Jump to content



Μακρυά από το E-SHOP...Poll


msamkl

Πόσο ικανοποιημένοι είσαστε από το RMA του E-SHOP;  

54 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Είμαι, ή πιο σωστά ήμουν, ένας από τους παλαιότερους πελάτες του E-shop(από το 2001) και είχα αγοράσει από την συγκεκριμένη εταιρία διάφορα προιόντα σε πολύ καλές τιμές και με ταχύτατη παράδοση. Αυτοί ήταν και οι λόγοι που με είχαν κάνει φανατικό υποστηρικτή του συγκεκριμένου καταστήματος, συστήνοντάς το σε όλους τους φίλους και γνωστούς...μέχρι τον περασμένο Ιούλιο...

Ο κουνιάδος μου ήθελε να αγοράσει έναν Η/Υ και επειδή τυχαίνει να είμαι γνώστης του αντικειμένου(τεχνικός Η/Υ με πιστοποίηση από την Μicrosoft) μου ανέθεσε την επιλογή-αγορά και συναρμολόγηση των εξαρτημάτων του. Ύστερα από έρευνα αγοράς, επέλεξα το E-shop για τις πολύ καλές τιμές του και αγόρασα όλη την σύνθεση του Η/Υ από εκεί, εκτός από την κάρτα γραφικών που αγόρασα από Γερμανία 40% φθηνότερα. Παρέλαβα λοιπόν όλα τα κομμάτια του Η/Υ από το E-shop στις 22 Ιουλίου, πλην της κάρτας γραφικών που την παρέλαβα στις 8 Αυγούστου. Η συναρμολόγηση του Η/Υ ολοκληρώθηκε την ίδια μέρα που παρέλαβα την κάρτα γραφικών και τότε διαπίστωσα ότι ο σκληρός δίσκος(σφραγισμένος) δεν λειτουργούσε. Έστειλα τον σκληρό δίσκο στο σέρβις του E-shop στις 10 Αυγούστου για αντικατάσταση. Στις 20 Αυγούστου επικοινώνησαν τηλεφωνικά μαζί μου και με ενημέρωσαν ότι ο δίσκος αντικαταστάθηκε από την αντιπροσωπεία και ότι θα επικοινωνούσε κάποιος την επόμενη ημέρα για κανονίσουμε την παράδοση. Δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου και την μεθεπόμενη ημέρα, τους τηλεφώνησα εγώ και κανονίσαμε παράδοση για το πρωινό της επομένης. Την επόμενη ημέρα ουδείς ήρθε...και με διαβεβαίωσαν για παράδοση την μεθεπόμενη. Φυσικά ούτε τότε παρουσιάστηκε κανείς. Επικοινώνησα μαζί τους και με ενημέρωσαν ότι ελέγθηκε ο προς παράδοση δίσκος και βρέθηκε ελλατωματικός...πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι ή δεν τον είχαν παραλάβει ποτέ όλο αυτό το διάστημα από την αντιπροσωπεία ή ότι δόθηκε κάπου αλλού!!! Προσπαθώντας να με ηρεμήσει ο υπέυθηνος του σέρβις με διαβεβαίωσε ότι θα γινόταν ειδική "express" παραγγελεία μόνο για μένα και σε δύο ημέρες θα παραλάμβανα έναν καινούργιο δίσκο. Επειδή μου μπήκανε ψίλλοι στα αυτιά, έριξα μια ματιά στο site του E-shop και διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε διαθέσιμος ο δίσκος. Μετά από δύο ημέρες επικοινώνησαν μαζί μου για να κανονίσουμε την ημέρα παράδοσης του καινούργιου δίσκου. Φυσικά στο site εμφάνισε διαθεσιμότητα την ίδια μέρα. Την επόμενη ημέρα που θα τον παραλάμβανα...τι έκπληξη!!! δεν εμφανίστηκε κανείς!!! και στο site έπαψε να εμφανίζει διαθεσιμότητα ο δίσκος. Περιττό να σας πω ότι με άκουσε όλο το οικοδομικό τετράγωνο,φυσικά ο υπεύθυνος του σέρβις δεν ήξερε τι να πει και αναγκάστηκαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα που είχα καταβάλει για την αγορά του δίσκου. Mε τα χρήματα αυτά αγόρασα από κάπου αλλού έναν άλλο δίσκο και όταν τοποθετήθηκε στον Η/Υ, διαπίστωσα ότι η μπαταρία της μητρικής(Msi K8N NEO4 Platinum) ήθελε αντικατάσταση. Για κακή μου τύχη, παρόλο που τοποθέτησα καινούργια μπαταρία στην μητρική, μετά από δύο εβδομάδες ήθελε και αυτή αντικατάσταση. Σε αναζήτηση που έκανα σε διάφορα φόρουμς, ανακάλυψα ότι πολλές τέτοιες μητρικές παρουσίασαν το ίδιο πρόβλημα(ένδειξη μπαταρίας στο bios 1,8 volts) και ότι μόνο με αντικατάσταση δίνοταν λύση. Έχοντας λοιπόν την προηγούμενη κακή εμπειρία από το service του E-shop, ο Κουνιάδος μου αποφάσισε, να μην στείλει την μητρική για αντικατάσταση και προτίμησε να αλλάζει κάθε τόσο μπαταρίες, φοβούμενος ότι εάν την έστελνε στο σέρβις θα τύχαινε παρόμοιας αντιμετώπισης. Και δεν είχε καθόλου άδικο!!! Στις 10 Απριλίου 2006 και μετά από τόσες μπαταρίες που είχε αλλάξει, πήρε την μεγάλη και γενναία απόφαση να στείλει την μητρική του Η/Υ στο E-shop για αντικατάσταση και μαζί με τα Πάθη του Χριστού ξεκίνησαν και τα δικά μου...για άλλη μια φορά.

Στις 11 Απριλίου λοιπόν, επισκέφθηκα το υποκατάστημα του E-shop στην Στουρνάρη και παρέδωσα την μητρική για έλεγχο και αντικατάσταση. Στις 10 Μαίου και βλέποντας ότι δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου, τηλεφώνησα στο σέρβις για να μάθω τι έχει γινει με την μητρική. Το σέρβις με ενημέρωσε ότι έχει αντικατασταθεί η μητρική και ότι την επόμενη ημέρα θα την απέστελλαν στο υποκατάστημα της Στουρνάρη. Στις 11 Μαίου τηλεφώνησα και με ενημέρωσαν ότι δεν την έχουν παραλάβει...για να μην πειραχθούν πάλι τα νεύρα μου έπαψα να ασχολούμε με το θέμα και το ανέλαβε ο κουνιάδος μου

Στις 24 Μαίου και έπειτα από καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία-κοροιδία με το E-shop σήκωσε τα χέρια ψηλά και ο κουνιάδος μου και έριξε το "μπαλλάκι" στον πατέρα του.

Επικοινώνησε στις 25 Μαίου τηλεφωνικά με το Σέρβις και αφού τον άκουσε (και αυτόν) όλο το οικοδομικό τετράγωνο, τον διαβεβαίωσαν ότι την επομένη η μητρική θα βρίσκεται στο κατάστημα της Στουρνάρη. Πράγματι η μητρική βρισκόταν εκεί και παραδόθηκε μέσα σε ένα άσχετο κουτί και όχι με το δικό της. Φυσικά η μητρική είναι από επισκευή και όχι καινούργια, φαίνεται όμως ότι λειτουργεί κανονικά ( μέσα από το bios, η μπαταρία της μητρικής δείχνει 3 volts).

Προσωπικά, δεν πρόκειται να ξαναγοράσω ούτε οδοντογλυφίδες από το Ε-SHOP:TD: :mad:

Ξεκινάω λοιπόν μια δημοσκόπηση σχετικά με το "after sales" του Ε-Shop. Eίσαστε ικανοποιημένοι από το RMA του Ε-shop;

Link to comment
Share on other sites

Πω ρε φιλε... φανταζομαι πως τα ειχες παρει στο κρανιο εκεινες τις μερες. Εγω αγορασα το UPS και προς το παρον δεν έτυχε καποιο RMA πρόβλημα, οποτε δεν ξερω.

Ξέρετε καποιο μαγαζι στην Θεσσαλονικη το οποίο είναι "εντάξει" στα RMA ;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε και εγώ αγόραζα μέχρι που μου κάνανε μια μέρα 2 μήνες να μου αλλάξουν ένα επεξεργαστή που χρειαζόμουνα.Με άκουσε όλο το οικοδομικό τετράγωνο,και φυσικά κάτι που έχει μια μεγαλύτερη πιθανότητα να χαλάσει δε το ξαναγοράζω από αυτούς.Π.χ. μόνο κανά φλασάκι να πάρω από τα κ***παιδα.

Από εδώ και στο εξής αν χρειάζομαι κάτι πραγματικά ,θα το πάρω από το πλαίσιο ανεξάρτητα το πόσο ακριβά το πάρω.Μου είχε χαλάσει ένας ράπτορας,τον πήγα εκεί στο πλαίσιο,χωρίς κάν να τον ελένξουνε,μου δώσανε καινούργιο και μέσα σε 5 λεπτά έφυγα και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος.Αυτοί ΝΑΙ είναι επαγγελματίες.

ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Αν δείτε αλλού παρόμοια δημοσκόπηση σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα πείτε μου να ψηφίσω με όλη μου την ευχαρίστηση!Γιατί καταλαβαίνω απόλυτα όσους έχουνε υποφέρει επειδή βρέθηκα και εγώ σε αυτή τη θέση,και δε θέλω άλλος να τραβήξει τα ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πρόσφατα είχα πρόβλημα με έναν σκληρό δίσκο που τα τίναξε σε 15 μέρες (σε 10 ήταν, αλλά το πήγα στις 15...), έχω πρόσφατη εμπειρία. Μου είπαν ότι θα έχει ελεγχθεί τη Δευτέρα, και θα μου πουν τι γίνεται (τον είχα πάει στη Στουρνάρη το Σάββατο, και πρέπει να πάει στο Χαλάνδρι, απ'ότι μου είπαν). Πήρα λοιπόν τη Δευτέρα, στο service και μου είπαν ότι δεν έχει έρθει κάτι. Ξανά την ΤΡίτη το πρωί, πάλι δεν είχε πάει. Την Τετάρτη το απόγευμα είχε πάει αλλά όχι ακόμα στο service. Την Πέμπτη ξεκίνησαν να το ελέγχουν, και την ΠΑρασκευή πήρα τηλέφωνο (δεν με πήραν εκείνοι, φυσικά), και μου είπαν ότι πήρα πιστωτικό. Τι θέλω να πω με αυτό το κατεβατό; Ότι πρέπει να τους ενοχλείς συνέχεια, να ζητάς προϊσταμένους, να βάζεις και καμιά φωνή, να αναφέρεις και τους νόμους...

ergo (ξεκίνησα manager με τον Εργό :p), και το πλαίσιο είναι για κλάμματα. Πήγα laptop για επισκευή (turbo-x πήγα και πρότεινα ο βλάκας...), και μου αλλάξανε την καμμένη μητρική του, με μια άλλη, καμμένη... Και μετά μου το ξανα αλλάξανε με ένα μεταχειρισμένο. Αφού τα ακούσανε, το αλλάξανε με άλλο μοντέλο, μιας και δεν παραγόταν πλέον το μοντέλο που είχα (όλα αυτά μετά από 18 μήνες ταλαιπορίας. Όχι μόνο για αυτό το πρόβλημα). Γενικά οι ελληνικές επιχειρίσεις πάσχουν σε αυτόν τον τομέα.

@δόκτωρα: άμα είναι apc, μην μιλήσεις καθόλου με το e-shop. Μπες στο site της εταιρίας, και βρες από εκεί support.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από deninho

και το πλαίσιο είναι για κλάμματα. Πήγα laptop για επισκευή (turbo-x πήγα και πρότεινα ο βλάκας...), και μου αλλάξανε την καμμένη μητρική του, με μια άλλη, καμμένη... Και μετά μου το ξανα αλλάξανε με ένα μεταχειρισμένο. Αφού τα ακούσανε, το αλλάξανε με άλλο μοντέλο, μιας και δεν παραγόταν πλέον το μοντέλο που είχα (όλα αυτά μετά από 18 μήνες ταλαιπορίας. Όχι μόνο για αυτό το πρόβλημα). Γενικά οι ελληνικές επιχειρίσεις πάσχουν σε αυτόν τον τομέα.

Ναι αλλά και πάλι στο πλαίσιο υπάρχουνε αρκετές ευχαριστημένες φωνές,στο eshop μόνο μια άκουσα και έπαθα πλάκα!!!Γιατί απλά δε περίμενα τέτοια εξηπηρέτηση να έκανε το eshop και σε όλες τις άλλες δεκάδες υποθέσεις που έχω ακούσει να σπάει κάθε φορά και ρεκόρ αναμονής επισκευής προϊόντος!

Link to comment
Share on other sites

Γενικά το μεγαλύτερο πρόβλημα του e-shop είναι η εσωτερική επικοινωνία των τμημάτων.

’λλα σου λέει ο ένας, άλλα ο άλλος. Δεν υπάρχει μια συντονιστική ομάδα για την εσωτερική επικοινωνία και την αντιμετόπιση αυτών των περιστατικών. Γι'αυτο και ακούγονται πολλές διαφορετικές φωνές με αντιφάσεις.

Εγώ με το e-shop έχω δύο περιστατικά RMA. Το πρώτο ήταν με μια twinmos utt που απλά πέθανε και μετά από μια εβδομάδα την άλλαξαν. Το επόμενο περιστατικό ήταν με την MSI 6600GT. Αυτό με ταλαιπώρησε αρκετές εβδομάδες αλλά έγινε η αλλάγη μετά από αρκετά τηλεφωνήματα με το κερασάκι στην τούρτα να μπερδεύουν τις παραγγελίες και να μου έρχονται αλλουνού.

Τέλος πράγματι είναι μαγαζάκι το e-shop καθώς πρώτα έχει προτερεότητα ο νέος πελάτης $$$$ και μετά το RMA. Προσωπικά αλλά και λόγω δουλειάς μπορώ να πω πως ανέβηκε απότομα το e-shop χωρίς να έχει υποδομή να ανταπεξέλθει σε αυτό. (Είναι σαν να χτίζεις σπίτια σε έναν οικισμό χωρίς να κάνεις αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης... διψάνε όλοι).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aGka8lz

οσο αθλιο και αν ειναι το ε-shop αν συγκρίνεις τις τιμες του με αυτες των μαγαζιών εδω στα χανια εκει θα καταλήξεις παλι! :( οποτε.. εγω ψηφίζω Eshop.gr

Φίλε κοίτα να δεις,αν έχεις επιχείρηση και θες ανταλακτικό εδώ και τώρα για να λειτουργήσεις,να τις χέσω τις καλές τιμές.Και δεύτερον,δε σου ζήτησε το γκάλοπ να ψηφίσεις αν είσαι ευχαριστημένος από τις τιμές ή τις αγορές του eshop,αλλά αν έχεις πάρει κάτι από κει,να σου χαλάσει και να περιμένεις από το σέρβις να στο φτιάξουνε.

Αν είναι όπως το βλέπεις,ούτε και εγώ έχω παράπονο,έχουνε φοβερές τιμές και γρήγορη εξυπηρέτηση κατά τη πώληση,από όσα έχω δει σε μένα τουλάχιστον.

ΑΛΛΑ να προσεύχεσαι να μη σου χαλάσει κάτι και να το θες.Εμένα που μου κάνανε 2 μήνες να μου αλλάξουνε ένα απλό επεξεργαστή που ούτε που ήξερε τι θα πει overclocking & motherboard εκτός ένα msi,τι να έκανα,να τους έλεγα και ευχαριστώ?

Νομίζω ψήφισες με λάθος κριτήρια.Ξανασκέψου αυτά που σου λέω και απάντησε μου αν είναι ;)

Επίσης είμαι περίεργος να μάθω "ποιος" άλλος ψήφισε ότι είναι απόλυτα ευχαριστημένος απο το eshop,για να μας πει πόσο περίμενε να του αλλάξει κάτι το σέρβις.Απλά και μόνο από περιέργεια για την ιστορία του,να ξέρουμε ότι οι ψήφοι είναι δικαιολογημένοι και όχι κατευθυνόμενοι.

Link to comment
Share on other sites

βασικα δεν εχω ψηφίσει ακομα στο poll :p κοιτα σε καποια σημεια δεν φταει και το eshop πχ ειχα στηλει ενα δισκο για rma και ηρθε μετα απο ενα μηνα και ελεγε πανω το χαρτι αδυναμια αντικατασταεις λογω σπασμενου κονεκτορα!τωρα ομως δεν φταει το eshop στην Ινφο κουεστ οι ταλεπωροι εκοψαν το rma ασχετο ομως οτι μετα π εστηλα τον δισκο στην western μου εστηλε καινουριο!tεσπα :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aGka8lz

βασικα δεν εχω ψηφίσει ακομα στο poll :p κοιτα σε καποια σημεια δεν φταει και το eshop πχ ειχα στηλει ενα δισκο για rma και ηρθε μετα απο ενα μηνα και ελεγε πανω το χαρτι αδυναμια αντικατασταεις λογω σπασμενου κονεκτορα!τωρα ομως δεν φταει το eshop στην Ινφο κουεστ οι ταλεπωροι εκοψαν το rma ασχετο ομως οτι μετα π εστηλα τον δισκο στην western μου εστηλε καινουριο!tεσπα :p

Τότε σωστά έπραξες,άρα οι μυστηριώδεις ψήφοι είναι 2!Μακάρι να μπορούσανε να δικαιλογηθούνε αυτοί που τους δώσανε!!

Link to comment
Share on other sites

e-shop ακα μη επαγγελματίες , + - ξερουνέ να τραβάνε πελάτες με φτηνότερες τιμές αλλά από συμπεριφορά και αξιοπιστία τίποτα

πλαίσιο ακα DA BEST rma in a minute και χωρίς αχ βαχ άριστοι επαγγελματίες που ξερουνέ να κερδίζουνε πελάτες και να κάνουν σωστά την δουλειά τους και ας είναι 1-30 ευρώ ακριβότεροι απo e-shop. πιστεύω ότι τα αξίζει και ποτέ δεν είχα πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Η ψηφοφορια θα επρεπε να ειναι Πλαισιο ή E-shop? Βαση ολων οσων εχω διαβασει στα forums το τελευταιο τετραμηνο θα ψηφιζα πλαισιο.

Σημειωση:προσωπικα με το e-shop ποτε δεν ειχα προβλημα.αλλα τι να το κανω αν ειμαι κΧλοφαρδος!

Link to comment
Share on other sites

Εγω αγορασα ολο το pc απο e-shop.Ενα εχω να πω!Μου ειπαν τρεις φορες οτι ειχαν την οθονη ποθ ζητησα και καμια δεν την ειχαν.Ετσι μοθ το εστειλαν 1 μηνα μετα την ημερομηνια παραδοσης.Ελεος με ειχαν πρηξει με τα

<<Αυριο κατα τις 5 θα το φερουμε.>>

<<Λυπαμαι πολυ αλλα ο προμυθευτης τελικα δεν την εφερε.Την αλλη ευδομαδα σιγουρα!>>

Λυπομαστε παρα πολυ αλλα η οθονη θα ειναι διαθεσιμη σε 2 βδομαδες!>>

ελεος!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από D.J.AleXXX_gr

e-shop ακα μη επαγγελματίες , + - ξερουνέ να τραβάνε πελάτες με φτηνότερες τιμές αλλά από συμπεριφορά και αξιοπιστία τίποτα

πλαίσιο ακα DA BEST rma in a minute και χωρίς αχ βαχ άριστοι επαγγελματίες που ξερουνέ να κερδίζουνε πελάτες και να κάνουν σωστά την δουλειά τους και ας είναι 1-30 ευρώ ακριβότεροι απo e-shop. πιστεύω ότι τα αξίζει και ποτέ δεν είχα πρόβλημα

αυτο σημβαίνει αμα πας εκει και κανεις το Rma που σου δινουν καπιο πιστωτικο οριο η σου δινουν αμεσως το ιδιο προιν!σε περιπτωση που δενε εχεις πλαισιο στην περιοχή σου τι γινεται?το στελνεις με καποια μεταφορικη(πιανου ειναι η χρεωση?)μετα περιμενεις να το στηλουν στην αιτερια οκταβιτ/κουεστ/ιντερσετ η σε περνουν στο καπακι τηλ και σου λενε το προιον δεν υπαρχει θελετε κατι αλλο η σου στελνουν new μολις λαβουν το χαλασμένο? ας με διαφωτίσε καποιος!σορυ αν χαλάω το 8ρεντ

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ!!!

Και'γω πελάτης από το 2001 είμαι, μαζί με έναν φίλο μου αγοράζαμε σχεδόν πάντα από εκεί τα εξάρτήματα για τον υπολογιστή, τον τελευταίο 1,5 χρόνο του έχω δώσει πάνω από 1200 ευρώ (και είμαι και φοιτητής, οπότε δεν...γεννάω λεφτά, αλλά τον τελευταίο χρόνο που χρειάστηκα RMA από το e-shop, με απογοήτευσαν οικτρά! Χαρακτηριστική η περίπτωση της κάρτας γραφικών τον περασμένο Οκτώβρη, όπου έκανε να αντικατασταθεί 40-45 μέρες, επειδή και καλά η αντιπροσωπεία καθυστερούσε! Μιλάμε ότι είχα σχεδόν 2-3 φορές την εβδομάδα επικοινωνία μαζί τους, 30-40 λεπτά στην αναμονή κάθε φορά, για να μου πούνε ότι "μέσα στις επόμενες μέρες θα επιλυθεί το θέμα"! Τα @@ τους εννοείται έπαιρνα κάθε φορά, τελικά μου την αντικατέστησαν μετά από τόσο καιρό, αφού προηγουμένως είχα μείνει χωρίς καρέκλες στο σπίτι...τις είχα σπάσει βλέπετε από τα νεύρα μου κάθε φορά που μου έλεγαν "από βδομάδα"! Τί να τους έκανα, να τους ζητούσα αποζημίωση και για τις καρέκλες?? :tomato:

Πριν λίγες μέρες, πήγα πίσω έναν δίσκο με καμμένο τσιπάκι, και μου λένε ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση το εν λόγω πρόβλημα! Εν ενεργεία θέμα στο forum Γενικά.. και θα πάρουν τα @@ μου, γιατί 1ον δεν θα το αφήσω έτσι και 2ον δεν πρόκειται ούτε στον αιώνα τον άπαντα να ξαναπάρω τίποτα από εκεί!!

’λλο ωραίο περιστατικό με το e-shop... Σχετικά με την κάρτα γραφικών που αναφέρω προηγουμένως... Το γράφω τώρα επειδή διάβασα πιό πάνω περί κακής επικοινωνίας μεταξύ των τμημάτων..

3-4 μέρα αφότου είχα επιστρέψει την κάρτα γραφικών, και το τηλέφωνό μου χτυπάει, με έπαιρναν από το e-shop, αλλά δεν πρόλαβα να το σηκώσω.. Όντας σίγουρος ότι το πρόβλημα που είχε η κάρτα κάνει μπαμ και πρέπει να αντικατασταθεί αμέσως, τους παίρνω εγώ τηλ αμέσως μετά, όντας ψιλοάσχετος με το πώς λειτουργει, συνδέομαι με την γραμματεία, δίνω τα στοιχεία μου και μου λένε ότι η κάρτα έχει αντικατασταθεί και μπορώ να πάω να την παραλάβω! ’νω Κυψέλη μένω, Χαλάνδρι το e-shop (δεν είχε ανοίξει το e-shop point στη Στουρνάρη τότε, και εξάλλου μου είπαν να πάω στο Χανάνδρι), με ταφί είναι 4-4,5 ευρώ αλλά αποφάσισα να πάω με τα μέσα γιατί είχα ξεμείνει από λεφτά (κλασσικά... :laughing: )! 1,5 ώρα μες την ταλαιπωρία με τα μέσα, πάω εκεί και τί μου λένε??? Έγινε κάποιο λάθος κύριε, έπρεπε να επικοινωνήσετε με το τμήμα service για να σας πουν τί γίνεται!! Τους λέω, καλά η γραμματεία δεν έχει ιδέα?? Και φυσικά η απάντηση ήταν αερολογίες........ Τί να πεις!

Όσον αφορά το Πλαίσιο, 3 φορές τους χρειάστηκα τον τελευταίο χρόνο, ΚΑΙ τις τρεις μου το αντικατέστησαν αμέσως! Αυτοί είναι επαγγελματίες που σέβονται τους πελάτες τους! Από δω και πέρα, πάντα Πλαίσιο! Επίσης, όταν χάλασε η μητρική μου, που την είχα πάρει από Ram shop, άκουσα ότι το RMA του δεν είναι και το καλύτερο, αλλά εγώ όταν τους την πήγα πίσω, μου είπαν ότι θα κάνει 15 μέρες και 15 μέρες ακριβώς έκανε! Αυτό ξέρω εγώ!

Link to comment
Share on other sites

Ασε το πλαίσιο έχει ξεφύγει κατά πολύ! Μια φορά κάηκε μια μητρική που χε αλλάξει πολλά χέρια! Θα την έιχα σε 4 ώρες να φανταστείτε, αλλά βαριόμουν να περιμένω κ την πήρα την πεόμενη μέρα...

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως πάει το πράγμα, με τόση δυσαρέσκεια, θα πρέπει επειγόντως το e-shop να δημιουργήσει νέο τμήμα Διαχείρισης και Τροποποίησης της Κοινής Γνώμης, με άτομα που θα τα πληρώνει για να ποστάρουν στο thelab ότι και καλά είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από το φανταστικό e-shop! :p:woot: Αν αρχίσουν τέτοια ποστ, να αρχίσουμε να το ψιλιαζόμαστε!!

edit:όχι συνεχόμενα posts plz, χρησιμοποίησε την διόρθωση.

Link to comment
Share on other sites

40-45 μερες χαχα!ενα μαγαζι εδω στα χανια ειχα στηλει μια ραμ 128/266 και κανα 6 προς7 μηνες να την αλαξουν η πλακα?η μαρκα π ειχα εγω ηταν Kingstone και γυρησαν μια Veritech επειδη ομως το Pc ηταν μιας θειας μου και ειδη ειχαι ταλεπωρηθει (ασε που στο τελος της εδωσια μια δικια μου μεχρι να γυρισει)δεν ασχοληθηκα αλλο απλα δεν ξαναπηρα τπτ απο εκει :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.