Jump to content



ΠΡΟΒΛΗΜΑ RMA ME TO MULTI-SHOP!!!!


ReaperX

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους..:)

Δυστηχώς δε μου έμεινε άλλη επιλογή εκτός απ' το να κάνω αυτό το thread μήπως καταλήξουμε πουθενά επιτέλους,αφού η όλη κατάσταση έχει καταντήσει κοροιδία!!!

Στις 19/12/2005 αγόρασα από το κατάστημα multi-shop μία vga Galaxy 7800gt.Μετά από 3 μήνες ξαφνικά σταμάτισε να δουλεύει (όπως και του Σταμάτη τον οποίο γνωρίζετε λογικά μέσα από το fora)και μετά από επικοινωνία με το Multishop στάλθηκε στην εταιρία Galaxy(με δικά μου έξοδα) με την προ'υ'πόθεση ότι εγώ θα έχω επικοινωνία με το κατάστημα για την κατάσταση του rma.H κάρτα έφυγε στις 22/3/2006 και από το κατάστημα με ενημέρωσαν πως η όλη διαδικασία θα διαρκέσει γύρω στον 1μήνα.Τουλάχιστον έτσι μου είπαν απ' ότιο φαίνεται!!Κι εδώ ξεκινάνε τα προβλήματα!!Συμπληρώνεται ο ένας μήνας και αρχίζω να ενοχλώ στο κατάστημα για να μάθω πότε θα μου επιστραφεί.Η απάντηση που πήρα μετά από αλεπάλληλες επικοινωνίες που οι περισσότερες ήταν του στυλ 'δεν έχουμε ακόμα νέα,θα επικοικωκήσουμε όταν μάθουμε κάτι',ήταν πως η εταιρία δεν έχει σε stock τέτοιες κάρτες και περιμένει από την nvidia μία διαδικασία η οποία θα διαρκέσει 1 μήνα περίπου παραπάνω.Για να μην πολυλογούμε περίμενα ΕΝΑ ακόμα ολόκληρο μήναΧτες καθώς το 2μηνο σχεδόν ολοκληρώθηκε επικοινώνισα πάλι με το κατάστημα και η απάντηση που μου έδωσαν ήταν πως ακόμα δεν έχουν κανένα νέο και πως το κατάστημα έχει κάνει 4 αιτήματα στην nvidia και δεν έχει λάβει απάντηση!!ΕΛΕΟΣ!!!!Πλέον δεν ξέρω τι να κάνω!!!

Περιμένω τις απόψεις σας και τη βοήθεια καθώς έχω αγανακτήσει !!!

(επίσης ζήτασα αντικατάσταση από το ίδιο το κατάστημα,ή έστω επιστροφή χρημάτων αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση,και απάντηση δεν πήρα)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.