Jump to content



Recommended Posts

πολυ απλη απαντηση.Για το παιχνιδι εδωσα 35€ ενω για τις καρτες 20πλασια χρηματα.

Με τις καρτες δεν παιζεις μονο ενα παιγνιδι.

Αυτη η λογικη, δεν εχει λογικη.

Δυσυχως το flickering παραμενει στο crysis2 ,με 11.4 pre και πλεον cap3 11.3 .Πραγματικα απορω με τους προγραμματιστες στην ATi ,εχουν περασει 20+ μερες απο την κυκλοφορια του παιχνιδιου και ακομη δεν εχουν δωσει λυση στους χρηστες με cf .

Για το graphic corruption του da2 δε θα πω τιποτα το εχω συνηθισει ,ειτε με 5870cf ειτε με 4870.

παίδες όποιος έχει flicker στο crysis να κάνει ένα τικ πάνω το brightness (μέσα από το game) και μετά ένα κάτω.

τέλος το flicker

α εγώ είμαι με patch αλλά με το exe από version 1.0 (επιλογές γραφικά gamer, hardcore κλπ ) μπορείς να περάσεις τα patch και μετά να τα τρέξεις με το arxiko εχε

Με τις καρτες δεν παιζεις μονο ενα παιγνιδι.

Αυτη η λογικη, δεν εχει λογικη.

Εχω την αισθηση οτι ειναι η λογικη των εταιριων που βγαζουν το παιγνιδι: 1) το γραφω , 2) το κανω πορτ σε 3 κονσολες οποτε πως θα ειναι optimized για pc? απλα δεν θα ειναι και θα πρεπει να βγουν dirvers optimized για το παιγνιδι. Ειναι η απλη λογικη του βαριεμαι να κανω καλη δουλέια.

Επιασε αυτο με το brightness που ειπε ο blade.To θεμα ειναι οτι για να παιξει σωστα το cf επρεπε επειτα απο καμια 10αρια πειραματισμους να εχω μετονομασμενο το exe σε fear.Oσο για το παραλογο του atiman δεν νομιζω οτι εχει δικαιωμα να γενικευει και να μας λεει να μην παιξουμε τα παιχνιδια που εχουμε αγορασει επειδη καποιοι κυριοι ειναι ανεπαρκεις στην δουλεια τους.Τι δεν εχει λογικη apatiman να θελω να παιξω το πιο προσφατο παιχνιδι που αγορασα ή μηπως να περιμενω 2 μηνες να ετοιμαστουν οι κυριοι στην amd.Ως τοτε δηλαδη θα υποχρεωθω να παιζω τα παλια μου παιχνιδια περιμενοντας εε καλο!

Με 11.3 + 11.3 cap3 τερμα το flickering στο crysis2. Improve CrossFire performance δεν ειδα αλλα δεν πειραζει ισως στο επομενο cap.

(edited)

Εαν η εταιρία αδιαφορεί για το αν είναι σωστό το παιχνήδι της στο pc τότε κακώς έδωσες 35euro.

H αati-amd σίγουρα θέλει να παίζουν όλα στις κάρτες τις, το ίδιο ισχύει και για την nvidia (μην νομίζετε ότι εκεί δεν υπάρχουν προβλήματα).

Τι είναι ευκολότερο να κάνεις 1 driver να παίζει σε 1000 games ή 1000 games σε 1 driver?

Το ερώτημα είναι: Ενδιαφέρεται η εταιρία παραγωγής για το πως παίζει το game της? Αν όχι, κακώς το αγοράσατε, γιατί έχουν βολευτεί και βγάζουν console ports αφήνοντας τις amd-nvidia να βγάλουν το φίδι από την τρύπα...

Έγινε επεξεργασία από FrOsT
.Oσο για το παραλογο του atiman δεν νομιζω οτι εχει δικαιωμα να γενικευει και να μας λεει να μην παιξουμε τα παιχνιδια που εχουμε αγορασει επειδη καποιοι κυριοι ειναι ανεπαρκεις στην δουλεια τους.Τι δεν εχει λογικη apatiman να θελω να παιξω το πιο προσφατο παιχνιδι που αγορασα ή μηπως να περιμενω 2 μηνες να ετοιμαστουν οι κυριοι στην amd.Ως τοτε δηλαδη θα υποχρεωθω να παιζω τα παλια μου παιχνιδια περιμενοντας εε καλο!

Δεν νομιζω οτι ειπα κατι τετοιο...

(edited)
...Τι δεν εχει λογικη ..atiman να θελω να παιξω το πιο προσφατο παιχνιδι που αγορασα ή μηπως να περιμενω 2 μηνες να ετοιμαστουν οι κυριοι στην amd.Ως τοτε δηλαδη θα υποχρεωθω να παιζω τα παλια μου παιχνιδια περιμενοντας εε καλο!

... προσπερνώντας τον απαραδεκτο χαρακτηρισμο (απ οτι ειδα οι admin δεν τον προσπερασανε) και οντας ΟΧΙ ιδιαιτερα σχετικος, απλα να πω κατι που μου ανεφερε ο atiman τα Χριστουγεννα και μου ελυσε την απορια: Πως ειναι δυνατον οι ισχυροτερες καρτες να μην μπορουν να τρεξουν καποια παιχνιδια (ακομα και παλαιοτερα) με 60+ fps αλλα σερνονται...

Η απαντηση λοιπον ειναι, οτι τις περισσοτερες φορες (αποφευγω το "ολες" διοτι δεν θελω να ειμαι απολυτος) τα παιχνιδια σχεδιαζονται στο χαρτι και μετα γινονται supported απο το hardware... Οταν πρωτοακουσα αυτο το concept, δεν καταλαβα τι ακριβως εννοει, ΑΛΛΑ με το παραδειγμα : "To DirectX11 εμφανιστηκε στα Windows 7 και μετα βγηκαν καρτες να το υποστηριζουν" μου εδωσε να καταλαβω, πως οι σχεδιαστες προγραμματων/παιχνιδιων δεν βασιζονται παντα στο υπαρχον hardware/drivers etc. Εχουν μια ιδεα στα χαρτια, την υλοποιουν προγραμματιστικα (με κωδικα που ειναι μαθηματικα σωστος αλλα οχι παντα ιδανικος για το υπαρχον hardware) και μετα καλουνται οι εταιρειες hardware να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα.

Στη διαδρομη, που οι Hardware developers προσπαθουν να τα κανουν ολα συμβατα... τη πληρωνει ταυτοχρονα και ο καταναλωτης, που θελει και το προγραμμα αλλα και η πανακριβη καρτα του να υποστηριζει τον μεγιστο αριθμο προγραμματων (δηλαδη ολα :))

Με λιγα λογια, η σειρα ειναι New Software >> Hardware changes/development (οπου στη διαδρομη τρωμε αρκετες πικρες) και ΟΧΙ: software based on present hardware (οπως λαθεμενα νομιζα παλαιοτερα οτι γινεται)

Φυσικα (διορθωστε με αν κανω λαθος), στις κονσολες γινεται το αναποδο, γι αυτο και το αυξημενο κοστος των παιχνιδιων εκει.

Έγινε επεξεργασία από ElGreco

Actually το ανάποδο είναι και στο PC.

Το μόνο "futuristic" που μπορεί να έχει/κάνει ο developer είναι:

1) Πιο πολύπλοκες σκηνές και υψηλότερης ανάλυσης textures ( που θα χρειαστούνε πιο μεγάλο framebuffer, και πιο δυνατά ή περισσότερα FFU [ fixed function units ] όπως TMUs & TFUs )

2) Το ότι όταν φτιάχνουνε πχ το Crysis 3 στα μισά ή και νωρίτερα έχουνε στην κατοχή τους engineering samples της GTX 680 π.χ. και της Radeon 7970 αν δεήσει να κουνηθεί η AMD...

Τα παιχνίδια επίσης γράφονται πάνω σε DX9/10/11/OpenGL με το 9 και το 11 να είναι αρκετά strict specifications τα οποία ακολουθούνε πιστά το hardware, ξέρουνε ότι έχουνε την τάδε δυνατότητα στο software & hardware.

Επιασε αυτο με το brightness που ειπε ο blade.To θεμα ειναι οτι για να παιξει σωστα το cf επρεπε επειτα απο καμια 10αρια πειραματισμους να εχω μετονομασμενο το exe σε fear.Oσο για το παραλογο του atiman δεν νομιζω οτι εχει δικαιωμα να γενικευει και να μας λεει να μην παιξουμε τα παιχνιδια που εχουμε αγορασει επειδη καποιοι κυριοι ειναι ανεπαρκεις στην δουλεια τους.Τι δεν εχει λογικη apatiman να θελω να παιξω το πιο προσφατο παιχνιδι που αγορασα ή μηπως να περιμενω 2 μηνες να ετοιμαστουν οι κυριοι στην amd.Ως τοτε δηλαδη θα υποχρεωθω να παιζω τα παλια μου παιχνιδια περιμενοντας εε καλο!

Το flicker υπάρχει και στην nvidia άρα κυρίως ευθύνεται το game.Εδώ βγήκανε απο την crytek και το παραδεχτήκανε στο mycrysis.com. Άρα όσο και να κοστίζει η κάρτα μας καλό είναι να ενημερωνόμαστε πρωτού γίνουμε ισοπεδοτικοί...

(edited)

Υποστηριζουν ATI stream v.2.4 SDK.

Διορθωση του 99% bug.

Έγινε επεξεργασία από atiman

Τους πέρασα του 8.841 αλλά για κάποιο λόγο δεν ανοίγει ο catalyst control center ενώ φαίνεται οτι τρέχει στον taskmanager. :confused:

Υποστηριζουν ATI stream v.2.4 SDK.

Διορθωση του 99% bug.

Όντως διορθώνει το 99% bug;

Ποιά profiles να περάσουμε με αυτούς;

Κάνουν και για windows 7 64bit ultimate;

Τους πέρασα του 8.841 αλλά για κάποιο λόγο δεν ανοίγει ο catalyst control center ενώ φαίνεται οτι τρέχει στον taskmanager. :confused:

Εντάξει βρήκα τι έφταιγε, είχα απενεργοποιήσει την .Net Framework :T:

Λοιπόν μετά από χρήση των 8.841 στο battlefield bad company 2 για 3 ώρες δεν μου εμφανίστηκε το πρόβλημα του 99% και μου φάνηκαν πιο γρήγοροι αν και δεν πρόλαβα να τρέξω benchmarks. Μπορεί και να λύθηκε το πρόβλημα στο σύστημά μου πάντα. Με τους 8.840.6 θα είχε παρουσιαστεί σίγουρα. Τις επόμενες μέρες θα το σιγουρέψω με πιό πολλά τεστ και benchmarks. Θα προσπαθήσω να κλείσω ένα 5ωρο gaming να το σιγουρέψω περισσότερο...

Dmarccos δοκίμασε και εσύ να μας πεις αν σου το διορθώνει. Στο σύστημα σου έχεις crossfireX;

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.