Jump to content



Seat ibiza cupra


jpcupra

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από giorgos_cupra

Πες τα ρε jpcupra,γιατι θα με τρελανουν τελειως!Συμφωνω απολυτως με οσα ειπες:T: .Τι εγινε τελικα με το cupra?Το πηρες?

σε κανα 2 μηνακια λεω...σημερα εδωσα ηλεκτρονικη αγγελια και αναμενουμε...!!!

:D :D περιμενω να γινει μια δουλιτσα τωρα το καλοκαιρι και απο αυτην θα κριθει το ολο concept.λογικα ομως θα τα καταφερω....:fun: :fun:

edit: τα λεω αλλα δεν με ακουνε τα παλιοπαιδα...!!:p :P :p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από jpcupra [27-05-2006 15:36]

@fotme τι συκγρινεις?το golfaki δηλ ειναι καλα με τα 121/λιτρο στα 1.4?s3=1.8 με ενισχυμενα μεταλλα-ελατηρια-μπιελες-στροφαλο κ.ο.κ.μην λεμε οτι θελουμε...το ιδιο ειναι να βγαζεις απο ενα μοτερ 1.8 180ps και το ιδιο απο ενα 1.4?πνιγμενος δεν ειναι τρελα πουσαρισμενος ειναι.και αν δεν σπασει στο πρωτο ανοιγμα θα σπασει στο 2 και στο 3...εδω εισαι και εδω ειμαι.

α!και εχω 7.3....(0-100)

Σορρυ για το late reply δεν μπαινω συχνα το τελευταιο διαστημα,

Jcupra δεν διαφωνω σε αυτα που λες και δεν συγκρινω καθαρα το θεμα ποιο ειναι πιο γρηγορο αλλα για το ποιες ειναι οι επιλογες σου, ειχα golf gti το βλεπεις και στο avatar μου. Το μοτερ το ξερω το ειχαν και φιλοι μου και ξερω τα ορια του...

Δυστυχως εφυγε αδοξα σε μια στροφη με παρα πολλα κοντα στο σπιτι μου...ειχα στο μυαλο μου κοριτσαρο και φοραγα κολονια ουισκι..

:ΟΤ:οχι ποτο και γρηγορη οδηγηση, πεζο αλλα περα για περα αληθινο :OT: κριμα γιατι μου αρεσει να οδηγω μονο γρηγορα..

Οπως θα ειδες στο ποστ μου δεν συγκρινω την αναλογια με το 150-180 αλλα για το 210-225. Αν εχεις παρατηρησει το vag group βγαζει στα μοτερ της δυο επιλογες.

Και στα 1.8τ και στα 2TFSI και στα 1.4TSI se οποιαδηποτε υλοποιηση vw,seat,skoda, audi.

To 1.4tsi με τους 170 ειναι η ισχυρη εκδοση, υπαρχει και αλλη με 140 η οποια θα ειναι διαθεσιμη σε διαφορα μοντελα across the vag group. Αρα βλεπεις οτι οι αναλογιες ιππων/κυβικων ειναι πανω κατω οι ιδιες..

Το μοτερ εχει αλογα να βγαλει δεν ειναι πουσαρισμενο, αλλα οπως προειπα η αξιοπιστια θα κριθει απο την αποσυμπλεξη του κομπρεσσορ. Το σιγουρο ειναι οτι υπαρχει εγγυηση για τα οποια πρωιμα faults και αν υπαρχει οντως προβλημα η vw ειναι ικανη να κανει recall :happy:

Αν προτεινω το GT ειναι γιατι σε σκετικως πραγματοποιησιμα λεφτα παιρνεις ενα golf που ειναι καλο για μεταπωληση με καλο εξοπλισμο και το πιο βασικο ενα τεχνολογικο διαμαντακι τον TSI, τον οποιο λενε οτι θα τον εξελιξουν και σε αλλα μοτερ, ουτως η αλλως τα μοτερ βασιζονται στα κανονικα fsi (αλλα το μπλοκ ειναι σχεδιασμενο ξανα για να αντεχει πιεσεις, δυστυχως ειναι απο χυτοσιδηρο αρα βαραινει λιγο..)

Αυτα k οτι και αν παρεις μονο ενα πραγμα κανε.....ΠΑΤΩΜΑ/διακοπτης το ποδαρι :devil: :devil: :T:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από fotme

Σορρυ για το late reply δεν μπαινω συχνα το τελευταιο διαστημα,

Jcupra δεν διαφωνω σε αυτα που λες και δεν συγκρινω καθαρα το θεμα ποιο ειναι πιο γρηγορο αλλα για το ποιες ειναι οι επιλογες σου, ειχα golf gti το βλεπεις και στο avatar μου. Το μοτερ το ξερω το ειχαν και φιλοι μου και ξερω τα ορια του...

Δυστυχως εφυγε αδοξα σε μια στροφη με παρα πολλα κοντα στο σπιτι μου...ειχα στο μυαλο μου κοριτσαρο και φοραγα κολονια ουισκι..

:ΟΤ:οχι ποτο και γρηγορη οδηγηση, πεζο αλλα περα για περα αληθινο :OT: κριμα γιατι μου αρεσει να οδηγω μονο γρηγορα..

Οπως θα ειδες στο ποστ μου δεν συγκρινω την αναλογια με το 150-180 αλλα για το 210-225. Αν εχεις παρατηρησει το vag group βγαζει στα μοτερ της δυο επιλογες.

Και στα 1.8τ και στα 2TFSI και στα 1.4TSI se οποιαδηποτε υλοποιηση vw,seat,skoda, audi.

To 1.4tsi με τους 170 ειναι η ισχυρη εκδοση, υπαρχει και αλλη με 140 η οποια θα ειναι διαθεσιμη σε διαφορα μοντελα across the vag group. Αρα βλεπεις οτι οι αναλογιες ιππων/κυβικων ειναι πανω κατω οι ιδιες..

Το μοτερ εχει αλογα να βγαλει δεν ειναι πουσαρισμενο, αλλα οπως προειπα η αξιοπιστια θα κριθει απο την αποσυμπλεξη του κομπρεσσορ. Το σιγουρο ειναι οτι υπαρχει εγγυηση για τα οποια πρωιμα faults και αν υπαρχει οντως προβλημα η vw ειναι ικανη να κανει recall :happy:

Αν προτεινω το GT ειναι γιατι σε σκετικως πραγματοποιησιμα λεφτα παιρνεις ενα golf που ειναι καλο για μεταπωληση με καλο εξοπλισμο και το πιο βασικο ενα τεχνολογικο διαμαντακι τον TSI, τον οποιο λενε οτι θα τον εξελιξουν και σε αλλα μοτερ, ουτως η αλλως τα μοτερ βασιζονται στα κανονικα fsi (αλλα το μπλοκ ειναι σχεδιασμενο ξανα για να αντεχει πιεσεις, δυστυχως ειναι απο χυτοσιδηρο αρα βαραινει λιγο..)

Αυτα k οτι και αν παρεις μονο ενα πραγμα κανε.....ΠΑΤΩΜΑ/διακοπτης το ποδαρι :devil: :devil: :T:

αν προσεξες δεν ανεφερα μονο το οτι το cupraki ειναι πιο γρηγορο. ενα μεγαλο μειον του ειναι η αξια μεταπωλησης οπως πολυ σωστα τονισες... δεν θα διαφωνισω σε αυτα που λες γιατι τωρα τα λες σωστα....

BTW, τι παιχτηκε με το polaki σου?να υποθεσω οτι σε φυλαξε ο θεούλης???

:rip: :rip: :rip:

Link to comment
Share on other sites

Man δεν ειπα τωρα κατι διαφορετικο, ουτε μιλησα για το ποιο ειναι πιο γρηγορο πουθενα. Υποστηριξα την αποψη επιλογης μου για το GT.

Golf IV GTI ειχα και οχι ΠΟΛΟ, αν κατι ειχα με το polo ηταν οτι τα ειχα πρωινο με ενα rallye 8v που ειχα πιο παλια.

Η Golfo εφυγε κοντα στο σπιτι μου σε δρομο που τον παω με κλειστα ματια, ειχα πιει, σκεφτομουνα αμορε και ειχε νερο με αποσκληρηντικο ο δρομος (ενας τυπος εχει γεωτρηση και τα νερα φευγανε στο δρομο) και εφυγα με πορτες χωρις δευτερη σκεψη, χωρις ευκαιρια για μαζεμα...απλα ΜΠΑΜ, τιποτε αλλο.

το αμαξι ειχε κανα 12+αρικο ζημια και δεν αξιζε να το φτιαξω, φτιαχνοτανε παντως, το εδωσα ανταλλακτικα 6αρικα.

Τωρα ειμαι με panda, αλλα αν με το καλο εχω δουλεια λεω ειτε για GT ειτε για μεταχειρισμενο Α3 sportsbacκ TFSI quattro.:flex: :daisy:

και κατι τελευταιο, τα αυτοκινητα δεν αξιζει να τα βλεπεις σαν fan καποιας εταιριας, ουτως οι αλλως μετοχοι δεν ειμαστε, δες τα σαν αυτο που σου προσφερουν ειτε λεγεται αυτο γκαζι, ειτε πολυτελεια ειτε αξιοπιστια, ειτε σαν εργαλειο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από fotme

Man δεν ειπα τωρα κατι διαφορετικο, ουτε μιλησα για το ποιο ειναι πιο γρηγορο πουθενα. Υποστηριξα την αποψη επιλογης μου για το GT.

Golf IV GTI ειχα και οχι ΠΟΛΟ, αν κατι ειχα με το polo ηταν οτι τα ειχα πρωινο με ενα rallye 8v που ειχα πιο παλια.

Η Golfo εφυγε κοντα στο σπιτι μου σε δρομο που τον παω με κλειστα ματια, ειχα πιει, σκεφτομουνα αμορε και ειχε νερο με αποσκληρηντικο ο δρομος (ενας τυπος εχει γεωτρηση και τα νερα φευγανε στο δρομο) και εφυγα με πορτες χωρις δευτερη σκεψη, χωρις ευκαιρια για μαζεμα...απλα ΜΠΑΜ, τιποτε αλλο.

το αμαξι ειχε κανα 12+αρικο ζημια και δεν αξιζε να το φτιαξω, φτιαχνοτανε παντως, το εδωσα ανταλλακτικα 6αρικα.

Τωρα ειμαι με panda, αλλα αν με το καλο εχω δουλεια λεω ειτε για GT ειτε για μεταχειρισμενο Α3 sportsbacκ TFSI quattro.:flex: :daisy:

και κατι τελευταιο, τα αυτοκινητα δεν αξιζει να τα βλεπεις σαν fan καποιας εταιριας, ουτως οι αλλως μετοχοι δεν ειμαστε, δες τα σαν αυτο που σου προσφερουν ειτε λεγεται αυτο γκαζι, ειτε πολυτελεια ειτε αξιοπιστια, ειτε σαν εργαλειο.

:clap: :clap: :clap: :worship: :worship: εισαι απο τους λιγους ανθρωπους που εχω ακουσει να μιλανε σωστα.... μπραβο και παλι μπραβο....τεσπα...

βαση των δικων μου advantages & disadvantages που καταθετω, αξιζει να το παρω?

Link to comment
Share on other sites

Αν θες τη δικη μου γνωμη γιατι εχω και Ibiza αλλα και Golf 5

Και τα δυο εχουν αρκετα + αλλα και -

Ας αρχισουμε με το

Ibiza

+Γκαζι

+Επιβλητικη εμφανιση

+Φτηνα Service

-Αξια μεταπωλησης

-Γερασμενο σασι με σχεση του golf

-Ασφαλεια

Golf

+Μικρομεσαιο και οχι μικρο οπως το Ibiza(χωροι και πολλα αλλα)

+Πολυτελεια

+Σασι + Ασφαλεια + Κρατημα και ανεση

-Service (στην Karenta service στα 15000 170ε στα 30000 370ε τιμες για απλο golf)

-Μηχανη αρκετα νεα οποτε δεν εχουν ασχοληθει ακομα βελτιωτες

-Ακριβα ανταλλακτικα

Τωρα η επιλογη ειναι καθαρα υποκειμενικη!ΕΣυ θα το οδηγας και εσυ θα το χαιρεσαι!

Ελπιζω να σε βοηθησα !

Εγω παντως golf προτεινω η leon! Το ibiza ειναι τεχνολογικα αρκετα πισω!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον misheif περι σασι, αν δεν κανω λαθος κ αν κατι δεν εχει αλλαξει πρεπει το σασι να βασιζεται σε παλιοτερο golf (νομιζω 3), αρα εχει μικροτερη ακαμψια.

Δηλαδη αυτο μεταφραζεται σε ευπαθεια τριγμων, πιο σκληρο και λιγοτερο ανθεκτικο σε πολλα πολλα αλογα που μαλλον δεν θα τα θελεις κιολας..

Παντως το αμαξι για μενα ειναι μια χαρα απο αποψη αποδοσης και το μοτερ σκοτωνει, ολα αυτα με γνωμωνα οτι εχει 20(?) χιλιαρικα.

Σαν επιλογη ομως η γκολφο ειναι πιο σοφη, εχει 4+ παραπανω αλλα τα 2 τα παιρνεις κατευθειαν μιας και ειναι καλυτερο μεταπωλητικα. Απο εκει και περα κατι λιγοτερα λαδια, βενζινες (!!!!! εχε υποψιν σου οτι ο 1.8τ πινει αν το πατας!!!!!) κατι ασφαλειες κατι σηματα το 500αρι το χρονο το γλυτωνεις.

Αρα δυο χρονια αν το εχεις σου εχει βγει ενα χιλιαρικο πανω, Ε αυτο δεν αξιζει για το οτι ειναι VW, ειναι μεγαλυτερο, πιο ανετο και φοραει ενα μοτερακι που ειναι λουκουμας?????

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Τελικά τι έγινε?Τι πήρε ο φίλος?

Μόλις είδα το thread και είπα να το ξυπνήσω λίγο!!

Κάτοχος ibiza cupra, απλά πιστεύω στα χρήματά του, είναι η καλύτερη αγορά με γνώμονα αξιοπιστία-δύναμη-βελτίωση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.