Kostas_Asoee Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2006 Πριν λίγο καιρό, ένας από τους δύο δίσκους της Maxtor (SATA 160 GB) που είχα στον υπολογιστή, κάηκε. Μόλις άνοιξα το pc, ακούστηκε ένα "πατ", και κάηκε ένα τσιπάκι από την κάτω πλευρά. Το επιστρέφω πριν λίγες μέρες στο e-shop και μου λέει ένας τυπάς εκεί, αφού μίλησε με κάποιον στη τηλέφωνο, ότι και καλά δεν δέχεται η αντιπροσωπεία πίσω τον δίσκο και ότι η εγγύηση δεν καλύπτει το ότι κάηκε ένα τσιπάκι γιατί αυτό προήλθε από εξωτερικούς παράγοντες.. Συγκρατήθηκα εκεί, για να μην αρχίσω τα μπινελίκια, λέγοντας του μπούλη ότι θα επιστρέψω.. Την γνώμη σας παίδες, τί πρέπει να κάνω για να βρω το δίκιο μου??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgesod Ιούνιος 2, 2006 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Από το κακό στο χειρότερο πάει αυτό το μαγαζί. Πάρε τηλ στο ΙΝΚΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιούνιος 2, 2006 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Μπορείς να διαβάσεις τι λέει η εγγύηση. Αν φαίνεται καμμένο τσιπάκι δεν το αλλάζουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούνιος 2, 2006 #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 group therapy σε λιγο θα πρεπει να συστησουμε για τους παθοντες του eshop. λοιπον φιλε μου για αρχη http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=26521&highlight=eshop διαβασε και ελα ξανα για αποριες Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Ιούνιος 2, 2006 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Και εγώ έχω maxtor με σκασμένο τσιπάκι... είναι γενικότερο πρόβλημα τους.Βέβαια μπορείς να τον στείλεις κατ'ευθείαν έξω ε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgesod Ιούνιος 2, 2006 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Και σε μένα ένας 40-άρης maxtor από τους λεπτούς έσκασε ένα τσιπάκι του αφού όμως τον ακούμπησα καταλάθος σε κάτι μεταλλικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούνιος 2, 2006 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Εμένα με καμμένο τσιπάκι πριν 2 χρόνια στο Cosmodata μου τον αλλάξανε πάντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kunoobidi Ιούνιος 2, 2006 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Ώπα! Κάλό κ τούτο...cosmodata>eshop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Asoee Ιούνιος 2, 2006 Author #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Δηλαδή πρίν υποβάλω καταγγελία στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, θα ήταν σοφό να επιμείνω.. Και μόνο το γεγονός ότι δεν μπορεί να καλύπτεται κάτι τέτοιο από την εγγύηση είναι απαράδεκτο! Και στην τελική, το μόνο που κάνουν στον εν λόγω κατάστημα είναι να επιρρίπτουν τις ευθύνες που αυτοί έχουν ως πωλητές -και συνεπώς εγγυητές- στις αντιπροσωπείες! Φρέσκο έχω ακόμα το περιστατικό με την κάρτα γραφικών (μία MSI 6800) που έκανε 1,5 μήνα να αντικατασταθεί (με εμφανές καμμένο τσιπάκι) επειδή -μαντέψτε- καθυστερούσε η αντιπροσωπεία! Και τί με νοιάζει εμένα ρε φίλε που καθυστερούσε η αντιπροσωπεία?? Από την αντιπροσωπεία το αγόρασα ή από σένα?? Κάποτε το e-shop ήταν αξιόπιστο μαγαζί, τώρα έχει γίνει το πλέον αναξιόπιστο! Στο Πλαίσιο πας και σου αντικαθιστάνε τα πράγματα επί τόπου, έχουν τεχνικούς βλέπετε και πολιτική που ευννοεί τον πελάτη, όχι άσχετους ξερόλες και πολιτική του άρπα-κόλλα!! Και κάτι ακόμα ωραίο.... Διαβάστε παρακάτω τί είχα αγοράσει από το e-shop πέρυσι τον Ιανουάριο, όταν συνέθετα τον καινούργιο μου υπολογιστή: 2 x Maxtor 160 GB SATA 8 MB CACHE - Χάλασαν και οι δύο μαζί. Ο ένας είναι αυτός με το καμμένο τσιπάκι! NEC ND-3520A 16X BULK - Χάλασε μετά από 2-3 χρήσεις και μου αντικαταστάθηκε με το επόμενο μοντέλο, 3540A.. MSI VGA NX6800-TD128 AGP RETAIL - Χάλασε πέρυσι τον Οκτώβριο, με καμμένο τσιπάκι, και έκανε να αντικατασταθεί 1,5 ολόκληρο μήνα!! Ύμαρτον! Οι δύο μνήμες και ο επεξεργαστής έμειναν σώοι.. Να δούμε για πόσο! Τέσπα, δεν έχω σκοπό να το πιέσω και πολύ το θέμα, το πολύ πολύ να πάω μία ακόμη φορά από εκεί και αν ακούσω πάλι τις γνωστές πίπες, να τους ρίξω μερικές χριστοπαναγίες να ξεσπάσω, γιατί μόνο έτσι παίρνουν χαμπάρι και, κυρίως, γιατί τους αξίζει! Και μετά αναφορά στο ΙΝΚΑ.. Πάντως όπως και νά'χει, δεν ξαναγοράζω ούτε άδειο dvd από το κωλο-eshop τους, ασ'τους να χαρούν λίγο ακόμα...να δούμε πόσο θα χαίρονται όταν θα χάσουν όλους τους πελάτες τους που τόσο χρόνια τους στήριξαν και τους έκαναν από μαγαζάκι, ολόκληρη επιχείρηση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainMilo Ιούνιος 2, 2006 #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Να επιμείνεις φίλε μου και θα βρεις το δίκιο σουΠρέπει να είναι καινούργια μόδα , όλα πλέον τα βγάζουν εκτός εγγύησηςΚαι σε μένα το τροφοδοτικό αρχικά μου το βγάλαν και καλά εκτός εγγύησης (αλλάχτηκε μετά από ένα μήνα κανονικά) , το ίδιο έγινε και με τον schumiferΝα το πω άγνοια των τεχνικών όσων αφορά την εγγύηση που δίνουν οι εταιρίες στα προιόντα τους?Να το πω βαρεμάρα?Ή μήπως παίζουν σκοτεινότερα συμφέροντα πίσω από τα προιόντα τα οποία κρίθηκαν "εκτός εγγύησης"?Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση το κατάστημα να αντικαθιστεί τα προιόντα με δικό του κόστος -αν είναι όντως εκτός εγγύησης η βλάβη- για να μην δυσαρεστήσει τον καταναλωτή αν και κάτι τέτοιο το βλέπω λίγο δύσκολο έως απίθανο να γίνεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 2, 2006 #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Και έχω μια απορία...Πώς ξέρουν ότι το κάψιμο έγινε απο εξωτερικό παράγωντα..?Δλδ αν κάηκε κάποιο voltage regulator και έδωσε όλη την 12άρα σε τσιπ που παίρνει 5 δεν 8α σκάσει?Δεν θα μαυρίσει?Τι πίπες είναι αυτές..Ζήτα να στο δώσουνε εγγράφως αυτό...Πιάνει παντού.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naz Ιούνιος 2, 2006 #12 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 πολυ καψιμο επεσε ρε φιλε,για πες μας και πιο τροφοδοτικο εχεις σε παρακαλω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Asoee Ιούνιος 2, 2006 Author #13 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Το κατάστημα φίλε CaptainMilo έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι ενδιαφέρεται μόνο για τον κέρδος που θα του προσφέρουν τέτοιες απαράδεκτες ενέργειες στο παρόν, αδιαφορώντας για το μέλλον το οποίο μετράει ήδη έναν πελάτη μείον..Το γεγονός ότι είχα UPS όταν έγινε η ζημιά παίζει κάναν ρόλο? Είμαι και άσχετος.. Φίλε OverClocker, θα το ζητήσω εγγράφως, νομίζω ότι έτσι κάτι μπορεί να γίνει! Ευχαριστώ!OCZ Modsteam 450 πρέπει να λέγεται το τροφοδοτικό.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούνιος 2, 2006 #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker Και έχω μια απορία... Πώς ξέρουν ότι το κάψιμο έγινε απο εξωτερικό παράγωντα..? Δλδ αν κάηκε κάποιο voltage regulator και έδωσε όλη την 12άρα σε τσιπ που παίρνει 5 δεν 8α σκάσει?Δεν θα μαυρίσει? Τι πίπες είναι αυτές.. Ζήτα να στο δώσουνε εγγράφως αυτό... Πιάνει παντού.. ετσι με λεγανε στο πλαισιο στη ζαιμη , οτι φταιει η ΔΕΗ και του λεω "μην με ταλαιπωρεις , αν δεν το αλλαξεις εδω θα παω σε αλλο πλαισιο και θα το αλλξω , τελειωνε" Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 2, 2006 #15 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Αρχική απάντηση από ea6gka ετσι με λεγανε στο πλαισιο στη ζαιμη , οτι φταιει η ΔΕΗ και του λεω "μην με ταλαιπωρεις , αν δεν το αλλαξεις εδω θα παω σε αλλο πλαισιο και θα το αλλξω , τελειωνε" Ρεϊ... Δεν ξέρεις την μαγική κουβέντα? "Έχω UPS" Και μένα τα ίδα πήγαν να μου κάνουν με τον επεξεργαστή.... Πάει ν μου πεί "Μήπως εκίνη την ώρα η ΔΕ" πρίν κάν τελειώσει..και του λέω ότι έχω UPS και το βούλωσε..... Σιγά μην είχα UPS Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούνιος 2, 2006 #16 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Αρχική απάντηση από ea6gka ετσι με λεγανε στο πλαισιο στη ζαιμη , οτι φταιει η ΔΕΗ και του λεω "μην με ταλαιπωρεις , αν δεν το αλλαξεις εδω θα παω σε αλλο πλαισιο και θα το αλλξω , τελειωνε" Εξυπνάδες. Επειδή εσύ δλδ έχεις PhD in Gerard RMA Science, πρέπει να την λες στα μικρά και άβγαλτα μαθητούδια αντί να τους μεταδίδεις τη γνώση σου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Ιούνιος 2, 2006 #17 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 Αρχική απάντηση από spc Εξυπνάδες. Επειδή εσύ δλδ έχεις PhD in Gerard RMA Science, πρέπει να την λες στα μικρά και άβγαλτα μαθητούδια αντί να τους μεταδίδεις τη γνώση σου; οχι ρε συριε , ειναι μερος της εκπαιδευσης που περνανε Link to comment Share on other sites More sharing options...
naz Ιούνιος 2, 2006 #18 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 psu εχεις σιγουρα παντος με την δεη ειναι η κλασικη δικαιολογια τους παντος,για ολα ευθυνεται η δεη.οποτε λες προκαταβολικα οτι εχεις ups και καθαριζεις. η ανευθυνοτητα παντος εχει ξεπερασει καθε οριο σε αυτη τη χωρα,ενας διαρκης κλεφτοπολεμος απο ολες τις πλευρες..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 2, 2006 #19 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 lolUPS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Asoee Ιούνιος 2, 2006 Author #20 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2006 naz, ανευθυνότητα δε λες τίποτα! Ακούστε τί μου είπε ο τύπος αμέσως μόλις έκλεισε το τηλέφωνο: Δεν καλύπτεται από την εγγύηση το εν λόγω πρόβλημα, διότι μπορεί να έγινε επί σκοπού ( ), θα φταίνε εξωγενείς παράγοντες, όπως ο στατικός ηλεκτρισμός και άλλα τέτοια.. Δεν είχα τις γνώσεις ο αδαής να του πω ότι έχω ups, ή ότι "που το ξέρεις ότι φταίνε εξωγενείς παράγοντες", ή ότι το θέλω εγγράφως και γένικα ό,τι μου είπατε....του λέω όμως του τυπάκου ότι "Θα επιστρέψω, μην ανησυχείς, θα με ξαναδείς!" :banging: Για να έρθω εδώ και να ενημερωθώ καταλλήλως! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.