Jump to content



OK-technolοgies και "τρομερή" εξυπηρέτηση...


NoDsl

Recommended Posts

Καλώς ή κακώς μερικοί αναλαμβάνουν το ρόλο "Λαμπίρη, Τατιάνα, Μάκης" και βγάζουν συμπεράσματα χωρίς να γνωρίζουν και τα flames πάνε βροχή..

Καλό είναι να σκεφτόμαστε και λίγο πριν πατήσουμε το Reply...

Ξεκαθαρίζω ότι μιλάω γενικά και όχι συγκεκριμένα για ΟΚ και NoDSL, απλά τα posts αυτού του τύπου φαίνονται καθημερινά εδώ πια.

κοιτα να δεις...η υπομονη εχει ορια,ετσι καποιος μετα απο την αγανακτηση του θελει να απευθυνθει σε καποιον ο οποιος θα του δωσει καποιες λυσεις...

λιγο πολυ το Lab εχει καποια δυναμη σε αυτο.

Και τι ειναι το Lab καλαθι παραπονων?

P.S. Δεν μου καθεται η Angelina jolie παιζει να ανοιξω θεματακι και να μου κατσει?

Αρχική απάντηση από Vagouridis

Και τι ειναι το Lab καλαθι παραπονων?

P.S. Δεν μου καθεται η Angelina jolie παιζει να ανοιξω θεματακι και να μου κατσει?

Δεν είσαι Hacker γι' αυτό...

Αρχική απάντηση από blade_pan

κοιτα να δεις...η υπομονη εχει ορια,ετσι καποιος μετα απο την αγανακτηση του θελει να απευθυνθει σε καποιον ο οποιος θα του δωσει καποιες λυσεις...

λιγο πολυ το Lab εχει καποια δυναμη σε αυτο.

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ο Λάμπης δεν είναι ΙΝΚΑ. Τέλος πάντων προσωπικές μου απόψεις.

Αρχική απάντηση από jpavly

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ο Λάμπης δεν είναι ΙΝΚΑ. Τέλος πάντων προσωπικές μου απόψεις.

ναι δεν διαφωνω σε τπτ...απλα δες το σαν ενημερωση προς τους αλλους...

Αρχική απάντηση από Vagouridis

Και τι ειναι το Lab καλαθι παραπονων?

P.S. Δεν μου καθεται η Angelina jolie παιζει να ανοιξω θεματακι και να μου κατσει?

χαχα....τεσπα...αυτα!

Δεν είναι ΙΝΚΑ, αλλά σίγουρα αυτό το θέμα θα ληφθεί υπόψη από αρκετούς πιθανούς πελάτες του εν λόγω καταστήματος. Και δε μπορεί να μου απαντήσει κανείς 100%, ότι ο κύριος αυτός θα προχωρούσε στην διευθέτηση του ζητήματος αν δεν είχε γίνει αυτό το θέμα εδώ.

Τόσο καιρό ήταν σε προσωπικό επίπεδο, και το κόστος ήταν 1 πελάτης. Τώρα εδώ, το κόστος ανέβηκε και ίσως πήρε την απόφαση να εξυπηρετήσει. Ίσως και όχι. Εγώ όμως λαμβάνω υπόψη μου τη συμπεριφορά αυτή, που θεωρώ ότι η GSKILL δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ευθύνη και θα έπρεπε το κατάστημα να εξυπηρετήσει τον πελάτη και μετά να τσακωθεί αυτός με την GSkill.

Ψωνίζουμε από Ελλάδα, όχι γιατί είναι φθηνότερα, αλλά γιατί έχουμε καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση. Αν δεν το έχουμε και αυτό, χαθήκαμε.

Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 12:46]

Και τι ειναι το Lab καλαθι παραπονων?

P.S. Δεν μου καθεται η Angelina jolie παιζει να ανοιξω θεματακι και να μου κατσει?

1

Αρχική απάντηση από NoDsl

Τι κάνουμε ρε παίδες σε αυτή την περίπτωση? 240 ευρώ έιναι αυτά.

Εν'τω μεταξύ πλέον δεν απαντάει σε τηλέφωνα. Το έκλεισε το μαγαζί?

ΙΝΚΑ που πρέπει να απευθυνθώ?

2

Αρχική απάντηση από blade_pan [Σήμερα, στις 12:49]

..απλα δες το σαν ενημερωση προς τους αλλους...

3

Αρχική απάντηση από blade_pan [Σήμερα, στις 12:42]

κοιτα να δεις...η υπομονη εχει ορια,ετσι καποιος μετα απο την αγανακτηση του θελει να απευθυνθει σε καποιον ο οποιος θα του δωσει καποιες λυσεις...

λιγο πολυ το Lab εχει καποια δυναμη σε αυτο.

Αρχική απάντηση από jpavly

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ο Λάμπης δεν είναι ΙΝΚΑ. Τέλος πάντων προσωπικές μου απόψεις.

και εγω πιστευω οτι εβγαλε στη φορα ο φιλος μας πιο πολλα απο οσα επρεπε (logs απο το MSN ) αλλα καλο ειναι να ενημερωνομαστε για τετοιες καταστασεις απο μαγαζια , δηλαδη που κραζουμε ολοι το εσοπ και το πλαισιο ειναι ΟΚ ?

Εχεις δίκιο σε αυτό αλλά το έκανα για να στηρίζω τα λεγόμενα μου. Το αφαίρεσα πάραυτα.

Ντάξει αμα βγει ο οποιοσδήποτε και αρχίσει να λέει για καποιον χωρίς να έχει χειροπιαστές αποδέιξεις σε βγάζουν τρελό στο πιτς φυτίλι....

Αρχική απάντηση από ea6gka

δηλαδη που κραζουμε ολοι το πλαισιο ειναι ΟΚ ?

Καλύτερα να σου βρίσει κανείς την Intel παρά τον Γεράρδο, ε; :p

Αρχική απάντηση από ea6gka

και εγω πιστευω οτι εβγαλε στη φορα ο φιλος μας πιο πολλα απο οσα επρεπε (logs απο το MSN ) αλλα καλο ειναι να ενημερωνομαστε για τετοιες καταστασεις απο μαγαζια , δηλαδη που κραζουμε ολοι το εσοπ και το πλαισιο ειναι ΟΚ ?

Και σε αυτό διαφωνώ, αλλά όχι στην παρατήρηση, αλλά σε κάποια πικρόχολα σχόλια που έχω δει κατά καιρούς. Δεν κάνουν καλό σε κανένα.

Αρχική απάντηση από totally_wired

Δεν είσαι Hacker γι' αυτό...

Ασε και ξερω τον γνωστο και σαν The Hacker ονοματα μην λεμε.

Αρχική απάντηση από NoDsl

1

2

3

1.Με τοσα θεματα που εχουν ηδη συζητηθει εδω μεσα το θεωρω απο ηλιθιο εως εξωφρενικα ηλιθιο να μην ξερει καποιος τι να κανει σε αυτες τις περιπτωσεις.

2.Ενημερωση να γινει , αλλα να γινει για την ενηρωση και οχι για την απειλη προς τον συμφερον μου οπως επισης ενημερωση οχι πιστοποιητικα δικαστηριου.

3.Εαν καπου θελει να απευθυνθει για τον πονο του καποιος υπαρχουν πολλες λυσεις

ποτο , ναρκωτικα , πουτ...,ψυχολογοι κ.ο.κ.......

και που θελω να καταλληξω , συμφωνω να λεμε απλα περιπτωσεις ο καθενας αλλα και να μην το παρατραβαμε , το τι ειπε στο msn ενα βραδυ με τον ok και γιατι ποσος που με νοιαζει.Αυτο που με νοιαζει ειναι οτι υπαρχει μια περιπτωση , οπου ο οκδεν φερθηκε και αλλη μια εαν θυμαμαι καλα φερθηκα καλα.

Μιας και σύμφωνα με τον NoDsl το θέμα με τον OK-Technologies λύθηκε, θεωρώ περιττό να αναπαραγάγουμε άλλο το θέμα. Το παρών θέμα κλείνει, εκτός και άν ειδοποιηθώ από κάποιον από τους εμπλεκόμενους ότι υπάρχει λόγος περαιτέρω συζήτησης.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.