Jump to content



Πλαίσιο-Stock


totally_wired

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Narayan

Εγώ πήρα πριν από δύο εβδομάδες μία μητρική να κάνω τη δουλειά μου, δεν δούλευε, την πήγα πίσω, μου έστειλαν SMS την επόμενη μέρα να περάσω επειδή την "επισκεύασαν", την παίρνω εγώ σαν μλκς και ω, τι έκπληξις, πάλι τα ίδια μου έκανε σπίτι.

Την ξαναπήγα πίσω, τους εξήγησα πως τη δοκίμασα με 2 CPU, 2 κάρτες γραφικών, 3 μνήμες και τελικά πήρα πιστωτικό. Βέβαια καθ' όλη τη διαδικασία τα παιδιά στο σέρβις ήταν ευγενέστατα, είχα χαλάσει όμως στο μεταξύ 10 στο πήγαινε-έλα και δεν έκανα και τη δουλειά μου τελικά.

Εκτός απο τα δέκα ευρώ για πές και πόσες ώρες έχασες πήγαινε έλα και δοκίμασε τα πράγματα!!!

Το stock είναι για κλάματα, ότι τους πάς πίσω για rma αν δούνε έστω οτι δουλεύει, το ξαναπουλάνε, πολύ σπάνια έχουν πράγματα που αξιοθήκαν να τα στείλουν Rma και οι εταιρείες τους τα έχουν στείλει πίσω χωρίς κουτί.

Link to comment
Share on other sites

Όντως έχει τύχει κι αυτό, να επιστρέψω κάτι ως ελαττωματικό και μετά από μία εβδομάδα να το ξαναβλέπω στο ράφι προς πώληση (φαίνεται από το S/N)!

IMHO φταίνε αυτοί που αποφασίζουν τι θα βγει για πώληση που δεν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν δοκιμές. Όταν σου έρχεται η μητρική από Ταϊβάν στο κουτί της ξέρεις πως θα έχεις ένα 5% RMA οπότε δεν έχει νόημα να δοκιμάζεις όλα τα κομμάτια, όταν όμως πρόκειται για refurbs πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Narayan

Όντως έχει τύχει κι αυτό, να επιστρέψω κάτι ως ελαττωματικό και μετά από μία εβδομάδα να το ξαναβλέπω στο ράφι προς πώληση (φαίνεται από το S/N)!

Σε κερδίζω. Την επομένη μέρα στο site κιόλας, πρώτη μούρη. Είχα πάει MP3 player πίσω που είχε σταματήσει να φορτίζει από την USB. Επειδή δεν είχαν το κατάλληλο καλώδιο να το δοκιμάσουν μου έδωσαν πιστωτικό. Την επομένη το είχαν στο site με ανεβασμένη τιμή!

Link to comment
Share on other sites

αφου τα δοκιμαζετε εσεις ..για ποιο λογο να τα δοκιμαζουν αυτοι??

Ξερετε τι αγοραζετε ...ξερετε οτι θα σας δωσουν τα λεφτα πισω σε περιπτωση

που δεν κατσει η αγορα....οποτε?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

αφου τα δοκιμαζετε εσεις ..για ποιο λογο να τα δοκιμαζουν αυτοι??

Ξερετε τι αγοραζετε ...ξερετε οτι θα σας δωσουν τα λεφτα πισω σε περιπτωση

που δεν κατσει η αγορα....οποτε?

Μα έτσι ακριβώς δούλευε και δουλεύει το stock. Ότι λεφτά γλιτώναμε εμείς από την αγορά, άλλα τόσα γλίτωνε το πλαίσιο από την μη απασχόληση προσωπικού. Ένα είδος συνεργασίας καταστήματος-πελάτη. Προσωπικά δεν είχα πρόβλημα παλιά να μου έβγαινε μια μητρική π.χ. χαλασμένη. Την είχα πάρει π.χ. με το 1/3 της τιμής οπότε αν δούλευε ήμουν οκ. Αν όχι τα άλλα 3-4 πράγματα που είχα πάρει από εκεί καλύπτανε την όλη φασαρία από το προβληματικό. Βέβαια παλιά ήταν καθαρά θέμα ατυχίας να πέσεις σε προβληματικό προϊόν και οι εκπτώσεις ήταν ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ.

Σήμερα όμως πολλά έχουν πρόβλημα και οι τιμές στα οποία τα δίνουν είναι για γέλια. Ουσιαστικά πανάκριβα. Η ταλαιπωρία που μπορεί να φας στην μούρη δεν πολύ αξίζει τον κόπο.

Επίσης τακτικές του στιλ " Το έφερε ο πελάτης πίσω χαλασμένο και εγώ το προωθώ στον επόμενο ώστε να ΔΕΣΜΕΥΣΩ και από αυτόν κάποιο ποσό " θεωρείς ότι είναι σωστή? Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει που ΞΑΝΑπροωθούνε ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ χαλασμένο hardware.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

αφου τα δοκιμαζετε εσεις ..για ποιο λογο να τα δοκιμαζουν αυτοι??

Ξερετε τι αγοραζετε ...ξερετε οτι θα σας δωσουν τα λεφτα πισω σε περιπτωση

που δεν κατσει η αγορα....οποτε?

Λεφτά πίσω δεν θα πάρεις, πιστωτικό και μερικά στραβωμένα υφάκια. Λές και την πληρώνουν απο την τσέπη τους ή οτι φταίς που το πας και πίσω

Link to comment
Share on other sites

πιστωτικο ακριβως....εκει ειναι το θεμα του πλαισιου..

Εχετε δει ποσα προιοντα παιζουν στο ιντερνετ κ οταν πατε δεν υπαρχει τιποτα..1η επιτυχια ΣΕ ΒΑΛΑΝΕ στο μαγαζι τους.

μετα παιρνεις καποιες ευκαιριες που ξερουνε οτι ειναι χαλασμενα, 2η επιτυχια γιατι μολισ τους εδωσες τα λεφτα του υποχρεωτικου πιστωτικου

"αρα αφου εχω πιστωτικο κατι πρεπει να παρω μπορει και μολυβια.."

Το στοκ ειναι κραχτης, βεβαια δεν σημαινει οτι δεν μπορεισ να βρεις ευκαιριες.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι εντάξει με τις μητρικές και τις κάρτες γραφικών, όλο και κάτι θα βρεις να πάρεις από το Πλαίσιο με το πιστωτικό. Αν κάποιος που δεν γνωρίζει την κατάσταση που επικραττεί εκεί αγοράσει ένα laptop και του βγει σκάρτο, τι θα το κάνει τόσο μεγάλο πιστωτικό; :bye:

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρουμε τι θέλουμε μερικες φορές. εχω ψωνίσει απιστευτα πολλά πράγματα απο στοκ και ελάχιστα ειχαν πρόβλημα. οι μητρικές τις περισσότερες φορές ειναι απο rma. ναι εκεινο το πράγμα που κατηγορούμε στους άλλους.

ποσες φορές επιστρεψατε κατι πίσω και πηρατε καινούριο την ιδια η την επόμενη ημέρα? οταν ερθει το rma σας απο την αντιπροσωπεία η την εταιρεία στο εξωτερικό τι επρεπε να κάνει δηλαδή? και λέω το rma σας γιατι στο πλαίσιο δεν σου λένε περιμενε την αντιπροσωπεία να μας το αλλάξει αλλα το χρεώνεται το μαγαζί φευγεις εσυ ευχαριστημένος και απλά μετα απο κάποιο καιρό ερχεται και το rma Πισω οπου πωλείται στο stock.

εχω πετύχει μητρικές σφραγισμένες που δεν έχει μπεί επάνω επεξεργαστής με τα αυτοκόλλητα της επάνω, κινητα σφραγισμένα χωρις να εχουν ανοιχτεί ποτε και η πρόσφατη αγορά μου ηταν οθόνη eizo 17αρα στα 155 ευρώ η οποία ηταν ολοκαίνουρια και την ανοιξα κιόλας να την τεστάρω.

Link to comment
Share on other sites

δεν λεω οτι δεν υπαρχουν και ωραια πραματακια....

Αλλα καταλαβαινεις οτι δεν χρεωνεται το μαγαζι τιποτα....

Μολις εκανε τζιρο το Χ ποσο που εδωσες για να παρεις το οτιδηποτε....

Αν δουλεψει εχει καλως ..(happy customer) αν οχι κατι αλλο θα βρεθει να

παρεις στην ιδια ή μεγαλυτερη αξια..(happy customer χ2 μιας και εξυπηρετηθηκες γρηογρα)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.