Jump to content



Seat ibiza cupra


jpcupra

Recommended Posts

ειχα την χαρα να το οδηγησω σημερα νωρις το απογευμα:o :o ....επαθα ζημια:inlove: :inlove: :inlove:...το θελω απεγνωσμενα:cry: :baby::cry: :baby:αψογο στησιμο-φρενα-ρεπριζ-look για μενα ...αξιζουν τα 24000 ομως?ακουω γνωμες....ειμαι 1-2 μηνες πριν το κλεισω....βοηθηστε με...:help: :help: :help: :help:

σσ.εχω ηδη το 1.4 με τα 101.....(απολυτα ευχαριστημενος)

seatibizacupra0002m4487st.th.jpg

seatibiza019fg.th.jpg

cupra0uz.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Θα σου πω την αλήθεια. Εγω είμαι φανατίκός γιαπωνέζος, εχω ενα 200SX 354hp αλλα η αλήθεια είναι πως το Cupra είναι πυραυλάκι... Κινητήρας διαμάντι, απλα μην βιαστείς να το βελτιώσεις καθως οι Turbo TFSi ειναι λιγο άγνωστοι στους μηχανικούς στην Ελλάδα οποτε ασε να πειραματιστούν σε αλλου το μοτέρ! Απο στήσιμο, φρένα και συμπεριφορά είναι πάρα πολυ καλό (βλ. Brembo & Bilstein) απλα θα σε ξενερώσει λιγο (εως πολύ) η κατανάλωση... Αν διαθέτεις τα λεφτά go for it... Πολύ καλό value for money και σίγουρα εχει βάσεις για πολλά... Σημ. ο TFSi είναι φιμωμένος πολύ και μπορεί ευκολα κ αξιόπιστα να ανέβει... Ισως να βγάλει και κάποιο factory tuning (βλ. προγράμματα ReVo) η Σεατ που θα διατηρήσει και την εγγύηση σου... Το μόνο προβλημα ειναι πως δεν είναι πισωκίνητο! :p Απο εμένα καλοτάξιδο αν αποφασίσεις να το αγοράσεις και ασφαλές κ ευχαριστες διαδρομές! Οσον αφορά το Golf GTi ειμαι λιγο προκατειλημμένος ως προς την αξιοπιστία του μοτέρ (Turbocompressor 1400 γαρ) ειναι αρκετά πιεσμένο... Και εμείς οι Έλληνες ειμαστε και λίγο κάγκουρες... Και όπως λένε και οι Αμερικανοι φίλοι μας there's no replacement for displacement...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από D.J.AleXXX_gr

Περίμενε λίγο μιας και στα ιδία λεφτά θα βγει το golf1400 @170ps που πιστεύω αξίζει πολύ περισσότερο

θα βγαλει πολλα προβληματα και θα μου το θυμηθεις....ειναι λογικο ρε αλεξ?σκεψου...

1400-170:TD: :TD: με κομπρεσορα και τουρμπο.το αυτοκινητο ειναι ηδη στα ορια του απο μαμα....;)

Αρχική απάντηση από LevelOne

Θα σου πω την αλήθεια. Εγω είμαι φανατίκός γιαπωνέζος, εχω ενα 200SX 354hp αλλα η αλήθεια είναι πως το Cupra είναι πυραυλάκι... Κινητήρας διαμάντι, απλα μην βιαστείς να το βελτιώσεις καθως οι Turbo TFSi ειναι λιγο άγνωστοι στους μηχανικούς στην Ελλάδα οποτε ασε να πειραματιστούν σε αλλου το μοτέρ! Απο στήσιμο, φρένα και συμπεριφορά είναι πάρα πολυ καλό (βλ. Brembo & Bilstein) απλα θα σε ξενερώσει λιγο (εως πολύ) η κατανάλωση... Αν διαθέτεις τα λεφτά go for it... Πολύ καλό value for money και σίγουρα εχει βάσεις για πολλά... Σημ. ο TFSi είναι φιμωμένος πολύ και μπορεί ευκολα κ αξιόπιστα να ανέβει... Ισως να βγάλει και κάποιο factory tuning (βλ. προγράμματα ReVo) η Σεατ που θα διατηρήσει και την εγγύηση σου... Το μόνο προβλημα ειναι πως δεν είναι πισωκίνητο! :p Απο εμένα καλοτάξιδο αν αποφασίσεις να το αγοράσεις και ασφαλές κ ευχαριστες διαδρομές!

δεν θα το ελεγα...ισα-ισα που κυκλοφορουν αρκετα βελτιωμενα cupraκια με revo προγραμματα και ειναι μια χαρα...η καταναλωση μεχρι τα πρωτα 4000χλμ ηταν στα 12-13λ/100χλμ:o :O τωρα παιζει 8-9.5.(στου φιλου μου) σχετικα με τον κινητηρα οντως ειναι πνιγμενος...

ο παζαροπουλος στον πειραια εχει βγαλει δικο του προγραμμα(SP POWER)το οποιο παιζει στα 225, χωρις ομως να εχει την δυνατοτητα να παιζει και στα 180(βλ.revo)αλλα το καλο ειναι οτι δεν μπαινει σε safe mode το καλοκαιρι οπως συμβαινει με τα revo.δινουν 2 χρονια εγγυηση...

και εγω πιστευ πως αξιζει...ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον....:flower: :flower:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή εχω οδηγήσει ενος φίλου μου με Revo και πριν το βάλει και μετά.. Είναι η ημέρα με την νύχτα!! Επαθα πλάκα!! Ξέρεις τι άλλο μου εκανε κλίκ στο κούπρα? Ο τρόπος που βάζει τη δυναμη κάτω! Μη σου φανεί περίεργο αλλα σε εκκινήσεις φύγαμε μαζί με Ιμπρέζα (με το Ρέβο - εντάξει μετα μας πέρασε) αλλα ανοιγει πολυ ωραία... Αν θες να δεις ενα Κουπρα πλήρως βελτιωμένο αλλα πολύ κοντα στις μαμα προδιαγραφές στειλε πμ αν θες να κανονισουμε να σου δείξω του κολλητού μου. Turbo-downpipe-header-intake-πρόγραμμα Digitec δυναμομετρημένα 310ps! Ξυρίζει!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 05:34]

Πάντως επειδή εχω οδηγήσει ενος φίλου μου με Revo και πριν το βάλει και μετά.. Είναι η ημέρα με την νύχτα!! Επαθα πλάκα!! Ξέρεις τι άλλο μου εκανε κλίκ στο κούπρα? Ο τρόπος που βάζει τη δυναμη κάτω! Μη σου φανεί περίεργο αλλα σε εκκινήσεις φύγαμε μαζί με Ιμπρέζα (με το Ρέβο - εντάξει μετα μας πέρασε) αλλα ανοιγει πολυ ωραία... Αν θες να δεις ενα Κουπρα πλήρως βελτιωμένο αλλα πολύ κοντα στις μαμα προδιαγραφές στειλε πμ αν θες να κανονισουμε να σου δείξω του κολλητού μου. Turbo-downpipe-header-intake-πρόγραμμα Digitec δυναμομετρημένα 310ps! Ξυρίζει!!

310hp και κοντα στις μαμα προδιαγραφες? σε τι? στο σαλονι που ειναι το ιδιο. α! να κανω και μια ερωτηση. 310 με μαμα πιστονια?

Link to comment
Share on other sites

Now Hear THIS , Now Hear this

Αρχική απάντηση από LevelOne

Θα σου πω την αλήθεια. Εγω είμαι φανατίκός γιαπωνέζος, εχω ενα 200SX 354hp αλλα η αλήθεια είναι πως το Cupra είναι πυραυλάκι... Κινητήρας διαμάντι, απλα μην βιαστείς να το βελτιώσεις καθως οι Turbo TFSi ειναι λιγο άγνωστοι στους μηχανικούς στην Ελλάδα οποτε ασε να πειραματιστούν σε αλλου το μοτέρ! Απο στήσιμο, φρένα και συμπεριφορά είναι πάρα πολυ καλό (βλ. Brembo & Bilstein) απλα θα σε ξενερώσει λιγο (εως πολύ) η κατανάλωση... Αν διαθέτεις τα λεφτά go for it... Πολύ καλό value for money και σίγουρα εχει βάσεις για πολλά... Σημ. ο TFSi είναι φιμωμένος πολύ και μπορεί ευκολα κ αξιόπιστα να ανέβει... Ισως να βγάλει και κάποιο factory tuning (βλ. προγράμματα ReVo) η Σεατ που θα διατηρήσει και την εγγύηση σου... Το μόνο προβλημα ειναι πως δεν είναι πισωκίνητο! :p Απο εμένα καλοτάξιδο αν αποφασίσεις να το αγοράσεις και ασφαλές κ ευχαριστες διαδρομές! Οσον αφορά το Golf GTi ειμαι λιγο προκατειλημμένος ως προς την αξιοπιστία του μοτέρ (Turbocompressor 1400 γαρ) ειναι αρκετά πιεσμένο... Και εμείς οι Έλληνες ειμαστε και λίγο κάγκουρες... Και όπως λένε και οι Αμερικανοι φίλοι μας there's no replacement for displacement...

Εστιιιιιιιιι ,ακριβως.......

Σαν πρωην τουρμισμενος ibizakias , δεν θα μπορουσαν με τιποτα να ΜΗΝ συμφωνησω με τον προλαλισαντα.....

Ναι , το νεο cupra ειναι πολλα υποσχομενο ξυραφι , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ........

Πρεπει πρωτα οι ΚΑΦΡΟΙ ( και εννοω το γενος των Ελληνων ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ Μηχανικων - Βελτιωτων) να σπασουν καμοια εκατοστη Μοτερ για να βρουν το σωστο offset για Μοτερ-πιστονια-ελλατηρια-προγραμμα-τουρμινα-εγκεφαλο ( σαν και αυτον που του λειπει ) - σασμαν κ.τ.λ , και μετα ΕΑΝ μπορεσουν ( αφου δουν πως θα τα εχουν στησει πρωτα οι γερμανοι ή οι αγγλοι ) να φτοιαξουν κανα μοτερακι με +50-80 αλογα.....

Με λιγα λογια φιλε μου , παρε το νεο κουπρα εαν γουσταρεις , αλλα μην περιμενεις πολλα περισσοτερα απο αυτα που πανω-κατω δινει η μαμα........

Τωρα φυσικα παιζει και το προηγουμενο μοντελο του cupra , που μπορεις να βρεις μτχνο κοντα στα 14k (τωρα εαν του εχουν πιει το αιμα ειναι αλλη ιστορια ) , το οποιο εχει φτασει ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ....... ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΑΛΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ........ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.... κοντα στα 200 αλογακια.....

Σκεψου παντος πριν κανεις την κινηση σου.............

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LevelOne

Πάντως επειδή εχω οδηγήσει ενος φίλου μου με Revo και πριν το βάλει και μετά.. Είναι η ημέρα με την νύχτα!! Επαθα πλάκα!! Ξέρεις τι άλλο μου εκανε κλίκ στο κούπρα? Ο τρόπος που βάζει τη δυναμη κάτω! Μη σου φανεί περίεργο αλλα σε εκκινήσεις φύγαμε μαζί με Ιμπρέζα (με το Ρέβο - εντάξει μετα μας πέρασε) αλλα ανοιγει πολυ ωραία... Αν θες να δεις ενα Κουπρα πλήρως βελτιωμένο αλλα πολύ κοντα στις μαμα προδιαγραφές στειλε πμ αν θες να κανονισουμε να σου δείξω του κολλητού μου. Turbo-downpipe-header-intake-πρόγραμμα Digitec δυναμομετρημένα 310ps! Ξυρίζει!!

Ρε μαστορα , στο πρωτο ποστ μια χαρα τα ειπες - τωρα τι 310ps ειναι αυτα που λες και μας στελνεις.......

Ρε τι τα περασατε τα αλογα....

Στραγαλια....????? ( ή τα mhz του hipro....????).....

Link to comment
Share on other sites

Παιδια... μην αρπάζεστε! Ειμαι σίγουρος πως για όλα υπάρχει μια λογική εξήγηση! Και σίγουρα οταν αλλάξεις τουρμπίνα (απο KKK 03 που έχει το κούπρα του βάλεις μια Garrett 2835 οσοι απο εσάς ξέρετε), του αλλάξεις ολη την εξάτμιση που φοράει απο χταπόδι μεχρι τελικό(α), του βάλεις και ενα καλό πρόγραμμα απο εναν αξιόπιστο οικο βελτίωσης δεν ειναι δα και δύσκολο να φτάσεις 310 άλογα - Προς το παρόν με μαμά έμβολα (επειδή δεν έχει τα ημίαιμα των Octavia Turbo αλλα τα καλά του S3, και αντέχουν μέχρι κάπου εκει περιπου αλλα ειναι στα αμεσα σχέδια του μια τετράδα σφυρήλατα) .... Οσον αφορα το σχόλιο που έκανα περι "μαμα προδιαγραφών" εννοω οτι το αυτοκίνητο δεν εχει ψοφήσει στις χαμηλές (οπως συνηθίζουν τα ελληνοφτιαγμένα τούρμπο), ουτε κάνει σαν 10 δεξαμενόπλοια! Ειναι ακομα ευκολοδηγητο και μπορείς να πάς ανετα για τα ψώνια σου.. δεν εχει χάσει τον χαρακτήρα του... Κ κατι αλλο... Ηταν χαζομάρα μου που ανέφερα για τα 310 αλογα μονο και μόνο επειδη θελω να τεκμηριώνω αυτα που λέω και επειδη ήθελα να εχω το χαρτι της δυναμομέτρησης να το ανεβάσω... σιγουρα θα μείωνε το flaming... Θα τον βάλω να το ανεβάσει ο ίδιος :p Για αποφυγή παρεξηγήσεων το αμάξι δυναμομετρήθηκε σε δυναμόμετρο Dynapack στον Μαλιώρα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από xylokastro [Σήμερα, στις 02:24]

με 25 χιλλιαρικα βρισκεις ενα αμαξι-φωτια μεταχειρισμενο Mitsubishi lancer evo 6 tommi makinen edition....αμαξι με @@ , οχι @@ αμαξι....

καλα τα 25 καλο το evo αλλα καλο καο το ποσο συντηρισης, η και επισκευης.. μην ξεχνας οτι πολλα evo και γενικα γρηγορα μεταχειρα εχουν ενα περασει ενα σταδιο γερου λιωσιματος.....

2835 δεν εχω ακουσει ξανα σε ibiza αλλα εκει ειναι το κολπο μαλλον και δεν ειναι χαλια στις χαμηλες... και προβλεπω πολυ ομαλο ανοιγμα και οχι ξεσπασμα....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από xylokastro

με 25 χιλλιαρικα βρισκεις ενα αμαξι-φωτια μεταχειρισμενο Mitsubishi lancer evo 6 tommi makinen edition....αμαξι με @@ , οχι @@ αμαξι....

ειμαι κατα των μεταχειρα...

Αρχική απάντηση από suboy

καλα τα 25 καλο το evo αλλα καλο καο το ποσο συντηρισης, η και επισκευης.. μην ξεχνας οτι πολλα evo και γενικα γρηγορα μεταχειρα εχουν ενα περασει ενα σταδιο γερου λιωσιματος.....

2835 δεν εχω ακουσει ξανα σε ibiza αλλα εκει ειναι το κολπο μαλλον και δεν ειναι χαλια στις χαμηλες... και προβλεπω πολυ ομαλο ανοιγμα και οχι ξεσπασμα....

ανετα την παιρνει απλα μετα θελει ενδυναμωση και στα ενδοτερα(μπιελεσ-φλαντζεσ-πιστονια κ.ο.κ)

Αρχική απάντηση από LevelOne

Παιδια... μην αρπάζεστε! Ειμαι σίγουρος πως για όλα υπάρχει μια λογική εξήγηση! Και σίγουρα οταν αλλάξεις τουρμπίνα (απο KKK 03 που έχει το κούπρα του βάλεις μια Garrett 2835 οσοι απο εσάς ξέρετε), του αλλάξεις ολη την εξάτμιση που φοράει απο χταπόδι μεχρι τελικό(α), του βάλεις και ενα καλό πρόγραμμα απο εναν αξιόπιστο οικο βελτίωσης δεν ειναι δα και δύσκολο να φτάσεις 310 άλογα - Προς το παρόν με μαμά έμβολα (επειδή δεν έχει τα ημίαιμα των Octavia Turbo αλλα τα καλά του S3, και αντέχουν μέχρι κάπου εκει περιπου αλλα ειναι στα αμεσα σχέδια του μια τετράδα σφυρήλατα) .... Οσον αφορα το σχόλιο που έκανα περι "μαμα προδιαγραφών" εννοω οτι το αυτοκίνητο δεν εχει ψοφήσει στις χαμηλές (οπως συνηθίζουν τα ελληνοφτιαγμένα τούρμπο), ουτε κάνει σαν 10 δεξαμενόπλοια! Ειναι ακομα ευκολοδηγητο και μπορείς να πάς ανετα για τα ψώνια σου.. δεν εχει χάσει τον χαρακτήρα του... Κ κατι αλλο... Ηταν χαζομάρα μου που ανέφερα για τα 310 αλογα μονο και μόνο επειδη θελω να τεκμηριώνω αυτα που λέω και επειδη ήθελα να εχω το χαρτι της δυναμομέτρησης να το ανεβάσω... σιγουρα θα μείωνε το flaming... Θα τον βάλω να το ανεβάσει ο ίδιος :p Για αποφυγή παρεξηγήσεων το αμάξι δυναμομετρήθηκε σε δυναμόμετρο Dynapack στον Μαλιώρα.

με τι ροπη ειναι εκει?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpcupra

με τι ροπη ειναι εκει?

καλη ερωτηση!!

Να υποθεσω κοντα 31-32?

Και ποση πιεση επισης?Να υποθεσω οτι ανεβηκαμε καμποσα απο 1βαρ?1,2?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

καλη ερωτηση!!

Να υποθεσω κοντα 31-32?

Και ποση πιεση επισης?Να υποθεσω οτι ανεβηκαμε καμποσα απο 1βαρ?1,2?

Να δωσω εγω απαντηση...

Τοση ροπη ωστε να σπαραλιασει το κιβωτιο και να σπασει σταυρους και ακρομπαρα......

Μπαρ τοσα ωστε να λιωσουν οι φλατζες , τα ελατηρια οι 'λ' και ολα τα συναφη....

ΡΕ αφηστε τα 300 αλογα και τις π@π@ριες και κοιταχτε να φτιαξετε ενα δυνατο ΠΛΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ αυτοκινητο....

Τι να χ@σω να εχω αυτοκινητο δυναμομετρημενο στα 310 αλογα , που ΝΑ ΤΡΕΜΩ να πατησω το γκαζι μην και σπασει.....

Με την ιδια λογικη παω στο Αγρινιο , ξηλωνω μια τουρμπινα απο παροπλησμενα F104 και κανω το ibizaki 170000 αλογα.......

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΕΣ.....

Εδω μιλαμε για περιουσιες των 20-25k , δεν ειναι opteronia που τα χωνουμε και εαν κανει μπαμ , δεν βαριεσε - παει για rma.....( για να μην μιλησω για θεματα ασφαλειας δικια σας αλλα και των αλλων .....)

Link to comment
Share on other sites

Πέραν αυτού που είπε ο tomhel, εγώ θα προσέθετα ότι πλέον με την αστυνόμευση που υπάρχει σε πολλές περιοχές είναι και μλκία να τρέχεις.Θα στα ξηλώσουν όλα!Γενικά πάντως εγώ δεν ξέρω αν αξίζει στην Ελλάδα δυνατό αυτοκίνητο.Οι δρόμοι είναι κάκιστοι, σε κάθε γωνιά κι ένας γιδόμπατσος και τα πρόστιμα το γδάρσιμο το ίδιο...

Ειλικρινά θα σε συμβούλευα να το κοιτάξεις πολύ αν θα δώσεις σε νεαρή ηλικία τόσα χρήματα για αυτοκίνητο (ειδικά για Ιμπίθα, αλλά αφού σ' αρέσει λέμε τώρα...).Ναι, δε συγκρίνεται η αίσθηση και η ασφάλεια ενός καλού αυτοκινήτου με αυτή ενός μη, αλλά είναι πάρα πολύ πιθανό να έχεις δώσει τόσα λεφτά και να το μετανιώσεις μετά.

Εγώ πάντως κρίνοντας από την οικογένειά μου και τα αυτοκίνητα που είχαμε/έχουμε έχω βγάλει το πόρισμα πως για να πάρω αμάξι πλέον με πάνω από 20 χαρτιά, πρέπει να έχω πολύ μα πολύ περισσότερα που να περισσεύουν.Δεν αξίζει κατ' εμέ.

Και βαρύτητα στην ασφάλεια...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tomhel

Να δωσω εγω απαντηση...

Τοση ροπη ωστε να σπαραλιασει το κιβωτιο και να σπασει σταυρους και ακρομπαρα......

Μπαρ τοσα ωστε να λιωσουν οι φλατζες , τα ελατηρια οι 'λ' και ολα τα συναφη....

ενταξει δεν ειναι τρομερα υπερβολικο...τεινει να γινει ομως...

εχω ακουσει πολυ χειροτερα..

Πως θα σου φαινοταν yugo με 340ΗΡ...(κινητηρα απο lancia διλιτρο)

κομμενα ραμενα να χωρεσει ..

Μονο ευθεια παει βεβαια αλλα δεν εχει να κανει....:D

Μιας και ειστε καμποσοι απο κορινθο και γυρω περιοχες..

εχετε δει κανενα M3 E30 μαυρο με καμμια 300αρια ζωα ατμοσφαιρικα?

Τι λεει?Ελπιζω να μην αλλαξε ιδιοκτητη..(απο νεμεα νομιζω ειναι)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

ενταξει δεν ειναι τρομερα υπερβολικο...τεινει να γινει ομως...

εχω ακουσει πολυ χειροτερα..

Πως θα σου φαινοταν yugo με 340ΗΡ...(κινητηρα απο lancia διλιτρο)

κομμενα ραμενα να χωρεσει ..

Μονο ευθεια παει βεβαια αλλα δεν εχει να κανει....:D

Μιας και ειστε καμποσοι απο κορινθο και γυρω περιοχες..

εχετε δει κανενα M3 E30 μαυρο με καμμια 300αρια ζωα ατμοσφαιρικα?

Τι λεει?Ελπιζω να μην αλλαξε ιδιοκτητη..(απο νεμεα νομιζω ειναι)

Δυστυχως δεν εχει αξιωσει ο θεος να δουν τα ματια μου το τερας με τα 300 ζωα.......

(αν και νομιζω πως εχουμε συναντηθει πριν απο κατι χρονια σε εναν 'βελτιωτη' :sick: ).Τα μονα ζωα που βλεπω ειναι μεσα στα αυτοκινητα και οδηγουν χειροτερα απο ζωα ,,,,,,:TD:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

καλη ερωτηση!!

Να υποθεσω κοντα 31-32?

Και ποση πιεση επισης?Να υποθεσω οτι ανεβηκαμε καμποσα απο 1βαρ?1,2?

χλωμο σε κοβω....μονο 32?32 εχει στα 230.μαλλον για κανα 40+ το κοβω....το θεμα ειναι οτι δεν αντεχει το σασμαν...την ακουει.οριακα μεχρι 32 πιστευω....

τεσπα στο θεμα μας...αξιζει τελικα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tomhel

Δυστυχως δεν εχει αξιωσει ο θεος να δουν τα ματια μου το τερας με τα 300 ζωα.......

(αν και νομιζω πως εχουμε συναντηθει πριν απο κατι χρονια σε εναν 'βελτιωτη' :sick: ).Τα μονα ζωα που βλεπω ειναι μεσα στα αυτοκινητα και οδηγουν χειροτερα απο ζωα ,,,,,,:TD:

:D ζωα υπαρχουνε παντου πλεον...Πλεον διαχωριζω τον οδηγο απο το αμαξι...(δεν με ενδιαφερει τι μυαλο κουβαλαει ,πως το οδηγαει κλπ κλπ!)

@jpcupra

οντως ημουνα λιγο συντηρητικος με τη ροπη...

αλλα πανω απο 40 ομως δυσκολα..

Προσωπικα δεν θα εδινα 25χιλιαρικα για ibiza!

Το εχω συνηθισει σαν 1400αρη και παντα εστι θα το βλεπω...

Θα επαιρνα S3 με τα λεφτα ...(μτχ)

Δεν πιστευω να εχει ουτε την ακαμψια του και σιγουρα ουτε τα κρατηματα!

Και στην τελικη νομιζω 27 εχει το rx8 καινουργιο που ειναι πολυ πιο fun2drive!

(μερικες δοσεις παραπανω-ναι greekfragma εδω θα σε χρειαστουμε- η λιγο παραπανω προκαταβολη)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpcupra

τεσπα στο θεμα μας...αξιζει τελικα?

Στα 24k για εμενα ΔΕΝ αξιζει .... Με αυτα τα λεφτα βρισκεις πολυ πιο σοβαρα μτχ αυτοκινητα

Οπως λεει και ο ntg , κοιτα για S3 :drool: , ή εαν εισαι τυχερουλης μπορει να βρεις σε καμια ευκαιρια κανα s2000......

Αλλα εγω επιμενω σε αυτο που σου ειχα πει πιο πριν,,,,,Ψαξε για το προηγουμενο ibiza cupra....

Μπορει να βρεις αξιολογα αυτοκινητα , κοντα στα 200 αλογα , με επιδοσεις που θα ζηλευαν πολλα του ομιλου με το ιδιο μοτερ......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.