Jump to content



The ATi Catalyst Driver thread.


Recommended Posts

Εχω utility που μπορεις να κλεισεις η να ανοιξεις το ULPS γρηγορα και σιγουρα με ενα κλικ, ειναι στο folder Atiman Utilities του desktop - στην περιπτωση σου δεν εχει σχεση το ULPS.

 

Δοκιμασε 16.1 η 16.2 να μου πεις αν εκει συμβαινει το ιδιο οπως με τους 16.3.

Η συνδεση με την οθονη σου με τι ειναι ? - Hdmi ?

 

Το να 'εξαφανιζεται' η καρτα δεν το εχω ξανακουσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, atiman said:

Εχω utility που μπορεις να κλεισεις η να ανοιξεις το ULPS γρηγορα και σιγουρα με ενα κλικ, ειναι στο folder Atiman Utilities του desktop - στην περιπτωση σου δεν εχει σχεση το ULPS.

 

Δοκιμασε 16.1 η 16.2 να μου πεις αν εκει συμβαινει το ιδιο οπως με τους 16.3.

Η συνδεση με την οθονη σου με τι ειναι ? - Hdmi ?

 

Το να 'εξαφανιζεται' η καρτα δεν το εχω ξανακουσει.

Με dvi είναι συνδεδεμένη η οθόνη, δυστυχώς δεν έχει hdmi.

Δεν το ήξερα για το ULPS app, προς το παρόν το δοκιμάζω με 16.3, ULPS=off, monitor=never sleep. Άν μου το ξανακάνει, θα περάσω 16.2-16.1.

Link to comment
Share on other sites

εχω και γω τους 16.3 σε r9 390 στα παιχνιδια ολα κομπλε παιζω bf4 3 ωρες κανενα απολυτος προβλημα,

μου εχει γινει πανω απ 6-7 φορες οταν βλεπω video youtube η twitch μαυριζει η οθονη και κολαει το pc οπως περιγραψε ο hurin

χθες και σημερα επισεις ειχα κ 2 bsod ( special pool detected memory corruption) μετα απο googlarisma διαβασα οτι εχει σχεση με drivers

οποτε βαζω τους 16.1 και βλεπουμε...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, kyuubiii said:

εχω και γω τους 16.3 σε r9 390 στα παιχνιδια ολα κομπλε παιζω bf4 3 ωρες κανενα απολυτος προβλημα,

μου εχει γινει πανω απ 6-7 φορες οταν βλεπω video youtube η twitch μαυριζει η οθονη και κολαει το pc οπως περιγραψε ο hurin

χθες και σημερα επισεις ειχα κ 2 bsod ( special pool detected memory corruption) μετα απο googlarisma διαβασα οτι εχει σχεση με drivers

οποτε βαζω τους 16.1 και βλεπουμε...

 

2 μέρες τώρα δεν είχα πρόβλημα. Αυτό που έκανα ήταν να μπω στη registry και να αλλάξω ότι καταχώρηση "EnableUlps" και "EnableUlps_NA" από 1 σε 0.

Τώρα δοκιμάζω να ξαναενεργοποιήσω το Ulps μέσω του προγράμματος του @atiman

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, hurin said:

 

2 μέρες τώρα δεν είχα πρόβλημα. Αυτό που έκανα ήταν να μπω στη registry και να αλλάξω ότι καταχώρηση "EnableUlps" και "EnableUlps_NA" από 1 σε 0.

Τώρα δοκιμάζω να ξαναενεργοποιήσω το Ulps μέσω του προγράμματος του @atiman

προς το παρον εδω και 3 ωρες που εβαλα τους 16.1 δεν εχω προβλημα αν τυχον ξανα γινει (ελπιζω οχι ! ) θα δοκιμασω οτι εκανες

 

-edit-2

 

τελικα παλι το ιδιo μαυριζει η οθονη οταν βλεπω flash και κολαει 

δοκιμαζω αυτο που ειπες πφφφ

 

-edit-3 εκανα disable Ulps  παλι το ιδιο.

 

H μαυρη οθονη συμβαινει μονο οταν βλεπω video youtube twitch ktl και σε διαφορετικα browsers

... αφου συμβαινει σε διαφορετικα version νομιζω οτι δεν ειναι οι drivers....δεν ξερω τι αλλο να δοκιμασω..

Έγινε επεξεργασία από kyuubiii
add more
Link to comment
Share on other sites

ULPS = off , Power efficiency = off και video δεν πανε μαζι.

Στο video εχουμε ανεβασμενα τα ρολογια της μνημης στο μεγιστο και τα ρολογια του πυρηνα στο ενδιαμεσο.

 

Ο συνδιασμος θελει προσοχη, το αποτελεσμα εξαρταται απο αρκετους παραγοντες, οπως η 'διαχειρηση' ενεργειας της ιδιας της καρτας ( voltage board design ), o driver, προγραμματα που τρεχουν κ.λ.π.

Εαν προσπαθησουμε να ονομασουμε εναν υπαιτιο, τοτε 99% θα εχουμε πεσει εξω και η αρση του προβληματος θα ειναι παροδικη. 

 

Συνιστω μελετημενες κινησεις και σημειωσεις για καθε τι , ειναι ο πιο ασφαλης τροπος να ξερουμε που οφειλεται το αποτελεσμα των δοκιμων μας καθε φορα.

Ετσι μπορουμε να λειτουργουμε με την αρχη της επαναληψιμοτητας ( βλαβη - αρση ), κλειδι στην σωστη ερευνα.

Έγινε επεξεργασία από atiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για ποιον λογο να βγει official driver που να υποστηριζει Vulkan ? 

Development only software as official driver.

 

Λογικο !

Οταν το Vulkan περασει τις εξετασεις και φυγει απο το σταδιο των δοκιμων και καποιο παιγνιδι το χρησιμοποιησει και μπορεσει να λειτουργησει σωστα παραλληλα με το DirectX και και... τοτε θα ενσωματωθει στους crimson ως υποστηριζομενο, ακριβως οπως και το mantle με 4 dll, παρομοια με τους υπαρχοντες Vulkan beta.

Απο την πρωτη στιγμη εμφανισης του Vulkan η AMD ανεφερε οτι θα ενσωματωθουν ως api στους official drivers, οταν πρεπει.

Από τις 18 Φλεβάρη αρνείσαι πεισματικά ότι θα ενσωματωθεί το Vulkan API στους official drivers λεγοντας διάφορες αποτυχημένες δικαιολογίες.

Κι από ότι βλέπεις στο παραπάνω δικό σου post, μόλις 6 μέρες πριν βγει ο 16.3 που έχει μέσα το Vulkan εσύ έλεγες τα δικά σου...

Αυτό πρέπει να πείσει και τους πιο δύσπιστους ότι δεν έχεις μεγάλη επαφή ούτε με την AMD ούτε με την πραγματικότητα.

Πάλι καλά που ο ATIMAN uninstaller δουλεύει σωστά, όταν δουλεύει.

Σίγουρα εσύ το γράφεις το πρόγραμμα ;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, NikosD said:

Από τις 18 Φλεβάρη αρνείσαι πεισματικά ότι θα ενσωματωθεί το Vulkan API στους official drivers λεγοντας διάφορες αποτυχημένες δικαιολογίες.

Κι από ότι βλέπεις στο παραπάνω δικό σου post, μόλις 6 μέρες πριν βγει ο 16.3 που έχει μέσα το Vulkan εσύ έλεγες τα δικά σου...

Αυτό πρέπει να πείσει και τους πιο δύσπιστους ότι δεν έχεις μεγάλη επαφή ούτε με την AMD ούτε με την πραγματικότητα.

 

Μια γρηγορη απαντηση για να καταλαβουμε καποια πραγματα.

 

Η υποστηριξη Vulkan αυτη την στιγμη ειναι σε επιπεδο μονο για τους developers, στους beta Vulkan drivers δεν υπηρχε to AMD settings πανελ και υπολειτουργουσε το DirectX. Ηταν το πρωτο δοκιμαστικο σταδιο αλλα επρεπε οι developers να εχουν εναν ολοκληρωμενο - πληρες driver.

Το Vulkan RT ειναι ενα αυτονομο εκτελεσιμο αρχειο ερχεται απο την Khronos και υπαρχει στο AMD package αυτουσιο, για χρηση απο τους developers.

Συμπληρωνεται μεσω δυο interface dll's που βρισκονται στο folder του driver.

 

Οταν θα υπαρξει πληρης υποστηριξη θα λειπει το RT και θα αντικατασταθει το OpenGL στον driver.

 

Σημ:

Αν ανατρεξεις στο release note των 16.3 θα δεις με ποιον τροπο αναφερεται....

Vulkan™ is a powerful "low-overhead" graphics API that gives software developers deep control over the performance, efficiency, and capabilities of Radeon™ GPUs and multi-core CPUs. More information on Vulkan™ can be found at https://www.khronos.org/vulkan/.

 

 

Έγινε επεξεργασία από atiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

22 hours ago, PANOSMAMBAX said:

Εγω δεν μπορώ να καταλάβω  ενα πράγμα,γιατί να χρειάζεται τόση διαδικασία για να διαγράψει εναν driver.Δηλαδη ελεος 

Δυστηχως γιατι ετσι πρεπει, καθε driver δεν αντικαθιστα υποχρεωτικα τα προηγουμενα.

Έγινε επεξεργασία από karmen1983
Link to comment
Share on other sites

Εχει Δικαιο ο @NikosD για πολυ καιρο ακομα το OpenGL θα υπαρξει,ειναι τελειος διαφορετικα πραγματα και τα 2.δεν θα βγει απο της καρτες το OpenGL για κανεναν λογο και αναπτύσσεται συνεχως. 

Link to comment
Share on other sites

Ποιος ειπε το αντιθετο? - ποιος μιλησε για καταργηση βρε παιδια ?

Πως αλλοιως να το πουμε δηλαδη ?

 

Το Vulkan ειναι ανωτερο του OpenGL και το πλανο ειναι να το περιλαμβανει.

 

Και κατι ακομα, το OpenGL δεν υπαρχει στις καρτες, αλλα στις εφαρμογες που οι καρτες απεικονιζουν.

Έγινε επεξεργασία από atiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αφου ειπες οτι θα αντικατασταθει,θυμήσου τα λογια σου ποιο επανω τα λες.Με καμια περιπτωση δεν θα αντικασταθει το OpenGL και ακομα εξελίσσεται.Δεν μηλησαμε για κατάργηση.αλλα ετσι οπως το λες εσυ ειναι σαν να φυγει μια και καλη οταν με το καλο μπει ο Vulkan ετσι το λες

Έγινε επεξεργασία από PANOSMAMBAX
Link to comment
Share on other sites

Διαβασε λιγο πιο πανω τι γραφω, που τα ενωσα μπας και βγει νοημα.

 

Για να μην το ψαχνεις.

19 minutes ago, atiman said:

Μπορεις να καταλαβεις οτι μιλαμε για ενσωματωση, που σημαινει αντικατασταση της σημερινης μορφης του OpenGL ?

 

Έγινε επεξεργασία από atiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα καλα πως ειναι δυνατον να ενσωματωθει?ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΟΣ?ειναι διαφορετικα και τα 2 τους ειναι αλλο πραγμα οπως λεει και ο @NikosD

και δεν μου λες Αtiman πως στο καλο αυτο προέκυψε?

Έγινε επεξεργασία από PANOSMAMBAX
Link to comment
Share on other sites

February 16th 2016 – San Francisco – The Khronos Group, an open consortium of leading hardware and software companies, announces the immediate availability of the Vulkan 1.0 royalty-free, open standard API specification. Vulkan provides high-efficiency, cross-platform access to graphics and compute on modern GPUs used in a wide variety of devices from PCs and consoles to mobile phones and embedded platforms. This ground-up design, complementing the OpenGL and OpenGL ES 3D APIs, provides applications direct control over GPU acceleration for maximized performance and predictability with minimized CPU overhead and efficient multi-threaded performance. Multiple Vulkan 1.0 hardware drivers and SDKs are available immediately for developers to begin creating Vulkan applications and engines.

 

About Vulkan 1.0

 

A key advantage of Vulkan over OpenGL is the ability to generate GPU work in parallel using many CPU cores, making Vulkan particularly useful for CPU-bound developers, eliminating a bottleneck in applications from diverse domains including games.

 

Vulkan complements the traditional OpenGL and OpenGL ES APIs that provide a higher level of abstraction to access GPU functionality, which may be more convenient for many developers. Khronos will continue to evolve OpenGL and OpenGL ES in parallel with Vulkan to meet market needs.

 

Μενετε στην εκδοση 1.0 ? αυτο που εχω υπογραμμισει ? ε, ..... παει παραπερα.....

Αγνοειστε τι λεω λοιπον, εφοσον δεν το θεωρειτε σωστο.

 

Αλλα ας το κανω λιγο πιο 'λιανα',

meet market needs

Ποιος καθοριζει τις αναγκες της αγορας ?

Έγινε επεξεργασία από atiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μερικοί χρειάζεστε διάλειμμα κυριολεκτικά για να ψάξετε πιο όμορφες λέξεις για να εκφραστείτε.

Η γλώσσα μας είναι η πιο πλούσια. Λέξεις σαν αυτές που γράφτηκαν και στοχεύουν τον poster και όχι το post δεν έχουν θέση στο TheLab.gr.

Μολις πάω σε υπολογιστή θα καθαρίσω και το θέμα μιας και το κινητό δεν ειναι το φορτε μου.

 

Οποιος θέλει να συνεχίσει ας το κάνει και ο ο νοων νοειτω απο δω και πέρα.

 

Καλη Σαρακοστή να έχουμε.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

3 μέρες τώρα δεν είχα πρόβλημα. Τώρα έχω και το Ulps=on και power efficiency=on.

Καταρχήν άλλαξα όλες τις Ulps καταχωρήσεις που ήταν 1 σε 0.

Μετά ενεργοποίηση το ulps μέσα από την εφαρμογή του @atiman. Προσοχή εδώ, η εφαρμογή θα κάνει reboot.

Πιθανολογώ ότι κάποιες καταχωρήσεις στη registry ήταν αντικρουόμενες, αφού λοιπόν τις έκανα reset χειροκίνητα, τώρα μπορώ να ενεργοποιήσω το Ulps χωρίς πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.