα ερευνητικά προγράμματα που έχουν γεμίσει τα ελληνικά πανεπιστήμια στον κόσμο ελεύθερα και όχι να λέμε διαγραφή φοιτητών για να πούμε οτι έχουμε μικρότερο μέσο όρο ηλικίας στην απόκτηση πτυχίου και διαπραγματευόμαστε περισσότερα

πακέτα απο το εξωτερικό που απλά θα τα παίρνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.