Jump to content



serious sam2.Toσο απαιτητικο?


gio7

Recommended Posts

προσφατα το εβαλα σε συστημα με χ1900χτ(750/850),οπτερον 148@2.9 κ 2gb hz ειχα 25 frames στη αρχη του παιχνιδιου που ειναι ανοιχτως χωρος!!:(

αναλυση 1680*1050,ΑΑ σε quality k high af απο tray tools,x16 af,medium aa(βαζω μαχιμουμ αλλα μου το γυριζει σε medium!),hdr on k ολα τα αλλα maximum απο in game settings. Αλλα κ παλι περιμενα οτι θα βγαζει λιγα παραπανω frames!

υπαρχει παντως καμια σελιδα που να εξηγει τις ρυθμισεις μεσα στο παιχνιδι?γιατι εχει κατι lod adgustment k κατι αλλα που ισως μπορει να βοηθησουν να ανεβει λιγο το framerate????

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να τιθεται θεμα throtling, απλα το μαμησε και ψοφησε :p για τετοια settings θες crossfire οπως και δηποτε, διαφορετικα πρεπει να συμβιβαστεις κανοντας tweaking, για βοηθεια θα πρεπει να περιμενεις λιγο μιας και το tweakguides.com δεν εχει βγαλει ακομα guide για το serious sam

Link to comment
Share on other sites

ε κοιτα και οι ρυθμισεις σου δεν ειναι και οι ελαφροτερες ε....

μονο και μονο το HQAF σου απενεργοποιει ολα τα optimizations και του οδηγου και του παιχνιδιου.

oσον αφορα το LOD adjustment θα πρεπει να "παιξεις" λιγο μαζι του για να δεις τι-που-ποσο θα κερδισεις.

+ να εχεις ενεργοποιημενο το ΑΙ απο τους Catalyst.

Link to comment
Share on other sites

@GruntGR

ευχαριστω καταρχην για τη λυση που μου εδωσες για το patch;)

κ εγω μονο αυτο ξερω(tweakguides)απλα ελεγα μηπως υπαρχει καποιο αντιστοιχο..

@giorgos th.

δεν ηξερα οτι το hqaf απενοργοποιει αυτα που λες!!Το AI το εχω απο tray tools :low

k κατι αλλο.Σε καποιες ρυθμισεις εχει επιλογη optimal μεταξυ των αλλων(low,medium....).Για καλυτερη ποιοτητα ποια επιλογη ειναι?

Link to comment
Share on other sites

ναι.οπως και το απενεργοποιημενο AI κανει το ιδιο.ειναι σαν το HQAF της Nvidia για παραδειγμα.

για τις επιλογες που λες δεν τις εχω δει,δεν εχω το παιχνιδι,οποτε δεν μπορω να σου πω τι να βαλεις τι.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos th. [Σήμερα, στις 13:33]

ναι.οπως και το απενεργοποιημενο AI κανει το ιδιο.ειναι σαν το HQAF της Nvidia για παραδειγμα.

για τις επιλογες που λες δεν τις εχω δει,δεν εχω το παιχνιδι,οποτε δεν μπορω να σου πω τι να βαλεις τι.

Οχι ακριβως, οτι ρυθμισεις και να κανεις σε καρτες της σειρας 6χχχ και 7χχχ δεν θα ειναι non angle dependant το AF οπως μπορει να γινει στις σειρες 3/4/5 και τις σημερινες 1xxx της ATI, πραγμα που σημαινει πως οταν εχεις χωσει 16x AF σε τετοιες καρτες, το 16x δεν μοιαζει παντα με 16x, σε διαφορες γωνιες θεασης η ποιοτητα πεφτει ( προφανως για να κερδισεις κανα fps ) και μπορει σε ακραιες περιπτωσεις να μοιαζει με 2x !

Το high quality mode σε αυτες τις καρτες βοηθαει στην μειωση του texture shimmering ( ειδικα αμα κανεις clamp το negative LOD ) και λιγο στο αποτελεσμα των φιλτρων και αποδοσης των χρωματων.

το catalyst AI ειναι διαφορετικη ιστορια, υπαρχει guide εδω για οσους ψαχνουν http://www.tweakguides.com/ATICAT_1.html, οσο για το serious sam υπομονη κατι θα γινει, προς το παρον προτεινω να αφησεις τα settings οπως ειναι και απλα να πας σε καποια non native αναλυση πχ 1024*768 αν κανει καλο scaling η οθονη σου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή έκανα και εγώ κάποιες δοκιμές πριν λίγο. Βάλε geometry lod-> high απο maximum και απο φίλτρα ότι θές αναίσθητη είναι...Αυτό είναι κάτι σαν το depth of field. Διπλασίασε τα fps μου περίπου. Συνεχίζουν να είναι σκηνές που σέρνεται (ελεινά όμως) όπως οταν πλησιάσεις(σχεδον ακουμπας) τα νερά του καταράκτη αριστερά(μονοψήφια νούμερα..).

Χ1800XL@621-702 1680*1050 low AA kai 8x AF τα υπόλοιπα τέρμα εκτός απο αυτό που είπα high. Drivers εντελώς normal..

Link to comment
Share on other sites

@ΝοDsl

διαβαζοντας στο forums.seriouszone.com ειδα οτι βοηθαει πολυ κ to dynamic shadows το οποιο κ εβαλα low k απο οτι ειδα μειωνει καποιες σκιες(οπως απο διαφορα κουτια που βρισκονται διασπαρτα)αλλα οι σκιες,που φαινονται κ απο μακρια, οπως απο δεντρα ή κτιρια παραμενουν!.Επισης εβαλα απο tray tools to adaptive antialiasing στο performance απο quality.

προσπαθησα ρε παιδια να δω διαφορα στην ποιοτητα παιζοντας με το af (2 μεχρι 16 μεσα απο το παιχνιδι),με ενεργοποιημενο το high quality af απο tray,(το οποιο αν καταλαβα καλα,συμφωνα με αυτα που ειπαν τα παιδια πιο πανω,αναγκαζει το af να λειτουργει στην τιμη που εχουμε επιλεξει ανεξαρτητου γωνιας) κ δεν καταφερα να δω κατι:(

επισης παρολο που εχω επιλεξει 1680*1050(native phlips 200w6) k widescreen απο το παιχνιδι,μου βγαζει μαυρες μπαρες πανω κ κατω.Ασε που δεν βλεπω να εχω περισσοτερο οπτικο ευρος σε οριζοντιο επιπεδο σε σχεση με 1280*1024 ας πουμε!

@GruntGR

δεν ξερω τι ακριβως σημαινει scalling,παντως αν επιλεξω 1280*1024,ας πουμε,επιλεγοντας απο osd native mode,γεμιζει γυρω γυρω η οθονη με μαυρες μπαρες κ απεικονιζει μονο τα 1280*1024 pixels χωρις να κανει stretching.Αλλα μετα ειναι σα να παιζω σε 15αρα!!!:cry:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μ'αρέσει να μιλάω με screenies ιδού:

_____AA_Off-8x_AF____ | ____AA_Low-8x_AF___ | ____AA_Med-8x_AF____ |____AA_Low-16x_AF

aaoff8xaf4ij.th.jpgaalow8xaf1fi.th.jpgaamed8xaf5ov.th.jpgaalow16xaf7mm.th.jpg

Παρατηρήστε την γέφυρα στα δεξιά και την ένωση νερού-παραλίας κoντά δεξιά. Δεν λέω πως το πολύ είναι καλό αλλά και το καθόλου βλάπτει IMO. :)

Το περίεργο είναι που δεν βλέπω διαφορά απο 8x σε 16x AF. :/

Link to comment
Share on other sites

οπως φαινεται κ στις φωτο του NoDsl(α ρε πατριδα!!)υπαρχει διαφορα ακομα κ σε 1680*1050.Κ εγω,παιρνοντας την οθονη,πιστευα οτι δεν θα χρησιμοποιω κ πολλα φιλτρα,λογω αναλυσης,αλλα τελικα,αν εισαι κ λιγο ψειρας γενικα οπως εγω,χρησιμοποιω.

@NoDsl

αυτο αναφερω κ εγω πιο πανω,οτι δεν παρατηρησα διαφορα στην ποιοτητα αλλαζοντας τις τιμες του af!

Α,για να φυγουν οι μπαρες πανω κ κατω κανε το εξης:

φακελος παιχνιδιου\serious sam2\content\serious sam2 κ ανοιξε το sam2.ini.Pρος τα κατω λεει καπου [sam2game] ,βρες την εντολη gfx_fAspectratio k αλλαξε την σε 1.6!;).Τωρα ψαχνω να βρω πως διαολο θα αλλαξω το fov(στο widescreengamingforum.com γραφει για τα προηγουμενα serious sam),γιατι αν συγκρινεις με μια αναλυση 4:3(1024*768) θα δεις οτι δεν κερδιζουμε σε οριζοντια θεαση,οπως θα επρεπε κανονικα με αναλυση 1680*1050.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.