naz Ιούνιος 2, 2006 #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 επισκοπου και αντιγονης 12 γωνια επρεπε να του πεις....τελος παντον καλο θα ηταν να πεφτει πρωτα μια αναζητηση γιατι ανακυκλωνονται διαρκως τα ιδια προβληματα που μαστιζουν πλεον τον ελληνα κομπιουτερα...ουσιαστικα ειναι μια παλη των ταξεων και εδω,το κεφαλαιο απεναντι στον απλο πλιν τιμιο υπερκαταναλωτακο..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούνιος 2, 2006 #22 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Αν έχεις πάρει όλο το pc από εκεί, ή τουλάχιστον τα βασικά, τότε πήγαινέ το πίσω και πες δε δουλεύει, δεν ξέρω γιατί. Αν έχεις πάρει πράγματα από αλλού που αφαιρούνται, πχ έξτρα dvd ή κάτι άλλο, βγάλτα για να μη σου πούνε ότι το πείραξες. Γενικά αν είναι όλα δικά τους (τουλάχιστον αυτά που τους δείχνεις κι ας έχεις αφήσει τα μισά στο σπίτι), τείνουν να δέχονται την ευθύνη, ειδικά αν το έχουν συναρμολογήσει εκείνοι. Πιάνει πολλές φορές να κάνεις τον άσχετο, γιατί αν δουν ότι ξέρεις, θεωρούν ότι έβαλες χέρι και ότι φταίς εσύ Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούνιος 2, 2006 #23 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Τα ίδια κάνουν αντιπροσωπείες και αν σκάσει πχ πυκνωτής σε μητρική (κλασική βλάβη δλδ σε μητρική).Σου λένε Φταίει η τροφοδοσία.Επειδή όμως είναι η κότα ή το αυγό κατάσταση (σχέση δλδ αιτίας / αποτελέσματος) απλή επιμονή και είσαι ΟΚ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιούνιος 2, 2006 #24 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 ΓΡΑΠΤΑ."Τι λέτε κύριοι? Ότι δε μου το καλύπτετε?Αφήστε τι σας είπε η θεία σας που κάνατε πως πήρατε στο τηλέφωνο. Από εσάς το αγόρασα και εσείς είστε πλέον υπεύθυνοι (ΛΟΛ) για την εγγύηση και αντικατάσταση του προϊόντος στα μάτια του Έλληνα νομοθέτη.Και η ελληνική δικαιοσύνη και μόνο είναι υπεύθυνη για την επίλυση των όποιων διαφορών μας. Δε μου το καλύπτετε? Ωραία και πολιτισμένα, ζητώ επιβεβαίωση από τον υπεύθυνο του σέρβις σας κο Κωνσταντόπουλο. ""Χαίρετε κ Κωνσταντόπουλε. Ισχύει αυτό που μου είπαν? Πολύ ωραία μπορώ να περάσω αύριο να πάρω γραπτά από το κεντρικό σας κατάστημα το σκληρό μου δίσκο και τη γραπτή σας αιτιολόγηση για τη μη κάλυψη του δίσκου μου? Συγγνώμη κιόλας για το χρόνο σας αλλά βλέπετε ενημερώθηκα ότι είναι προτιμότερο να έχω γραπτά και επίσημα την απάντησή σας πριν προχωρήσω. Ευχαριστώ . Καλή σας μέρα."Δε χρειάζονται βρισιές.Δε χρειάζονται νεύρα .Απλά τους δίνεις πάτημα να σε γράψουν με αυτόν τον τρόπο Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirGeorge Ιούνιος 4, 2006 #25 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2006 Με αυτούς εκεί στο e-shop μόνο το βρίσιμο και η διαφωνία πιάνει. Ρίξτους 2-3 μπινελίκια λέγοντας ότι από αυτούς το πήρες και όχι από την αντιπροσωπεία. Επίσης ζήτα να μιλήσεις και με τον προϊστάμενο του τεχνικόυ τμήματος κ.Κωσταντόπουλο και εξέθεσέ του το πρόβλημά σου. Εμένα με έχει εξυπηρετήσει αρκετές φορές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Ιούνιος 4, 2006 #26 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2006 Επειδή έχω και εγώ ένα sata δίσκο maxtor αγορασμένο πριν <2 χρόνια από eshop που έχει βγάλει πολλά bad sectors, έχω ελπίδα να τον επιστρέψω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Ιούνιος 4, 2006 #27 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2006 Κριμα παντως, γιατι καποια περιοδο ηταν απο τα καλυτερα σε RMA απο οσα διαβαζα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 4, 2006 #28 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2006 Αρχική απάντηση από unstoppable Κριμα παντως, γιατι καποια περιοδο ηταν απο τα καλυτερα σε RMA απο οσα διαβαζα... Αυτό ξανα πές το..Οκ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Ιούνιος 4, 2006 #29 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2006 Να έχετε υπόψην σας ότι το φόρουμ αυτό το παρακολουθεί και το e-shop και το πλαίσιο και το Multirama κι άλλα κάμποσα καταστήματα. Οπότε με το να λέτε το έκαψα τους κορόιδεψα και το άλλαξαν μόνο κακό κάνετε στον επόμενο -μη φταίχτη- rmaer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheoV Ιούνιος 4, 2006 #30 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2006 Φιλαρακι ακριβως το ιδιο επαθα σημερα εγω με τον μαξτορ τον 160 Diamond Max 3.Θα τουσ παρω τηλ αυριο και θα τα πουμε .Κατι πρεπει να γινει παντως Link to comment Share on other sites More sharing options...
blade_gld Ιούνιος 5, 2006 #31 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2006 Εγω παιδια πηρα ενα G7 απο το e-shop της θεσσαλονικης....(Να πω πως τα παλικαρια που δουλευουν εκει ειναι ολοι τους απαραδεκτοι)....Μετα απο λιγο καιρο χαλασε το αριστερο πληκτρο....Το παω στο μαγαζι και μετα απο 5-6 μερες παω να το παρω και μου λενε πως το δοκημασαν και ειναι ολα οκ :wall: (Αμφιβαλω αν το δοκημασαν) ...... Τους ειπα πως θα παω να το δοκημασω στα pc μου και αν εχει το ιδιο προβλημα θα τους το ξαναπαω ,,, και μου λεει το παλικαρι που δουλευε πως αν δεν εχω email απο την logitech το οπιο επιβεβεωνει οτι το mouse εχει προβλημα δεν θα το δεχτουν :-O :-O :-O Μετα απο αυτο το κουλο που ακουσα ειπα να παρω τηλ στα κεντρικα.....Μηλισα με εναν απο το τεχνικο τμημα και του ειπα ολα οσα εγειναν και πραγματικα ο ανθρωπος επαθε πλακα................ Στην τελικη μου ειπαν να ξαναπαω το mouse στο μαγαζι και να τους πω να το στηλουν στα κεντρικα χορης να το ελενξουν αφτοι καθολου...... Σημερα το εδωσα για δευτερη φωρα.Θελω να πηστευω πως θα τελειωσει γρηγορα αυτη η ιστορια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Ιούνιος 5, 2006 #32 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2006 Αρχική απάντηση από TheoV Φιλαρακι ακριβως το ιδιο επαθα σημερα εγω με τον μαξτορ τον 160 Diamond Max 3.Θα τουσ παρω τηλ αυριο και θα τα πουμε .Κατι πρεπει να γινει παντως Αν μάθεις κάτι πες μου και μένα γιατί δεν προλαβαίνω τίποτα αυτή τη βδομάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcmanol1416003162 Ιούνιος 6, 2006 #33 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2006 Παντως μπορουν να βγαλουν ευκολα εκτος εγγυησης οτιδηποτε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Ιούνιος 6, 2006 #34 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από mcmanol Παντως μπορουν να βγαλουν ευκολα εκτος εγγυησης οτιδηποτε. Για ποιον λογο να μην εξυπηρετησουν τον πελατη με ενα rma?Δεν το καταλαβαινω αυτο.Γιατι να το κανουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor_ch Ιούνιος 6, 2006 #35 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2006 όλα τα μαγαζιά θέλουνε σπρώξιμο ακόμα και εδώ στην αγγλία δε μου αλλάζανε μία gigabyte socket A μητρική. μίλησα με τη gigabyte εγώ και μετά μου στέλνανε email να μου την αλλάξουνε. την έστειλα και την επόμενη μέρα είχα στη τράπεζα μου ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ που είχα δώσει πρίν 2 χρόνια για αν την πάρω μίλα με αντιπροσωπεία και κατασκευάστρια εταιρία και πές τους τί γίνεται. ΥΓ. το μαγαζί είναι το www.ebuyer.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
orion Ιούνιος 6, 2006 #36 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από Vadergr Για ποιον λογο να μην εξυπηρετησουν τον πελατη με ενα rma?Δεν το καταλαβαινω αυτο.Γιατι να το κανουν? Ειναι πολυ απλο. Εχει τεραστιο διαχειριστικο κοστος το rma. Δεν ειναι το κοστος αυτο καθ'αυτο του δισκου/καρτας/whatever αλλα το κοστος μεταφορας και απασχολησης πορων για να γινει κατι τετοιο. Απο την μια πιεζουμε για χαμηλες πολυ χαμηλες τιμες και απο την αλλη ζηταμε το αψογο RMA ...με απλα μαθηματικα δεν γινετε! Προφανως τα βαλανε κατω στο eshop και ειδαν οτι χανουν, οπως χανει και το πλαισιο και καποια στιγμη θα κοψει και αυτο το rma.Η αληθεια ειναι πως μονοι μας βγαλαμε τα ματια μας. Θελαμε αναβαθμιση? Καψε το CPU να μας βγει η αναβαθμιση φτηνα...Think about it.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Ιούνιος 6, 2006 #37 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2006 Η αλήθεια είναι πως το κόλπο με τα πιστωτικά του πλαισίου καθώς και η ευκολία που τα δείνουν βάζει σε σκέψεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Ιούνιος 6, 2006 #38 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2006 Aν χαλασει και το πλαισιο την κατσαμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούνιος 6, 2006 #39 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από Vadergr Aν χαλασει και το πλαισιο την κατσαμε! Δλδ ένας λογικός χρόνος RMA της τάξης της 1 εβδομάδας από ένα normal κατάστημα σε χαλάει τόσο πολύ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούνιος 6, 2006 #40 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από spc Δλδ ένας λογικός χρόνος RMA της τάξης της 1 εβδομάδας από ένα normal κατάστημα σε χαλάει τόσο πολύ; ναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.