Jump to content



Seat ibiza cupra


jpcupra

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από ΝTG

Το εχω συνηθισει σαν 1400αρη και παντα εστι θα το βλεπω...

Και εγω ετσι το ειχα συνηθισει , μεχρι που το εκανα να σπινιαρει τρελα με 4 ατομα , στην 3η.......

:p :p

Και για το κουπρα που λεω πιο πανω , ξερεις τι ειναι να κατεβενεις την κατηφορα αμεσως μετα τα τουνελ της κακιας σκαλας με 180 , να περνα απο διπλα σου , και να μην προλαβεις να δεις ουτε την πινακιδα.....

Ηττα...:nuke:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

jpcupra κι εγω τασομαι κατα της αγορας αυτης.Οπως και να το κανεις cupra ή οχι,το seat θα ειναι seat,χωρις να θελω να πω οτι δεν ειναι καλο αλλα με 24000 παιρνεις πολυ καλυτερο αμαξακι.Ή παιρνεις ενα s3 που ειπαν και τα παιδια ή κανα Α4-Α3 1.8ΤQM με κανα 17αρι, και του βαζεις πανω ενα t03/t04 ή καλυτερα GT2871,intercooler,προγραμμα(PES/GIAC),full συστημα εξατμισης και μπεκακια και πας περιπου στα 290 αλογα ΣΤΟΥΣ τροχους,με μαμα μπιελες πιστονια,κιβωτια κτλπ χωρις προβλημα.Και βεβαια αλλο Audi αλλο Seat.Θα εχεις και την πολυτελεια σου και τα αλογα...just my 2cents

Link to comment
Share on other sites

παμε αλλη μια!!!ΔΕΝθελω ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ!!!!!αν ηθελα, ναι, σ'αυτα τα λεφτα θα πηγαινα για ενα s3.το οτι τα περιφερειακα του ειναι ισπανικα, δεν διαφωνω...

η καρδουλα του ομως ειναι group VAG.ΑΡΑ????? ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

:D ζωα υπαρχουνε παντου πλεον...Πλεον διαχωριζω τον οδηγο απο το αμαξι...(δεν με ενδιαφερει τι μυαλο κουβαλαει ,πως το οδηγαει κλπ κλπ!)

@jpcupra

οντως ημουνα λιγο συντηρητικος με τη ροπη...

αλλα πανω απο 40 ομως δυσκολα..

Προσωπικα δεν θα εδινα 25χιλιαρικα για ibiza!

Το εχω συνηθισει σαν 1400αρη και παντα εστι θα το βλεπω...

Θα επαιρνα S3 με τα λεφτα ...(μτχ)

Δεν πιστευω να εχει ουτε την ακαμψια του και σιγουρα ουτε τα κρατηματα!

Και στην τελικη νομιζω 27 εχει το rx8 καινουργιο που ειναι πολυ πιο fun2drive!

(μερικες δοσεις παραπανω-ναι greekfragma εδω θα σε χρειαστουμε- η λιγο παραπανω προκαταβολη)

http://img117.imageshack.us/my.php?image=jimcupradyno5fr.jpg

εδω στα 225 αλογα εχει 33.5 ...... ενα s3 ενος φιλου παιζει 260 τροχο με 42kgm ροπη αρα λογικο το βρισκω το παραπανω ibiza να εχει 40+.Σωστος???;)

δυστηχως ομως το ροχι8 μενει πισω... ;) ;) ;) συγκρινεις ανομοια πραγματα ntgακο... ΡΟΤΟΡΕΣ vs ΤΟΥΡΜΠΟ = 0-1!!!!:banging: :banging: :banging:

Link to comment
Share on other sites

βρε παρε μεταχειρισμενο λεμε...(το κολλησα και εγω):D

ok...(με την ροπη)

παιζουν πολλα στη συγκριση που εκανες....

Και εγω διπλο το παιζω....

αλλα rx8 vs ibiza θα παιζα καρφωτο ασσο ξανα και ξανα ....και ας εχανα...

(ελπιζω να με πιαν'ς)

Link to comment
Share on other sites

NTG παμε μαζι: .:Παρε μεταχειρισμενο:.

Βεβαια αν εισαι τοσο καθετος παρε καινουργιο τι να σου πω...Αλλα χαλαρα θα προτιμουσα ακομα και το rx8 με το 5αρι σασμαν απο το ibiza.Απο την αλλη γιατι να συγκρινεις ροτορες με στροβυλοσυμπιεστες τη στιγμη που μπορει να τα εχεις και τα δυο? wankel+turbo=RX7!Ξερω,ειχαν καποια προβληματα με τα τριγωνικα "ελατηριακια" στους ροτορες,πετουσαν ακαυστες και η συντηρηση τους ειναι λιγο....αλλα χαλαρα το χτυπαγα αν ειχα τα φραγκα.Σε κανα μηνα θα παρει ενας φιλος μου το προηγουμενο μοντελο(92) rx7:banging:

Link to comment
Share on other sites

Αντε να πω κι εγω μερικα πραγματα....

Δυστυχως δεν καθησα να διαβασω ολα τα ποστ, απλα 2 χρονια στο seatclub κατι μαθαμε κι εμεις...

1ον) Ειμαι κατα του μεταχειρισμενου ειδικα τετοιων αυτοκινητων(turbo). Το group vag εχει βγαλει το εν λογω συνολο περιπου πριν 15 χρονια(1.8Τ 20V) κατα λαθος κιολας αλλα ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει αποδειχτει σκυλι.

Δεν παω τα μεταχειρω αυτοκινητα διοτι αν καποιον πηρε τετοιο αυτοκινητο και το πουλαει παει να πει οτι το εχει ΞΕΖΟΥΜΙΣΕΙ μεχρι τελους και το δινει για κατι αλλο. Γενικα δεν νομιζω να υπαρχει καποιος ο οποιος εχει παρει τετοιο αυτοκινητο και δεν το εχει σκισει.

2ον) Δυστυχως τα 24.000 που θα δωσεις θα ειναι για Seat(ειμαι κατοχος). Αυτο σημαινει οτι σε 3-4 χρονια εχεις χασει πανω απο το 50% της αξιας του.... Αν σκεφτεσαι να το αγορασεις προσφατα κοιτα προς αλλη μερια.

3ον) Το Ibiza Cupra φοραει τον κινητηρα 1.8Τ των 180 αλογων. Οχι το 2.0Τ FSI το οποιο κυκλοφορησε τωρα στην αγορα. Αυτο σημαινει οτι ακομα και η κουτση μαρια ξερει να το βελτιωνει, τουλαχιστον για ενα προγραμμα, μια εξατμιση, μια εισαγωγη...

Υπαρχουν εταιριες αξιοπιστες (REVO, Giac) οι οποιες σου δινουν εγγυηση 2 χρονια για το προγραμμα και τον κινητηρα. Και παντα μιλαμε για flashαρισμα του εγκεφαλου και οχι παραλληλο εγκεφαλο ή κολλησεις...

4ον) Το αυτοκινητο εχει 180 αλογα σε περιπου 1200 κιλα με 28 νομιζω κιλα ροπη. Με προγραμμα και 2-3 περιφερειακες βελτιωσεις(κοστος περι τα 2000) φτανει ανετοτατα τα 225 αλογα και 33-35 κιλα ροπη. Το αμαξι απλα θεριζει εκει περα κυριως βαρους...

Για τα υπολοιπα μπες στο www.seatclub.gr και διαβασε....

Link to comment
Share on other sites

^^^^:T:

Παντως εγω με 24k ( στο χερι , ομως) θα επερνα την κυρα και θα πηγαινα μια βολτα απο german μερια , ετσι για διακοπες.....

80% θα ερχομουν πισω με ενα ασημι ή μαυρο s3....:banging: ( εαν δεν εβρισκα , τουλαχιστο θα εκανα την βολτα μου....)

Εαν σε ενδιαφερει seat τσεκαρε το seatclub και ειδικοτερα ριξε και μια ματια και στο http://www.ibizaclub.gr/ και στο www.seatcupra.gr

Τα παιδια στο φορουμ ειναι φιλικοτατα και θα λυσουν ολες τις αποριες σου....

Link to comment
Share on other sites

Εγω δυο αυτοκινητα εχω να σου προτεινω!

Leon 2000tfsi περιπου 26000ε

Golf gt περιπου 24500ε

Το μεταχειρισμενο καλα κανεις και δεν το σκεφτεσαι,γιατι ειναι πεταμενα λεφτα!!!!!!

Οσο γαματο αμαξι και αν παρεις θα παραμεινει μεταχειρισμενο οταν θες να το πουλησεις θα ειναι δευτερο χερι !!!και το βασικοτερο θα σου παρουσιασει τα απειρα προβληματα αυτα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mischeif [Σήμερα, στις 18:59]

Εγω δυο αυτοκινητα εχω να σου προτεινω!

Leon 2000tfsi περιπου 26000ε

Golf gt περιπου 24500ε

Το μεταχειρισμενο καλα κανεις και δεν το σκεφτεσαι,γιατι ειναι πεταμενα λεφτα!!!!!!

Οσο γαματο αμαξι και αν παρεις θα παραμεινει μεταχειρισμενο οταν θες να το πουλησεις θα ειναι δευτερο χερι !!!και το βασικοτερο θα σου παρουσιασει τα απειρα προβληματα αυτα!!!!

Το μεταχειρισμενο βγαζει προβληματα και το καινουργιο δεν βγαζει.Καλο κι αυτο,να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε...Συμφωνω μαζι σου οτι ενα μεταχειρισμενο μπορει να εχει προβληματα αλλα μη μου λες οτι το ιδιο δεν ισχυει και για ενα καινουργιο.Οταν πηρα το Audi μου,ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ,μετα απο ενα 6μηνο χρειαστηκε να αλλαξω συμπλεκτη και οχι απο δικο μου λαθος αλλα απο ελατωμματικο δισκο.Επισης εχω αλλαξει δεκαδες ψαλιδια,ακρομπαρα,φουσκες κανα 2 θερμοστατες και τωρα τα επαιξε και η κρεμαγιερα ΠΑΡΟΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.Ενας φιλος μου πηρε ενα golf iv ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και απο τοτε καθε μερα ειναι συνεργειο,κι εχω πολλα ακομα παραδειγματα και απο την αντιθετη πλευρα...Δηλαδη εσυ επειδη το cupra θα ειναι καινουργιο αποκλειεται να εχει ελαττωματικο dv να κανει spikking στο boost ή ακομα χειροτερα overboost και να τιναχθει στον αερα το μικρο k03?Οσο για το golf gt,δεν το επαιρνα με την καμια!1400cc+compressor+turbo=170hp=πολυ πιεσμενο μοτερ,και για να καταλαβαιτε τι λεω,το καημενο το turbo του,κραταει boost περιπου στα 22psi!!!

EDIT:wastegate οχι dv.(ε,ουτε καφε δεν εχουμε πιει ακομα...)

Link to comment
Share on other sites

θα συμφωνησω στα περι αποψης καινουργιου μεταχειρισμενου....

Λαχειο ειναι...

μεταχειρισμενο πηρα πριν απο 3 χρονια ...δεν εχει βγαλει το παραμικρο...

το προσεχω και με προσεχει....:inlove:

Link to comment
Share on other sites

Εναντιθεση με τον Ζαχο διαβαζα ενα ενα τα ποστ και περιμενα καποιος να πει οτι το μοτερ, οπως σωστα λεει ο Jax, ειναι 1.8Τ 20ν. Το μοτερ οντως το ξερει και η κουτση μαρια και οντως με 225 αλογα θα σπερνει.

Τα μοτερ αυτα φορανε KKK03 sport, ειναι μια υβριδικη κκκ03/04 (ωομιζω οτι ο συμποιεστης ειναι 04). Με περιφερειακα εισαι γυρω στα 230 -40 καπου εκει σε αφηνει σε ροη η 03.

Αν πος σε 04 που φοραγανε ολα τα vag 1.8t 20v(S3, Leon,TT klp), μπορεις να δεις ~280, να σημειωσω οτι τα αλογα που αναφερω ειναι ενδεικτικα, ολα τα μοτερ ανταποκρινονται λιγο διαφορετικα, το ιδιο αλλα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο λειτουργουν kι τα cpu :)

Επισης συμφωνω οτι ειναι σεατ που μεταπωλητικα θα παραμειενι σεατ..

Γιατι οχι Golf GT?????, Θεμα αξιοπιστιας λογω μικρου κυβισμου και μεγαλης ιπποσυναμης δεν τιθεται, γιατι τα s3 ΤΤ με τα 225, με 125 αλογα στο λιτρο, δεν ηταν αξιοπιστα????? Το θεμα με το νεο golf ειναι το εξης.. Οπως ξερετε το μοτερ φοραει κομπρεσορ και τουρβο τα οποια δουλεουν εν σειρα. Χρησιμοποιηται ενα κλαπετο το οποιο απομονωνει τον κομπρεσσορα, το οποιο ελεγχεται ηλεκτρονικα.

Το στοιχημα αξιοπιστιας δεν τιθεται για το μοτερ, αυτα τα αλογα τα κανει γαργαρες, να θυμισω τα punto η τα uno η τα charade klpklp.

To θεμα θα ειναι, στο κλαπετακι το οποιο θα ανοιγει και κλεινει συνεχεια οποτε τιθεται θεμα life cycles αρα fatigue failure. Στην ηλεκτρονικη ,κατα ποσο δεν θα κανει λαγκιες λαι τελος στους βελτιωτες που θα πρεπει να φτιαχνοθν προγραμματα οχι με μονο γνωμωνα τις πιεσης τουρμπο και κομπρεσσορ αλλα και την διαρκεια ανοιγματος του κλαπετου. Και αυτο οπως και τα τα GTI TFSIi kai 1.8t φορανε τις ιδιες τουρμπινες κκκ03 , αρα μπορει να μπει bolt on μια ΚΚΚ04, εκει βεβαια παιζουν αλλα, αλλα θα βγουμε οφφ τοπικ..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos_cupra [Χθες, στις 20:44]

Το μεταχειρισμενο βγαζει προβληματα και το καινουργιο δεν βγαζει.Καλο κι αυτο,να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε...Συμφωνω μαζι σου οτι ενα μεταχειρισμενο μπορει να εχει προβληματα αλλα μη μου λες οτι το ιδιο δεν ισχυει και για ενα καινουργιο.Οταν πηρα το Audi μου,ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ,μετα απο ενα 6μηνο χρειαστηκε να αλλαξω συμπλεκτη και οχι απο δικο μου λαθος αλλα απο ελατωμματικο δισκο.Επισης εχω αλλαξει δεκαδες ψαλιδια,ακρομπαρα,φουσκες κανα 2 θερμοστατες και τωρα τα επαιξε και η κρεμαγιερα ΠΑΡΟΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.Ενας φιλος μου πηρε ενα golf iv ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και απο τοτε καθε μερα ειναι συνεργειο,κι εχω πολλα ακομα παραδειγματα και απο την αντιθετη πλευρα...Δηλαδη εσυ επειδη το cupra θα ειναι καινουργιο αποκλειεται να εχει ελαττωματικο dv να κανει spikking στο boost ή ακομα χειροτερα overboost και να τιναχθει στον αερα το μικρο k03?Οσο για το golf gt,δεν το επαιρνα με την καμια!1400cc+compressor+turbo=170hp=πολυ πιεσμενο μοτερ,και για να καταλαβαιτε τι λεω,το καημενο το turbo του,κραταει boost περιπου στα 22psi!!!

EDIT:wastegate οχι dv.(ε,ουτε καφε δεν εχουμε πιει ακομα...)

Mαλλον κατι ξεχνας το καινουργιο εχει ΕΓΓΥΗΣΗΗΗΗΗΗΗ!!!!! !!!!! !!!!! !!!!! δεν δινεις φραγκο αμα παθει κατι!Ενω αμα παθει το μεταχειρισμενο απλα ξηλωνεσαι!!!!! !!!!! !!!!!

Και αν μιλαμε για το golf πλεον εχει τεσσερα χρονια εγγυηση:flower: !!!!! !!!!!

Οσο για το golf gt το μοτερ του πριν βγει στην παραγωγη δοκιμαστικε για 300,000 χιλιομετρα!Και δεν εβγαλε κανενα προβλημα!(Οι γερμανοι δεν ειναι μ@λ@κες να βγαλουν ενα μοτερ που θα σπασει,ασε που πλεον ολα τα μοντελα τους θα τα στηριζουν πανω σε αυτο τον κινητηρα!!!!! )

Οσο για το αν ειναι πουσαρισμενος στο οριο αυτος ο κινιτηρας ψαξτο λιγο και θα δεις οτι ειναι πνιγμενος και οχι πουσαρισμενος!!!!!

Το μπλοκ του κινητήρα που έχει επιλεχθεί είναι απο φαιο χυτοσιδηρο, μέταλλο που αντέχει στις καταπονήσεις μέχρι 21 bar και η μέγιστη στιγμιαία αντοχή είναι 120 bar(απο μελος του vwclub αυτο).

To golf gt στο δυναμομετρο εδειξε 185αλογα!!!!! Μεκαλυτερη αναπνοη πας 200 ενα προγραμμα παιζεις στα 220-230(ετσι λενε δεν εχω gt για να πω με σιγουρια) Και με αλλη τουρμπινα απλα ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ!!!!!

Eκτος ολων αυτων!

Το κυριοτερο ειναι οτι εχεις ενα αυτοκινητο που ειναι ισαξιο η και καλυτερο απο τα περισσοτερα 1,8τ και 2λιτρα και πληρωνεις ασφαλεια,τελη και βενζινη για 1400cc

7,5L/100KM!!!!! !!!!! !!!!!

Απλα πολλοι υποβιβαζουν αυτον τον κινητηρα ισως απο ζηλια η αγνοια!

Τα καλυτερα ερχονται 1600 tsi 200hp!!!!!

Οπως και audi s3 2000cc 273hp:D :devil: :OT:

Link to comment
Share on other sites

Γενικα επενδυουν στην tsi τεχνολογια, και 1600 αλλα αργοτερα και 2000τsi με 260..

MIsheif> εισαι σιγουρος οτι θα ειναι 4 για την vw, ειχα ακουσει οτι το προγραμμα θα ξεκινισει στην audi με 2+2 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από fotme [Σήμερα, στις 11:42]

MIsheif> εισαι σιγουρος οτι θα ειναι 4 για την vw, ειχα ακουσει οτι το προγραμμα θα ξεκινισει στην audi με 2+2 χρονια.

Και μενα καποιος αλλοσ μου το πε!Μεσα στη βδομαδα που θα παω για service θα ρωτησω!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mischeif [Σήμερα, στις 02:30]

Mαλλον κατι ξεχνας το καινουργιο εχει ΕΓΓΥΗΣΗΗΗΗΗΗΗ!!!!! !!!!! !!!!! !!!!! δεν δινεις φραγκο αμα παθει κατι!Ενω αμα παθει το μεταχειρισμενο απλα ξηλωνεσαι!!!!! !!!!! !!!!!

Και αν μιλαμε για το golf πλεον εχει τεσσερα χρονια εγγυηση:flower: !!!!! !!!!!

Οσο για το golf gt το μοτερ του πριν βγει στην παραγωγη δοκιμαστικε για 300,000 χιλιομετρα!Και δεν εβγαλε κανενα προβλημα!(Οι γερμανοι δεν ειναι μ@λ@κες να βγαλουν ενα μοτερ που θα σπασει,ασε που πλεον ολα τα μοντελα τους θα τα στηριζουν πανω σε αυτο τον κινητηρα!!!!! )

Οσο για το αν ειναι πουσαρισμενος στο οριο αυτος ο κινιτηρας ψαξτο λιγο και θα δεις οτι ειναι πνιγμενος και οχι πουσαρισμενος!!!!!

Το μπλοκ του κινητήρα που έχει επιλεχθεί είναι απο φαιο χυτοσιδηρο, μέταλλο που αντέχει στις καταπονήσεις μέχρι 21 bar και η μέγιστη στιγμιαία αντοχή είναι 120 bar(απο μελος του vwclub αυτο).

To golf gt στο δυναμομετρο εδειξε 185αλογα!!!!! Μεκαλυτερη αναπνοη πας 200 ενα προγραμμα παιζεις στα 220-230(ετσι λενε δεν εχω gt για να πω με σιγουρια) Και με αλλη τουρμπινα απλα ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ!!!!!

Eκτος ολων αυτων!

Το κυριοτερο ειναι οτι εχεις ενα αυτοκινητο που ειναι ισαξιο η και καλυτερο απο τα περισσοτερα 1,8τ και 2λιτρα και πληρωνεις ασφαλεια,τελη και βενζινη για 1400cc

7,5L/100KM!!!!! !!!!! !!!!!

Απλα πολλοι υποβιβαζουν αυτον τον κινητηρα ισως απο ζηλια η αγνοια!

Τα καλυτερα ερχονται 1600 tsi 200hp!!!!!

Οπως και audi s3 2000cc 273hp:D :devil: :OT:

Ενταξει,εχουν δοκιμαστει τα μοτερ και ειναι ενταξει,οκ το δεχομαι,αφου δοκιμαστηκαν ειναι εξασφαλισμενα.Δηλαδη η mazda ΔΕΝ δοκιμασε τα rx8 οταν τα εβγαλε σε παραγωγη και μετα τα ξαναμαζεψε λογω προβληματος καπου στη τροφοδοσια-ντεποζιτο δεν θυμαμαι ακριβως.Δηλαδη,η Audi δεν δοκιμασε τα Α4 που τα εβγαλε με ελατωμματικους δισκους....Ολα αυτα ειναι κλασσικα,στη θεωρια ολα αντεχουν,οταν βγουν ομως τα golfakia και πιεστουν τοτε θα τα δω.Εχω χρονια στα συνεργεια και ξερω,ολα λειτουργουν μεχρι να χαλασουν.Α,και μην ακουω βλακειες για τα κυβικα!Τα 1400αρια και τα 1600αρια θα πατανε τα 1800 κ τα 2000,ε οχι δα!Ξερεις καθολου μεχρι τι turbo μπορει να μπει σε ενα 1400 και μεχρι τι σε ενα 2000?Ασε την καταναλωση...Για ποια καταναλωση 1400αριου μιλας??Οταν αλλαξεις turbo που λες,θα αλλαξεις αναγκαστικα και εγκεφαλο και fpr και μπεκακια που θα σε κανουν να ξεχασεις την πολυποθητη καταναλωση 1400αριου

Link to comment
Share on other sites

Η καταναλωση που γραφω ειναι στα μαμα αλογα!Για πειραγμενο δεν ξερω να σου πω!!!!!

Το gt εχει μεγαλυτερη ροπη απο το gti και χανει σε ο-100 για 0,4sec!!!!!

Αν κανεις προσεγμενο πειραγμα το συγκεκριμενο car μπορει να φτασει 300αλογα!!!!!

Με αυτη σου τη φραση εχεις χασει το ΟΛΟ παιχνιδι <<Τα 1400αρια και τα 1600αρια θα πατανε τα 1800 κ τα 2000,ε οχι δα>>

Ενα απο αυτα που κραζεις καποια στιγμη θα σου ριχνει αρκετες κολωνες(οχι σε σενα συγκεκριμενα αλλα στα περισσοτερα 1,8-2,0)!Οχι μονο η VW αλλα και η fiat ετοιμαζει grande punto 1.6 200ps!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.