Jump to content



hydor-l20......


unknown

Recommended Posts

τι γινεται με αυτη τη ρημαδα ρε γαμωτο???αυτο το στρογγυλο μπλε που εχει λιγο να το πειραξεις ανοιγει για την πλακα η αντλια....

WTF?μηπως εχει κανα αλλο κλειδωμα?πηγα να τη βαλω στο pc και εσταζε:mad: ...........

σταζει και οταν τραβηξω λιγο το λαστιχο...λες και χανει καποια βολτα..

εχει παρατηρησει κανεις τιποτα τετοιο?

Link to comment
Share on other sites

Ωραία ρε unsto, αλλά αυτό είναι μόνιμο. Μπορεί να λυθεί κολλώντας καμια φλάτζα πχ κάπου? Αλλιώς θα την βάλω μέσα σε τανκ την Χαιδω...

Επίσης την είχα να κάθεται καμια 10ρια μερες για leak test πάνω στο τραπέζι και όταν αποφάσισα να λύσω το σύστημα οι άκρες των ρακόρ μου έσπασαν μέσα στους σωλήνες!!! Και οι 2...και απλά πήγα να σηκώσω την αντλία...τόση τύχη έχω ή την έπαθε και κανας άλλος έτσι?

Link to comment
Share on other sites

αυτά είναι τα γνωστά προβλήματα της hydor αλλά αν έχεις όρεξη ολα γίνονται.

φωτογραφίες από την μοντα μου δεν έχω και η αντλία εκτός το ότι είναι βιδωμένη στο κουτί είναι και βαμμένη μαύρη οπότε δεν φενετε καθόλου η μοντα.

έτσι θα προσπαθήσω όσο ποιο αναλυτικά να σας δείξω έστω και με τα λόγια τη έκανα για να φτιάξω, ενισχύσω την λ20 μου

αρχίζω από τα αντικείμενα που χρειαζόμαστε και αυτά στην περίπτωση μου ήταν μια κόλλα στιγμής logo(αυτή στο μικρό σολιναριο), λίγο τεφλον και πολύ υπομονή.

Βγάζουμε το μπλε καπάκι από την ανλτια και με την logo απλά περνάμε πάνω του μια στρώση κόλλα στα σημεία που κάνει εγκοπές για να κουμπώσει και από μέσα και από έξω.

Από την μέσα μεριά δεν θέλει πολύ κολλά γιατί θα γίνει ποιο χοντρό το καπάκι και δεν κουμπώνει.

Την αφήνουμε να στεγνώσει καλά και συνεχίζουμε με την κόλλα της περνάμε άλλη μια επίστρωση από την έξω μεριά και την αφήνουμε να στεγνώσει.

Αυτό το κάνουμε πολλές φορές (εγώ χρησιμοποίησα 2 σολιναρια) μέχρι να χτίσουμε με κόλλα ομοιόμορφα όλο το εξωτερικό σημείο του μπλε καπακιού που δένει με την αντλία. Έτσι το έχουμε ενυσχησει αρκετά και είναι πλέον έτοιμο να αντέξει οποιαδήποτε κακομεταχείριση στο σφίξιμο και στο κούνημα.

Μετά παίρνουμε το τεφλον και τοποθετούμε μια μικρή δόση (2 η 3 στροφές) κάτω από το λαστιχένιο δαχτυλιδάκι που βρίσκετε στο μαύρο καπάκι με το ρακορ

Τοποθετούμε το λαστιχάκι στην θέση του πάνω από το τεφλον τώρα και αρχίζουμε να δένουμε την αντλία, παρατηρούμε ότι το καπάκι λόγω τού τεφλον μπαίνει ποιο σφιχτά πάνω στην αντλία και το μπλε καπάκι επίσης ποιο ενισχυμένο και ποιο (παχύ) λόγω τις logo από το μέσα σημείο του έρχεται και δένει χωρίς να παλαντζάρει.

Τώρα με ένα απλό γύρισμα του καπακιού θα καταλάβετε ότι έδεσε τέλεια και αντέχει πολλά μα πολλά κουνήματα και κακομεταχειρίσεις.

Εγώ έχω έτσι την δικιά μου λ20 εδώ και 1 χρόνο και αν και τις φέρομαι βάναυσα δεν έχει βγάλει κιχ από το μπλε δαχτυλίδι.

(φυσικά με τις στρώσεις logo το μπλε καπάκι έδειχνε άσχημο και έτσι το έβαψα μαύρο μαζί με την αντλία και τους πέρασα και ένα χέρι λακ.) δείχνουν πανέμορφα

Ελπίζω έτσι απλά να καταλάβατε ποια η μικρή μοντα στην λ20

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από inertiacreep

Ωραία ρε unsto, αλλά αυτό είναι μόνιμο. Μπορεί να λυθεί κολλώντας καμια φλάτζα πχ κάπου? Αλλιώς θα την βάλω μέσα σε τανκ την Χαιδω...

Επίσης την είχα να κάθεται καμια 10ρια μερες για leak test πάνω στο τραπέζι και όταν αποφάσισα να λύσω το σύστημα οι άκρες των ρακόρ μου έσπασαν μέσα στους σωλήνες!!! Και οι 2...και απλά πήγα να σηκώσω την αντλία...τόση τύχη έχω ή την έπαθε και κανας άλλος έτσι?

Μπορεις να αλλαξεις και τα ρακορ με μπρουτζινα/χαλκινα( εχει το πρακτικερ) . Και εμενα ειχαν σπασει τα πλαστικα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να αφαιρέσεις το μπλε καπάκι και μετά να βγαλεις όλο τον άξονα που έχει και τη προπέλα απάνω.Στη συνέχεια να βγάλεις ένα λάστιχο που έχει εκεί που το όλο σύστημα με την υπόλοιπη αντλία κουμπώνει και να βάλεις μερικές στρώσεις τεφλόν.Βάλε μετά το λάστιχο από επάνω και κούμπωσε τη.Μην το παρακάνεις βέβαια!!!Εγώ είχα την L30 παλιότερα.Έβαλα 2 στρώσεις τεφλόν και είδα την υγειά μου...

Τώρα οσο αναφορά με τα πλαστικά ρακόρ μπορείς να πεταχτείς στη Σπ.Πάτση και να ζητήσεις ρακόρ για ελαστικό σωλήνα με σπείρωμα 1/2 (G 1/2) in και εξωτερική διατομή επίσης 1/2 in για την L20 σου

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα γιατί δεν έχει πρόβλημα????

Έχω αλλάξει το πάνω ρακορ με νικελένιο

Και το κάτω με μαστό που ενώνετε σε τανκ αλλά ποτέ δεν είχα πρόβλημα.. όταν κουμπώνει κάνει ένα κλικ και μετά θέλει δύναμη να ξεκουμπώσει

Κάτοχος L25 εδώ

Link to comment
Share on other sites

Αλεξίσφαιρε ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση. Θα το παλέψω, έχω και απόθεμα logo στιγμής 3 σωληνάρια...

Unstoppable έχεις δικιο μαν, δεν το σκέφτηκα...θα αλλάξω ρακόρ.

Silicon Man θα πεταγόμουνα αν δεν ήμουν Καλαμάτα :D θα κοιτάξω να βρώ εδώ.

AleXXX δεν ξέρω γιατί έγινε, είχαμε πάρει 2 L35 μαζί με ενα φίλο, και η άλλη δουλεύει εδώ και 1 χρόνο περίπου καρφί και τα ρακόρ της οκ. Αλφαδολάστιχο 1/2 είχα βάλει, και χωρίς σφιχτηράκια κιόλας...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον η σιλικονη τα εκανε ολα κ@λο και επλενα μια ωρα την αντλια μετα.....

εβαλα τεφλον στο σπειρωμα που εχει την πτερωτη και το κουμπωσα με δυναμη

μετα στο μπλε πλαστικο απο τη μεσα μερια απλωσα μια κολα στο σημειο που πιεζει την αντλια και το κουμπωσα οσο πιο καλα μπορουσα....

αποτελεσμα:δεν ανοιγει με τη καμια η αντλια!!!ουτε στριβει το ρακορ αν πειραξω τη σωληνα.....

σελιγο θα βαλω και το νερο.....να δουμε..................

Link to comment
Share on other sites

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

κατι επαθε η αντλια!τη βαζω μπρος να δουλεψει...παει να αρχισει κομπλαρει και αρχισει και γουργουριζει χωρις να κανει τπτ..................την ελυσα απο το κυκλωμα και τη δοκιμασα μονη της σε μια λεκανη με νερο....τα ιδια.....την ανοιξα μπας και μπηκε μεσα...δεν ειδα τπτ παραξενο.........................εβγαλα και τα τεφλον και την κολλα που ειχα βαλει.....ΤΙΠΟΤΑ....

τι γινεται τωρα ρε παιδια???

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unknown [Σήμερα, στις 17:06]

Λοιπον η σιλικονη τα εκανε ολα κ@λο και επλενα μια ωρα την αντλια μετα.....

εβαλα τεφλον στο σπειρωμα που εχει την πτερωτη και το κουμπωσα με δυναμη

μετα στο μπλε πλαστικο απο τη μεσα μερια απλωσα μια κολα στο σημειο που πιεζει την αντλια και το κουμπωσα οσο πιο καλα μπορουσα....

αποτελεσμα:δεν ανοιγει με τη καμια η αντλια!!!ουτε στριβει το ρακορ αν πειραξω τη σωληνα.....

σελιγο θα βαλω και το νερο.....να δουμε..................

γιατι νομιζω οτι εκανες κατι τρομερα λαθος....

αλλη πατεντα να βαλεις σιλικονι και αλλη να κολισεις το μπλε πλαστικο.

την σιλικονη την τοποθετεις απο την εξω μερια του μαυρου πλαστικου που βιδωνει πανω του το ρακορ (δεν θελουμε να μπει σιλικονι μεσα στην αντλια) για να μην τραβαει αερα και για να κολισουν μαζι το πλαστικο και η αντλια και απο πανω του βαζεις και το μπλε καπακι που τα δενει και αφου τα αφησεις 24 ωριτσες να στεγνωσει καλα η σιλικονι τοτε δοκιμαζεις την αντλια.

ποιο σπειρωμα εχει την φτερωτη?

οι hydor ειναι κυκλοφοριτες και οχι αντλιες δεν τραβανε νερο απλα το σπρωχνουν και αυτο σημενει οτι για να το μετακινισουν πρεπει να εχουν νερο ιδη μεσα στην φτερωτη τους.

Link to comment
Share on other sites

οχι οχι σιλικονη αρχικα εβαλα ΕΞΩ απο το μπλε καπακι....δεν περασε τπτ στην ανλτια..

το ΜΟΝΟ που ειδα ειναι οτι στον πατο της εχει μαζεψει κατι κατακαθια απο το uv reactive υγρο...λετε να φταιει αυτο?δεν ειναι πολλα...

δοκιμαστηκε και σε λεκανη να τραβαει και να βγαζει το νερο..

edit:οταν ειπα θα της κανω ενα μπανιο μεταφορικα το ελεγα ε....οχι και τοσο n00b.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unknown

θα δουλεψει η αντλια αν τη σκεπασω με σιλικονη? αφου παει να πεταξει νερο και καπου σκαλωνει....................

προφανως μπηκε σιλκονη και μεσα στο ρακορ.Ριξε μια ματια μεσα.

Οταν λεω σκεπασε την εννοω στο σημειο μεσα και εξω απο το μπλε καπακι αφου βεβαια την κλεισεις σωστα...(την εγκοπη που ειπε ο eleven).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.